كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

۶۱ بازديد

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

۵۹ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

۶۸ بازديد

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

dahm_b4.png

6040 پروژه مطالعاتي مي باشد كه براي اولين بار در كنكور كشور توسط موسسه آموزشي حرف آخر مطرح شده است.امروز در اين مقاله بصورت كامل به معرفي اين پروژه  مي پردازيم و در اين قالب تمامي سوالات و ابهامات موجود درباره اين پروژه كه ممكن است براي داوطلب شكل بگيرد مورد تحليل و بررسي قرار مي گيرد.

1- معرفي كامل پروژه 6040
2- آيا 6040 پروژه مطالعاتي جمع بندي است؟
3- پوشش دهي مطالب و ساعت مطالعه در پروژه 6040
4- به كدام دسته از داوطلبان پروژه 6040 توصيه مي شود؟
5- تاثيرات و مزيت هاي پروژه 6040
6- براي كدام نظام آموزشي طراحي شده است؟ قديم يا جديد؟
7- نتايج كساني كه با  پروژه 6040 پيش رفته اند
8- مشاوره و برنامه ريزي در پروژه 6040

 

 

معرفي كامل پروژه 6040

همان گونه كه از نام اين پروژه پيداست اين طرح متشكل از دو پارت مي باشد:
پارت اول قسمت 60 روزه و پارت دوم قسمت 40 روزه مي باشد به عبارتي در مجموع كل اين طرح را در 100 روز مي توان اجريي كرد.

پارت اول طرح 6040:  در اين پارت 60 روز به آموزش اختصاص داده شده است كه هر 4 درس اختصاصي و هر4 درس عمومي را بصورت كامل پوشش مي دهد ، آموزشي كامل بدون آن كه مطلبي حذف شده باشد به اين صورت كه براي هر درس تمامي فصول و مباحث مورد بررسي قرار مي گيرد، اما در قالب تدريسي فشرده، يعني دسته بندي منسجم مطالب با تاكيد بر مطالب مهم و كليدي. پس از واژه جمع بندي استفاده نمي كنيم. در اين پارت براي هر درس اساتيد به حل تست هاي منبع و مهم بسنده مي كنند و تعداد اين تست ها به اندازه اي است كه شما را به تسلط در مبحث مربوطه برساند پس در اين قسمت براي هر كدام از دروس نياز به منبع تستي ديگري پيدا نخواهيد كرد.

پارت دوم طرح 6040:  بعد از اجراي پارت اول اين طرح، داوطلب آمادگي ورود به پارت دوم اين طرح يعني برنامه 40 روز را پيدا مي كند كه اين برنامه 40 روز در قالب آزمون اجرا مي شود يعني 20 آزمون شبيه سازدر اين مرحله داوطلب به صورت يك روز در ميان كاملا در شرايطي مشابه جلسه كنكور آزمون برگزار مي كند. بعد از هر آزمون 15 ساعت تحليل تصويري توسط اساتيد براي همان آزمون را خواهيم داشت به اين صورت شما نصف روز آزمون برگزار ميكنيد و يك روز و نصف كامل به تحليل آزمون اختصاص ميديد يعني در قالب همين تحليل ممكن است اساتيد بسته به نياز، تعدادي از درسنامه ها و نكات مهم در پارت اول را دوباره تدريس و دسته بندي كنند و مزيت اين كار اين است كه در قالب پاسخ هاي تشريحي هركدام از اين آزمون ها، هركدام از مباحث بارها و بارها براي شما دوره خواهد شد. يعني ممكن است شما در دور اول براي يك درس درصد 40 را داشته باشيد، اما رفته رفته كه تعداد آزمون بيشتري را مورد بررسي قرار مي دهيد و در قالب هر آزمون تعدادي از نقاط ضعف خود را شناسايي و نسبت به رفع آنها اقدام مي كنيد و نقاط قوت خود را تثبيت مي كنيد، اين يعني پيشرفت شما در آزمون بعدي و در پايان پارت دوم طرح 6040 شما به تسلط قطعي براي جلسه اصلي  يعني همان جلسه كنكورمي رسيد.

 آيا 6040 پروژه مطالعاتي جمع بندي است؟

بعد از آشنايي اوليه با پروژه 6040 ممكن است اين سوال در ذهن شما شكل بگيريد كه آيا 6040 يك پروژه جمع بندي است؟ كه در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه در مطلب قبلي هم گفتيم در مورد اين طرح از واژه جمع بندي استفاده نمي كنيم. اما چرا در مجموعه حرف آخر ما اين ادعا را داريم كه پروژه 6040 جمع بندي نيست؟

چون اگر قسمت 60 روزه اين طرح كه آموزش مي باشد جمع بندي باشد، بنابراين ورود به قسمت 40 روزه اين طرح منقطي نيست چون آزمون جامع اصلا معني پيدا نمي كند. داوطلب اگر بخواهد  30 يا 40 درصد مطالب را با جمع بندي پوشش دهد، چطور آزمون جامع برگزار كند ؟ داوطلب زماني مي تواند ادعا داشته باشد كه ميتواند آزمون جامع برگزار كند كه پوشش 100 درصدي مطالب را در آموزش خود داشته باشد.

حال ممكن است سوال پيش بيايد چگونه آموزش و تسلط در 100 روز امكان پذير است؟

چون در اين طرح 300 ساعت فيلم آموزشي بيشتر نداريم. اين قدرت مجموعه ماست كه با استفاده از تكنولوژي جديد روز آموزش الگو و انيميشن و رمز گرداني ياد گرفتيم كه چگونه به اوطلبان لذت يادگيري را بچشانيم.

با اين روش به شما ياد خواهيم داد  مثلا تركيب توابع كه صد درصد 2 سوال كنكور هست، به چه شكلي در يك ساعت و نيم، 5 دقيقه اش را آموزش ببينيد  و 1 ساعت و 25 دقيقه باقي مانده را  50 تا تست حل كنيديا به چه شكلي در عرض 3 ساعت پرونده حد و پيوستگي را ببنديد به طوري كه 2 تا سوال قطعي كنكور را جواب دهيد. يا به شما خواهيم گفت كه 2 سوال قطعي آمار را چگونه با تركيب كردن يكبار براي هميشه آموزش ببينيد.
(ويدئو نمونه هاي انتخابي از تدريس اساتيد قرار بگيرد)

پس اين ديگر برمي گردد به هنر ما كه چه اتفاقي مي افتد و ما چگونه در 60 روز كل آموزش را بستيم. البته اين را هم بگويم اينكه مي گوييم آموزش در 60 روز، در بعضي از درس ها 80 درصد و در بعضي درس ها 90 درصد. اما جالب اين است كه وقتي ما 80 درصد اينجا بستيم، 20 درصد باقيمانده را در آزمون ها تدريس مي كنيم.

پوشش دهي مطالب و ساعت تدريس در پروژه 6040

در قسمت قبلي اين مقاله بصورت كامل با ذكر دليل بازگو كرديم كه پروژه 6040 پوشش 100 مطالب را دارد و مهمتر از آن، فقط پوشش دادن مطلب نيست، داوطلب فقط فيلم آموزشي ببيند، بلكه براي تسلط و اطمينان خاطر داوطلب از يادگيري 100 درصدي مطالب اين جا داوطلب را به چالش مي كشيم در چگونه؟ با 20 آزمون شبيه ساز همراه با 15ساعت پاسخ نماي تصويري براي هر آزمون دوباره تاكيد ميكنم پاسخ نما نه پاسخ نامه مثلا در درس رياضي20 تا آزموني كه طرح شده ، در جلوي دوربين همه حرف ها گفته شده است يعني مثلا از سوال 126 تا سوال 155 دانش آموز به محض اينكه كليك بكند، هر آزموني كه داده است، مشكل دارد سريع دي وي دي اش را مي گذارد داخل دستگاه از شماره 1 مي آيد تا 270 كليك مي كند و با توضيحات تصويري استاد لذت يادگيري را مي چشد كه اين اتفاق بزرگي است. در قسمت 60 اين پروژه در نظام قديم حدود 300 ساعت و در نظام جديد حدود 360 ساعت آموزش حرفه اي را خواهيد داشت. كه تقريبا 90 درصد آن از سوالات بسيار مهم و منبع پوشش داده است و از سوالات كتاب درسي نيز تعداد زيادي سوال منشعب شده و خروجي هاي بسيار خوبي از آن گرفته شد. و در قسمت 40 شما 20 آزمون كاملا مشابه كنكور را خواهيد داشت كه در دل 300 ساعت تحليل اين آزمون ها   اين آزمون ها  مي توانيد بار ها و بار ها خود را محك بزنيد. (ويدئو نمونه پاسخ نماي تصويري قرار داده شود)

پروژه 6040 به كدام دسته از داوطلبان توصيه مي شود؟

 همونطور كه قبلا گفتيم 6040 برنامه اي با ايده و استراتژي جديد در كنكور هست اما به  كدوم دسته از داوطلبان توصيه ميشه؟ اول از هر چيز بايد گفت اين طرح مناسب براي داوطلباني كه مي خواهند در كمترين زمان، بيشترين بازده مطالعاتي را داشته باشند. داوطلباني كه تلاش داشتن و كلي كار انجام دادن اما  دوره و تست زني منظمي نداشته و به جمع بندي و دسته بندي منظمي نرسيدن و يا نه اون آن دسته از داوطلباني كه با وجود داشتن زمينه مطالعاتي بنا به هر دليلي مطالعه براي كنكور را تا كنون به طور جدي شروع نكردن، اما به دنبال اين هستند كه متناسب با زمان باقي مانده بتوانند به نتيجه نسبي مطلوب برسند و يا اصلا داوطلباني كه مطالعه كامل و تست زني دقيق و منظم داشتن اما به رتبه شدن در آزمون  هاي آزمايشي و تثبيت رتبه در كنكور سراسري فكر ميكنن. به عبارتي در هر سطح و وضعيتي كه هستي اين پروژه 6040 ميتونه براتون معجزه گر باشه و شما هم بتونيد سهمتون از كنكور برداريد.

تاثيرات و مزيت هاي پروژه 6040

اكثر داوطلبان در ماه هاي پاياني كنكور با آزمون هاي جامع از سوي موسسات مختلف مثل سنجش، قلمچي، گاج و غيره كه همه حداقل 3 تا آزمون جامع را خواهند داشت مواجه هستن. كساني كه مطالعه دقيق و تست زني منظم داشته اند و قدرتمند شدن، اين آزمون هاي جامع به نفعشون هست و ابزاري خوب براي شناسايي و محك آن ها قبل از آزمون اصلي مي باشد. اما دانش آموزاني كه دست و پا شكسته درس خوندن و كلاً به نتيجه نرسيدن، با رسيدن به آزمون هاي جامع نا اميد ميشن و كنكورو كاملاً كنار ميذارن. اما چرا؟ چون قبل از آزمون جامع آزمون هاي مبحثي وجود داره در آزمون هاي مبحثي طراح حق نداره سؤالاتو با مباحث جلوتر تركيب كنه پس سؤالات حالت تركيبي ندارن. اما وقتي به آزمون هاي جامع مي رسيم چون حجم بيشتر سوالات كنكور تركيبي است طراحان به تبعيت از اين موضوع در آزمون هاي جامع دست به طراحي سوالات تركيبي ميزنند و در اينجا دانش آموز با چالش جدي رو به رو ميشود.
در مجموعه حرف آخر با طراحي اين پروژه اين چالش را  براي هميشه براي داوطلب حذف كرديم و بهترين تاثير و مزيت اين طرح نيز همين مي باشد كه در ماه هاي پاياني كنكور به همه داوطلبان در هر وضعيتي كه قرار دارند اين امكان را مي دهد در كمترين زمان  با جديدترين متد هاي آموزش روز دنيا آموزش100درصدي مباحث را بصورت مفهومي و تركيبي داشته باشند بدون آن كه مبحثي حذف بشه و از همه مهمتر با 20 آزمون جامع شبيه ساز با پاسخ نماهاي تشريحي بتواند به كرات خود را محك زده و با آمادگي كامل وارد آزمون هاي جامع و در نهايت آزمون اصلي همان كنكور شوند.

براي كدام نظام آموزشي طراحي شده است؟ قديم يا جديد؟

حرف آخر به عنوان جامع ترين نشر ديجيتال آموزشي در عرصه كنكور با استفاده از جديدترين متدهاي آموزشي روز دنيا خدمات و منابع خود را براي تمامي دروس هر دو نظام آموزشي نظام قديم( سالي واحدي) و نظام جديد(3-3-6) بصورت پايه اي و مبحثي بصورت كامل ارائه مي دهد كه پروژه 6040 هم از اين قاعده مستثني نيست.

نتايج كساني كه با  پروژه 6040 پيش رفته اند

در اين قسمت از مقاله ميخواهيم شمارو با نفراتي برتري از كنكور سراسري آشنا كنيم در يك يا چند يا همه دروسشون با مجموعه 6040 پيش رفتن و تونستن به روياي خودشون كه رسيدن به رشته هاي تاپ و دسته اول مثل پزشكي و دندان پزشكي و دارو در بهترين دانشگاه هاي كشور هست برسند:

محمدرضا خوشرو(زاهدان) – پزشكي تهران

مهرداد زارع(زاهدان) – پزشكي تهران

اسماعيل احمدي(بوكان) – پزشكي بهشتي

سروش مسروري(بوكان) – پزشكي بهشتي

حسين فلاح( ملارد) – پزشكي بهشتي

عرفان شهبازي(ملارد) – دندان پزشكي بهشتي

مهدي حسني – پزشكي تهران

فائزه كيانفر – پزشكي تهران

مينا صالحي – پزشكي تهران

ميثم فرهمندي – پزشكي ايران

مهدي ايماني – پزشكي ايران

سروين سليماني – پزشكي بهشتي

صالح مهر عبداللهي – پزشكي شاهد

رضا عطارپور -  پزشكي تهران

دوستان عزيز شما هم مثل خيلي ديگه از رتبه برتر هاي حرف آخري از الان فرصت داريد به رتبه شدن فكر كنيد و به رتبه شدن برسيد فقط كافي از همين حالا يه حرف آخري بشيد و تو كنكور 1400 با حرف آخر بتونيد رتبه خوبي كسب بكنيد.

در ادامه جهت آشنايي بيشتر با اين رتبه برترها لذت تماشاي كليپ زير و تقديم شما ميكنيم:
(ويدئو قرارداده بشه)

مشاوره و برنامه ريزي در پروژه 6040

بعد از آشنايي با طرح راهبردي 6040 براي مدت زمان باقي مانده تا كنكور، كار اصلي ما در وهله دوم اين است كه اين برنامه راهبردي  را متناسب با وضعيت هر داوطلب شخصي سازي مي كنيم. يعني بعد از ثبت نام  در اين طرح، يك برنامه زماني منحصر به فرد در اختيار داوطلب قرار خواهد گرفت كه در اين برنامه به هر درس عمومي و اختصاصي متناسب با ضريب و اهميتي كه دارند، وقت اختصاص داده شده است و هيچ درسي حذف نشده است و برنامه  دروس عمومي و اختصاصي هيچ گونه منافاتي باهم ندارند. سپس متناسب با اين برنامه، يك برنامه حجمي در اختيار داوطلب قرار مي گيرد. منظور از برنامه حجمي اين است كه در هر جلسه اي كه در برنامه زماني براي هر درس مشخص شده است، به صورت دقيق تعيين مي شود كه چه مبحثي از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگيرد. زمان ديدن DVD، تكميل نويسي جزوه، تست و تحليل تست در هر جلسه لحاظ شده است.

به بيان ساده تر در اين طرح، مديريت صفر تا صد برنامه به عهده مشاوران ماست. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و تعهد نسبت به برنامه هاست. چيزي كه مشخص مي كند تا چه ميزان از اين طرح نتيجه بگيريد.

 

پست هاي سايت خدمت از ما

۵۵ بازديد

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.
 

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265

 

 

متخصص سئو

۶۷ بازديد

 

متخصص سئو با برنامه ريزي كاريِ موفق

متخصص سئو فردي است آشنا به مفاهيم سئو On-site و سئو Off-site. تفاوتي ندارد شما سايت ديوار هستيد يا سايت خدمت از ما كه  در حوزه نظافت منزل فعاليت مي‌كند. در هر صورت، يك متخصص سئو با  برنامه ريزي كاريِ موفق براي بهبود سئو سايت شما، علاوه بر افزايش ترافيك‌تان به صورت ارگانيك؛ به صورت مستقيم بر فروش شما نيز اثر مي‌گذارد. متخصص سئو با بهبود سرعت لود سايت شما، فعال سازي amp براي صفحاتي مانند «خودت باش» (خودت باش همين) كه مي‌تواند ترافيك سايت را افزايش دهد و …، درنهايت تلاش مي‌كند تا فروش شما را افزايش بدهد.

 

صفحه املاي صحيح كلمات با برخورداري از طيف گسترده‌اي از كلمات همچون «قرض از مزاحمت» نياز به سئو شدن توسط يك متخصص سئو مجرب (سئو كار) دارد چرا كه بر روي طيف گسترده‌اي از كلمات ورودي دارد و اگر بتوان پتانسيل بالقوه اين صفحه را بالفعل نمود، ترافيك ورودي وبسايت رشد چشمگيرتري نيز خواهد داشت.

 

سئو

 

متخصص سئو و سايت ديوار:

سايت ديوار (سايت ديوار مشهد، سايت ديوار شيراز و …) و شيپور، رقيبان اصلي يكدگير هستند. در ظاهر سايت ديوار يا رقيبان سايت ديوار كرج بر روي كلمات كليدي بسيار گسترده‌اي ورودي دارند كه تنها برترين كلمات در 1000 نتيجه سرچ كنسول نمايش داده مي‌شود؛ اما بسياري از آن كلمات كليدي هستند كه به راحتي قابل track شدن نيستند. در اينجا است كه رقبا با بررسي دقيق ديوار به وسيله يك متخصص سئو (سئو كار ماهر)، مي‌توانند شروع به تضعيف ديوار من و درنهايت رنك گيري بر روي كلمات سايت ديوار كنند.

 

برنامه ريزي موفق در سئو:

برنامه ريزي يكي از اركان  افزايش احتمال موفقيت است (به همين دليل است كه برنامه ريزي موفق، بسيار مورد توجه قرار گرفته است). شما نمي‌توانيد بگوييد كه مي‌خواهيد در سال آينده در نقطه الف بايستيد، اما از امروز شروع به برنامه ريزي نكنيد. تفاوتي ندارد برنامه ريزي كاري مدنظر داريد يا يك برنامه ريزي خوب براي زندگي.

 

در ابتدا مي‌توانيد با يك جدول، برنامه ريزي خودتان را شروع كنيد و در هر مرحله از برنامه‌تان، فرانيد برنامه ريزي خودتان را اصلاح كنيد و يك برنامه ريزي موفق خلق كنيد.

 

همين مورد (برنامه ريزي)، عاملي است كه مي‌تواند منجر به موفقيت پروژه سئو شما يا نتيجه نگرفتن آن شود. در صورت داشتن يك برنامه ريزي معقول منعطف پذير و همچنين زير نظر داشتن رقبا، مي‌توانيد آن‌ها را كنار بزنيد و نتايج برتر گوگل را تصاحب كنيد.

 

بهترين خودت باش

 

در اينجاست كه بهترين خود بودن، مي‌تواند روز به روز منجر به پيشرفت در دانش سئو شما شود و هر روز يك قدم به متخصص سئو ماهر و حرفه اي شدن نزديك شويد.

 

خودت باش يعني با نگريستن به منابع در دسترس و ظرفيت‌هاي موجود در اطرافت، آن‌ها را به شكلي بهينه تخصيص دهي و خود خودت باش را رقم بزني.

 

قرض از مزاحمت:

 

پيرامون قرض از مزاحمت، عبارات متفاوتي سرچ مي‌شود كه مي‌توان به:

 

قرض از مزاحمت چيست

قرض از مزاحمت چگونه نوشته ميشود

غرض از مزاحمت درسته يا قرض از مزاحمت

قرض از مزاحمت چجوري نوشته ميشه

اشاره نمود. شكل صحيح اين عبارت، قرض از مزاحمت است.

 

 

 

 

 

 

http://postan.loxblog.com/post/214

http://postei.blog.ir/post/134

http://postew.blog.ir/post/140

http://postao.parsiblog.com/Posts/137

http://postap.parsiblog.com/Posts/146

http://posteu.blog.ir/post/144

http://postan.parsiblog.com/Posts/155

http://postbs.loxblog.com/post/272

http://postao.loxblog.com/post/296

http://posteg.blog.ir/post/183

http://postet.blog.ir/post/144

http://postez.blog.ir/post/141

http://postaq.parsiblog.com/Posts/133

http://postej.blog.ir/post/174

http://postbu.loxblog.com/post/244

http://posteh.blog.ir/post/148

http://postbv.loxblog.com/post/216

 

 

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

۶۶ بازديد

درب آكاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور كه در بالا عرض كرديم، درب آكاردئوني به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از درب آكاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين مزيت‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آكاردئوني بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد كه با نصب درب آكاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي كه احساس كردند نياز به حفاظ آكاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آكاردئوني

كار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آكاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول كافي است كه ورودي مكان مورد نظر را كه قصد نصب درب آكاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري كنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آكاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور كار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشكار، درب آكاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مكان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم كه مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده كرد:

·حفاظ پنجره مشبك

اين نوع از حفاظ پنجره به شكل توري يا فلزي است كه امكان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينكه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسكوني كمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يكي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد كه فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم كرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها كمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند كه حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دكوراتيو كرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان كم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينكه شكستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بكار بردن هر يك از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينكه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي كه كودك دارند، بسيار مهم است و مي تواند كودك‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت كه سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز كاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يك برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش كنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در حفاظ ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند كه در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم كرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراكم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور كه از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوك شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است كه معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداكثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يكي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينكه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

۶۲ بازديد

درب آكاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور كه در بالا عرض كرديم، درب آكاردئوني به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از درب آكاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين مزيت‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آكاردئوني بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد كه با نصب درب آكاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي كه احساس كردند نياز به حفاظ آكاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آكاردئوني

كار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آكاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول كافي است كه ورودي مكان مورد نظر را كه قصد نصب درب آكاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري كنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آكاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور كار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشكار، درب آكاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مكان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم كه مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده كرد:

·حفاظ پنجره مشبك

اين نوع از حفاظ پنجره به شكل توري يا فلزي است كه امكان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينكه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسكوني كمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يكي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد كه فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم كرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها كمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند كه حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دكوراتيو كرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان كم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينكه شكستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بكار بردن هر يك از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينكه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي كه كودك دارند، بسيار مهم است و مي تواند كودك‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت كه سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز كاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يك برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش كنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شكل با يكديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب كنند. حال سوال اين است كه اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحكام و مقاومت آن‌ها كمك كند. در واقع جنس‌هاي مختلف بكار رفته در حفاظ ديوار با يكديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع كاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد كه از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مكاني استفاده كنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراكم حفاظ ديوار نيز يكي ديگر از مواردي است كه در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينكه با افزايش تراكم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحكم بودن آن نيز كمك كند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند كه در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم كرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراكم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور كه از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوك شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است كه معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداكثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يكي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينكه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا