محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

۹ بازديد

محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

هنگام فکر کردن به سئوی سایت، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت نحوه تعامل، اطلاع رسانی، حمایت و خوشحالی مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای دیده شدن موتورهای جستجو بسیار مهم است. در واقع، به همین دلیل است که جدول تناوبی عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز می‌شود و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

چه مقاله های وبلاگ، صفحات محصول، یک صفحه درباره، توصیفات، ویدیوها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید، درست کردن محتوای خود به این معنی است که شما پایه ای برای پشتیبانی از سایر تلاش های SEO خود دارید.

کیفیت

"فقط به این فکر کنید که کاربران چه می خواهند و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید، آیا از فرستادن کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کردید؟" Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می گوید. "آیا احساس غرور می کنید که برای آن وب سایت تضمین کنید و آن را در رتبه اول برای یک پرس و جو قرار دهید؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اینجاست که بسیاری از کارهای فنی تر و بهینه سازی موتور جستجو سنتی تر ممکن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خیر» است، احتمالاً نشانه‌ای از این است که قبل از اینکه به چیزهای فنی فکر کنید، باید ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد کنید.

ارائه محتوای اساسی، مفید و منحصر به فرد به کاربران چیزی است که آنها را وادار می کند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنایی و اعتماد شوند. اینکه چه چیزی کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی‌های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تجزیه می‌کند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق، جامع، اصلی و حرفه ای ارائه شود.

محتوای هنری باید اصیل، منحصر به فرد و بیانگر درجه بالایی از مهارت باشد.

محتوای خبری باید عمیق، به خوبی استناد، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.

برندهایی که محتوای پول یا زندگی شما (YMYL) را ایجاد می‌کنند باید به این استانداردها توجه ویژه داشته باشند زیرا الگوریتم‌های Google ممکن است به سیگنال‌های اعتبار، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری دهند.

محتوا سنگ بنای تلاش های سئوی شماست و جایی برای صرفه جویی نیست. ایجاد - و سرمایه گذاری در - یک استراتژی محتوای واضح برای موفقیت سئو شما بسیار مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای آخرین اخبار و نکات مربوط به محتوا، بخش جستجوی موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانک‌گذاری کنید.

تحقیق

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (عباراتی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند) شاید مهمترین عامل طراحی سایت پس از ایجاد محتوای خوب باشد. این به شما کمک می کند محتوایی را توسعه دهید که به آنچه مردم در جستجوی آن هستند پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن پرس و جوها داشته باشد.

اریک انج، مدیر سئوی قدیمی و مدیر کل شرکت مشاوره Perfect Digital، می‌گوید: «درک زبانی که مشتریان استفاده می‌کنند فوق‌العاده مهم است، وقتی به شیوه‌ای که آنها صحبت می‌کنند، شما را بسیار مرتبط‌تر می‌کند، و این باعث نمی‌شود که تغییر دادن. بنابراین، تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن روشی که شما ممکن است از تحقیقات کلیدواژه استفاده کنید ممکن است در حال تکامل باشد، اما نیاز به آن نیست.

تحقیق کلمات کلیدی می‌تواند بینش‌هایی درباره ماهیت نقاط درد و نیازهای مخاطبان شما - خواه ناوبری، اطلاعاتی یا تراکنشی - علایق آنها، میزان علاقه (که با حجم جستجو مشخص می‌شود)، سطح رقابت برای آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل اجرا هستند، از آنها برای اطلاع رسانی به تولید محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا قرار دهید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

طبقه بندی کلمات کلیدی را بر اساس هدفشان در نظر بگیرید: اطلاعاتی، معاملاتی، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه که در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می شود ارجاع دهید تا انواع نتایجی را که Google برای نمایش هر درخواست انتخاب می کند، مشاهده کنید. ممکن است گوگل هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال، تایپ کردن "ساندویچ" بیشتر نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است برای رقابت برای آن کلمه کلیدی به یک استراتژی محلی نیاز باشد. درک اینکه گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مختلفی که در حال تحقیق هستید نشان می‌دهد، کمک می‌کند تا مشخص شود که چه نوع محتوایی باید بسازید و کدام یک از صفحات شما واجد شرایط رتبه‌بندی برای آن شرایط هستند.

 کلمات کلیدی

بعد از اینکه در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان برای یافتن شما تحقیق کردید، آن کلمات کلیدی را در متن، زیرعنوان ها و عناوین خود بگنجانید - اما نه به قیمت خوانایی یا سایر مواردی که موتورهای جستجو را بر خوانندگان اولویت می دهد.

به بیان ساده، کلماتی را که می خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید و به طور طبیعی از آنها استفاده کنید.

بری شوارتز، سردبیر اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بین زبان مورد استفاده در پرس و جوهای جستجو و محتوایی که کاربران انتظار دارند پرس و جوهای آنها ظاهر شود.

«من فکر می‌کنم که لازم نیست لزوماً به این فکر کنید که سؤال چیست. بنابراین، برای مثال، من داستانی در مورد کنسول جستجوی گوگل نوشتم که در آن اعلان‌هایی درباره حذف دستورالعمل noindex برای فایل robots.txt اضافه می‌کرد.» شوارتز گفت. در زمان‌های قدیم، احتمالاً خط موضوع اعلان کنسول جستجو را مستقیماً در عنوان قرار می‌دادم، زیرا مردم آن خط متن را کپی و جایگذاری می‌کنند و سعی می‌کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند. . اکنون، گوگل در این مورد بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نیست نگران انجام دقیق تطابق کلمات کلیدی در پرس و جو باشید – گوگل بسیار هوشمندتر است که آن را فراتر از آن گسترش دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که ابتدا برای کاربران می نویسید و موتورهای جستجو در درک زبان طبیعی بسیار بهتر می شوند. برای بهبود رتبه بندی خود، هر مفهومی از فرمول های "چگالی کلمات کلیدی" را کنار بگذارید.

طراوت

موتورهای جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می‌توانید به‌روزرسانی‌های جزئی در صفحات خود انجام دهید، تاریخ انتشار را به‌روزرسانی کنید یا به طور مداوم صفحات جدید و کم‌کیفیت تولید کنید تا تازگی را افزایش دهید.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. انجام این کار سایت شما را برای بینندگان مفیدتر می کند و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی نگهداری می شود.

گوگل همچنین مدت‌هاست که از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) می‌نامد به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندی محتوا برای انواع خاصی از پرس‌و‌جوها استفاده کرده است. اگر یک عبارت جستجو ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" زمانی که یک طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را برای آن جستجوها اعمال می کند و نتایج برای منعکس کردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغییر می کند. این برای قطعه های برجسته نیز صادق است.

ممکن است بتوانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب، رویدادها یا تعطیلات آتی و اخبار فوری، از افزایش تازگی برای افزایش دید خود در صفحه نتایج استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که افزایش مرتبط با QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما ممکن است در نتایج جستجو عمیق‌تر شود.

[نکته حرفه ای]

پاسخگویی صریح به سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. اولاً، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که به طور خاص طراحی شده است تا نیازهای مخاطبان خود را برآورده کند. دوم، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای سعی می کنند پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سؤالات پاسخ دهید، ممکن است صفحه شما به عنوان یک قطعه برجسته نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از جستجوهای گوگل بدون کلیک روی محتوای دیگر به پایان می‌رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل کردن جستجوهای آنها در صفحه نتایج هستند. برخی از این پاسخ‌ها دارای مجوز هستند (همانطور که در مورد اشعار موسیقی وجود دارد) و برخی مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده‌اند.

گاهی اوقات یک قطعه برجسته گنجانده می شود، همانطور که در اینجا وجود دارد.

بهینه‌سازی محتوای شما برای تکه‌های ویژه و پاسخ‌های مستقیم ممکن است دید بیشتری نسبت به یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد داشته باشد، و انجام این کار ممکن است شانس بازگرداندن آن به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی را افزایش دهد.

مشاور رایگان سئو سازمانی سئو داخلی، می‌گوید: «بعضی از مشتریان من گفته‌اند که وقتی [نتایج غنی] را دریافت می‌کنند، کلیک می‌کنند. «من فکر می‌کنم تفکر استراتژیکی وجود دارد که باید در مورد کلمات کلیدی اعمال شود که شما سعی می‌کنید آنها را برای قطعه‌های غنی رتبه‌بندی کنید تا مشخص کنید، به نظر می‌رسد که من یک کلیک دریافت خواهم کرد یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم. ؟"

بومن می گوید: "گاهی اوقات، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه در بالا - زیرا قصد آنها هرچه باشد، باید عمیق تر شوند." اما گاهی اوقات، هدف یک کاربر این است که یک پاسخ سریع دریافت کند و گوگل را ترک کند. اگر هدف این باشد، ممکن است پرس و جو چندان عالی نباشد.»

تصمیم برای خدمات سئو سایت در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود، باید بر اساس معنای افزایش دید برای برند شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، این سرمایه گذاری ممکن است موجه باشد. اگر به دنبال افزایش ترافیک هستید، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روی آن کلیک می کنند یا خیر.

عمق

بری شوارتز، ویراستار اخبار Search Engine Land، توصیه می‌کند: «محتوای سایت شما باید به اندازه‌ای عمیق باشد که به سؤال کاربر به شیوه‌ای «قابل توجه، کامل یا جامع» پاسخ دهد، همانطور که در پست مشاوره به‌روزرسانی اصلی Google می‌گوید.

"آیا "تحلیل روشنگر یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهید که فراتر از واضح است؟" آیا حاوی اطلاعات اصلی است؟ آیا این اطلاعات تحقیق شده و واقعی است؟ شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو، ارزش قابل توجهی دارد، زیرا این دقیقاً همان نوع محتوایی است که Google می خواهد در بالای نتایج خود قرار دهد.

بخش دشوار این است که بفهمید محتوای شما چقدر باید کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما می خواهید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، اما این لزوماً به این معنی نیست که باید کلمات بیشتری را برای دستیابی به تعداد کلمات دلخواه به کار ببرید. برخی پرسش‌ها، مانند «سریع‌ترین پستاندار خشکی چیست»، پاسخ نسبتاً ساده‌ای دارند، زیرا سؤالات دیگری مانند «چرا یوزپلنگ سریع‌ترین است» ممکن است توضیح عمیق‌تری را طلب کند. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق شیرجه، پرس و جو، ترجیحات مخاطبان و پیشنهادات رقیب خود را در نظر بگیرید.

 چند رسانه ای

متن پایه ای است که اینترنت بر روی آن ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که به طور جهانی بهترین رسانه برای محتوای شماست. فرمت‌های دیگر نیز می‌توانند نمایانگر بیشتری را در نتایج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاویر، ویدئو، صدا یا فرمت های دیگر را در نظر بگیرید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمایز کند.

بعد از اینکه بر روی قالبی که برای کاربرانتان بهترین است، تصمیم گرفتید، چند رسانه ای خود و همچنین صفحاتی را که آن را در آن جاسازی کرده اید بهینه کنید تا قابل کشف تر شود. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای ارائه خدمات چندرسانه‌ای و برداشتن مقداری از بار سرورهای شما است. این می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد، که برای سرعت سایت و تجربه کاربری شما عالی است.

با هر فرمتی که انتخاب می کنید، همچنان می خواهید از متن توصیفی برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید و زمینه را برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان فراهم کنید. اگر ویدیو یا پادکست است، می‌توانید رونوشت اضافه کنید. اگر تصویر است، از متن جایگزین و زیرنویس استفاده کنید. همچنین می‌توانید چند رسانه‌ای خود را با داده‌های ساختاریافته علامت‌گذاری کنید تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان یک نتیجه غنی را افزایش دهید.

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

۱۴ بازديد

حادثه در جاده کرج-چالوس / کوه ریزش کرد

سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: پنج فقره سقوط سنگ طی شب گذشته تا صبح امروز در محدوده های رستوران شاندیز، پل چوبی، آدران و تونل شماره پنج جاده کرج – چالوس رخ داده است که راهداران البرز در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی اضافه کرد: بارش باران از شب گذشته در ارتفاعات البرز جنوبی و جاده کرج – چالوس آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

کرمی یادآور شد: جاده کرج – چالوس به دلیل سست شدن پل اوشان در استان مازندران و احتمال وقوع سیل و ریزش کوه، تا اطلاع بعدی همچنان مسدود است.

وی گفت: برهمین اساس تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال و نوجان به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی از عموم مردم خواست به هیچ عنوان اصرار به ورود در این جاده را نداشته باشند چرا که پلیس اجازه تردد نخواهد داد.

 

منبع :  https://did.li/iUH5q

 

https://www.skillshare.com/profile/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-7/888394890

https://replit.com/@khabarevije677

http://ttlink.com/khabarevije677

https://letterboxd.com/khabarevije677/

https://www.kiva.org/lender/ppzeg8973

https://slides.com/khabarevije677

https://priti-nag.tribe.so/user/khabarevije677

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

۱۳ بازديد

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از مهم ترین دستگاه های تولیدی توسط ماشین سازی چمران دستگاه پرکن می باشد این دستگاه کاربرد های فراوانی دارد و در کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی ، مواد بهداشتی و …برای پر کردن ظروف استفاده می شود. البته کاربرد دستگاه پرکن فقط برای مایعات نمی باشد بلکه برای پر کردن پودر و مواد جامد نیز از آن استفاده می شود. براساس میزان گرانروی که مایعات دارند نوع دستگاه پرکن مایعات نیز متغیر است. دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای پر کردن مایعات با گرانروی بالا مانند عسل و دستگاه پرکن مایعات رقیق برای مایعات رقیق تر همچون آبمیوه ها و … استفاده می شود.

 

با استفاده از دستگاه پرکن مایعات، ظروفی مانند کیسه، بطری و قوطی را با یک مقدار مشخص از محصول مانند مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی یا دارویی پر می کنند. دستگاه پر کن یکی از ماشین آلات مهم صنعتی به حساب می آید که به فرآیند تولید سرعت می بخشد.

 

درباره دستگاه پرکن

دستگاه پرکن وسیله ای است که وظیفه پر کردن حجم یا وزن مشخصی از محصولات را مانند مواد غذایی، مایعات، مواد آرایشی و بهداشتی، پودر ها و … را به عهده دارد. دستگاه پرکن بر اساس نوع اتوماسیون به سه نوع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، طبقه بندی می شوند. برخی از دستگاه های پرکن به دستگاه های دربند نیز مجهز هستند و باعث شده که روند تولید محصول نهایی با سرعت بیشتری انجام شود.

 

از دستگاه پر کن اغلب برای پر کردن محصولاتی مایع یا گاز استفاده می کنند. اما طیفی وسیعی از محصولات مختلف از جمله  محصولات پودری و گرانول، غذای حیوانات خانگی، مواد نیمه مایع مانند ژل، سس و رب گوجه فرنگی، مواد بهداشتی همچون دئودرانت ها و رژ لب، همگی از این فناوری استفاده می کنند.

 

دستگاه پرکن مشکلاتی مانند پر کردن نوشیدنی های گازدار مانند نوشابه یا محصولات شوینده مانند فوم یا مایع دستشویی را به راحتی مرتفع می کند که این خود یک نقطه قوت برای این دستگاه ها به شمار می رود. در این روش نازل پر کننده به داخل ظرف مورد نظر وارد شده و همزان که در حال عملیات پر کردن است ، به سمت بالا حرکت می کند این حرکت ممکن است که بالعکس باشد و ظرف در حال پر شدن، بالا و پایین برود تا از هدر رفتن محصول یا ترشحات احتمالی جلوگیری شود.

 

انواع دستگاه پرکن

دستگاه پر کن به سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طبقه بندی می شوند.

 

در نوع ساده که همان پرکن دستی می باشد، دستگاه به یک سر پر کننده مجهز است و عملیات پر کردن به صورت دستی انجام می شود. در پرکن نیمه اتوماتیک، دستگاه از چند سر پرکننده تشکیل شده است که توسط یک اپراتور، عملیات پر کردن صورت می پذیرد. در پرکن های تمام اتوماتیک که رایح ترین نوع دستگاه پرکننده در صنعت به حساب می روند، دستگاه به چندین سر پر کننده مجهز است که به صورت دوار و در حال چرخش (روتاری) است، ظرف های از قبل تعبیه شده را پر می کنند. دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای تولید با ظرفیت بالا می باشند.

 

مشاهده این مطلب>>دستگاه سیل القایی

 

دستگاه پر کن مایعات

در بازار امروز پرکننده های مایع به پرکننده فشار، پیستونی، پمپ دار، سیفونی و گرانشی تقسیم بندی می شوند. که تقریبا اکثر آنها از نوع نیمه اتوماتیک می باشند تا عملیات پر کردن با سرعت بیشتری انجام شود. پرکننده های مایع به دو دسته پرکننده حجمی و  پرکننده مایع بر اساس سطح، تقسیم بندی می شوند.

 

گاهی اوقات بطری های که برای پر کردن استفاده می شوند ممکن است که است دارای حجم متغیر نسبت به یکدیگر باشند ،اگر برای خرید به یک فروشگاه رفته باشید شاید با بطری هایی برخورد کرده اید که حجم برخی از آنها زیاد یا برخی دیگر دارای حجم کمتری هستند این اختلاف حجم بدلیل استفاده از دستگاه پرکن حجمی می باشد. در واقع این دستگاه ها، حجم معینی از مایع را بدرون ظرف منتقل می کنند. بنابراین اگر یک ظرف دارای حجم بزگتر باشد، سطح مایع پر شده ظروف بزرگتر؛ از سطح مایع ظروف کوچکتر کمتر خواهد بود. حال اگر برای پرکردن مایع از دستگاه پرکن مایع بر اساس سطح، استفاده شود. این اختلاف سطح به وجود نخواهد آمد. این دستگاه های پرکن بر اساس حجم ظرف عمل می کنند و کوچک یا بزرگ بودن ظرف برای آنها اهمیت ندارد. به همین دلیل سطح مایع پر شده برای تمام ظروف یکسان خواهد بود.

 

دستگاه پرکن فشار

برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرکردن از دستگاه هایی استفاده می کنند که عملیات پر کردن را توسط فشار انجام می دهد. این پرکن ها به یک مخزن و یک پمپ مجهز هستند که در پشت دستگاه قرار گرفته است. در این دستگاه ها، نازل اسپری کننده، وقتی در داخل بطری و ارتفاع هدف قرار گرفت، شروع به پرکردن بطری با فشار بالا می کند. این دستگاه ها را می توان بر روی پرکن های نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دوار (روتاری) نصب و پیکربندی کرد. این دستگاه پرکن برای مایعاتی با ویسکوزیته کم تا متوسط مناسب می باشد. سس، شربت، فوم دستشویی، ژل های سبک، شامپو، آب، نوشابه های گازدار برخی از این موارد هستند.

 

عملکرد بالا، تمیز سازی آسان، راحت بودن کار با دستگاه برای اپراتور، قابلیت ارتقا دستگاه با هزینه کم و انعطاف پذیری بالا برخی از ویژگی های این دستگاه به شمار می رود.

 

مشاهده این مطلب>>دستگاه لیبل زن

 

دستگاه پرکن پیستونی

این دستگاه ها که به سوپاپ هایی مجهز هستند که نسبت به خوراک ورودی واکنش داده و باز  وبسته می شوند. همچنین این پرکن ها به یک مخزن مجهز هستند که براحتی و با سرعت ظروف مورد نظر را پر می کند. از دستگاه پرکن پیستونی معمولا برای موادی که ویسکوزیته بالایی دارند مانند: رب گوجه فرنگی، سس، عسل و غیره، استفاده می کنند که معمولا درصد خطای آنها بسیار پایین می باشد. برای سرعت بخشیدن به روند تولیدِ چنین محصولاتی از دستگاه پرکن پیستونی استفاده می کنند.

 

دستگاه پرکن پمپی

فیلرهای پمپ دار یکی دیگر از روش های پر کردن محصولات می باشد که محدوده ی گسترده ای از مایعات تا مواد دارای ویژگی ویسکوزیته (خمیر مانند: رب، عسل، کره و غیره) را پشتیبانی می کند. این فیلرها به چندین سر برای پر کردن مجهز هستند که یکی از مزایای این پمپ های جابجایی مثبت، سرعت بالا نسبت به نوع پرکن های پیستونی می باشد. یکی از عیوب این دستگاه نسبت به نوع پیستونی، درصد خطای بالاتر می باشد.

 

یکی دیگر از مزیت های مهم این پرکن ها تنظیم راحت آنها برای پر کردن بر اساس یک حجم مشخص است. همچنین میتوان بر روی دستگاه پرکن پمپ دار یک مخزن همانند فیلرهای پیستونی تعبیه کرد تا با سرعت بیشتری ظروف مورد نظر را پر کند.

 

 

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

۱۸ بازديد

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

 

تقریبا در سال ???? بود که محسن پیمانی ?? ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود.

 

فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه ? سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ????

از دیگر ویژگی هایی که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه های دیگر متمایزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آیین نامه برای سال ???? است آزمون آیین نامه یکی از آزمون های سخت راهنمایی و رانندگی است که در ایران برگزار میشود تا گواهینامه به مددجویان گواهینامه تقدیم شود

گواهینامه رانندگی چیست؟

گواهینامه رانندگی، که به آن در گذشته «تصدیق رانندگی» گفته می‌شد، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیه? دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامه? رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود برای دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون آیین نامه آن را بدهید اینجاست که سوالات آزمون آیین نامه ???? بهترین محصولیست که میتوانید انتخاب کنید

گواهینامه رانندگی در ایران

اولین کسی که در ایران قربانی تصادف اتومبیل شد، درویش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولین افسر آزمایش رانندگی که نام و امضاء او در پای اوراق رانندگان زمان قاجاریه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصی بنام مسیوکلین بود که بعد از وی این سمت به ناصرخان انشاء اولین متخصص نظمیه محول شد. همچنین اولین آیین‌نامه رانندگی در زمان وستد اهل سوئدی تهیه وتنظیم گردید. وی در سال ???? ه‍.ش ریاست نظمیه را به عهده داشت و حدود ?? سال در این پست باقی ماند. از کارهای وی، ترجمه، تنظیم نظامنامه و آیین‌نامه قید شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعیت ضمن حرکت از سمت راست باید با سرعت ?? کیلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کیلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتی ?? کیلومتر براند یا اینکه در موقع نزدیک شدن به حیوانات از قبیل اسب و قاطر که طبعاً از صدای ماشین وحشت دارند از سرعت اتومبیل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حیوانات نشوند. اولین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ?? در تقاطع‌های سپه (امام خمینی فعلی) ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب گردید ولی پیش‌از نصب این چراغها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتی در پشت مأمور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت این چراغها کار می‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبیل آنان را متوقف یا دستور حرکت به آنان می‌دادند. بالاخره در سال‌های ?? و ?? چهارراه دارای چراغ خودکار گردید. نخستین راننده زن در ایران شخصی بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهینامه گردید و در مطبوعات آن زمان درباره? این اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجری شمسی در اداره پلیس شعبه‌ای بنام شعبه آلات ناقله در خیابان باب همایون (درب اندرون سابق) تأسیس گردید و با ?? نفر مأمور که از بین پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبیل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها یا دیگر افراد پلیس بازوبند سفیدی بود که به بازوی چپ خود می‌بستند. ریاست این شعبه به شخصی بنام فتح ا… خان بهنام که در حقیقت اولین رئیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شد و دارای درجه نایب اولی برابر ستوان یکم بود واگذار گردید

نتیجه گیری

ممنون که تا مقاله انتهایی در مورد فروشگاه وبمستران همراه ما بودید ، یادتون باشه اگه میخاین فایلی رو خریداری کنید از فروشگاه وبمستران خریداری کنید چرا که فروشگاه وبمستران یعنی اوج لذت برای یک خرید …

 

https://www.atlasobscura.com/users/brianamarina2

https://trello.com/u/brianamarina2

https://www.diigo.com/user/brianamarina2

https://www.blogtalkradio.com/brianamarina2

https://gitlab.com/BrianaMarina2

https://www.viki.com/users/brianamarina2_185/about

https://visual.ly/users/brianamarina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/brianamarina2

https://speakerdeck.com/brianamarina2

https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vow0ggnx4n?live

https://slides.com/brianamarina2

https://500px.com/p/brianamarina2?view=photos

https://logopond.com/BrianaMarina2/profile/561927/?filter=&page=

https://qiita.com/BrianaMarina2

https://cplusplus.com/user/BrianaMarina2/

https://www.authorstream.com/BrianaMarina2/

https://list.ly/brianamarina2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/f0oCfZ

https://letterboxd.com/BrianaMarina2/

 

 

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو

۱۷ بازديد

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو آمریکایی است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد و بعداً توسط فیس‌بوک خریداری شد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا رسانه‌هایی را آپلود کنند که می‌توانند با فیلترها ویرایش شوند و با هشتگ و هشتگ سازماندهی شوند. برچسب گذاری جغرافیایی پست ها را می توان به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت.

کاربران می‌توانند محتوای کاربران دیگر را بر اساس برچسب و مکان مرور کنند، محتوای پرطرفدار، مانند عکس‌ها را مشاهده کنند، و سایر کاربران را دنبال کنند تا محتوای خود را به فید شخصی اضافه کنند. اینستاگرام در ابتدا با اجازه دادن به محتوا فقط در یک مربع (1: 1) نسبت تصویر 640 پیکسل برای مطابقت با عرض صفحه نمایش آیفون در آن زمان، متمایز شد. در سال 2015، این محدودیت با افزایش به 1080 پیکسل کاهش یافت. همچنین ویژگی‌های پیام‌رسانی، امکان گنجاندن چندین تصویر یا ویدیو در یک پست واحد، و ویژگی Stories - مشابه رقیب اصلی خود Snapchat - را اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌داد محتوای خود را در یک فید متوالی پست کنند و هر پست برای دیگران قابل دسترسی باشد. 24 ساعت. از ژانویه 2019، روزانه 500 میلیون نفر از Stories استفاده می کنند.

اینستاگرام که در ابتدا برای iOS در اکتبر 2010 راه اندازی شد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد، با یک میلیون کاربر ثبت نام شده در دو ماه، 10 میلیون کاربر در سال، و 1 میلیارد کاربر تا ژوئن 2018. [11] در آوریل 2012، فیس بوک شرکت. این سرویس را به مبلغ تقریبی 1 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام به دست آورد. نسخه اندروید در آوریل 2012 منتشر شد و به دنبال آن یک رابط دسکتاپ با ویژگی محدود در نوامبر 2012، یک برنامه Fire OS در ژوئن 2014 و یک برنامه برای ویندوز 10 در اکتبر 2016 منتشر شد.

 تا اکتبر 2015، بیش از 40 میلیارد عکس منتشر شده است. آپلود شد. اگرچه اینستاگرام اغلب به دلیل موفقیت و نفوذش مورد تحسین قرار می گیرد، اما به دلیل تأثیر منفی بر سلامت روان نوجوانان، تغییر خط مشی و رابط کاربری آن، سانسور ادعایی آن، و محتوای غیرقانونی و نامناسب بارگذاری شده توسط کاربران نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. چندی پیش اینستاگرام به طور رسمی قابلیتی را به نام حالت تاریک اینستاگرام یا حالت تاریک اینستاگرام راه اندازی کرد. همه می دانند که اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی بسیار محبوب است. همه کسانی که از اندروید یا iOS استفاده می کنند مطمئناً از این یک برنامه استفاده می کنند. هر روز اینستاگرام هرگز خالی از کاربرانی نیست که واقعاً از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند.

یکی از رایج ترین ویژگی هایی که این روزها کاربران در یک اپلیکیشن به دنبال آن هستند، حالت تاریک است. حالت تاریک نه تنها برای دستگاه خوب است، زیرا مصرف باتری و قرار گرفتن در معرض نور آبی را که بر توانایی خواب شما تأثیر می گذارد، کاهش می دهد. در چند ماه گذشته، چندین اپلیکیشن حالت تاریک را برای برنامه های خود عرضه کرده اند. جیمیل، مسنجر و گوگل کروم برخی از این برنامه ها هستند. WhatsApp همچنین در حال کار بر روی اضافه کردن حالت تاریک به برنامه خود است و این در نسخه بتا مشاهده شد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در توییتی اشاره کرده بود که حالت تاریک برای کاربران iOS 13 و اندروید 10 در دسترس است. این توییت بعداً به دلایلی حذف شد، اما همچنان می‌توانید حالت تاریک را برای اینستاگرام در دستگاه خود دریافت کنید. اگر نیاز به اطلاعات و خدمات تخصصی تر دارید با سایت مستر فالوور همراه شوید.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در اندروید

حالت تاریک برای اینستاگرام در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید 10 در دسترس است.

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. به پایین بروید و روی «نمایش» ضربه بزنید.
  3. اکنون از میان گزینه های موجود، «طرح زمینه تاریک» را فعال کنید.
  4. سپس اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در iOS

اگر از iOS 13 استفاده می کنید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، حالت تاریک را برای اینستاگرام فعال کنید:

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. اکنون «نمایش و روشنایی» را انتخاب کنید.
  3. برای تغییر تم گوشی خود، روی «تاریک» ضربه بزنید.
  4. اکنون اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

مزایای حالت تاریک اینستاگرام

داشتن حالت تاریک اینستاگرام فقط به این نیست که ظاهری جذاب داشته باشید. هنگامی که اینستاگرام را در حالت تاریک فعال کنید، چندین مزیت وجود دارد. پس چه فوایدی دارد؟ بعدا براتون توضیح میدیم

  1. صرفه جویی در باتری

اولین مزیت استفاده از حالت اینستاگرام، ذخیره باتری تاریک است. چرا اینطور است؟ زیرا نمایشگر اینستاگرام کاملا تاریک است و ترکیبی از رنگ های زیاد که بتواند مصرف باتری را کاهش دهد وجود ندارد. علاوه بر این، رنگ مشکی باعث نمی شود که OLED یا LED بیش از حد کار کنند.

  1. فشار چشم را کاهش می دهد

دومین مزیت استفاده از اینستاگرام حالت تاریک این است که چشم ها خیلی پرتنش نیستند. ماهیچه های چشم به راحتی منقبض می شوند زمانی که مجبور می شویم بیشتر کار کنیم. یعنی وقتی پست‌های اینستاگرام پر از ترکیب رنگی را می‌خوانیم، چشم‌هایمان سخت‌تر از زمانی که پست‌های اینستاگرام را تماشا می‌کنیم یا می‌خوانیم که فقط تیره به نظر می‌رسند کار می‌کند. اگر این کار رها شود، قطعا از کیفیت چشم ما می کاهد. بنابراین با استفاده از حالت تاریک اینستاگرام، چشمان ما بیش از حد متشنج نخواهد بود. شاید بتوانیم اینستاگرام را بیشتر از حد معمول باز کنیم زیرا چشمانمان به راحتی خسته نمی شود.

  1. حال و هوای متفاوتی می دهد

برخی استدلال می کنند که رنگ بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد. بر اساس توضیح روانشناسی رنگ، سیاه اغلب با ظرافت، رمز و راز، رسمی، اعتبار یا قدرت همراه است. با استفاده از حالت مشکی اینستاگرام، کاربران اینستاگرام تنها بر روی یک نقطه تمرکز بیشتری خواهند داشت تا روحیه خود را بهبود بخشند.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11189350

https://independent.academia.edu/HuseyinBevan18

http://edu.fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/shanavale4/

http://ict-edu.uk/user/shanavale4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7e244278-97aa-4fc4-a430-7b5101ca1a5d

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://irpanel.org

http://entrance-exam.net/forum/members/shanavale4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ShanaVale4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۹ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات