مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

۳۱ بازديد

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

اهميت كنكور و تاثير آن در آينده دانش آموزان بر هيچ كس پوشيده نيست. به همين خاطر است كه در طي چندين سال اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي شاهد اقدامات مفيدي در اين راستا بوده ايم. از جمله اين اقدامات مي توانيم به تاسيس موسسات آموزشي گوناگون ، منابع آموزشي كه در قالب كتاب ، جزوه و دي وي دي ارائه شده است اشاره كنيم.

اما يكي از مهمترين اقداماتي كه جهت حمايت و راهنمايي داوطلبان كنكوري صورت گرفته است مشاوره تلفني كنكور مي باشد. مشاوره تلفني با هدف راهنمايي داوطلبان در تمامي مقاطع تحصيلي به خصوص كنكور به وجود آمده است كه در اين مقاله به طور كامل به بررسي آن پرداخته ايم.

داوطلبان كنكوري مي توانند با صرف كمترين زمان و هزينه ، بهترين برنامه ريزي را براي آمادگي در كنكور سراسري از طريق وبسايت گپچه دريافت نمايند.

مشاوره تلفني كنكور و كاربردهاي آن

همانطور كه در قسمت بالا اشاره كرديم امروزه به دليل اهميت فراوان كنكور در زندگي تحصيلي و اجتماعي افراد ، براي موفقيت هرچه بيشتر داوطلبان راهكار ها و اقدامات سودمندي شكل گرفته است. اما اين اقدامات چه مزايايي دارد؟ و هدف از طراحي اين اقدامات چيست ؟ در پاسخ به اين سوال لازم است بگوييم كه در بازه زماني كه داوطلبان درگير كنكور هستند ممكن است سوالات و مسائل عديده اي برايشان به وجود بيايد كه امكان مشاوره حضوري در زمينه تحصيلي برايشان فراهم نباشد.

بنابراين يكي از مزاياي مشاوره كنكور مي تواند اين باشد كه امكان انجام مشاوره به صورت غير حضوري را براي داوطلبان فراهم كرده استبه اين صورت كه داوطلبان در هر كجاي كشور اين امكان را خواهند داشت تا به صورت تلفني پاسخ سوالات خود را از برترين مشاوران تحصيلي دريافت نمايند.

آيا امكان انجام برنامه ريزي كنكور به صورت تلفني وجود دارد؟

يكي از خدماتي كه مشاوران در مشاوره تلفني كنكور در اختيار افراد قرار مي دهند انجام برنامه ريزي كنكور در تمامي مقاطع تحصيلي به صورت غير حضوري مي باشد كه داوطلبان مي توانند بدون آن كه براي انجام مشاوره و برنامه ريزي هزينه رفت و آمد پرداخت كنند تنها از طريق تماس تلفني به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اينكه امكان دسترسي به اين گونه مشاوره ها براي همه ي افراد در هر نقاطي از كشور فراهم است و افراد در سراسر دنيا به صورت تلفني اين امكان را خواهند داشت كه با مشاوران خبره و با تجربه در زمينه تحصيلي در ارتباط باشند.

خدماتي كه از طريق مشاوره تلفني در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد

  • انجام برنامه ريزي كنكور (هفتگي، ماهانه و سالانه) در تمامي مقاطع تحصيلي
  • آموزش شيوه هاي صحيح مطالعه و تكنيك هاي تست زني
  • راهنمايي در خصوص انتخاب رشته در تمامي مقاطع تحصيلي
  • معرفي بهترين منابع درسي و بهتريت آزمون هاي آزمايشي
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامي مقاطع
  • اطلاع از شرايط و شهريه در تمامي دانشگاه ها
  • آگاهي از رتبه و تراز قبولي داوطلبان سال هاي گذشته در كنكور
  • معرفي رشته هاي دانشگاهي و بازار كار آن ها
  • و …

تفاوت مشاوره تلفني و مشاوره حضوري

اهميت مشاور در زمينه تحصيلي را نمي شود انكار كرد اما انجام مشاوره به صورت حضوري و يا تلفني بستگي به شرايط داوطلبان خواهد داشت. بسياري از داوطلبان كنكوري به دليل زندگي در مناطق دور افتاده كه امكان مشاوره حضوري برايشان فراهم نخواهد بودبنابراين در اين حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفني بهترين گزينه براي داوطلبان مي باشد.

اما افراد ديگري هم هستند كه به دلايل گوناگون از جمله شاغل بودن و يا نداشتن وقت كافي براي مشاوره حضوري ، مشاوره تلفني را ترجيح مي دهند. ضمن اينكه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امكان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفني خواهند داشت كه اين امتياز در مشاوره حضوري وجود ندارد.

مشاوره تلفني گپچه به اين صورت است كه دانش آموز از طريق تماس تلفني با مشاور كنكور ارتباط دارد و مشاوره و راهنمايي دريافت مي كند. اين ارتباط تلفني بر اساس ارتقاي سطح كيفي مطالعه و برنامه ريزي دانش آموز، بهبود روش مطالعه و روش تمرين و حل مسئله است. و در طول اين نوع مشاوره دانش آموز به مرور با روش هاي صحيح مطالعه هر درس بخوبي مانوس مي گردد.

بنابرين جزئيات مربوط به اين پكيج به صورت زير خواهد بود:

-تماس تلفني روزانه با دانش آموز براي اطلاع از جزئيات فعاليت ها

- ارائه برنامه روزانه به دانش آموز

- پيگيري برنامه ارائه شده به دانش آموز

- ارائه روش هاي صحيح مطالعه براي هر درس

- پيگيري تمرين تست زني دانش آموز

- پيگيري تمرين سوالات تشريحي و امتحاني

- ايجاد انگيزه پيشرفت و خودباوري

لازم به ذكر است مشاوره تلفني گپچه جلسه حضوري نخواهد داشت و فقط به صورت مشاوره تلفني مي باشد اما از جهت پيگيري و ارتقاي سطح كيفي تحصيلي دانش آموزان پربازده مي باشد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب گپچه در تمام زمينه هاي روانشناسي و دريافت مشاوره تحصيلي وكنكور با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع:گپچه

جديدترين مدل لباس مجلسي

۳۲ بازديد

جديدترين مدل لباس مجلسي

خانم­ها هميشه به دنبال جديدترين لباس­هاي مجلسي هستند چرا كه مطابق مد روز بودن براي بسياري از خانم­ها پر اهميت است و در انتخاب خود به اين مورد توجه زيادي دارند.

لباس­هاي مجلسي در انواع زيادي توليد مي­شوند كه شامل لباس­هاي بلند، كوتاه، باز و پوشيده هستند اما اغلب در دوخت جديدترين لباس­هاي مجلسي از پارچه­هاي درخشان مثل لمه، تورهاي زربافت و پارچه­هاي پولكي استفاده شده است.

 

wal7_q3.jpg

ما در پپت ماركت سعي داريم بهترين و جديدترين مدل هاي لباس را براي شما عزيزان معرفي كنيم. مدل هاي لباس را از مجله هاي مختلف فعال در حوزه مد و پوشاك براي شما جمع آوري كرديم.

در حال حاضر سادگي در طرح­ها و مدل­ها براي تهيه­ي لباس­هاي مجلسي جديد محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد به همين علت توليد كننده­ها بيشتر از اين طرح­ها استفاده مي­كنند اما در حين حال سعي مي­كنند براي دوخت لباس­هاي مجلسي جديد از از پارچه­هاي خاص و درخشان استفاده كنند تا از جذابيت لباس­ها كم نشود.

فراموش نكنيد براي يك انتخاب زيبا، راهنماي خريد آنلاين امري ضروري هست. جديد بودن مدل و طرح لباس به تنهايي كافي نيست. حتي اگر لباسي كه به تن مي­كنيد را بهترين طراح لباس، طراحي وتهيه كرده باشد؛ اگر براي تيپ بدن شما مناسب نباشد جلوه­ي زيبايي بر اندام شما نخواهد داشت. درحالي كه ممكن است اين لباس بر تن فرد ديگري فوق العاده به نظر بيايد.  پس بهتر است در زمان خريد علاوه بر مطابق مد روز بودن، به تيپ بدن و سليقه­ي شخصي خود نيز توجه داشته باشيد.

امروزه مدل­هايي كه آستين­هاي خاصي در طراحي خود دارند جديد و شيك محسوب مي­شود. آستين­هاي آويخته اي كه از بالا گشاد و آويخته هستند اما در پايين تنگ مي­شود يكي از اين ­مدل­ها مي­باشد؛ البته اين مدل از لباس­ها بايد از جنس­هاي لختي مثل حرير باشند تا زيبا جلوه كنند.

يكي ديگر از جديدترين طرح­ها در لباس­هاي مجلسي، لباس­هايي با آستين پفي هستند كه جنس آستين را از پارچه­هاي گيپور يا تور استفاده مي­كنند و جنس آن نيز با ساير قسمت­هاي لباس متفاوت است.

طراحان لباس براي لباس­هاي مجلسي جديد به طراحي يقه­هاي خاص و در عين حال ساده توجه ويژه­اي دارند. لباس­هاي مجلسي­اي كه يقه­ي مدل هفت دارند و اين يقه، بلند تا پايين سينه مي­باشد بسيار ترند شده و محبوبيت خاصي دارد. اين مدل از لباس­هاي مجلسي، گردن را بيشتر به نمايش مي­گذارد و باعث كشيده­تر نشان دادن قامت و اندام شما مي­شود.

لباس شيك دخترانه اي كه طرفداران زيادي دارد. لباس دخترانه­ اي كه حالت اسپرت دارند براي موقعيت­ ها و مكان ­هاي مختلفي كاربرد دارند. شلوار جين همراه با يك مانتوي كوتاه، لباسي اسپرت است كه براي فعاليت­ هاي روزمره و رفتن به تفريح و پيك نيك نيز مناسب مي ­باشد. بلوز­هاي چهارخانه ­ي دكمه دار نيز در اين دسته قرار مي­ گيرند كه براي دختران جوان انتخاب بسيار شيك و جذابي است. فراموش نكنيد كه تكميل كننده ­ي يك لباس اسپرت، پوشيدن يك جفت كفش كتاني يا كفشي با پاشنه ­ي تخت است.

در انتخاب رنگ براي لباس­هاي مجلسي جديد بايد دقت كنيد رنگي كه براي لباس خود انتخاب مي­كنيد علاوه بر اينكه با رنگ پوست شما متناسب باشد؛ با زمان برگزاري و سبك مراسم نيز مطابقت داشته باشد. معمولا براي مهماني­ها و مراسم­هايي كه در شب و فضاي بسته برگزار مي­شوند لباس­هاي مجلسي بلند به رنگ­هاي تيره و مشكي مناسب است اما براي مهماني­هايي كه در روز و فضاي باز برگزار مي­شوند سعي كنيد از لباس­هايي با تم روشن استفاده كنيد تا لباس شما جلوه­ي زيباتري داشته باشد.

اگر لباس مجلسي­اي به رنگ مشكي يا تيره­ انتخاب كرديد؛ بهتر است از اكسسوري­هايي با زرق و برق بيشتري استفاده كنيد و تزئينات لباستان درخشان باشد، براي مثال استفاده از يك كمربند سنگ دوزي شده بر روي يك لباس مجلسي مشكي جلوه­ي بسيار زيبايي خواهد داشت. اگر لباسي با تم روشن را در نظر گرفته ايد؛ زيورآلات ساده مثل گردنبند مرواريدي در كنار آن جذاب خواهد بود.

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

۳۵ بازديد

گواهينامه ISO 9001 چيست؟ نحوه دريافت گواهينامه (براي مبتديان)

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي تعريف سيستم مديريت كيفيت (QMS) است. اين استانداردها (يا معيارها) مختلفي را براي تعريف اصول مديريت كيفيت مانند مشتري مداري ، بهبود رهبري و مديريت در سازمان ، بهبود و كنترل فرآيندهاي داخلي و روشهاي كلي بهبود مستمر تعريف مي‌كند.

 

اجازه دهيد هر جز component و گواهينامه ISO 9001 را جدا كنيم.

 

 

ايزو

ISO يا سازمان بين‌المللي استاندارد سازي يك‌نهاد تنظيم كننده استاندارد بين‌المللي است كه در ژنو ، سوئيس مستقر است. اين گروه از نمايندگان مختلف از طيف وسيعي از سازمانهاي استاندارد تجاري ، صنعتي و متعلق به آن تشكيل شده است.

 

اساساً اين سازمان وظيفه تعريف و اجراي همه اين استانداردها را بر عهده دارد.

 

ISO خودش درواقع براي هيچ كاري كار نمي‌كند. كليه گواهينامه‌ها توسط سازمان‌هاي خارجي انجام مي‌شود.

 

9001

عدد بعد از ISO شناسه استاندارد است. ISO 9001 يكي از محبوب‌ترين استانداردهاي ISO است و استانداردهاي دستگاه‌هاي مديريت كيفيت عمومي را تعريف مي‌كند.

 

ISO 9001 بخشي از خانواده ISO 9000 گسترده‌تر است. تمام استانداردهاي موجود در ISO 9000 به مديريت كيفيت اشاره دارد.

 

اساساً اين استاندارد براي كمك به سازمانها در كارآيي و موفقيت بيشتر در تأمين نيازهاي مشتريانشان طراحي شده است.

 

حداقل 1 ميليون شركت و سازمان در بيش از 170 كشور جهان گواهينامه ISO 9001 را دريافت كرده‌اند.

 

درجه

ISO 9001 همچنين تنها استاندارد در خانواده 9000 است كه مي‌تواند گواهي شود. اين گواهينامه الزامي نيست و سازمان‌ها هنوز مي‌توانند بدون دريافت گواهينامه ، به‌طور غيررسمي اصول ISO 9001 را پياده سازي كنند.

 

ازنظر فني ، سازمان‌ها فقط مي‌توانند "گواهينامه بگيرند". بااين‌حال ، افراد مي‌توانند به منظور انجام حسابرسي از سازمان‌ها ، حسابرسان معتبر يا ثبت شده شوند.

 

صدور گواهينامه به‌طوركلي كل سازمان را شامل مي‌شود ، با تأكيد بر امكانات خاص يا بخشهايي كه براي بهبود عملكرد درزمينه? طراحي شده‌اند.

 

در اينجا خلاصه‌اي از مهمترين اطلاعات در مورد استاندارد ISO 9001 آورده شده است:

 

ISO 9001 يك استاندارد بين‌المللي براي سيستم مديريت كيفيت (QMS) است.

ISO 9001 بخشي از خانواده بزرگتر ISO 9000 است.

ايزو 9001 تنها استاندارد قابل اطمينان است. چيزي به‌عنوان "گواهينامه ISO" يا "گواهينامه ISO 9000" وجود ندارد ، فقط "گواهينامه ISO 9001" است.

افراد نمي‌توانند گواهينامه ISO 9001 را دريافت كنند. در عوض ، سازمان‌ها يا شركت‌ها گواهينامه دريافت مي‌كنند.

بااين‌حال ، افراد مي‌توانند براي تبديل شدن به حسابرس اصلي ISO 9001 ، گواهينامه دريافت كنند تا آن‌ها را قادر به حسابرسي ساير شركت‌ها كنند.

اندازه سازمان مهم نيست. مي‌تواند يك نفر باشد يا 100000 نفر.

ISO 9001 يك استاندارد كلي براي مديريت كيفيت است - مهم نيست كه در كدام صنعت فعاليت مي‌كنيد.

ISO 9001 به جاي استاندارد متمركز بر محصول ، يك استاندارد متمركز بر فرآيند است. براي تعريف كيفيت محصول طراحي نشده است (اگرچه اگر روند كار شما خوب است ، بايد محصول شما نيز باشد).

صدور گواهينامه ISO 9001 به چه معناست؟

سازمان‌هاي داراي گواهينامه ايزو 9001 يك سيستم مديريت كيفيت مطابق با تمام الزامات مندرج در استاندارد ISO 9001 را با موفقيت پياده سازي كرده‌اند.

 

بخشي از صدور گواهينامه ISO 9001 اطمينان از شناسايي و فعاليت بر اساس زمينه‌هاي بهبود است. به همين ترتيب ، مي‌توان فرض كرد كه سازمان‌هاي داراي گواهينامه ISO 9001 محصولات و / يا خدماتي را ارائه مي‌دهند كه از استانداردهاي دقيق مديريت كيفيت برخوردار هستند.

سيستم مديريت كيفيت چيست؟

يك سيستم مديريت كيفيت براي استاندارد ISO 9001 اساسي است. در ابتدايي‌ترين حالت ، يك سيستم مديريت كيفيت مجموعه‌اي از اصول يا دستورالعمل‌ها براي روش‌هاي عملياتي استاندارد است كه مي‌توانيد براي اندازه گيري "كيفيت" جنبه‌هاي مختلف كسب و كار خود استفاده كنيد.

 

آن را به‌عنوان مجموعه‌اي از سياست‌ها ، فرآيندها و رويه‌هاي مستند تصور كنيد كه روش ايده آل ارائه محصولات يا خدمات به مشتريان را تعيين مي‌كند. اين سيستم بسيار شبيه به سيستم مديريت فرآيند تجارت است ، مگر اينكه با تأكيد بر كنترل كيفيت.

 

هر سيستم مديريت كيفيت متفاوت و متناسب با نيازها و اهداف شركتي كه از آن‌ها استفاده مي‌كند ، خواهد بود. كاري كه استاندارد ISO 9001 (و به‌طوركلي خانواده ISO 9000) انجام مي‌دهد ارائه مجموعه‌اي از دستورالعمل‌ها براي كمك به شما در طراحي و اجراي يك سيستم مديريت كيفيت موفق است.

 

شما مي‌توانيد يك سيستم مديريت كيفيت را با تقسيم آن به چهار عنصر يا مرحله اساسي درك كنيد:

 

طرح

انجام دادن

چك

عمل كن

البته ، سيستم مديريت كيفيت به تنهايي به‌طور خودكار گواهينامه ISO 9001 را به شما نمي‌دهد ، اما اين چيزي است كه كل گواهينامه بر اساس آن است.

 

علاوه بر 9001 ، استانداردهاي ديگري نيز در خانواده 9000 وجود دارد كه از اجراي سيستم مديريت كيفيت پشتيباني مي‌كنند:

 

ISO 9000 اصول و اصطلاحات استفاده شده در ISO 9001 را تعريف مي‌كند ،

ISO 9004 براي بهبود ميزان موفقيت در سيستم مديريت كيفيت 9001 تنظيم شده طراحي شده است.