توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز

۵۹ بازديد

توسعه پيج اينستاگرامي و فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام براي تمامي كسب‌وكارهاي آنلاين

avh8_m1.jpg

با رشد كسب‌وكارهاي آنلاين در سال‌هاي اخير و ارتقا و توسعه آن‌ها در دوران كرونايي و قرنطينه كه موجب شد افراد به فضاي آنلاين بيشتر ورود كنن، چالش‌هايي استارتاپ‌هاي آنلاين نيز در اين راستا بيشتر و بيشتر شد.

همه ما مي‌دانيم كه شبكه‌هاي اجتماعي كمك بسزايي در ميزان فروش و آگاهي برند مي‌كند. به خصوص اينستاگرام روز به روز فروشگاه‌ها و كسب‌وكارهاي آنلاين بيشتري را به سمت خود جذب كرده و تعامل و ارتباط با مخاطب را ساده‌تر كرده است.

اما با تمام اين فضاهاي آنلاين، به دليل تحريم و محدوديت‌هاي موجود براي كاربران ايراني براي استفاده از امكانات بسياري از اپليكيشن‌هاي خارجي هنوز هم براي بسياري از فعاليت‌هاي اينترنتي دچار محدوديت هستيم. محدوديت‌هايي كه اگر نبودند، روند افزايش آگاهي برند، ارتباط با مشتري، رشد و افزايش فروش بسيار ساده‌تر ميشد.

توسعه پيج از طريق لينك‌گذاري در پست و بيو به صورت نامحدود و بدون هزينه دلاري

يكي از محدوديت‌هايي كه قصد داريم دربارش صحبت كنيم، محدوديت لينك‌گذاري پست‌ها و بيو در اينستاگرام است. همان‌طور كه حتما ديده‌ايد بسياري از فروشگاه‌هاي اينترنتي خارجي در اينستاگرام اين امكان را دارند تا بر روي هر پست موردنظر خود لينك مرتبط به محصول، خدمات يا محتواي داخل پست را بگذارند. اين لينك‌ها مي‌توانند در تعداد نامحدود و از هرجايي مثل سايت، پيام‌رسان‌هايي مثل تلگرام، واتس‌اپ، رسانه‌ها مثل يوتيوب و هر نوع لينكي ... باشند.

لينك‌گذاري در داخل پست باعث مي‌شود افراد به صورت مستقيم به همان محتوا يا محصول داخل پست هدايت شوند و اگر سايت داشته باشين ديگر لزومي نيست عكس مورنظر در اينستاگرام را ساعت‌ها در سايت جست‌وجو كنند. در نتيجه پيدا كردن محصول، خدمات و محتوا و... براي مخاطب شما بسيار ساده‌تر مي‌شود كه اين‌كار در نهايت مجوب افزايش فرآيند سفارش و فروش نيز مي‌شود.

امكان، امكان‌شو آورده....!

يكي از استارتاپ‌هاي ايراني به اسم "امكان" ، به صورت رايگان بدون دريافت هزينه دلاري امكان لينك‌گذاري در پست‌هاي اينستاگرام را براي شما فراهم كرده‌است.

با امكان شما مي‌توانيد لينك‌هاي متعددي را براي هركدام از پست‌هاي خود تعريف كنيد و در نهايت در بيو صفحه خود براي ارتباط با مخاطب بيشتر از يك لينك را بدون محدوديت بگذاريد.

فروشگاه بساز اگه سايت نداري!

و خبر بهتر و مهم‌تر براي كساني كه كسب‌وكار آنلاين در صفحه اينستاگرام خود دارند اما فروشگاه اينترنتي يا وبسايتي ندارند، اين است كه با كمك امكان شما مي‌توانيد به غير از خدمات لينك نامحدود، از بسته فروشگاه‌ساز متصل به اينستاگرام نيز استفاده كنيد.

براي ارتقا و رشد و فروش بيشتر كسب‌وكار خود با داشتن يك وبسايت بسيار ساده و كاربردي روند ثبت سفارش و پرداخت را براي مشتريان خود هموارتر سازيد.

داشتن وبسايت و فروشگاه اينترنتي به يكي از چالش‌هاي مهم براي صاحبان كسب‌وكارها تبديل شده است چرا كه بعضي افراد فكر مي‌كنند در صورت بلد نبودن دانش برنامه‌نويسي يا نداشتن نيروي انساني براي اين كار ديگر نمي‌توانند سايتي براي خود داشته باشند.

اما امكان با ارئه فروشگاه‌ساز اينستاگرام تمامي اين پيچيدگي‌ها را براي شما ساده كرده است و فقط با آپلود كردن اطلاعات يا همان محتواي صفحه اينستاگرام خود سايت اينترنتي هم داشته باشيد.

هدف نهايي براي استفاده از امكانات امكان، ارتقا پيج فروشگاه اينستاگرام، داشتن فروشگاه اينترنتي در قالب سايت و در نهايت ارتقا كسب‌وكارها و تعامل هرچه بهتر با مخاطبانشان است.

 

راهنماي خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش

۵۹ بازديد

راهنماي خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش

چگونه خريد فالوور در اينستاگرام بدون از دست دادن امكان پذير است؟ اين سوال بسياري از كاربران اينستاگرام است. از امروز افزايش تعداد فالوورها و خريد فالوورها به يكي از اصلي ترين دغدغه هاي كاربران اينستا تبديل شده است.

امروزه مشكل افزايش فالوورهاي اينستاگرام به يك نگراني مهم براي اكثر كاربران اينستاگرام تبديل شده است. هر كاربر دليل خاصي براي افزايش تعداد فالوورها خود دارد. اما به دليل فضاي اينستاگرام و ارائه بستر تجاري بر روي آن ، اكثر كاربران مي خواهند تعداد فالوئرهاي خود را افزايش دهند تا از اينستاگرام درآمد بيشتري كسب كنند. بنابراين ، در اين مقاله نحوه خريد فالوور واقعي اينستاگرام بدون از دست دادن را توضيح خواهيم داد. براي اين منظور بهتر است ابتدا در مورد اينكه فالوور چيست و انواع آن چيست صحبت كنيم.

fxpi_x1.jpg

فالوور چيست؟

فالوورها افرادي هستند كه شما را در اينستاگرام دنبال مي كنند و تعداد آنها در قسمت فالوورها حساب اينستاگرام شما نمايش داده مي شود. در ابتداي اينستاگرام ، فالوورهاي همه كاربران فالوور واقعي بودند. اما امروز به دليل تمايل زياد كاربران به داشتن تعداد زيادي فالوور ، فالورهاي فيك پا در اينستاگرام گذاشتند.

فالوور فيك و واقعي چيست و چه تفاوتي بين آنها وجود دارد؟

فالووران واقعي همانطور كه از نامشان پيداست ، به كاربران واقعي اينستاگرام مي گويند كه آنها را دنبال مي كنند. آنها پست ها و داستان هاي شما را مي بينند و در صورت تمايل آنها را لايك و نظر مي دهند. در حقيقت ، فالووران واقعي فالوورهايي هستند كه در اينستاگرام كار مي كنند.

در مقابل ، فالورهاي فيك فالوورهايي هستند كه در اينستاگرام كار نمي كنند. اين بدان معني است كه تنها اثري كه در صفحه شما ديده مي شود فقط تعداد آنها در قسمت فالوورها حساب شما است. نبايد انتظار داشته باشيد كه پسنديدن ، نظرات و نظرات شما را افزايش دهند.

شايد از خود بپرسيد كه چگونه يك فالوور فيك فالوئري است كه در اينستاگرام كار نمي كند؟ براي پاسخ به اين سوال ، تصور كنيد كه من يك حساب كاربري جديد در اينستاگرام ايجاد كرده ام. بعد از انتخاب نام و عكس پروفايل و دنبال كردن چند نفر ، حسابم را تنها مي گذارم. اكنون اين نسخه مي تواند از حساب من خارج شود يا حساب را غيرفعال كند. در اين حالت ، مشخص است كه تنها اثري كه از حساب اينستاگرام من باقي مانده است ، نام من در بخش فالوورها افرادي است كه دنبال كرده ام. البته ، با يك صفحه رها شده ، نمي توانم اينستاگرام را مرور كنم و پست ها و استوري ها را ببينم يا دوست داشته باشم. و بنابراين حساب من به يك دنبال كننده فيك تبديل مي شود.

خريد فالوور فيك چگونه اتفاق مي افتد؟

براي خريد يك فالوور فيك ، بايد به شركت هاي خدمات اينستاگرام مراجعه كنيد. اين شركت ها چندين حساب فيك اينستاگرام ايجاد مي كنند و هنگام خريد فالوورهاي فيك ، آنها اين حساب ها را به صفحه شما اضافه مي كنند.

معايب خريد فالوور فيك

فالوورها در صفحه شما فعال نيستند و به دليل اهميت تعامل كاربر براي اينستاگرام ، ورود پست شما به اكسپلورر را دشوار مي كند.

براي افزايش لايك و بازديد ، براي افزايش بازديد و لايك در اينستاگرام نياز به خريد ربات داريد.

فالووران فيك نمي توانند مشتري تجارت شما شوند ، اما مي توانند در جذب مشتري به سايت شما موثر باشند.

مزاياي خريد فالوور فيك

در فالوورها هيچ كاهشي مشاهده نمي شود.

از آنجا كه تعداد پسنديدن در پست هاي شما قابل مشاهده نيست ، هيچ كس متوجه فيك بودن فالوورها شما نمي شود و كاربران واقعي با ديدن تعداد زيادي از فالوورها شما ، به شما اعتماد مي كنند و تصميم مي گيرند شما را دنبال كنند.

تا زماني كه تعداد فالووران واقعي را افزايش ندهيد ، اين توانايي را داريد كه استراتژي و تقويم محتوا را براي صفحه خود برنامه ريزي كرده و اثربخشي صفحه خود را افزايش دهيد.

نتيجه

چگونه خريد فالوور در اينستاگرام بدون از دست دادن امكان پذير است؟ اين سوال بسياري از كاربران اينستاگرام است. از آنجا كه افزايش تعداد فالوورها و خريد فالوور امروزه به يكي از مهمترين دغدغه هاي كاربران اينستا تبديل شده است ، تصميم گرفتيم در اين مقاله در مورد فالوورها و انواع آنها و مزايا و معايب خريد هر يك از آنها صحبت كنيم. اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد واقع شود.

 

بهترين روغن هاي گياهي

۵۵ بازديد

بهترين روغن هاي گياهي

4qs1_m1.jpg

ساليان سال است كه از روغن هاي گياهي جهت حفظ سلامتي و شادابي پوست استفاده مي شود. هر كدام از اين روغن ها مواد تشكيل دهنده متفاوتي داشته و عملكردهاي گوناگوني دارند؛ اما مي توان گفت كه همگي بر زيبايي پوست و سلامت آن تاثير مثبت داشته و مفيد هستند. در اين مطلب به معرفي و بررسي بهترين روغن هاي گياهي مي پردازيم و خواص و ويژگي هاي هر كدام را تشريح مي نماييم.

روغن آووكادو

يكي از ميوه هايي كه سرشار از چربي هاي مفيد و سالم بوده و از روغن آن نيز استفاده هاي زيادي مي شود، آووكادو نام دارد. روغن آووكادو طعم بسيار مطلوبي داشته و فوايد زيادي نيز دارد. اين روغن غني از آنتي اكسيدان ها و چربي هاي سالم است و به دليل رواج سبك زندگي سالم و كاربردهاي گسترده اي كه اين روغن دارد، ميزان خريد روغن آووكادو رو به افزايش است. از جمله مزيت هاي اين روغن ميزان بالاي اسيد اولئيك (از اسيدهاي چرب سالم)، ويتامين A و D، ، لسيتين، پتاسيم و همچنين ويتامين E آن است. روغن آووكادو به صورت خام سبز رنگ بوده و دليل آن نيز وجود كلروفيل مي باشد. اين روغن غير اشباع و حامل بوده و يك روان كننده بسيار متمركز به شمار مي آيد. روغن هاي جامل روغن هايي هستند كه از دانه ها يا قيمت هعاي چربي ميوه ها به دست مي آيند. از جمله كاربردهاي اين روغن استفاده از آن در پخت و پز به عنوان يك طعم دهنده سالم غذاها است. از ديگر فوايد اين روغن تاثير فوق العاده آن بر سلامت پوست شما است. روغن آووكادو توسط پوست جذب شده و عملكردي مشابه كرم هاي مرطوب كننده دارد و حتي مي توانيد از آن به عنوان يك ضد آفتاب طبيعي استفاده كنيد. وجود آنتي اكسيدان ها و قابليت ضد التهابي اين روغن به پوست شما كمك كرده و موجب مي شود پوستي صاف و شفاف و الاستيك داشته باشيد. اين روغن ويژگي هاي ديگري نيز دارد كه برخي از آن ها عبارتند از: بهبود چربي پوست، بهبود پوست خشك، مرطوب‌كننده‌ي پوست، از بين برنده و آرام‌كننده‌ پوست خارش ‌دار، محافظت در برابر آسيب‌ هاي پوستي، كاهش دهنده التهاب پسوريازيس و اگزما، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش، كمك به بهبود سريع تر زخم ها، جلوگيري از پير شدن پوست و ... .

روغن جوجوبا

جوجوبا نام گياهي است كه در شمال آمريكا و ايالت هاي آريزونا، كاليفرنيا و مكزيك (هم در اقيانوس ها و هم در بيابان ها) مي رويد. از اين گياه روغني گرفته مي شود كه خاصيت هاي بسياري داشته و ملايم است. برگ هاي جوجوبا بيضي شكل بوده و گل آن سبز و زرد رنگ است.  اين روغن نيز حامل بوده و براي تركيب كردن با روغن هاي ضروري به كار مي رود. از جمله موارد استفاده اين روغن كه سبب شده افراد زيادي به سراغ خريد روغن جوجوبا بروند اثر شفابخش و بي نظيري است كه اين روغن بر پوست مي گذارد. اين ماده تاثير به سزايي بر سلامت پوست داشته و براي درمان آكنه، خشكي پوست، آفتاب سوختگي و ساير مشكلات و بيماري هاي پوستي بسيار مفيد و موثر است. گياه جوجوبا عطر كمي داشته و روغن آن حاوي اسيدهاي چرب مفيدي چون اسيدهاي استئاريك و اسيدهاي پالميتيك است. از ديگر موارد استفاده از روغن اين گياه، به كار گيري از آن به منظور افزايش رشد موها مي باشد. اين روغن پوست را نرم كرده و بهبود مي بخشد. از اين گياه به عنوان عصاره در برخي شامپوها، لوازم آرايشي مانند رژ لب، لوسيون هاي بدن، پاك كننده ها نيز استفاده مي شود.

روغن درخت چاي

اين روغن همان طور كه از نام آن پيدا است، از برگ هاي درخت چاي گرفته شده و براي نخستين بار در قرن هجدهم كشف شد. درخت چاي بيشتر در سواحل سواحل جنوب شرقي استراليا يافت مي شود و با گياه چاي كه چاي سياه و چاي سبز از آن به دست مي آيد تفاوت دارد. اين گياه خاصيت ضد باكتري داشته و ميكروب كش قوي است و از آن جهت تميز كردن و محافظت از ساييدگي و لكه ‌هاي پوستي استفاده مي شود. همين ويژگي باعث شده كه خريد روغن درخت چاي براي افرادي كه به سلامت پوست خود اهميت مي دهند، به امري مهم بدل شود. از اين روغن به منظور درمان قارچ ناخن، بهبود نيش حشرات و از بين بردن و بر طرف كردن آكنه و حتي شپش استفاده مي شود. روغن درخت چاي در بسياري از محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت شخصي نيز كاربرد داشته و در برخي لوسيون ها و صابون ها از ماده مفيد استفاده مي شود. البته اين نكته را نيز بايد در نظر داشته باشيد كه اين روغن نبايد به شكل خوراكي مصرف شده و بلعيده شود؛ چرا كه ممكن است عوارض خطرناكي داشته و سلامت فرد را به خطر اندازد. روغن چاي خاصيت ضد التهابي داشته و ضد ويروس است؛ بنابراين براي از بين بردن شوره سر، بهبود زخم ها، بهبود سوزش و عفونت هاي پوستي مانند اگزما و پسوريازيس و كاهش و از بين بردن ريزش مو مفيد و موثر خواهد بود.

روغن ماكادميا

روغن ماكادميا روغن زرد رنگي است كه از آجيل آهك فشرده به دست مي آيد. آجيل ماكادميا از درخت ماكادامي تهيه مي شود و اين درخت بومي استراليا مي باشد. روغن ماكادميا كاربردهاي متعددي دارد كه از جمله آن مي توان استفاده به منظور بهبود و تقويت پوست و مو و همچنين پخت و پز را نام برد.  اين روغن نيز حاوي مقدار زيادي اسيد چرب سالم و پتاسيم بوده و مواد مغذي زيادي دارد. بنابراين در توليد بسياري از محصولات به ويژه محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت هاي شخصي مانند سرم چشم، پاك كننده هاي صورت، لوسيون ها و مرطوب كننده هاي بدن و ... از اين ماده استفاده مي شود. شركت پيشگامان شيمي يكي از واردكنندگان انواع مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده و شما مي توانيد براي خريد روغن ماكادميا به سايت اين شركت مراجعه كنيد.