خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

۵۷ بازديد

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

گيربكس خورشيدي

۵۳ بازديد

گيربكس ها جزو تجهيزاتي مي باشند كه نقش يك واسط را بين الكتروموتور و مصرف كننده را دارند . گيربكس ها نيرو را بين الكتروموتور و مصرف كننده نيرو منتقل ميدهد . زماني كه ميخواهيد الكتروگيربكس مناسب خود را انتخاب كنيد بايد آن را با به توجه كاربري مورد انتظار خود انتخاب كنيد . الكتروگيربكس ها با توجه به كاربري هاي متنوع ، نوع هاي مختلفي دارد كه الكتروگيربكس خورشيدي يكي از انواع آن ميباشد . 

الكتروگيربكس خورشيدي ، يك جعبه دنده با شافت ورودي و شافت خروجي مي باشد. از اين جعبه دنده كه به شكل سياره اي مي باشد ، براي انتقال بيشترين گشتاور به فشرده ترين شكل ( تراكم گشتاور ) استفاده ميشود . 

 دليل اينكه به اين الكتروگيربكس ، گيربكس خورشيدي ميگويند : دليل اين امر شكل عملكرد حركت دنده هاي آن مي باشد . در گيربكس خورشيدي ، دنده حلقه اي و دو يا چند دنده سياره اي وجود دارد . معمولا ، دنده هاي خورشيدي هدايت ميشوند و سپس  چرخ دنده هاي سياره اي كه در حامل سياره قفل شده اند حركت مي كنند و شافت خروجي را تشكيل مي دهند. چرخ دنده هاي ماهواره اي نسبت به دنياي پيرامون خود يك حالت ثابت دارند . به همين دليل كه برخي بر اين باورند كه عملكرد گيربكس خورشيدي مانند منظومه ي خورشيدي است . به عبارتي دنده هاي خورشيد را شافت ورودي ، چرخ دنده هاي سياره و حامل محور را خروجي و دنده ماهواره اي (يا چرخ دنده حلقه اي)  مي ناميم .

hg9_گيربكس_خورشيدي.jpg

در زمينه هايي كه از الكتروگيربكس استفاده ميشود ميتوان گفت : در ربات براي افزايش گشتاور ، در چاپخانه براي كاهش سرعت غلطك ها ،  براي موقعيت يابي دقيق ، در دستگاه بسته بندي براي محصولات قابل توليد مجدد ، براي انتقال هاي دقيق و هر زمينه ي ديگري كه محدوديت مكان وجود دارد .

يكي از حالت هايي كه ميتوان از الكتروگيربكس خورشيدي استفاده كرد ، كوپله كردن آن با الكتروموتور مي باشد . اين عمل مزيت هاي خاص خود را داد .

  1. گشتاور در بيش از 3 دنده (چرخ دنده هاي سياره اي) تقسيم مي شود ، بنابراين گشتاور تقريباً 3 برابر از گيربكس “معمولي” است.
  2. عكس العمل كم ( بك لش كم )
  3. جمع و جور و در نتيجه بي تحركي جرم كم
  4. بهره وري بالا
  5. نسبتهاي مطبق بين 3 تا 10 در هر مرحله

 

 

برتري هاي گيربكس خورشيدي نسبت به هليكال و حلزوني : 

  1. اين گيربكس ها به دليل استفاده كردن از تكنولوژي جديدتر ، موجب افزايش سطح درگيري دنده ها ميشود كه در اثر آن با كاهش فشار به دنده ها و در اخر باعث بيشتر شدن عمر الكتروگيربكس ميشود . 
  2. حجم كمتر اين گيربكس ها به دليل نحوه جاي گيري دنده ها
  3. تعميرات و نگهداري آسان
  4. داراي راندمان بالا حتي تا 98%
  5. لقي بسيار ناچيز به دليل دقت بالا در ماشين كاري دنده ها
  6. سهولت در كوپله كردن

كاربردهاي گيربكس خورشيدي

  • گيربكس ميكسر صنايع آب و فاضلاب
  • ميكسر صنايع معدني
  • ميكسر قير
  •  خطوط نورد فولاد
  • گيربكس توربين بادي
  • گيربكس آسياب خردكن مواد معدني
  • گيربكس بال ميل صنايع سيمان
  • گيربكس وينچ كشنده
  • گيربكس تيكنر
  • گيربكس بچينگ
  • گيربكس نورد
  • گيربكس رولينگ
  • گيربكس نوار نقاله
  • گيربكس كانواير

 

 

براي دريافت اطلاعات جامع تر و كامل با سايت در ارتباط باشيد  !

براي سفارش و ارائه ي خدمات منتظر تماس شما هستيم ! 

 

 

پرشين چت,چت باران,چتروم

۶۱ بازديد

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

پرشين چت كجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

۵۳ بازديد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.

 

گام سوم براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين-پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

۵۶ بازديد

. پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

تعداد نمونه‌ها روي نتيجه تحقيقات اثر مثبت دارد پس براي اينكه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاينتان را بيشتر كنيد مي‌توانيد از مشوق‌ها استفاده كنيد. اعطاي كد تخفيف، شانس شركت در قرعه كشي، هديه، كمك به يك خيريه راه‌هايي هستند كه مي‌توانند افراد را به شركت در تكميل پرسشنامه شما تشويق كنند. يكي ديگر از راه‌هاي موثر اين است كه به شركت كنندگان بگوييد كه در نهايت نتايج را با آنان به اشتراك خواهيد گذاشت. براي اين كار مي‌توانيد ايميل كاربران را دريافت كنيد و نتايج را براي آنان ارسال كنيد.

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

براي بررسي و آناليز پاسخ‌ها و تهيه گزارش بصري مي‌توانيد از انواع نمودارها و جداول كمك بگيريد. همچنين ويفرم علاوه بر انواع نمودارهاي كيكي، ميله‌اي و ستوني، قابليت منحصر به فرد "ابر كلمات" (word clouds) را براي تحليل نوشته‌هاي متني كاربران پياده‌سازي كرده است. با خروجي گرفتن (Export) از نتايج پرسشنامه‌ها مي‌توانيد از نرم‌افزارهاي آماري (مانند SPSS يا Excel) نيز براي تجزيه و تحليل اطلاعات جمع‌آوري شده استفاده كنيد.

 

6. يك گزارش تهيه كنيد

و آخرين گام در اجراي يك پرسشنامه با نوشتن گزارش به پايان مي رسد. يك پرسشنامه موفق بايد پاسخ‌هاي قابل قبولي را در مورد سوالاتي كه در مورد كسب و كار، محصول و يا خدمتتان داشتيد ارايه بدهد. 

 

پرسشنامه آنلاين را بسيازيد.

 منبع : ساخت پرسشنامه انلاين

 

هديه تولد مردانه چه هديه بگيريم؟

۷۱ بازديد

هديه تولد مردانه چه هديه اي بگيريم؟

 خريد هديه تولد براي آقايان يكي از بزرگترين دغدغه ها و سوالاتي است كه ذهن همه ما را درگير مي كند. وقتي به سالروز تولد عزيزي كه آقا هم هست نزديك مي شويم سوالات زيادي در ذهن ما ايجاد ميشه كه چه بخريم؟ و چه چيزي از همه مناسب تر است؟ آنچه كه در اين ميان كار را سخت تر و انتخاب هديه را پيچيده تر مي كند اين است كه چه هديه اي بخريم كه خيلي معمولي و پيش پا افتاده نباشد و در عين حال جذاب بوده و حسابي طرف مقابلمان را سورپرايز كند. وقتي سخن از خريد هديه تولد براي خانم ها در ميان باشد آنچنان كار سختي نيست زيرا تقريبا همه خانم ها با خريد طلا و جواهرات شاد مي شوند، اما آقايان چطور؟ آيا خريد طلا همانقدر كه براي خانم ها جذاب است براي آقايان نيز دلپذير و جذاب استفروشگاه اينترنتي گل بازار متخصص در ارسال هديه به ايران و سراسر جهان، زيباترين، جذاب ترين و متفاوت ترين هدايا را براي شما گردآوري نموده تا شما ديگر دغدغه خريد هديه تولد مردانه را نداشته باشيد. با ما در اين دست نوشته همراه باشيد تا شما را ياري كنيم تا زيباترين هديه تولد براي آقايان را خريداري كرده و آنها را در روز تولد، روز ولنتاين، سالگرد ازدواج، ماهگرد دوستي و روز پدر سورپرايز كنيد.

 

r4d8_m3.jpg
 

براي اينكه كادوي جذاب و خوبي هديه دهيم بايد تمام دقت و تلاش خود را بكنيم تا آن هديه خاص به نظر بيايد. گاهي خريد گل هم مي تواند بسيار مورد توجه قرار بگيرد البته به شرط آن كه چيدمان و گل آرايي آن خاص و متفاوت باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با به كار گرفتن معروف ترين ديزاينرها و مجرب ترين تيم حرفه اي گل آرايي كه همگي دوره هاي مخصوصي در كشورهاي اروپايي گذرانده اند، خاص ترين جعبه گل ها و باكس گل ها را طراحي كرده تا شما با خريد جعبه گل و يا خريد باكس گل، هديه اي شايسته براي عزيزانتان تهيه كنيد.


براي اينكه يك هديه معمولي جذاب به نظر بيايد ديزاين و بسته بندي آن نيز بسيار مهم است. مثلا اگر شما مي خواهيد عطر و يا ادكلن هديه دهيد به جاي اينكه آن را معمولي كادو بسته بندي كنيد، بهتر است آن را در ميان گل هاي زيباي رز يا ساير انواع گل ها قرار دهيد. با اين كار شما دريايي از زيبايي و عطر و بو را تقديم عزيزتان مي كنيد. نگران نباشيد، تهيه اين هديه با وجود فروشگاه اينترنتي گل بازار اصلا كار سختي نيست. ما در موبوكادو براي شما عرضه كنندگان زيباترين باكس هاي گل را در كنار هم تهيه ديده ايم كه شما ميتوانيد طلا، ادكلن، عطر، قاب موبايل، گوشي موبايل، دستبند و گردنبند را از ما خريداري كرده و در وسط اين باكس در حالي كه توسط گل هاي زيبايي احاطه شده، تقديم عزيزانتان نماييدخريد طلاي سفارشي نيز از گل بازار امكان پذير است. براي هر چه جذابتر كردن هديه خود مي توانيد اسم فرد موردنظرتان را روي دستبند چرم و يا انگشتر و يا گردنبند، توسط طراحان مخصوص طلا كه در گل بازار مشغول به كار هستند، طراحي كرده ودر باكس مخصوص گل ها قرار داده و تقديم عزيزتان كنيدخريد هديه تولد براي آقايان جذابتر و خاص تر از اين ديگر نميشود...... چرا با فروشگاه اينترنتي گل بازار خاص تر از اين هم مي شودخريد شعر اختصاصي براي عزيز دلتان. اين بدين معني است كه شاعر فرهيخته گل بازار فقط و فقط براي عزيز شما و به صورت تخصصي غزل مي سرايد. كافي است نام، ماه تولد و اينكه دوست داريد شعرتان عاشقانه، عارفانه و يا مضموني براي تشكر و قدرداني داشته باشد را به ما بگوييد و يك غزل زيبا و مختص مخاطب خاصتان را به او تقديم كنيد. اين غزل مطمئن باشيد كه بهترين كادو و خاص ترين هديه براي اوست.


 

پس از خريد هديه براي تولد آقايان از فروشگاه اينترنتي گل بازار شما هم مي توانيد هديه زيبا و ارزشمند خود را توسط سفيران شركت به منزل و يا محل كار و يا رستوران و تالار مورد نظرتان بفرستيد و هم مي توانيد به آدرس خودتان فرستاده تا خودتان با دستان خودتان به او هديه دهيد. هم چنين مي توانيد باكس مخصوص هديه و گل را سفارش دهيد و در قسمت وسط باكس كه هديه قرار مي گيرد هديه خودتان را قرار دهيد و به او تقديم كنيد. مي بينيد براي رفاه، شادي و خوشحالي شما و عزيزانتان تمام جوانب كار را سنجيده ايم. با گل بازار ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج ديگر كار سختي نيست. آنچه كه گل بازار را در ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج از ساير رقبا متمايز مي كند امكان ارسال هديه به سراسر ايران و يا سراسر دنياستخريد طلاي سفارشي هم حتي قابل ارسال به همه جاي اروپا، آمريكا، كانادا، استراليا و آسياست. ما هداياي اصل و باكيفيت را در بسته بندي هاي شكيل و زيبايي كه بزرگترين ديزاينرهاي ايراني آنرا طراحي نموده اند، براي شما ارسال مي كند خريد و ارسال كادو براي مرد با وجود فروشگاه هاي اينترنتي ديگر كار سختي نيستخريد هديه تولد براي آقايان و يا خريد هديه براي آقايان در مراسم مختلف مانند روز ولنتاين، روز پدر و سالگرد ازدواج ديگر سخت و وقت گير نيست. گل بازار نفيس ترين كيف پول هاي چرم اصل، نفيس ترين كلندر ها، اصل ترين و مرغوب ترين عطر ها و ادكلن ها و ساير هدايا را براي شما و در يك جا گردآوري كرده تا با قرار دادن در كنار زيباترين جعبه گل ها و باكس گل ها، بهترين هديه براي كساني كه دوستشان داريد، باشدفروشگاه اينترنتي گل بازار با ارسال هديه به ايران و يا ارسال هديه به خارج، زيباترين و خاص ترين هديه براي آقايان را تقديم عزيزان شما مي كند و آنها را در بهترين روز زندگيشان به زيباترين شكل ممكن سورپرايز مي كند.