همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟

۳۱ بازديد

براي كاهش وزن چه راه‌هايي به ذهنتان مي‌رسد؟ داروي لاغري ؟
ورزش كردن؟
رژيم غذايي؟
ورزش و رژيم غذايي در كنار هم؟
استفاده از قرص و داروي لاغري ؟
در اين مقاله به بررسي محبوبت ترين داروهاي لاغري مي‌پردازيم و نقدهاي وارد به اين داروها را بررسي مي‌كنيم.
امروزه با توجه به اينكه افراد تمايل زيادي به كاهش وزن بدون دردسر و در كم‌ترين زمان ممكن رادارند، داروي لاغري به‌عنوان يك ميانبر براي آن‌ها ظاهرشده است. حضور داروي لاغري آن‌قدر گسترده و پرطرفدار شده كه شايد جز تجارت‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود.
اما آيا واقعاً داروهاي لاغري بر كاهش وزن تأثيرگذار است؟ و يا اينكه آيا داروهاي لاغري عوارضي خاصي ندارد؟
براي يافتن پاسخ اين سؤالات در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

مكانيزم داروهاي لاغري

اولين مكانيزم داروي لاغري كاهش اشتها، احساس سيري در طولاني‌مدت و مصرف كمتر كالري است.
در مكانيزم دوم، داروي لاغري جذب مواد مغذي مانند چربي را كاهش داده و باعث مي‌شود كالري كمتري مصرف كنيد.
مكانيزم سوم داروهاي لاغري افزايش چربي سوزي است. در اين هدف‌گذاري داروي لاغري چربي سوزي را بيشتر مي‌كند و باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد.

?? ماده‌اي كه در داروهاي لاغري مصرف مي‌شوند،يا به عنوان داروهاي لاغري باعث كاهش وزن شما مي‌گردند

?. عصاره گارسينيا كامبوجيا

گارسينيا كامبوجيا پس از نمايش در نمايشگاه دكتر اوز در سال ???? محبوبيت زيادي در جهان پيدا كرد.
اين ميوه كوچك، سبز و شبيه كدوتنبل است. پوست اين ميوه حاوي اسيد هيدرو كسي سيتريك (HCA) است. اين ماده مؤثر در عصاره گارسينيا كامبوجيا است كه به‌عنوان داروي لاغري به بازار عرضه مي‌شود.
گارسينيا كامبوجيا چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات و تحقيقاتي مربوط به حيوانات نشان داده شد كه اين عصاره مي‌تواند آنزيمي توليد كند كه چربي را در بدن مهار كرده و سطح سروتونين را افزايش دهد، به‌طور بالقوه به كاهش ميل و اشتها كمك مي‌كند. يك بررسي در سال ????  با ?? مطالعه در مورد گارسينيا كامبوجيا انجام شد و نشان داد كه به‌طور متوسط ??اين دارو، باعث كاهش وزن در حدود ??? گرم در طي چند هفته مي شود.

عوارض جانبي

هيچ گزارشي از عوارض جانبي جدي گزارش نشده است، اما برخي گزارش‌ها درباره مشكلات گوارشي خفيف بوده است.

توجه: داروي لاغري گارسينيا كامبوجيا ممكن است باعث كاهش وزن متوسط ??شود اما اثرات به قدري اندك است كه احتمالاً حتي قابل‌توجه هم نيست.

?. هيدروكسيكات

هيدروكسيكات بيش از يك دهه است كه وجود دارد و در حال حاضر يكي از محبوب‌ترين مكمل‌هاي كاهش وزن در جهان است. چندين نوع مختلف از اين داروي لاغري وجود دارد، اما متداول‌ترين آن به‌سادگي “Hydroxycut” ناميده مي‌شود.
هيدروكسيكات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين ماده حاوي چندين ماده است ازجمله كافئين و چند عصاره گياهي كه ادعا مي‌شود به كاهش وزن كمك مي‌كند. در يك تحقيق نشان داده‌شده كه هيدروكسيكات باعث كاهش وزن در حدود ?.? كيلوگرم در مدت ? ماه شده است.

عوارض جانبي

اگر به كافئين حساس هستيد، ممكن است با خوردن اين داروي لاغري اضطراب، لك‌لك شدن صورت، لرزش بدن، حالت تهوع، اسهال و تحريك‌پذيري را تجربه كنيد.

توجه: متأسفانه هنوز تحقيقات گسترده در مورد اين دارو صورت نگرفته است و براي اثبات اثرگذاري و بررسي عوارض نياز به زمان بيشتر است.

?. كافئين

كافئين رايج‌ترين ماده روان‌گردان در جهان است، كافئين به‌طور طبيعي در قهوه، چاي سبز و شكلات تلخ يافت مي‌شود و به بسياري از غذاهاي فرآوري شده و نوشيدني‌ها نيز اضافه مي‌گردد.
كافئين يك تقويت‌كننده متابوليسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهاي لاغري كاهش وزن تجاري اضافه مي‌شود.
كافئين چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات كوتاه‌مدت نشان داده است كه كافئين مي‌تواند سوخت‌وساز بدن را ? تا ?? درصد تقويت كند و چربي سوزي را تا ?? درصد افزايش دهد. همچنين برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي‌دهد كافئين مي‌تواند باعث كاهش وزن متوسط ??در انسان شود.

عوارض جانبي

در برخي افراد مقادير زياد كافئين مي‌تواند باعث اضطراب، بي‌خوابي، لرزش، تحريك‌پذيري، حالت تهوع، اسهال و ساير علائم شود. كافئين همچنين اعتيادآور است و مي‌تواند كيفيت خواب شمارا كاهش دهد. درواقع نيازي به مصرف مكمل يا قرص همراه كافئين در آن نيست. بهترين منابع قهوه باكيفيت و چاي سبز هستند كه داراي آنتي اكسيدان‌ها و ساير مزاياي سلامتي نيز هستند.

?. اورليستات (Alli)

اورليستات يك داروي دارويي است كه بدون نسخه در بازار بانام Alli فروخته مي‌شود و تحت نسخه Xenical نيز تجويز مي‌شود.
اورليستات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين داروي لاغري با منع تجزيه چربي در روده، باعث مي‌شود كالري كمتري از چربي‌ها مصرف كنيد.
مصرف اورليستات حدوداً باعث كاهش ?.? كيلوگرم از وزن شما در ماه مي‌شود. در تحقيقي ديگر نشان داده‌شده است كه مصرف اين داروي لاغري، فشارخون راكمي كاهش مي‌دهد و خطر ابتلا به ديابت نوع ? را حدود ?? درصد كاهش مي‌دهد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/1310/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MaiaSande6
https://www.reverbnation.com/female815?profile_view_source=header_icon_nav
https://coub.com/maiasande6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/487845fb-974c-48a0-bb9b-65500265e6b8/Dani-S
https://www.spreaker.com/user/15644479
https://seekingalpha.com/user/55300793/comments
https://www.blogtalkradio.com/maiasande6
https://www.viki.com/users/maiasande6_244/about

 

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

۳۸ بازديد

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

z4_sn0.png 

دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري در آخر مي بايست پايان نامه يا تز خود را ارائه داده و از آن دفاع كنند كه در ابتدا مي بايست يك پروپوزال خوب انجام دهند و آن را تصويب كنند تا فرآيند انجام پايان نامه آنها به صورت رسمي آغاز شود. انجام پروپوزال مي تواند چالش برانگيز باشد زيرا فرآيند تقريبا دشواري دارد و بخش هاي مختلف پروپوزال چالش بزانگيز است و بسياري از اساتيد به بخش هاي مختلف پروپوزال ايراد مي گيرند زيرا پروپوزال قرار است بگويد پايان نامه چگونه و به چه روش انجام خواهد گرفت، روش انجام كار، سوالات و فرضيات پژوهش شما چيست و...

قيمت انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري (P.h.D)

قيمت انجام پروپوزال بسته به رشته و دانشگاهي كه تحصيل مي كنيد متفاوت است. به طور مثال، انجام پروپوزال مديريت دانشگاه تهران با انجام پرپپوزال رشته مديريت دانشگاه آزاد متفاوت است زيرا برخي از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال به شدت حساس هستند در حالي كه دسته اي ديگر از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال حساسيتي نشان نمي دهند.

لازم به ذكر است دانشگاه هاي آزاد نيز با يكديگر متفاوت هستند، نمي توان يك نسخه اي را براي همه دانشگاه هاي آزاد پيچيد، برخي از دانشگاه هاي آزاد نسبت به سايرين سخت گير تر هستند، مثلا دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات تهران به شدت در برخي از رشته ها سخت گير است و اين چكيده اي از تجربه فعاليت چند ساله ما در زمينه انجام پروپوزال است.

سپردن پروپوزال جهت انجام

اگر قصد سپردن پروپوزال خود جهت انجام به يكي از موسسات هستيد، در نظر داشته باشيد بايد اطلاعات پايه درباره رشته و گرايش خود، دانشگاه، اينكه موضوع انتخاب كرده ايد يا خير و... را به موسسه مربوطه ارائه دهيد تا بررسي اوليه صرت پذيرد و پس از بررسي قيمت انجام پروپوزال را خدمتتان اعلام خواهند نمود.

سفارش پروپوزال به موسسات انجام پايان نامه بسيار راحت است شما كافيست وارد وب سايت شده و سفارش خود را ثبت كنيد يا اينكه به صورت مستقيم با موسسات تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش اقدام نماييد. معمولا از شما خواسته مي شود اطلاعات خود را از طريق واتساپ يا تلگرام به موسسه ارسال نماييد تا بررسي اوليه انجام شود و به شما اعلام هزينه شود.

در نظر داشته باشيد كه حتما اعلام كنيد كه آيا موضوع خود را انتخاب كرده ايد يا نه، در صورتي كه موضوعي انتخاب نكرده ايد اما استاد به شما زمينه اي كه مي بايست روي آن كار كنيد را اعلام كرده است، حتما آن را ذكر نماييد همچنين در صورت تمايل زمينه تحقيقاتي كه مد نظر شماست را نيز مي توانيد به موسسه مربوطه اعلام نماييد تا پژوهشگران محور همان موضوع به شما برخي موضوع بدهند تا آن ها را تصويب نماييد.

پس از تصويب موضوع فرآيند نگارش پروپوزال آغاز خواهد شد و شما مي توانيد پروپوزال نوشته شده را براي استاد ارسال نماييد و از وي بخواهيد تا كار شما را بررسي كند و اگر نكته اي وجود داشت آن را به شما اعلام نمايد يا به صورت كامنت آن را بنويسد.

https://www.viki.com/users/vickibarber8_923/about
https://visual.ly/users/vickibarber8/portfolio
https://ask.fm/vickibarber8
http://www.wikidot.com/user:info/vicki-barber
https://www.yelp.ca/user_details?userid=2yQnZ_oSYhlmQo1WznK_Hw
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo1vrqv84n?live
https://slides.com/vickibarber8
https://500px.com/p/vickibarber8?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/VickiBarber8
https://www.reddit.com/r/business/comments/r76amr/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85_%D8%AA%D8%B2_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
https://qiita.com/VickiBarber8
https://www.cplusplus.com/user/VickiBarber8/
https://8tracks.com/vickibarber8
http://www.escortpicture.com/VickiBarber8
https://weheartit.com/VickiBarber8
https://www.intensedebate.com/people/VickiBarber8g
http://www.authorstream.com/VickiBarber8/
https://gab.com/VickiBarber8
https://www.f6s.com/vicki-barber
https://letterboxd.com/VickiBarber8/

 

خريد ممبر گروه فعال تلگرام از ايدهكاو

۲۹ بازديد

 

آيا تاكنون به اين انديشيده ايد كه چه تعداد از كاربراني كه از شبكه تلگرام استفاده مي كنند واقعي هستند؟ آيا مي توان براي گروه ها و كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد ممبر واقعي نمود؟ اصلا ممبرهاي واقعي تلگرام چه افرادي هستند؟ بايد بگوييم كه تلگرام به عنوان يكي از شبكه هاي پيام رسان، سالهاي زيادي است كه توسط كاربران ايراني مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين شبكه پيام رسان هر روز قابليت هاي جديدي را نيز به خود مي افزايد، كه منجر شده است تا بيشتر مردم ايران همچنان از آن استفاده كنند. پس به صراحت مي توانيم بيان كنيم كه تعداد بسيار زيادي از كاربران تلگرام، واقعي هستند. از اين رو گروه ها و كانال هاي كسب و كارهاي جديد مي توانند اقدام به خريد ممبر گروه نموده و به تبليغ محصولات خود بپردازند.

هر چه تعداد ممبرهاي كانال تلگرام بيشتر باشد، اعتبار برند يا كسب و كار مورد نظر را بيشتر مي كند. زيرا بسياري از كاربران هستند كه تنها با ديدن تعداد بالاي ممبرهاي تلگرام به سراغ اين كسب و كارها مي روند، تا اقدام به خريد محصول از آنها نمايند. در اصل با خريد ممبر تلگرام نه تنها مي توان ممبرهاي كانال را افزايش داد، بلكه مي توان اطمينان خاطر مشتري را نيز براي خريد محصول از اين كانال جلب كرد.
خريد ممبر واقعي تلگرام براي كسب سود بيشتر

خريد ممبر گروه واقعي تلگرام

اگر دقت نموده باشيد در شبكه هاي پيام رسان، كانال هايي كه از ممبرهاي زيادي برخوردار هستند، نسبت به كانال هاي ديگر قدرت و نفوذ بيشتري دارند. از اين رو بهتر مي توانند فرايند تبليغات كسب و كار خود را انجام داده و با افزايش فروش خود، به سود بيشتري نيز دست يابند. پس به طور كلي خريد ممبر گروه و كانال تلگرامي علاوه بر افزايش سود كسب و كارها، به افزايش اعتبار آن نيز كمك مي كند.

تصور كنيد خود شما تمايل داشته باشيد از طريق كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد محصولي نماييد. آيا ترجيح مي دهيد از كانالي كه بيش از 2 ميليون كاربر عضو آن هستند خريد كنيد، يا كانالي كه تنها 100 ممبر دارد؟

مسلما بالا بودن آمار ممبرهاي يك كانال فروش محصولات، خود يك دليل معتبر براي اطمينان بيشتر به اين كانال خواهد بود. اين تصور منجر مي شود تا كاربران زيادي تمايل به خريد محصول از برند مورد نظر داشته باشند.

پس كسب و كارها با خريد ممبر واقعي با هزينه كم بهترين تبليغات را انجام داده و فروش خود را افزايش مي دهد. در نتيجه افزايش فروش نيز، سود بالاتري از كسب و كار خود به دست مي آورند.

البته يك مزيت ديگري كه بايد براي اين نوع تبليغات كسب و كارها بيان كنيم، شهرت و محبوبيتي است كه محصول مورد نظر به دست مي آورد.

ديگر نيازي نيست پس از آن هزينه زيادي براي انجام تبليغات به خرج دهيد. مي توانيد به راحتي محصول و برند خود را معرفي كرده و مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جذب كنيد. البته ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ هم ميتواند يكي از راه هاي جذاب براي افزايش فروش شما باشد.

 
خريد ممبر گروه توسط كارشناسان با تجربه

خريد ممبر گروه فعال

ممكن است كسب و كارهاي نوپا تصور كنند كه مي توانند به سادگي و در كوتاه ترين زمان ممكن، ممبر كانال معرفي محصولات خود را در شبكه پيام رسان تلگرام افزايش دهند. اما بايد بگوييم اين فرايند چندان ساده و آسان نيست. لازم است افزايش ممبر گروه و كانال تلگرامي را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار هستند.

كارشناسان سامانه ايده كاو با تجربه بسيار زياد در زمينه افزايش ممبر تلگرام، بهترين افرادي هستند كه مي توانيد خريد ممبر واقعي را به ايشان بسپاريد. آنها در كوتاه ترين زمان ممكن، با هزينه اي مقرون به صرفه ممبر گروه ها و كانال هاي تلگرام كسب و كار شما را افزايش مي دهند. تا بتوانيد محصولات و كسب و كار خود را به افراد واقعي معرفي كرده و فروش خود را افزايش دهيد.

اگر به دنبال آن هستيد كه با هزينه كم بهترين نتيجه تبليغاتي را بگيريد، كافيست اقدام به خريد ممبر تلگرام را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا با اطمينان منتظر افزايش ممبرهاي واقعي كانال عرضه محصولات و معرفي كسب و كار خود باشيد.

منبع :   https://omigo.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D9%88-4m99

 

قطع تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

۳۱ بازديد

قطع  تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

به طور كلي تصوير به دو صورت قطع و دوباره وصل مي شود: يا تصوير پس از چند ثانيه كاملاً قطع و دوباره وصل مي شود يا بخشي از تصوير بيش از حد تار است و تصوير قابل مشاهده نيست. اين ممكن است به دليل مشكل با اجزايي مانند نور پس پشتي، مادربرد، منبع تغذيه، و يا خود پانل باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما هميشه با اين مشكلات مواجه بوده است، بايد كار كنيد تا با سرعت بيشتري آنها را حل كنيد و آنها را برطرف كنيد. شما مي توانيد از متخصصان خدمات تلويزيوني كمك بخواهيد. اين آژانس يكي از بهترين و مجهزترين دستگاه هاي تلويزيوني تهران است كه با گارانتي معتبر تمام خدمات خود را به مشتريان خود ارائه مي دهد. بعد، خواهيد دانست كه چرا تلويزيون خود را قطع و به هم متصل مي كنيد.

علل قطع ارتباط و اتصال مجدد تصوير تلويزيون

مشكلات مختلف سخت افزار تلويزيون شما مي تواند باعث قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون شما شود. براي حل اين مشكلات ابتدا بايد علل اين مشكلات را - از طريق بررسي دقيق - شناسايي كرد. بعد مهم ترين دلايلي را كه ممكن است اين مشكلات را در تلويزيون ايجاد كند بررسي خواهيم كرد. لطفا توجه داشته باشيد كه علت قطع ارتباط و اتصال تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصان واجد شرايط قابل انجام است. به اين معنا تلويزيون را با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند بررسي مي كنند. بعد از امتحان مي توانند يكي از دلايل زير را بيايند:

مشكل نور پس از نور تلويزيون  https://did.li/iLmTY

مشكل لامپ هاي تصوير يكي از شايع ترين علل از دست دادن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، هنگامي كه يك يا چند لامپ مي شكنند و شكست مي خورند، تعداد لامپ هاي آسيب ديده به تدريج افزايش مي يابد و هنگامي كه سري لامپ ها به طور كامل مي سوزد، تصوير تلويزيون كاملاً كروپ مي شود. اين موضوع در تلويزيوني هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت است. وقتي يك سري لامپ مي شكند، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سريال قطع شده لحظه اي روشن مي شود و سپس دوباره خاموش مي شود. اگر نقص تصوير ناشي از نور پس پشتي باشد، جايگزيني آن نقص ها از بين خواهد رفت. شما مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد تا قطعات را جايگزين كنيد.

مشكل در تلويزيون مادربرد

مادربرد يكي از اجزايي است كه ارتباط نزديكي با تصوير تلويزيون و اجزايي دارد كه تصوير را نمايش مي دهد. قطع اين قسمت تأثير نامطلوبي بر روي تصوير دارد و مي تواند يكي از دلايل قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون باشد. در صورتي كه مادربرد مشكلي داشته باشد، تا زماني كه تلويزيون به طور خودكار روشن و خاموش شود، امكان پذير است. براي رفع تلويزيون هاي سامسونگ و سوني، ال جي و غيره مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد.

مشكل با پانل تلويزيون

تضعيف پنل يا قطع ارتباط نيز مي تواند عامل ديگري باشد كه بر قطع ارتباط تصوير تأثير مي گذارد. اگرچه اين اتفاق مي تواند به ندرت رخ دهد، اما بارگذاري بيش از حد تلويزيون، ضربه زدن و ريختن مايعات بر روي تلويزيون مي تواند باعث خرابي پنل شود. تشخيص مشكل پانل تنها توسط كارشناسان انجام مي شود. در صورت نياز به خدمات تخصصي

منبع : تعمير تخصصي تلويزيون

 

https://seekingalpha.com/user/55359516/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/RhonaCast4

https://www.spreaker.com/user/15701816

https://justpaste.it/9etrk

https://trello.com/danisama56

https://www.blogtalkradio.com/rhonacast4

https://www.viki.com/users/rhonacast4_754/about

https://visual.ly/users/rhonacast4/portfolio

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230r3rydv2x?live

https://slides.com/rhonacast4

https://500px.com/p/rhonacast4?view=photos

 

 

 

چه سنگي براي مصارف ساختماني بهتر است؟

۳۹ بازديد

 چه سنگي براي مصارف ساختماني بهتر است؟

سنگ ها به عنوان يكي از مهمترين مصالح ساختماني و همچنين اقلام زيبايي دهنده سازه هاي مختلف شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع اقسام مدل هاي مختلف مشاهده نمود. سنگ ها از نظر ساختار و استحكام به انواع اقسام مختلف دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها كارايي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و در بخش هاي متفاوت ساختمان به كار گرفته مي شوند. انتخاب سنگ مناسب و نصب آن به دست افراد متبحر اين اطمينان را به شما مي دهد تا بتوانيد به مدت طولاني از زيبايي ديوار خود نهايت لذت را ببريد. كيفيت سنگ انتخابي شما به عوامل مختلفي بستگي خواهد داشت كه در اين رابطه بايد اطلاعات مختلفي كسب نماييد. انتخاب مركز خريد معتبر از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه در صورت خريد سنگ از مراكز معتبر اين اطمينان را خواهيد داشت كه بهترين نوع سنگ را با قيمت مناسب خريداري كرده ايد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

سنگ آنتيك

سنگ آنتيك به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي زيباسازي بخش هاي مختلف ساختمان است. سنگ هاي آنتيك از كنار هم قرار گرفتن خرده سنگ هاي ديگر به دست مي آيند كه طي فرآيند هاي خاصي به وسيله چسب به يكديگر متصل شده و ساختاري مستحكم به وجود آورده اند. اين سنگ ها وزن بالايي داشته و معمولا براي تزيين ديوار و ستون هاي داخل ساختمان به كار گرفته مي شوند. البته امكان استفاده از آن براي ديوار هاي حياط و خارج ساختمان نيز وجود دارد. يكي از اصلي ترين معايب اين سنگ مربوط به وزن بالاي آن است كه به اين دليل امكان نصب آن بر روي ديوار وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه اين سنگ ها به دليل اندازه هاي مناسبي كه دارند كمترين هدر رفت را خواهند داشت و از اين رو با استفاده از آن مي توانيد در ميزان هزينه هاي خود نيز صرفه جويي كنيد. سنگ هاي آنتيك در دو نوع مصنوعي و طبيعي به بازار عرضه شده اند و مي توانيد آن را در انواع اقسام رنگ ها و اندازه هاي مختلف خريداري كنيد.

خريد سنگ آنتيك

براي خريد سنگ آنتيك راه و روش متعددي پيش رو خواهيد داشت كه هر يك از اين روش ها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. تا چندي پيش براي خريد و استعلام قيمت سنگ آنتيك بايد به يكي از فروشگاه هاي سنگ در سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه وب سايت هاي متعددي در اين زمينه فعاليت مي كنند كه با مراجعه به آنها مي توانيد ليست كاملي از انواع مختلف سنگ ها را مشاهده كرده و نسبت به خريد اقدام كنيد. شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين زمينه شناخته مي شود كه اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها نموده و كليه اشخاصي كه سنگ هاي مورد نياز خود را از اين شركت خريداري كرده اند رضايت كامل خود را اعلام كرده اند و اين امر نشان از كيفيت بالاي محصولات آن دارد. كارشناسان شركت نيز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت كنيد.

 

آبنما چيست؟

حياط يكي از مهمترين بخش هاي ساختمان است كه زيبايي آن براي همگان حائز اهميت است. براي زيبايي بخشيدن به فضاي حياط خود روش هاي متعددي را مي توانيد انتخاب كنيد و خريد آبنما يكي از بهترين ها در اين ميان است. آبنما ها را مي توان در بخش هاي مختلف حياط استفاده نمود كه به دليل جنس سنگي اين محصول، امكان شكستن و يا از بين رفتن آن وجود نداشته و مي توان به مدت طولاني از آن استفاده كرد. آبنماها در انواع اقسام مدل ها و اندازه هاي مختلف ارائه شده اند و از اين رو هر فردي مي تواند متناسب با خواسته خود بهترين قيمت آبنما را براي خريد انتخاب كند. آبنما ها تنها براي فضاي حياط استفاده نمي شوند و مي توان از آنها در فضاي داخلي مراكز اداري و شركت ها نيز استفاده نمود. آبنما ها نوعي انرژي مثبت در وجود فرد ايجاد مي كنند و گردش آب نشانه اي از حياط را در انسان ها زنده خواهد كرد.

انواع آبنما

آبنما ها در انواع اقسام طرح ها و جنس هاي مختلف ارائه شده اند كه آبنماهاي سنگي بيشترين محبوبيت را در ميان ساير انواع مدل هاي آن دارند. آبنما هاي صخره اي به عنوان يكي از محبوب ترين ها در اين ميان شناخته مي شوند كه براي ساخت اين آبنماها از سنگ هاي مختلف طبيعي استفاده مي شود. اين آبنما ها را مي توان به صورت آماده نيز خريداري نمود اما امكان ساخت آن در محل نيز وجود دارد. آبنما هاي ديواري يكي ديگر از انواع آبنما ها به شمار مي روند كه اين نوع آبنما ها اغلب در استخر، روف گاردن، رستوران، هتل، ساختمان هاي اداري و تجاري و... مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

 

قيمت سنگ نما

سنگ نما به عنوان يكي از كاربردي ترين سنگ ها در ساختمان سازي به شمار مي روند. براي تزيين نماي ساختمان مي توان از سنگ هاي مختلفي استفاده نمود. البته در انتخاب سنگ نما بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه يكي از مهمترين موارد مربوط به وزن سنگ مي شود. سنگ هاي به كار رفته براي نماي ساختمان بايد وزن كمي داشته باشند تا پس از گذشت زمان و قرار گرفتن در شرايط محيطي متفاوت نيفتند. سنگ تراورتن يكي از بهترين انتخاب ها براي سنگ نما مي باشد كه مي توان آن را در رنگ هاي مختلفي خريداري كرد.

قيمت سنگ نما به عوامل مختلفي بستگي دارد و يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار بر قيمت، نوع سنگ انتخابي شما خواهد بود. برخي سنگ ها مانند مرمر و گرانيت ميزان قيمت بالايي دارند اما سنگ تراورتن را مي توانيد با قيمت مناسب تري خريداري كنيد. با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد اطلاعات دقيقي در رابطه با انواع سنگ هاي مختلف كسب نموده و با توجه به مزيت ها و همچنين قيمت هريك از سنگ ها نسبت به خريد بهترين نوع آن اقدام كنيد. شركت ما به جهت جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين محصولات با نازلترين ميزان قيمت ها نموده است.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

 

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/10023181

https://telegra.ph/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-12-16

https://reda.sa/activity/p/622018/

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/35d7ea10e1c

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:24646706

 

 

تكنولوژي Exir در دوربين مدار بسته چيست؟

۳۸ بازديد

تكنولوژي Exir در دوربين مدار بسته چيست؟

همانطور كه ميدانيد و در مقاله هاي قبلي نيز به طور كامل توضيح داديم دوربين هاي ديد در شب با استفاده از LED هاي مادون قرمز IR  قادرند تا تصاوير را در شب و تاريكي كه ضبط كنند. دوربين هاي مداربسته هايك ويژن با استفاده از تكنولوژي جديد مادون قرمز Exir كه توسط اين شركت ابداع گرديده است قادرند تصاوير را با كيفيت بهتري نسبت به دوربين هاي IR قديمي ارائه دهند. دوربين هاي مداربسته با قابليت اكسير عملكرد بسيار خوبي در نور كم داشته و در هر دو محيط هاي داخلي و خارجي تصاوير با كيفيتي را ارائه مي دهند.

 برخي از مزاياي فناوري EXIR

  1. منبع نور بسيار قوي و قدرت نور LED بهبود يافته

با استفاده از تكنولوژي پيشرفته در نحوه انتشار نور و  قطعات الكترونيكي بسيار كم ضخامت در حد ميكرومتر، مي توان تا 30 درصد شاهد افزايش بهره وري در كيفيت روشنايي ايجاد شده در محيط باشيم. علاوه بر اين نسبت به تكنولوژي موجود در دوربين هاي قديمي تر كه داراي خروجي نور 750mV بودند، تكنولوژي اكسير داراي خروجي 1050mV است و مي تواند نور قوي تري را در مسافت و بردهاي بيشتر منتشر كند.

  1. استفاده از LED هاي پيشرفته با ابعاد مستطيل شكل براي استفاده بهينه از نور

براي دست يابي به حداكثر بهره وري از نور مادون قرمز منتشر شده، دوربين هاي هايك ويژن با قابليت EXIR، مي توانند نور را در فرم هاي مستطيل شكل منتشر كنند. اين مزيت منجر به بهبود و افزايش بهره وري و كاهش آلودگي هاي نوري موجود در محيط مي گردد.

  1. ايجاد روشنايي يكنواخت

با استفاده از تكنولوژي EXIR روشنايي نور IR  به صورت يكنواخت در محيط منتشر مي گردد. وجود اين مزيت باعث شده تا مسائل و مشكلات مربوط به LED هاي قديمي تر مانند تمركز بيش از حد نور در مركز تصوير و  تاريك ماندن گوشه هاي تصوير را از بين مي برد. علاوه بر اين، اين مزيت باعث مي گردد تا دوربين هاي مداربسته هايك ويژن از دوام و طول عمر طولاني تري برخوردار بوده و صرفه جويي بيشتر در مصرف انرژي صورت پذيرد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. قابليت UTC در دوربين مدار بسته / دوربين مدار بسته تحت شبكه (IP) با قابليت ضبط صدا
  2. چيپ تصوير DIS در دوربين مدار بسته / قابليت ضبط Edge Recording دوربين مداربسته
  3. فناوري EIS و OIS در دوربين مدار بسته
  4. استاندارد IP و IK در دوربين مداربسته