پاورپوينت ساختمان ديوان محاسبات كشور(تنظيم شرايط محيطي)

۱۶۷ بازديد

مركز دانلود فايل نگارا | پاورپوينت ساختمان ديوان محاسبات كشور(تنظيم شرايط محيطي)

  • مركز دانلود فايل نگارا | پاورپوينت ساختمان ديوان محاسبات كشور(تنظيم شرايط محيطي)

    پاورپوينت ساختمان ديوان محاسبات كشور(تنظيم شرايط محيطي)


    دسته بندي : فني و مهندسي » معماري

    توضيحات:
    فايل پاورپوينت ساختمان ديوان محاسبات كشور(تنظيم شرايط محيطي) ، در حجم 21 اسلايد قابل ويرايش ، همراه با يك هديه ويژه.

    بخشي از متن:
    طراح:محمد تقي رضايي حريري(مهندسان مشاور رهرو)
    كارفرما: وزارت مسكن و شهر سازي
    موقعيت: تهران- ميدان ونك خيابان برزيل شرقي شماره ۲
    مساحت:34000متر مربع (طراحي شده) و22000 متر مربع(بعد از تغيير طراحي)
    سال طراحي:1369_1370
    زمان اجرا:1371_1384

    تهران در حد فاصل منطقه كوهستاني و دشت قرار دارد.
    سه عامل در اقليم تهران نقش موثري دارد:
    رشته كوه البرز
    بادهاي مرطوب غربي
    وسعت استان

    سيد محمد تقي رضايي حريري, استاد معماري دانشگاه تهران است.وي دكتري معماري دانشگاه فني وين مي باشد.
    حريري مسئوليت هاي بسياري در دانشگاه تهران داشته, از جمله سرپرستي گروه معماري پژوهشكده پرديس هنرهاي زيبا, رئيس توسعه فيزيكي دانشگاه تهران و عضويت شوراي مميزي اين دانشگاه. همچنين در دانشگاه هاي معتبر ديگر نيز تدريس كرده است.
    و…

    فهرست مطالب:
    مشخصات پروژه
    اقليم تهران
    معرفي معمار پروژه
    بررسي نوع نماي ساختمان
    آشنايي با نماي دوپوسته
    استفاده از انرژي خورشيد
    كاركرد اقليمي پوسته دو لايه ساختمان
    دلايل انتخاب نوع شيشه
    استفاده از حرارت زمين
    تاسيسات
    صدابندي
    ويژگيهاي ساختمان ديوان محاسبات كشور
    طرق احترام به كاربران
    معايب ساختمان

    اين فايل با فرمت پاورپوينت در 21 اسلايد قابل ويرايش جهت ارائه هاي كلاسي تهيه شده است.

    هديه محصول:
    فايل WORD خانه باتلو شاهكار آنتوني گائودي(24 صفحه)

    دسته بندي: فني و مهندسي » معماري

    تعداد مشاهده:
    79
    مشاهده

    فرمت فايل دانلودي:.zip

    فرمت فايل اصلي: PPTX

    تعداد صفحات: 21

    حجم فايل:3,369
    كيلوبايت

    • راهنماي استفاده:
      Microsoft powerpointWinRAR

    • محتواي فايل دانلودي:

      پاورپوينت

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 

طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل

۱۴۲ بازديد

طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل

  • طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل
    دسته : آشپزيتاريخ: ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل

    براي شما در يكي ديگر از مطالب سايت نازشو طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي را قرار داديم كه با فراگيري اين آموزش به راحتي مي توانيد در منزل اين دسر فوق العاده و خوشمزه را درست كنيد دسر هاي ايتاليايي يكي از پرطرفدار ترين دسر هاي ايران مي باشد كه در اين بين پاناكوتا هم از اين بين جدا نمي باشد و بهترين نوع هاي پاناكوتا وانيلي ، زعفراني و شكلاتي هستند كه انشاالله در آينده نزديك نوع هاي ديگر اين دسر فوق العاده بي نظير را براي شما منتشر خواهيم كرد شما از ويژگي هاي بسيار خوب اين دسر سريع تهيه شدن آن است و حتما بعد از اينكه يك بار اين دسر را در منزل تهيه كرديد مي توانيد در زماني كمتر از 20 دقيقه اين دسر را آماده كنيد و در مهماني ها يا براي خانواده خود تهيه كنيد و از خوردن آن كنار يكديگر نهايت لذت را ببريد اگر چناچه نظري درباره اين مطلب يا انتقادي داشتيد ما هميشه مشتاق به خواندن آن ها هستيم قسمت ديدگاه سايت نازشو براي همين كار تهيه شده تا شما نظرات و انتقاد خود را به ما منتقل كنيد تا ما آن ها را نيز اصلاح كنيم. در ادامه همراه ما باشيد با طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي .

    مواد لازم براي تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل

    ۲ قاشق غذاخوري شكر
    ۵۷ گرم شكلات تلخ يا نيمه تلخ خرد شده
    ۱ و ۱.۴ قاشق چايخوري ژلاتين ساده
    ۱.۴ فنجان پنير ماسكارپونه
    ۱ و ۱.۴ فنجان خامه غليظ
    نمك به مقدار لازم

    طرز تهيه پاناكوتا شكلاتي در منزل

    خوب مهم ترين بخش كار همين روش تركيب و تهيه است كه ما سعي كرديم به طور خلاصه و مفيد براي شما كامل روش تهيه اين دسر را توضيح دهيم در آغاز كار ۱/۴ فنجان خامه را درون يك كاسه كوچك نشكن ريخته و ژلاتين را به آن اضافه كنيد. حدود ۱۰ دقيقه صبر كنيد تا تركيب نرم شود. سپس شما بايد يك كاسه بزرگ را پر از آب داغ كنيد و سپس كاسه كوچك را درون آن بگذاريد. مخلوط را هم بزنيد تا ژلاتين حل شود. در مرحله سوم كار نيز شما يك قابلمه را بر روي حرارت متوسط بگذاريد. بقيه خامه را درون آن ريخته و پنير ماسكارپونه، شكر و نمك را به آن اضافه كنيد. صبر كنيد مخلوط بجوشد. بعد قابلمه را از روي گاز برداريد. شكلات را به آن اضافه كنيد و خوب هم بزنيد تا مخلوط يكدست شود. بعد شما مخلوط ژلاتين را به مخلوط شكلات اضافه كنيد و خوب هم بزنيد. مخلوط را از صافي گذرانده و درون يك ظرف بريزيد. ظروف دسر خود را كمي با روغن چرب كنيد. مايه دسر را به طور مساوي درون آن‌ها ريخته و بگذاريد در دماي اتاق خنك شوند. روي دسر را كمي بپوشانيد و به مدت ۳ ساعت تا يك روز آن‌ها را درون يخچال قرار دهيد. اين دسر به همين راحتي تهيه شد ديگر نياز نيست كار خاصي انجام دهيد فقط آن را در يخچال قرار دهيد سپس براي مهمان هاي خود سرو كنيد. اميدوار كه اين آموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

۱۳۸ بازديد

طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

  • طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    اين طلاق ها جنجال بپا كردند، طلاق بازيگران معروف هاليوودي هميشه سرزبان ها بوده و برخي اوقات اينقدر هياهو بپا ميكند كه تا مدت ها بعد هم فكر و خيال دست بردار آنها نيست.

    طلاق به هيچ وجه موضوع ساده و پيش پا افتاده اي نيست و حتي فكر كردن به آن نيز ناخوشايند است اما زماني كه ثروتمند و معروف باشيد و دائماً رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، ورود به حوزه طلاق بسيار دردناك تر خواهد بود.

    در طول سال‌ها، ستاره هاي زيادي در دنياي هاليوود بعد از به بن بست رسيدن روابط عاشقانه خود با بن بست غير قابل باوري در زندگي كاري خود نيز مواجه شده اند كه بي شك از عواقب طلاق گرفتن بوده است. در ادامه اين مطلب قصد داريم شما رابا سلبريتي هايي آشنا كنيم كه پس از طلاق گرفتن از همسر معروف خود هنوز نتوانسته اند به شهرت و اعتبار گذشته دست يافته و عده اي از انها حتي بطور كامل فراموش شده اند.

    ۱- تام كروز

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    زماني كه تام كروز در دسامبر 2000 اعلام كرد كه قصد جدا شدن از همسرش، نيكول كيدمن، پس از ۱۰ سال زندگي مشترك را دارد، دنياي هاليوود در شوك فرو رفت. بعد از جدايي از نيكول كيدمن، كروز توانست شهرت و اعتبار نسبي خودرا در هاليوود حفظ كند و همان‌ گونه به حضور در فيلمهاي بلاك باستر ادامه مي‌دهد اما اعتبار شخصيتي او با طلاق از كيدمن دچار نقصان شد.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    درسال هاي گذشته شايعات جنجالي زيادي در مورد رابطه كروز و همسر ديگرش، كيتي هولمز، و همچنين رابطه اش با دخترش سوري وجود داشته است. به گزارش پارس ناز روابط ادعايي او با كليساي ساينتولوژي نيز ضربه بيشتري به شخصيت اين ستاره هاليوودي وارد كرده كه دريك برنامه مستند در شبكه HBO با عنوان Going Clear به آن پرداخته شده است.

    ۲- كريس هامفريز

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    تجربه مي‌گويد اگر در كمترين شكل ممكن با خانواده كارداشيان ها وارد رابطه شويد بي شك اعتبار و شهرت شما به خطر خواهد افتاد. اين همان اتفاقي بود كه براي كريس همفريز، ستاره بسكتبال ان بي اي رخ داد كه بعد از به اتمام رسيدن ازدواج پر سر و صدايش با كيم كارداشيان آن هم تنها پس از تنها ۷۲ روز زندگي مشترك به مضحكه دنياي هاليوود و بسكتبال ان بي اي تبديل شد.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    بعد از اين طلاق، همفريز بطور مرتب در حين مسابقات بسكتبال توسط تماشاگران مورد تمسخر قرار مي‌گرفت و از تيمي به تيم ديگر مي رفت تا اين‌كه پس از هفته ها گمانه زني و جنجال در نهايت به فيلادلفيا سونتي سيكسرز پيوست. شايد فكر كنيد عواقب رابطه كابوس وار كوتاه مدت هامفريز-كارداشيان اكنون به اتمام رسيده باشد. اگر اين طور فكر ميكنيد در اشتباهيد زيرا در آگوست سال گذشته در گفت و گو اي زنده بار ديگر خبرساز شد.

    ۳- رابين ثيك

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    اين يكي شكستي بسيار سخت بود. بعد از فرمانروايي در حوزه فروش آلبوم در تمامي تابستان ۲۰۱۲ با موزيك «خطوط مبهم» «Blurred Lines»، زندگي حرفه اي رابين ثيك يك شبه بعد از جدايي نامزدش پائولا پتون از او و شايعات مربوط به خيانت ثيك به نامزدش، ويران شد. ثيك با انتشار آلبوم ضعيف «پائولا» درسال ۲۰۱۴ سعي كرد دل نامزد سابقش را بدست آورد اما اينكار نيز شكستي ديگر را براي او رقم زد.

    اين آلبوم در هفته اول انتشار خود در بريتانيا تنها و تنها ۵۳۰ كپي فروخت كه يك آمار فاجعه بار محسوب ميشود. در ژانويه ۲۰۱۷ اوضاع براي ثيك بسيار بدتر از قبل نيز شد زماني كه او و پتون بر سر بدست آوردن حضانت پسرشان، جولين، درگير شدند. نبرد در دادگاه باعث شد كه اتهامات شوكه كننده اي نسبت به ثيك مطرح شود كه ازآن ميان مي‌توان به بدرفتاري هاي جسمي و روحي او با همسرش در طول دوران زندگي مشترك اشاره كرد.

    ۴- ليان ريمز

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    ليان ريمز، خواننده سرشناس سبك كانتري، در سن ۱۴ سالگي به فروش ميليوني آلبوم هايش دست يافته بودو با بردن ۲ جايزه گرمي يكي از آينده دارترين خوانندگان عصر كنوني شناخته مي شد. اما شهرت و اعتبار او به يك باره پس از مشخص شدن خيانت به همسرش، دين شرمت، رنگ باخت. وي درسال ۲۰۰۹ عليرغم ازدواج با شرمت، با همبازي اش، ادي كيبريان، در «چراغ هاي شمالي» «Northern Lights» وارد رابطه اي خيانت آميز شده بود.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    ريمز به سرعت از يك هنرمند مورد احترام به موضوع ثابت تعداد زيادي از مجلات زرد تبديل شد؛ به خصوص زماني كه دشمني او با همسر سابق كيبريان، برندي گلنوايل، بيش از پيش تشديد و رسانه اي شد. به‌ دنبال اين رسوايي ها، آلبوم بهترين موزيك هاي او در بيلبورد در رده نازل ۳۰ اُم بيشترين فروش قرار گرفت. آلبوم ديگر او درسال ۲۰۱۶ حتي نتوانست در ميان ۵۰ آلبوم پرفروش كشور قرار گرفته ودر رتبه نازل ۸۸ قرار گرفت.

    ۵-جان گوسلين

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    زماني بود كه ميليونها آمريكايي پاي برنامه رياليتي شو «جان و كيت و ۸ نفر ديگر» «Jon & Kate Plus 8» مي نشستند كه در مورد زندگي مشترك يان و كيت گوسلين و ۸ فرزندشان بود. حتي ويديو يك ساعته انها هنگام اعلام طلاق شان نيز توسط ميليون‌ها نفر ديده شد. بعد از اين جدايي، كيت با حضور در برنامه «رقصيدن با ستاره ها» «Dancing With the Stars» توانست تا حدودي شهرت از دست رفته گذشته خودرا بازيابد.

    و با سريال رياليتي شو اسپين آف «كيت و ۸ نفر ديگر» «Kate Plus 8» بار ديگر به چهره محبوب تلويزيون تبديل شد. در طرف ديگر ماجرا اما جان به اندازه همسر سابقش خوش شانس نبود. درسال ۲۰۱۳، خبر رسيد كه وي به شغل گارسني روي آورده ودر اتاقكي بدون تلويزيون و اينترنت زندگي مي‌كند. بعد ها وي حتي اين شغل را نيز از دست داد. سپس جان شانس خودرا در دنياي دي جي و رقص امتحان كرد تا اين‌كه بار ديگر رابطه او و كيت در رسانه ها جنجالي شد.

    ۶- مارلا ميپلز

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    مارلا ميپلز يك مدل و بازيگر بلند پرواز اهل جورجيا بود كه ناگهان وارد زندگي مشترك دونالد ترامپ و همسر اولش، ايوانا، شده ودر اواخر دهه ۱۹۸۰ زندگي اين دو رابه سمت طلاق برد.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    بي شك رابطه عاشقانه و ازدواج متعاقب او با دونالد ترامپ درهاي زيادي را براي بلندپروازي هاي ميپلز باز كرد كه از انها مي‌توان حضور در برادووي و نقش هايي كوچك در تلويزيون اشاره مي‌كرد اما اين جهش كاري دوام چنداني نداشته و زندگي حرفه اي ميپلز با طلاق از ترامپ به يك‌باره سقوط كرد.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    بعد از جدايي جنجالي و پر سروصداي اين دو در اواخر دهه ۱۹۹۰، ميپلز با كيفي پر از پول به خانه رفت اما با استفاده از اين ثروت نيز نتوانست موفقيت چنداني كسب كند و به حضور در چند فيلم تلويزيوني گمنام بسنده كرد. ميپلز با حضور كوتاه خود در برنامه تلويزيوني «رقصيدن با ستاره ها» درسال ۲۰۱۶ بازگشتي نصف و نيمه به دنياي شهرت داشت اما هيچ گاه نتوانست شهرت گذشته دور خودرا بازيابد.

    ۷- جسي جيمز

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    در اوايل دهه ۲۰۰۰، جسي جيمز به خاطر برنامه رياليتي شو «گاراژ هيولا» «Monster Garage» كه بين سال هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ پخش مي شد يك اسم آشنا و معروف در هاليوود به شمار مي آمد. وقتي كه جيمز با بازيگر دوست داشتني آن دوران، ساندرا بولاك، ازدواج كرد شهرت او بيش از پيش شد. مردم ايالات متحده عاشق اين زوج نامتجانس شده بودند؛

    به خصوص بعد از اين‌كه بولاك بارها و بارها در گفت و گو هايش از نقش غير قابل انكار جسي جيمز در بدست آوردن جايزه اسكارش براي فيلم «نقطه كور» «The Blind Side» درسال ۲۰۰۹ سخن مي‌گفت. رابطه عاشقانه اين دو بعد از شايعاتي در مورد خيانت جيمز به بولاك و رابطه او با يك مدل تاتو به يك‌باره ويران شد. بعد ازآن تصويري از جسي جيمز در حاليكه نشان نازي ها را پوشيده و مانند هيتلر درود نظامي داده بود در رسانه ها منتشر شد.

    و بعد از اين ماجراها بود كه زندگي حرفه اي جيمز به معناي واقعي كلمه به اتمام رسيد. ازآن زمان به بعد جسي جيمز همواره در صدر اخبار جنجالي رسانه هاي زرد قرار داشته و همسر او بعد از بولاك كه اكنون از هم جدا شده اند «كت وون دي» نيز او رابه رابطه داشتن با بيش از ۱۹ زن ديگر متهم كرده است. در زمان نوشتن اين مقاله او با چهارمين همسر خود، الكسيس دژوريا زندگي ميكند.

    ۸- مگ رايان

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    مگ رايان زماني كه بعد از زندگي مشترك طولاني با دنيس كويد از او جدا شده و با راسل كرو وارد رابطه شد براي هميشه از چشم آمريكايي ها افتاد. وي ازآن زمان به بعد بخش زيادي از زندگي حرفه ايش رابه دور از شهرت در هاليوود گذرانده و تنها توانسته در چندين فيلم معدود بازي كند كه هيچ كدام فيلمهاي قابل توجهي نبوده اند. درسال ۲۰۰۸، رايان ادعا كرد كه كويد در طول دوران زندگي مشتركشان بارها به او خيانت كرده است؛

    اتهاماتي كه كويد پاسخ هاي تندي به انها داد. اينروزها بنظر ميرسد كه رايان بيشتر روي آينده اش متمركز شده و رابطه اش با جان ملنكمپ، خواننده نسبتاً سرشناس راك را بعد از جدايي ها و جنجال هاي متوالي از سر گرفته و براي بازي دريك سريال تلويزيوني قرارداد امضا كرده است.

    و اما: ماجراي طلاق «برنجلينا» هرروز حاشيه هاي بيشتري پيدا ميكند

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    دعوا بر سر سرپرستي كودكان، بين آنجلينا جولي و برد پيت، باوجود اعلام رسمي شروط جولي، همان‌ گونه ادامه دارد. در آخرين شرايط قانوني تعيين شده توسط آنجلينا، مقرر گشته بود كه برد پيت هرماه ۴ بار تست اعتياد به الكل و مواد مخدر بدهد و پيت نيز اين شرط را پذيرفته بود.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    همچنين آنها تصميم گرفته بودند كه به صورت خانوادگي به همراه ۶ فرزند خود به نام هاي مدوكس، ويوين، نوكس، شيلا، زاهارا و پكس نزد مشاور رفته ودر مورد مشكلات خود صحبت كنند.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    در حال حاضر نيز آنجلينا، شروط جديدي به نام «شرط اكتبر» به دادگاه ارائه داده كه در واقع نوعي توافق نامه در راستاي طلاق با برد پيت به شمار مي‌رود. به موجب اين فايل، تعداد زيادي از مسائل خصوصي زندگي اين زوج و فرزندانشان علني شده. بهمين خاطر، برد پيت بدليل انتشار اين اطلاعات توسط آنجلينا او را متهم كرده و بيان داشته كه قصد او از اينكار، بد جلوه دادن چهره برد پيت بوده است.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    گفته ميشود كه موارد ذكر شده در «شرط اكتبر» كاملا محرمانه بوده و اطلاعاتي همانند جلسات روانشناسي كودكان شان را در خود دارد.به گزارش پارس ناز با ارائه اين اسناد به دادگاه، پيش از اين‌كه برنجلينا از قاضي بخواهند كه اين اطلاعات محرمانه باقي بماند، همه ي داده ها به صورت عمومي منتشر شده. گفته مي‌شود در تاريخ ۶ دسامبر، وكيل پيت از قاضي تقاضاي كرده تا اسناد مربوط به طلاق او و آنجلينا را مهر و موم كند.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    سيار تمايل دارد همه ي جلسه هاي دادگاه و جلسه هاي مربوط به سرپرستي كودكان در خفا و سكوت رسانه اي صورت بگيرد، در حالي‌كه جولي دقيقا برعكس اين اعتقاد را دارد. بد نيست اشاره كنيم كه دادگاه، تقاضاي پيت مبني بر مهر و موم كردن فايل طلاقشان را رد كرده است. وكيل پيت بيان داشته كه تيم وكلاي جولي براي انتقام گرفتن از تقاضاي وي مبني بر افزايش وقت سرپرستي «شرط اكتبر» را تسليم دادگاه كرده اند.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    وكيل پيت به نام لانس اسپيگل بيان داشته كه واسر در ايميل خود به تاريخ ۲ دسامبر، نوشته كه جولي «شرط اكتبر» رابه اين خاطر نوشته كه پيت در مورد تصميمات مهم قيوميت فرزندان، هيچ پاسخي به وي نداده و همچنين به خاطر اين‌كه پيت تقاضايي به دادگاه ارائه داده و خواستار افزايش وقت سرپرستي در هفته بعد شده است. لانس اسپيگل همچنين بيان داشته كه:

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    «مطابق بر ايميل خانم واسر، ارائه فايل «شرط اكتبر» به دادگاه در واقع واكنش جولي به وكيل پيت بود كه به وي ياد داده بود تا براي افزايش زمان سرپرستي كودكان به دادگاه تقاضاي ارائه كند. » جنگ بين اين دونفر در رابطه با سرپرستي فرزندانشان همان‌ گونه ادامه خواهد داشت. دستكم تا دادگاه بعدي كه قرار است در ماه ژانويه انجام بپذيرد، اين پرونده همان‌ گونه علني باقي خواهد ماند.

    طلاق هاي دردسرساز بازيگران هوس باز هاليوودي +عكس

    ماجراي طلاق برت پيت و آنجلينا جولي

 

زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

۱۵۹ بازديد

زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

  • زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    زني كه از چشم چراني هاي شوهرش خشمگين و خسته شده بود، در ذهن خود مدت ها نقشه انتقام از شوهرش را مي‌كشيد و سرانجام موقعي كه شوهرش خواب بود، او را از مردانگي انداخت و عقيم كرد! زن 36 ساله اي قزاقستان بدليل حسادت و تعصب زياد نسبت به دوست پسرش، او را از مردانگي انداخت.

    زانا نورزانوا 36 ساله وقتي متوجه شد كه نامزدش از چهره زيباي يك زن براي او تعريف ميكنند، دست به اقدامي خوفناك زد. مرد جوان در حاليكه از چهره و ظاهر زيباي زن ناشناس و خواهر خود صحبت مي‌كرد ، متوجه نبود كه زانا در حال نقشه كشيدن براي او است. شب شده بود كه زانا با قرص هاي خواب آور او را بيهوش كرد سپس با چاقو او را ناقص كرد.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    وقتي كه زن جوان خون ريزي‌اش را ديد و خيالش آسان شد با اتومبيل، مرد بيچاره رابه بيمارستان رساند و كاركنان آن جا وقتي موضوع را متوجه شدند با پليس تماس گرفتند و او را تحويل دادند. پزشكان سعي كردند قسمت بريده شده بدن مرد بيچاره را پيوند بزنند اما جراحت به حدي زياد بوده كه امكانپذير نشده است.

    زن جوان در حاليكه به 6 سال زندان محكوم شده بود در اعترافاتش به پليس گفته كه از اين‌كه چنين انتقامي گرفته است، نادم و پشيمان نيست، بلكه با آسودگي خاطر كه دوست پسرش عقيم شده و قادر نيست با زن ديگري رابطه داشته باشد ، مي‌تواند در زندان آسان زندگي كند.


    و 2 ماه اذيت زن شوهردار در اسارتگاه شرور محله

    يك شرور با ربودن زن جواني او را 2 ماه در اسارتگاهش مورد تجاوز قرار داد. رسيدگي به اين پرونده به دنبال شكايت يك زن جوان در دستور كار پليس قرار گرفت. اين زن گفت كه دو ماه قبل از سوي يك مرد متجاوز ربوده شده ودر اين مدت در دخمه شيطاني وي در اسارت بوده است. زن جوان در تشريح جزييات ماجرا گفت: ابراهيم 40 ساله را از مدتها قبل مي شناختم. او چندين بار برايم مزاحمت ايجاد كرده بود تا اين‌كه به بهانه صحبت كردن مرا سوار پرايدش كرد.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    وي افزود: او ناگهان درهاي اتومبيل را قفل كرد و مرا به خانه اش در حاشيه شهر برد. او مدت دوماه مرا در دخمه اش زنداني كرد و اذيت داد. او بي توجه به التماس هايم مرا شكنجه مي‌كرد تا اين‌كه بعد از دو ماه مرا رها كرد و از من قول گرفت كه حرفي به پليس نزنم ولي من به محض آزادي از اسارتگاه اين مرد از او شكايت كردم. به دنبال اظهارات تكان دهنده اين زن پليس به رديابي ابراهيم پرداخت و او را بازداشت كرد.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    اين مرد به محض روبه رو شدن با زن جوان گفت: قبول دارم او را ربودم و به خانه ام بردم اما من به او علاقه مند بودم و قصد داشتم با او ازدواج كنم اما بعد از اين‌كه فهميدم او شوهر و فرزند دارد او را رها كردم. من اين زن را اذيت ندادم و فقط يك هفته در خانه ام از او پذيرايي كردم. با تكميل تحقيقات و نظريه دكتري قانوني براي ابراهيم كيفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه كيفري استان محل جرم فرستاده شد.


    اما در خانه دوستم پيشنهاد كثيفي به من شد – بايد با خاله اش ازدواج مي‌كردم

    19سال دارد و به اتهام سرقت دستگيرشده است. بابك گفت: زندگي ما مي‌تواند آينه عبرتي باشد براي همه ي كساني كه نميدانند چگونه زندگي كنند و ازمسيرخوشبختي منحرف مي‌شوند.

    پدرم دنبال رفيق بازي و عياشي رفت و خودش را بدبخت و سرنوشت من ، مادرم و خواهرم را نيز تباه كرد. پسر جوان در حالي‌كه سرش را پايين انداخته بود آهي كشيد و اظهار داشت: تمام زندگي ام همين بود كه گفتم. دوست داريد بيشتر بدانيد؟

    اگر حوصله تان سر نميرود براي تان تعريف مي‌كنم. رفيق بازي هاي پدرم باعث شد او به دام مواد مخدر بيفتد. مادرم خيلي نگران بودو جوش مي زد . حتي براي گلايه به خانه مادربزرگم رفت. اما مادربزرگ و عمه هايم مي‌گفتند چرا اين قدر به شوهرت گيرمي دهي و مته روي خشخاش مي‌گذاري. او جوان است و اگر با چند دوست دوران مجردي اش هم رابطه نداشته باشد بايد بيفتد و بميرد.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    مادر بزرگم كه زني مغرور و يك دنده است مي‌گفت چون زندگي مان از نظر مالي تامين است پس مشكل خاصي وجود ندارد و بايد قدردان زحمات پدرم باشيم. بابك آهي كشيد و افزود: پدرم با آتش اعتياد خود زندگي مان را سوزاند و سرنوشت خودش و ما را تباه كرد. نخستين آثار شوم اعتياد اين بود كه از محل كارش اخراج شد. ديگر دنبال كار نرفت و هرروز ميگفت دوستانش به او قول داده اند دريك شركت درست و حسابي كار خوب و آبرومندانه اي برايش جفت و جور كنند.

    به ناچا ترك تحصيل كردم وسر كار مي رفتم تا كمك خرج خانه باشم.مادرم هم بعنوان فروشنده دريك مغازه مشغول كار شد. ما به سختي چرخ زندگي مان را مي چرخانديم . تازه داشتيم روي ريل مي افتاديم كه اينبار من از خط بيرون زدم. دو دوست ناباب در مسير راه زندگي ام قرار گرفتند و سرنوشتم رابه لجن كشيدند. بابك همان‌ گونه نگاهش رابه زمين دوخته بود. سرش را بالا آورد و گفت: ادامه بدهم؟.

    از اين جا به بعد ،اين من هستم كه با پاي خودم به لجنزار فرو رفتم. شايد احساس كمبود شديد محبت، نااميدي به آينده و نداشتم سرپرست درست و حسابي كه بنشيند و با من لحظه اي صحبت كند باعث شد به دام رفقاي بي سر و پايي بيفتم كه مرا به مواد مخدر آلوده كردند. آنها مي‌گفتند اين مواد زهرماري جديد اعتيادآور نيست و فقط تو را بي‌حال و بي خيال ميكند. اصلا به فكرم نمي‌رسيد در كمتر از چند ماه وابستگي شديدي به مواد مخدر صنعتي پيدا كنم.

    كارم به جايي رسيد كه وقتي ، نياز به مصرف مواد پيدا مي‌كردم نمي توانستم چشم هايم را باز نگه دارم و تمام بدنم لمس و بي حس مي شد. بابك گفت: ديگر نمي توانستم مثل قبل كار كنم. از طرفي مادرم فهميده بود چه بلايي سر خودم آورده ام و دنبالم مي گشت تا گوشمالي ام بدهد. به خانه يكي از دوستان بي سروپايم پناهنده شدم. پدر معتادش مي‌گفت درست نيست جواني نامحرم در خانه ما بماند. من بدون اطلاع خانواده ام و به پيشنهاد دوستم با خاله 21 ساله اش ازدواج كردم.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    همسرم نيز معتاد بودو ما گرد بساط بدبختي حلقه مي زديم و به باوري نادرست خودمان را مي ساختيم. حدود پنج يا شش ماه از اين ماجرا گذشت. هزينه هاي خريد مواد خيلي سنگين بود. با دوستي كه عامل بدبختي هايم بود دست به سرقت مي زديم . نخستين بار خيلي مي ترسيدم ،اما اين ترس هم از بين رفت و ديگر براي خودم يك پا دزد حرفه اي شده بودم. شبها در كوچه پس كوچه ها دست به سرقت مي زديم.

    بابك افزود: فكر مي‌كنم اگر از مادرم دور نمي‌شدم واز ترس او به خانه دوستم نمي رفتم اين قدر به فلاكت كشيده نمي‌شدم. چند ماه بعد از ازدواج شومم خبردار شدم خواهرم ازدواج كرده و پس از چهار ماه او نيز طلاق گرفته است. من خواهرم را از صميم قلبم دوست دارم و با اين خبر ديگر هيچ اميد و هدفي براي آينده ام نداشتم. در آن شرايط تنها چيزي كه فكر ميكردم مي‌تواند مرا بي خيال غم و غصه دنيا كند مواد مخدر بودو بس.

    نگران خودم نيستم. دلم براي مادرم و خواهرم مي سوزد كه بايد در خانه با بداخلاقي هاي پدرم بسازند و دم نزنند. بابك گفت: پدرم آدم شيك پوش و به قول مشهور اتو كشيده اي بود. همه ي از نظم و انضباط و رفتارش تعريف و تمجيد مي‌كردند. او خودش را بدبخت كرد و من هم پسر همان پدر هستم. در پايان فقط مي‌خواهم از مادر بزرگ و عمه ام گلايه كنم كه آنها بعد از اين همه ي بدختي هايي كه پدرم سر ما آورده ،هنوز هم مادرم را متهم مي‌كنند.


    دوباره رفتار بيشرمانه زن بيوه اي كه به خانه احمد مي رفت مرا از خود بي خود كرد

    مرد 48 ساله اي كه پس از 20 سال رفاقت، دوستش رابه خاطر مقداري مواد مخدر به قتل رسانده است، در اعترافات خود، زواياي تاريك ديگري از اين پرونده جنايي را فاش كرد. متهم اين پرونده كه با گذشت 50 روز از وقوع جنايت، با تلاش كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي و صدور دستورات ويژه قضايي در چنگ قانون گرفتار شده است.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    وقتي در تنگناي سوالات تخصصي قاضي كاظم ميرزايي «قاضي ويژه قتل عمد مشهد» قرار گرفت به ناچار حقيقت ماجرا را درباره چگونگي و انگيزه درگيري منجر به قتل فاش كرد. اين مرد 48 ساله درحالي كه بيان مي‌كرد من رفاقت 20 ساله با احمد داشتم به تشريح جزئيات ديگري از ماجراي آدم كشي خود پرداخت و گفت:

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    احمد از مدتي قبل با زني به نام شوكت آشنا شده بودو آن زن معتاد مدام به منزل او معاشرت داشت به طوري‌كه بيشتر اوقات، شبها را نيز در منزل احمد مي‌گذارند. بهمين خاطر من هم با آن زن آشنا شدم چرا كه ما همواره براي مصرف مواد مخدر به منزل احمد مي رفتيم ودر واقع هر بار كه كسي خمار بود، ما از مواد مصرفي خودمان به يك ديگر تعارف ميكرديم.

    اما دراين ميان حضور «شوكت» در منزل احمد و دخالت هاي او بين دو دوست قديمي، موجب شد تا كينه عميقي از او به دل بگيرم. ماجرا هم ازآن جا شروع شد كه روزي من درحالي كه بيش از اندازه مصرف، مواد مخدر داشتم به منزل احمد رفتم تا كراك بكشم ولي احمد خواب بود، به شوكت گفتم او را بيدار كند تا با يك ديگر مواد مصرف كنيم! ولي شوكت كه چشمش به مواد افتاده بود، از من خواست مواد رابه احمد نشان ندهم تا خودش كنار من مواد را مصرف كند!

    من كه از اينكار او ناراحت شده بودم، احمد را از خواب بيدار كردم و درحالي كه مواد رابه او مي دادم، ماجراي شوكت را نيز برايش بازگو كردم! بهمين خاطر كينه اي بين من وشوكت شكل گرفت و او مترصد بود تا انتقام اينكار را از من بگيرد.

    حسن مشهور به «شيشه بر» در ادامه اعترافاتش به قاضي ميرزايي گفت: مدتي بعد از اين ماجرا و درست در روز حادثه «قتل» من پولي براي خريد مواد نداشتم، از سوي ديگر هم خيلي خمار بودم و حال خودم را نمي فهميدم.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    بهمين خاطر به سوي خانه احمد در بولوار عمار ياسر حركت كردم تا بلكه بتوانم در آن پاتوق مقداري مواد براي مصرف گير بياورم. آن روز احمد با چاقوي دست ساز كوچكش در حال تميزكردن لاي دندانش بودو شوكت هم استراحت مي‌كرد. به احمد گفتم خمارم ومواد ندارم پس از او خواستم مقداري از مواد مخدرش رابه من بدهد اما در همين لحظه «شوكت» كه منتظر چنين روزي بود، چشمانش را باز كرد و گفت:

    دروغ مي‌گويد، نبايد به او مواد بدهي! او دوستم را تحريك كرد و احمد هم كه فقط به حرف شوكت گوش مي داد، از دادن مواد مخدر به من پشيمان شد! از سوي ديگر من هم به شدت خمار بودم و نمي توانستم حتي براي چند دقيقه ديگر تحمل كنم! اينگونه بود كه تصميم گرفتم مواد مخدر رابا توسل به زور از احمد بگيرم و بهمين دليل هم با يك ديگر درگير شديم. احمد دراين درگيري لگدي به شكم من زد.

    و من هم او را هل دادم ولي در اثناي اين درگيري ناگهان چاقويي كه دست احمد بود به سينه اش فرو رفت. شوكت هم وقتي اين صحنه را ديد درحالي كه هيچ شيئي در دست نداشت بطرف من حمله كرد و موهايم را كشيد. من كه خودم را از چنگ او رها كرده بودم، به خانه «هادي» «يكيديگر از دوستانم» رفتم تا در آن جا مواد مصرف كنم كه در همين حال، شوكت هم به آن جا آمد.

    زن جوان شوهر چشم چرانش را به شكل فجيعي عقيم كرد +خبرهاي داغ

    متهم اين پرونده جنايي ادامه داد: من كه فرصت را براي انتقام از شوكت مناسب ميديدم، وقتي فهميدم كه احمد بر اثر ضربه چاقو به قتل رسيده است، به در خانه مادرش رفتم و چنين وانمود كردم كه شوكت بعد از رفتن من از منزل، احمد رابه قتل رسانده و متواري شده است. انها هم با توجه به نزاعي كه قبلا بين احمد و پسر شوكت به وجود آمده بود، به اساني موضوع را پذيرفتند.

    چرا كه شاهدان نيز شوكت را زماني ديده بودند كه بعد از من از منزل احمد خارج شده بود اما نمي‌دانم چگونه كارآگاهان مرا دستگير كردند. در پي اعترافات جديد «حسن» درباره چگونگي وقوع قتل، قاضي ميرزايي دستور بازداشت موقت او را صادر كرد تا اين پرونده ديگر مراحل قضايي خودرا طي كند. شايان ذكر است، ارديبهشت گذشته، مرد 42 ساله مشهور به احمد در ساختمان دو طبقه اي كه محل معاشرت معتادان بود، به قتل رسيد.

    بررسي هاي قاضي ميرزايي و اظهارات شاهدان نشان مي داد كه زن و مرد ميان سالي بعد از وقوع قتل از منزل مسكوني مقتول گريخته اند. درحالي كه همه ي شواهد نشان مي داد زني به نام شوكت مرد 42 ساله رابه قتل رسانده است، قاضي ويژه قتل عمد با چيدن تكه هاي پازل اين جنايت دركنار يك ديگر، به اين نتيجه رسيد كه «مرد شيشه بر» نقش اصلي را دراين ماجرا دارد بنابر اين از كارآگاهان خواست براي دستگيري حسن مشهور به شيشه بر اقدام كنند.

 

پاورپوينت ماري جوانا چيست

۱۴۵ بازديد

مرجع فايلهاي آموزشي | پاورپوينت ماري جوانا چيست

  • مرجع فايلهاي آموزشي | پاورپوينت ماري جوانا چيست

    ديد كلي :

    پاورپوينت ماري جوانا چيست شامل 50 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد و براي دانشجويان علوم اجتماعي كاربرد دارد .

    توضيحات كامل :

    پاورپوينت ماري جوانا چيست

     

    پاورپوينت ماري جوانا چيست شامل 50 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان علوم اجتماعي و ساير دانشجويان مرتبط كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

     

    مقدمه

    ماري جوانا يا حشيش يكي از شايع‌ترين مواد اعتياد آوري است كه توسط نوجوانان و جوانان مصرف مي‌شود‌. درصد نوجواناني كه رو به سوي مصرف انواع ماري جوانا آورده‌اند، طي سال‌هاي اخير رو به طرز چشمگيري رو به افزايش بوده و درنتيجه آن تعداد افراد معتادي كه به دنبال ترك اعتياد به آن هستند نيز افزايش يافته است. لغت ماري جوانا كمتر در كشور ما به‌كار ‌مي‌رود و نوجوانان آن را با اسامي علف‌، گراس يا حشيش مي‌شناسند. اما حقيقت آن است كه همه اين موارد جزء خانواده‌اي از مواد روان‌گردان هستند كه (كانابيس‌ها) ناميده مي‌شوند. ويژگي‌ها‌، اثرات و عوارض همه تركيبات اين خانواده تقريبا مشابه يك‌ديگر است و تنها در شدت آن‌ها تفاوت وجود دارد كه به قدرت و نيرومندي ماده مصرف شده بستگي دارد‌.

    و

     

    فهرست مطالب

    مقدمه

    ماري جوانا چيست و چه تفاوتي با حشيش دارد؟

    ماري جوانا چگونه مصرف مي‌شود؟

    چرا نوجوانان به مصرف ماري جوانا روي مي‌آورند؟

    اثرات كوتاه مدت مصرف ماري جوانا كدامند؟

    اثرات بلند مدت مصرف ماري جوانا كدامند؟

    ماري جوانا چه اثراتي روي مغز مي‌گذارد؟

    اثرات رواني اجتماعي ماري‌جوانا كدامند؟

    اگر فردي بخواهد مصرف ماري‌جوانا يا حشيش را ترك كند، چه بايد بكند؟

    والدين در پيش‌گيري از سوء‌مصرف ماري جوانا در نوجوانان چه نقشي دارند؟

    پايان

     

    عنوان : ماري جوانا چيست

    فرمت : پاورپوينت

    حجم : 520 كيلوبايت

    تعداد صفحات : 50

    پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

    ماري جوانا چيست

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 

دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

۱۴۰ بازديد

دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

  • دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    نرم‌افزار Recuva توسط سازندگان نرم‌افزار محبوب CCleaner ساخته شده است. با استفاده از نرم‌افزار Recuva شما مي‌توانيد تنها با چند كليك به ريكاوري فايلهاي پاك شده بپردازيد. اين نرم‌افزار قابليت ريكاور كردن داكيومنت‌ها، تصاوير، فايلهاي صوتي، و ديگر فايلها را دارد. خوبي اين نرم‌افزار اين است كه مي‌تواند اطلاعات پاك شده درايوهاي USB، حافظه‌هاي SD و همچنين آيپاد را ريكاور كند.

    رابط كاربري Recuva بسيار ساده، كاربرپسند و به راحتي قابل فهم است. با اجراي اين نرم‌افزار يك ويزارد مشاهده خواهيد كرد، كه از شما سوالاتي درباره فايلهايي كه مي‌خواهيد ريكاور كنيد مي‌پرسد، مثل نوع فايل، محلي كه فايل را ذخيره كرده بوديد. همچنين كاربران مي‌توانند از اين ويزارد صرف نظر كنند.

    دانلود Recuva - نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    اين نرم‌افزار دو نوع اسكن ارائه مي‌كند. اسكن عادي و اسكن عميق. معمولاً اين ابزار در حالت اسكن عادي وقت زيادي صرف نمي‌كند. اگر با اسكن عادي فايل شما پيدا نشد، مي‌توانيد از اسكن عميق يا Deep Scan استفاده كنيد. اسكن عميق ممكن است مدت زمان بيشتري طول بكشد كه اين بستگي به نوع فايل، محلي كه فايل پاك شده ذخيره شده بوده است و حجم آن دارد.

    لطفاً به اين نكته توجه داشته باشيد كه در حالت پيش‌فرض نرم‌افزار Recuva فايلهايي كه در فولدرهاي مخفي سيستمي هستند را نمايش نمي‌دهد. براي نمايش اين فايلها بايد نمايش فايلهاي مخفي سيستمي را در قسمت تنظيمات فعال كنيد.

    دانلود Recuva - نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    در كل اين نر‌م‌افزار براي كارهاي معمولي كاملاً جوابگو مي‌باشد ولي براي كارهاي حرفه‌اي زياد مناسب نيست. اين نرم‌افزار از تمام سيستم عاملهاي ويندوز كاملاً پشتيباني مي‌كند.

    ۱. نرم‌افزار Recuva را از اينجا دانلود و نصب كنيد.

    ۲. نرم‌افزار را اجرا كنيد. در اولين اجرا، يك پنجره ويزارد خواهيد ديد. از اين ويزارد مي‌توانيد براي ريكاور كردن نوع‌ خاصي از فايل كه در محل خاصي از پارتيشن پاك شده است استفاده كنيد. اگر نيازي به اين ويزارد نداريد مي‌توانيد با كليك بر روي دكمه Cancel، آن را لغو كنيد.

    براي استفاده از ويزارد، بر روي دكمه Next كليك كنيد، نوع فايلي را كه مي‌خواهيد ريكاور كنيد را انتخاب كنيد و سپس محل اصلي كه فايل در آن ذخيره شده بوده است را انتخاب كنيد. سپس بر روي دكمه Start كليك كنيد تا اسكن محل مورد نظر آغاز شود.

    ۳. اگر صفحه Wizard را كنسل كرده‌ايد، محل ذخيره فايل را انتخاب كنيد و بر روي دكمه Start كليك كنيد. بعد از اينكه عمليات اسكن تمام شد، فايلهاي پيدا شده را انتخاب كنيد و دكمه Recover را كليك كنيد تا فايلها ريكاور شوند. اگر خواستيد دوباره از ويزارد استفاده كنيد كافيست وارد قسمت Options > General شويد و بر روي دكمه Run Wizard كليك كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 براي ديدن عكسها و توضيحات تكميلي به روي دكمه توضيحات بيشتر كليك كنيد

انتقال فايل بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ به صورت بي‌سيم با استفاده از قابليت Nearby Sharing

۱۴۹ بازديد

انتقال فايل بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ به صورت بي‌سيم با استفاده از قابليت Nearby Sharing

  • انتقال فايل بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ به صورت بي‌سيم با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    آيا بدنبال راهي سريع براي انتقال فايل بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ هستيد؟ در اين آموزش خواهيم ديد كه چگونه مي‌توان فايلها را بين دو كامپيوتر كه ويندوز ۱۰ بر روي آنها نصب شده است، بدون نصب هيچ گونه نرم‌افزار اضافي انتقال داد.

    قابليت Nearby Sharing يكي از امكانات جديدي است كه در ويندوز ۱۰ ورژن ۱۸۰۳ ارائه شده است. با استفاده از اين قابليت شما مي‌توانيد فايلهاي خود را بين دو كامپيوتر كه بر روي آنها ويندوز ۱۰ ورژن ۱۸۰۳ يا بالاتر نصب شده باشد را انتقال دهيد.

    چگونه مي‌توان با استفاده از قابليت Nearby Sharing، فايلها را بين دو كاميپوتر داراي ويندوز ۱۰ به صورت بي‌سيم انتقال داد.

    لازم به ذكر است كه قابليت Nearby Sharing ارتباطي با اينترنت ندارد و براي انتقال فايلها از اينترنت استفاده نمي‌كند. قابليت Nearby Sharing براي انتقال فايلها از واي فاي يا بلوتوث استفاده مي‌كند. در واقع، براي استفاده از اين قابليت كامپيوتر شما حتي لازم نيست كه به شبكه واي فاي متصل شده باشد، بلكه هنگامي كه دو كامپيوتر بر روي يك شبكه قرار گرفته باشند از بلوتوث استفاده خواهد كرد. اما پيشنهاد مي‌شود براي انتقال سريعتر فايلها هر دو كامپيوتر را به يك شبكه واي فاي متصل كنيد. چون سرعت بلوتوث پايين‌تر است.

    نكته اول: هر دو كامپيوتر بايد داراي بلوتوث ورژن ۴ يا بالاتر باشند با قابليت پشتيباني از مصرف انرژي پايين. براي بررسي ورژن بلوتوث دستگاه خود مي‌توانيد به آموزش نحوه بررسي ورژن بلوتوث مراجعه كنيد.

    نكته دوم: بر روي هر دو كامپيوتر بايد ويندوز ۱۰ ورژن ۱۸۰۳ يا بالاتر نصب شده باشد تا بتوانيد فايلها را ارسال يا دريافت كنيد. بنابراين اگر از ورژن‌هاي قديمي استفاده مي‌كنيد، ويندوز خود را به جديدترين ورژن آپديت كنيد.

    نكته سوم: هر دو كامپيوتر بايد در يك محدوده بلوتوث باشند. معمولاً وقتي دو كامپيوتر در يك اتاق باشند، در يك محدوده هستند.

    توجه: اگر به هر دليلي قادر به انتقال فايل بين دو كامپيوتر با اين روش نبوديد، مي‌توانيد براي بررسي راه حلهاي اين مشكل به مقاله رفع مشكل كار نكردن قابليت Nearby Sharing در ويندوز ۱۰ مراجعه كنيد.

    در ادامه خواهيم ديد كه چگونه مي‌توان با استفاده از قابليت Nearby Sharing، فايلها را بين دو كاميپوتر داراي ويندوز ۱۰ به صورت بي‌سيم انتقال داد.

    ۱. در اولين مرحله بايد بررسي كنيد كه آيا ورژن ويندوز شما ۱۸۰۳ يا بالاتر هست يا خير. براي اين كار كافيست در نوار جستجوي منوي استارت يا تسكبار عبارت winver.exe را تايپ كنيد و كليد اينتر را فشار دهيد.

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    ۲. پيشنهاد مي‌شود هر دو كامپيوتر را بر روي يك شبكه واي فاي تنظيم كنيد تا انتقال فايلها با سرعت بالاتري انجام شود (دقت داشته باشيد كه اين روش ربطي به اينترنت ندارد و از اينترنت براي انتقال فايلها استفاده نمي‌كند.) اگر دو كامپيوتر بر روي يك شبكه واي فاي ست نشده باشند، در اينصورت قابليت Nearby Sharing به صورت اتوماتيك از بلوتوث براي انتقال فايلها استفاده خواهد كرد. اما همانطور كه احتمالاً مي‌دانيد سرعت بلوتوث معمولاً كمتر از واي فاي است.

    ۳. در هر دو كامپيوتر  وارد قسمت Settings app > System > Shared Experiences در اپ تنظيمات شويد.

    گزينه Nearby Share را فعال كنيد تا قابليت انتقال فايل با استفاده از Nearby Sharing در ويندوز شما فعال شود. اين كار را براي كامپيوتر مقصد هم انجام دهيد.

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    اگر مي‌خواهيد از هر كامپيوتري كه در اطراف شما است فايلي را دريافت يا ارسال كنيد گزينه Everyone nearby را از نوار كركره‌اي “I can share or receive content from” انتخاب كنيد.

    ۴. حالا بر روي فايلي كه مي‌خواهيد آن را انتقال دهيد راست كليك كنيد و گزينه Share را انتخاب كنيد تا منوي شناور Share نمايش داده شود.

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    ۵. حالا ويندوز ۱۰ شروع به جستجو براي دستگاه‌هاي موجود در اطراف كامپيوتر شما مي‌كند. حالا نام كامپيوتر مقصد بايد در ليست نشان داده شود. بر روي نام آن كليك كنيد تا انتقال فايل شروع شود.

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    ۶. در كامپيوتر مقصد، يك نوتيفيكيشن كه داراي گزينه‌هاي Save & Open, Save و Decline است را مشاهده خواهيد كرد. بر روي هر گزينه‌اي كه مايل بوديد كليك كنيد كه در اينجا گزينه save يا save & open را انتخاب كنيد تا فايل مربوطه در كامپيوتر مقصد ذخيره شود. اگر فايل مربوطه را نخواستيد دريافت كنيد بايد گزينه Decline را انتخاب كنيد.

    انتقال فايلها بين دو كامپيوتر داراي ويندوز ۱۰ با استفاده از قابليت Nearby Sharing

    لطفا دقت داشته باشيد كه ممكن است نوتيفيكيشن چند ثانيه‌اي طول بكشد تا ظاهر شود. اگر نتوانستيد نوتيفيكيشن را ببينيد، بر روي آيكون Action Center در تسكبار كليك كنيد تا نوتيفيكيشن را مشاهده كنيد.

    در حالت پيش‌فرض همه فايلهاي دريافتي در پوشه Downloads ذخيره خواهند شد. شما مي‌توانيد با رفتن به قسمت Settings > System > Shared Experiences در اپ تنظيمات و كليك بر روي دكمه Change محل پيش‌فرض ذخيره فايلها را تغيير دهيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 براي ديدن عكسها و توضيحات تكميلي به روي دكمه توضيحات بيشتر كليك كنيد

پاورپوينت بررسي شهر مردگان مصر

۱۳۹ بازديد

پاورپوينت بررسي شهر مردگان مصر

  • پاورپوينت بررسي شهر مردگان مصر

    ديد كلي :

    پاورپوينت بررسي شهر مردگان مصر در 81 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    توضيحات كامل :

    پاورپوينت بررسي شهر مردگان مصر در 81 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    فهرست مطالب:

    مقدمه
    تفكرات فلسفي و ديني مصر 
    تقسيم بندي دوره هاي تاريخي مصر باستان
    بررسي مصطبه ها
    بررسي معبد زوسر
    بررسي گورستان سلطنتي جيزه
    بررسي مقابر سنگي بني حسن
    بررسي معبد حچپسوت
    بررسي مجموعه معابد كرانك
    بررسي معبد آمون
    بررسي معبد رامسس II
    پيوست 1
    نظري بر كل تحقيق
    منابع

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 

پاورپوينت بررسي نقوش هندسي تزئيني در معماري اسلامي

۱۵۵ بازديد

پاورپوينت بررسي نقوش هندسي تزئيني در معماري اسلامي

  • پاورپوينت بررسي نقوش هندسي تزئيني در معماري اسلامي

    ديد كلي :

    پاورپوينت بررسي نقوش هندسي تزئيني در معماري اسلامي در 102 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    توضيحات كامل :

    پاورپوينت بررسي نقوش هندسي تزئيني در معماري اسلامي در 102 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت ppt

    فهرست مطالب:

    تزئينات وابسته به معماري ايران دوره اسلامي محمد يوسف كياني 
    انواع موتيفها و عناصر تزئيني
    نقوش هندسي
    نقوش گياهي 
    پالمت
    گل لوتوس و آكانتوس
    گل لوتوس
    تاك و پيچك
    نقش بلوط
    نقوش حيواني و انساني و تلفيق آنها در آثار گچبري
    چند نمونه از معماري و آثار گچبري
    كاخ فيروزآباد
    كاخ تيسفون 
    كاخ چال ترخان (ري)
    كاخ كيش
    كاخ بيشاپور
    بررسي نقوش تزئيني در معماري اسلامي ايراني 
    نقوش هندسي
    نقوش پيچيده
    نقوش غير هندسي
    نقش هندسي پيش از مغولان 
    منابع و مأخذ

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)