همه چیز درباره انتخاب کیف مسافرتی و مسافرتی مناسب

۹ بازديد

همه چیز درباره انتخاب کیف مسافرتی و مسافرتی مناسب:

برای انتخاب کوله پشتی مناسب فاکتورهای مهم زیادی وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

1. جنسیت کاربر:

اولین عاملی که در انتخاب کیف نقش مهمی دارد جنسیت کاربر است که بر اساس این معیار شرکت های پیشرو در این زمینه کیف های خود را طراحی می کنند.

اولین نکته مهمی که در این طرح ها باید به آن توجه شود، تفاوت بدنی زنان و مردان است، به طور کلی زنان کوتاه قدتر از مردان هستند و استخوان های کوچک تری دارند، به خصوص در عرض شانه (که بسیار نیاز و کوله پشتی است). انتخاب خوبی برای توضیح) که شکل پایین تنه زنان و استخوان لگن نیز با مردان متفاوت است، بنابراین شرکت هایی که کوله پشتی هایی با نمادها و کلماتی مانند Woman، SL یا Lady می سازند، اما گل شپوری است، کوله پشتی به این صورت تعریف می شود.

انتخاب کیف مناسب  https://bit.ly/3gBFcQz

 

http://gg.gg/12hsnf

کوله پشتی زنانه:

همانطور که در تصویر بالا تفاوت کوله پشتی زنانه و مردانه مشخص است، در کیف های زنانه به دلیل عرض و عرض کم شانه های زنانه، دو بند شانه نزدیک به هم و با فاصله کمی از یکدیگر قرار می گیرند.

علاوه بر این به دلیل فرم پایین تنه و استخوان های لگن خانم ها، در قسمت بند کمر، این دو بند با انحنای رو به بالا بزرگتر طراحی شده است تا کوله پشتی به صورت استاندارد روی بدن خانم ها بنشیند.

نکته: این نوع کوله پشتی نه تنها برای خانم ها، بلکه برای آقایانی که جثه کوچک و شانه های کوچکی دارند نیز مناسب است.

2. تعداد یا ظرفیت پشتی:

اندازه یا ظرفیت یک کیف به عنوان ظرفیت جیب پشتی برای قرار دادن تجهیزات لازم تعریف می شود که معمولاً در کیسه های سایز متوسط ??آمریکایی و در کیف های اروپایی که معمولاً بر اساس اینچ مکعب شناخته می شوند تعریف می شود. خوب

برای سهولت و درک این واحدهای ظرفیت و ظرفیت در کشورهای اروپایی و به خصوص کشورهای آسیایی مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد، یک لیتر دقیقاً برابر با ظرفیت یک کیسه است که همیشه یک عدد کامل است مثلاً . کیسه 50 لیتری

برای یافتن مقدار مناسب سایز کوله باید معیارهای متعددی در نظر گرفته شود که اولی تجهیزات و اندازه بار و بررسی صحیح لوازم ضروری قرار داده شده در کوله پشتی و کیف کوهنوردی است.

مرحله دوم بررسی مدت یا برنامه سفر است، زیرا هر چه طول سفر بیشتر باشد تجهیزات و چمدان بیشتر می شود.

در نهایت زمان برنامه ریزی سفرها از سال مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیرا میزان وسایل و لوازم در فصول مختلف متفاوت است، مثلاً اقلام سفر در فصل زمستان بیشتر از اقلام سفر در چنین فصول گرمی است.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/xiaomicity

https://www.pinterest.com/pin/1103663452409274997

https://sites.google.com/view/dellamata5/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/21/xiaomicity/

https://dellamata5.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/wtnfl7/%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87_%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

https://myspace.com/dellamata5

https://www.goodreads.com/user/show/155043699-asha-riya

https://en.gravatar.com/dellamata5

https://www.ted.com/profiles/37630131

https://www.behance.net/ashariya96

https://dellamata5.livejournal.com/profile/

https://coub.com/dellamata5

https://www.twitch.tv/dellamata5

https://www.openstreetmap.org/user/DellaMata5

https://www.tripadvisor.com/Profile/53ashar