بازار هاي Business to Business

۸۱ بازديد

بازار هاي Business to Business

 

روال استفاده از بازار هاي Business to Business به صورت معمول از سال هاي پيش در حال انجام است و روز به روز بر خدمات آن ها افزوده مي شود. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكان روش هاي سنتي دستيابي را براي ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدف قرار داده است. معامله گران مي توانند بدون هيچ زحمتي در بازديدهاي گران قيمت به كشورهاي ديگر ، با خيال راحت صادرات و واردات كالا را انجام دهند. ويژگي تجاري سپرده گذاري از Alibaba يكي از راه هاي جلوگيري از ريسك كلاهبرداري در بازار عمده خريد و فروش عمده علي بابا مي باشد.

 

برخي از مزاياي ديگري كه بازار عمده B2B  براي مشتريان خود دارد:

 

سرعت و امنيت ارتباطات.

ادغام مستقيم داده هاي معامله در سيستم هاي رايانه اي شركت.

امكان دريافت پيشنهادات يا تقاضاي بيشتر ، گسترش رقابت.

شخصي سازي خريدي كه با آن از معاملات احتمالي طرفداري جلوگيري مي شود.

تعداد بازديدهاي تجاري كمتر ، روند مذاكره سريعتر و غيره بنابراين ممكن است خريداران از كاهش قيمت درخواست كنند يا فروشندگان مي توانند حاشيه هاي خود را با يك كليك افزايش دهند.

من ليستي از برخي از جريمه هاي پورتال B2B را گردآوري كرده ام كه مي تواند به شما در تقويت هر چه بيشتر شغل خود در سراسر جهان كمك كند.

 من فراز و نشيب هاي هر پلتفرم B2B را برجسته كرده ام تا به شما در انتخاب صحيح شغل خود كمك كنيد.

 در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي برتر جهاني B2B جهاني وجود دارد كه به هزاران مشاغل در جهان براي رشد و دستيابي به مشتريان بين المللي و محلي خود كمك مي كنند.

 

hfyd_z4.jpg

Made in china

 

Made in china در سال 1996  در كشور چين تاسيس شده و يكي از محبوب ترين و بزرگترين بازار عمده خريد و فروش آنلاين چيني B2B در جهان است. اين بازار بزرگ با ارائه راه حل هاي تجاري براي معاملات عمده خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به بسياري از شركت هاي كوچك و بزرگ چيني براي يافتن خريداران عمده در سراسر جهان كمك مي كند و نقش بزرگي در توسعه بازارهاي خريد و فروش عمده چين ايفا كرده است.

 

شركت هاي تجاري چيني در هر مقياسي مي توانند با عضويت در بازار خريد و فروش عمده made in china و ثبت محصولات خود به صورت روزانه با خريداران عمده محصولات مختلف مانند محصولات كشاورزي و... زيادي در سراسر جهان به صورت مستقيم ارتباط برقرار كنند. با استفاده از خدمت استعلام قيمت در اين سيستم، خريداران عمده به راحتي مي توانند بسياري از قيمت هاي محصولات مختلف را با يكديگر مقايسه كنند و بهترين قيمت ها را بدست آورند.

خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده خرما با كمترين قيمت، ميزان سود در معامله آينده شما را تعيين مي كند. خريد با قيمت پايين تر اهرم خوبي براي حضور در بازار رقابتي خريد و فروش عمده انواع كالاي كشاورزي بوده و استفاده درست از آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و رشد كسب و كار شما منجر شود. به دليل سرعت بالا در توليد و مصرف، دسترسي به فروشندگان دست اول در بازار محصولات كشاورزي مي تواند به رقابت شما در اين حوزه بسيار كمك كند.

 

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

۸۴ بازديد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

  • تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را در طراحي سايت بصورت زير تعريف نمود:

    دوستاي عزيزم سئو (بهينه‌سازي سايت براي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  براي سايت هاي اعم از طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت رستوران، طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت شركتي و بسياري موارد ديگر به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير تقسيم بندي كرد:

    • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
    • باعث ايجاد برند مي شود.
    • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
    • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
    • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترين ابزار براي تبليغات است.

    سئو درون صفحه يا On Page SEO

    سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بيرون صفحه يا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو كلاه سفيد يا White Hat

    به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو كلاه سياه يا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهاي سئو وب سايت بصورت زير:

    • بهبود ساختار سايت
    • استراتژي كلمات كليدي
    • استراتژي URL
    • بهينه سازي كد
    • پردازش كردن متن
    • بهينه سازي لينك هاي ورودي
    • استراتژي نام دامنه و هاست

    مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
    • اضافه كردن URL به نقشه سايت
    • اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

    تكنيك هايي كه براي بهينه سازي و سئو سايت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزايش لينك هاي خارجي
    • تغيير اسم فايل ها
    • لينك يك طرفه
    • كلمات كليدي
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحيح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهينه سازي محتوا

    منبع: شركت سانا پرداز نارين

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

 

راديو اينترنتي فالوده

۹۵ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

فلاش تانك چيست

۹۶ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

كرونا را جدي بگيريم

۱۱۳ بازديد

كرونا را جدي بگيريم - تابناك

  • كرونا را جدي بگيريم - تابناك

    رئيس سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور ضمن ارائه روش‌هايي براي كاهش استرس و اضطراب ناشي از ويروس كرونا از تشكيل كميته مقابله با استرس و اضطراب كرونا در سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور خبر داد.

    به گزارش ايسنا، محمد حاتمي بيان كرد: از مردم كشورمان درخواست دارم موضوع ويروس كرونا را جدي بگيرند، البته نه اين كه فاجعه انگاري كنيم، اولين و مهم ترين برنامه اين است كه سبك زندگي جديدي حداقل براي سه ماه آينده براي خود و خانواده تنظيم كنيم.

    وي افزود: اين سبك زندگي جديد با توجه به امكانات، شرايط و نياز افراد خانوادها برنامه ريزي و انجام شود استرس و اضطرابي كه اكنون مردم دارند، خيلي بيشتر از آسيبي است كه خود كرونا دارد. اضطراب، اضطراب مي آورد، ترس، ترس مي آورد و مبتلايان به بيماري هاي زمينه اي و كودكان و نوجوانان گروه هاي در معرض خطر هستند و اين استرس باعث مي شود، آسيب هاي جدي ببينند.

    رئيس سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور با بيان اينكه در سبك زندگي جديدي كه تببين مي شود نبايد توقع داشته باشيم با سبك زندگي قبلي هم خواني داشته باشد، گفت: سبك زندگي سالم حدود بيست مولفه دارد، مافقط چند تا را نمي توانيم در خانواده اجرا كنيم مثلا مسافرت نمي توانيم برويم، كارهاي دسته جمعي و گروهي نمي توانيم انجام دهيم، اما مي توانيم بنشينيم و برنامه اي مطالعاتي تنظيم كنيم. مي توانيم در خانواده كارهاي تفريحي ديگري مثل فعاليت هاي هنري و ورزشي انجام دهيم. ريلكسيشن، مديتيشن، تنفس عميق، كتاب خواني از ديگر فعاليت هاي لذت بخش است. كتاب درماني، قصه درماني و معنويت درماني روش هاي درماني هستند كه در سبك زندگي جديد مي توانيم از آن ها استفاده كنيم.

    وي افزود: در سبك زندگي جديد مهم ترين اصل اين است كه كودكان و نوجوانان را در آن برنامه ريزي ها مشاركت دهيم. متاسفانه در برخي خانواده‌ها خود والدين برنامه را تنظيم مي كنند و اين با نيازها و خواستههاي كودكان و نوجوانان متفاوت است. هوش هيجاني يعني اينكه ما بتوانيم با بچه هايمان خوب صحبت كنيم، نظراتشان را دريافت كنيم و با همديگر ارتباط داشته و بتوانيم يك زندگي لذت بخشي داشته باشيم.
    حاتمي تصريح كرد: بگذاريد بچهها در خانه صحبت كنند و اگر انتقادي هم نسبت به خانواده دارند، آن را مطرح كنند. كاري به چالشهاي گذشته كه باعث رنجش خاطر بچه ها مي شود، نداشته باشيد اگر برنامه ريزيها مطابق خواسته هاي كودكان و نوجوانان نباشد، قطعا بدانيد كه مقاومت هايي وجود دارد و آن مقاومت ها منجر به اضطراب و استرس بچهها مي شود.

    حاتمي معتقد است: در صورتي كه بچهها در نظر دارند با دوستان شان صحبت كنند از طريق تلفن يا فضاي مجازي ممانعت نكنيم. ما بايد نظارت كلي بر رفتار بچهها داشته باشيم، همچنين والدين رابطهاي صميمانه و دوستانه برقرار كرده و برنامهاي آماده كنند تا بتوانند از اوقات فراغت شان بهره ببرند. شادماني و لذت را به خانواده هديه و شرايط جديد را تبديل به فرصت كنند.

    محمد حاتمي همچنين اظهار كرد: خانه محيط همياري، عشق ورزي و گفت و گو است. زندگي جريان دارد، براي آن برنامه ريزي كنيد.

    وي با بيان اينكه ويروس كرونا به صورت ناگهاني آمد و همين امر باعث استرس و اضطراب مردم شده است گفت: استرس سيستم ايمني را تضعيف مي كند.

    حاتمي با بيان اينكه مشاهدات عيني و ارزيابيها نشان مي دهد مردم در شرايط استرس حاد قرار دارند، گفت: زماني كه اين موضوع در چين اتفاق افتاد هر برنامه اي كه ستاد مبارزه با بحران كشورشان صادر مي كرد، مردم چين همه موارد را اجرا كردند. يكي از مسايل و مشكلات ما در كشور عدم همكاري مردم يا عدم اعتمادي است كه وجود دارد.

    رئيس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره كشور از تشكيل كميته مقابله با استرس و اضطراب كرونا در سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور خبر داد و افزود: چند فعاليت را در دستور كار خود قرار داديم؛ ابتدا اين كه مردم بتوانند با روانشناسان و مشاوران به صورت حضوري و تلفني يا مجازي صحبت كنند، همچنين با تشكيل گروههايي در واتس اپ، روان شناسان و مشاوران را به فعاليت و تدوين بسته هاي آموزشي و اعلام نظر دعوت كرديم.

    حاتمي تصريح كرد: اسامي ۱۱۳ روان شناس و مشاور داوطلب كمك به مردم را در اختيار شهرداري قرار داده ايم. به غير از اين هزار مركز كه در اختيار سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور هستند، آماده اند خدمات خود را در اختيار شهروندان قرار دهند، همچنين اسامي ۹۶ روان شناس و مشاور كه عمدتا اعضا هيات علمي و عضو كميسيون هاي تخصصي سازمان هستند را در اختيار شبكههاي صدا و سيما قرار دادهايم تا در صورت لزوم جهت شيوههاي كاهش استرس و اضطراب به رسانه ملي كمك كنند.

    وي ادامه داد: روان شناسان و مشاوران سراسر كشور جهاد گونه از همان روزهاي ابتدايي به صورت داوطلبانه اعلام آمادگي كردند تا به هر شكل كه نهادهاي حاكميتي نياز داشته باشند، همكاري كنند.

    رئيس سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور خاطر نشان كرد: در سايت رسمي سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور اسامي ۶ هزار نفر از روان شناسان و مشاوران داراي پروانه ثبت شده است؛ اينها افرادي هستند كه مي توانند خدمات روان شناسي و مشاوره ارائه دهند. اعضا كلي سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور نيز ۳۰ هزار نفر هستند.

    وي با بيان اين كه مردم در حال حاضر تحت استرس هستند و رفتار هاي وسواس گونه دارند و نگراني شان بسيار زياد است، گفت: اساس وسواس، نگراني است، نگراني، نگراني توليد كند و باعث رفتارهاي وسواس گونه مي شود، بنابراين به استرس و اضطراب توجه نكنيد، با آن كنار بيائيد و زندگي كنيد. آن را مهمان ناخوانده خود تلقي كرده و با آن زندگي عادي خود را تنظيم كنيد، همچنين در خانه سبك زندگي جديدي ايجاد شود و كودكان و نوجوانان در خانه سر گرم شوند؛ مانند انجام فعاليت هاي ورزشي، خواندن كتاب، قصه خواني، كارهاي هنري، مسابقات، استفاده از فضاهاي مجازي، كارهاي خلاقانه، سرگرمي و غيره.

    وي اظهار كرد: سبك زندگي سالم بيست آيتم دارد كه در حال حاضر سه مورد آن حذف مي شود و بقيه را در خانه مي توان انجام داد. اعضا خانواده بر اساس نياز ها و خواسته هاي كودكان و نوجوانان سبك زندگي جديدي را ايجاد كنند. مردم براي سه ماه آينده بايد سبك زندگي شان را تغيير دهند. واقعيت ويروس كرونا با تبليغاتي كه انجام مي گيرد هم خواني ندارد. واقعيت اين است كه اكنون بايد سبك زندگي مان را تغيير دهيم. اگر روابط صحيحي درون خانواده وجود داشته باشد و چالش هاي گذشته را زنده نكنيم و شرايط موجود را به فرصت تبديل كنيم، مي توانيم خانه را به عشق ورزي و گفت و گوي صميمانه تبديل كنيم و براي كارهاي عقب افتاده گذشته برنامه تنظيم كنيم. ماندن در خانه اجتناب ناپذير است و اولين كار مردم اين باشد كه روابط خانواده خود را تنظيم كنند و اين روابط هم مبتني بر نياز ها و خواسته‌هاي افراد است، هر خانواده خواسته ها و نياز هاي منحصر به فردي دارد و بر مبناي آن مي تواند از زندگي لذت ببرد.

    وي ادامه داد: زندگي وجود دارد از بين نمي رود و حالا در درون خانواده است. انسانهاي باهوش حتي شكستها را تبديل به فرصت مي كنند. از آن شكست ها براي پيروزي هاي بعدي خود استفاده مي كنند. چه مشكلي دارد كتاب بنويسيم، قصه بنويسيم، خاطرات خوب مان را بنويسيم.

    به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان نظام روان شناسي و مشاوره كشور، حاتمي گفت: خواهشي كه از مردم دارم اين است كه همكاري كنند، هيچ گاه روان شناس، مشاوره يا پزشكي نمي تواند به مراجعاش كمك كند مگر اين كه خود آن فرد همكاري كند. تا وقتي كه مردم همكاري نكنند، دولت، ستاد ملي مبارزه با بحران كرونا هم نمي توانند كمك كنند و موفق شوند. نكته بعدي اين كه مثبت انديشي را در خانواده حاكم كنيم. يكي از مواردي كه در كاهش استرس و اضطراب موثر است، اين است كه ما فاجعه انگاري نكنيم بالاخره يك موارد مثبتي هم وجود دارد ما آن موارد را هم ببينيم.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

كرونا را جدي بگيريم

 

تازه هاي نشر بهمن ماه 98

۹۳ بازديد

خريد كتاب از كتابفروشي كاواك

كتاب چهارراه

بهرام بيضائي | انتشارات روشنگران

اين واپسين نمايشنامه‌اي است كه بيضايي در ايران نوشته است، به سالِ ????. متنِ نمايشنامه در زمستانِ ???? به وسيله‌ي انتشارات روشنگران و مطالعات زنانِ تهران در قطعِ رحلي چاپ و منتشر شد. اين كتاب، غير از نمايشنامه و اطّلاعات و عكس‌هاي نخستين نمايشش، حاوي چكيده‌اي از داستانِ نمايش و متنِ برنوشتِ نخستين نمايش و سپاسنامه و گفتگوي بيضايي با تماشاكنانِ نمايش (بي ذكرِ نامِ پرسندگان و پاسخ‌دهنده) است.

كتاب مولن روژ

پيرلا مور | مترجم: سهيل روحاني| انتشارات نگاه

داستان زندگي و مشكلات نقاشي به نام دولوتوز لوترك. كتاب تقريبا تمام ابعاد زندگي نقاش فلك زده را به تصوير مي‌كشد و هيچ چيزي را از قلم نينداخته به طوري كه كاملا مي‌شود خود را در جايگاه او حس كرد به همان اندازه رنج برد.
 
 

كتاب گفت‌وگو با كيشلوفسكي

رناتا برنارد و استيون وودوارد | مترجم: آرمان صالحي | نشر شورآفرين

داستان زندگي كريشتف كيشلوفسكي دست‌كم آن‌طور كه خارج از سرزمين مادري او، لهستان، روايت شده، داستان زندگي فيلم‌سازي است كه آثارش ريشه در مستندسازي اجتماعي دارد و با رويكردي كاملاً سياسي به سينماي كشورش و گرايش‌هاي زيبايي‌شناسانه‌ي او، به موجب تغييرات شخصي، سياسي و اقتصادي، سينمايي را خلق كرده است كه در نهايت به يك سنت سينمايي فراگيرترِ اروپايي و يك سبك‌شناسي هنرمندانه‌ي سينما در دهه‌هاي ???? و ???? تبديل شده است. در اين كتاب تلاش شده است تا نكات ظريف و جزئيات تأثيرگذارتر اين داستان ارائه شود و احساسات و افكار كيشلوفسكي درباره‌ي سينما، از ????، يعني زماني كه هنوز در دانشكده‌ي سينما تحصيل مي‌كرد، تا ???? به دقت بازتاب داده شود.

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

۱۰۷ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

بهترين سفرهاي مشهد، قشم و چابهار كه ميتوانيد انتخاب كنيد

۹۶ بازديد

 

بهترين سفرهاي مشهد، قشم و چابهار كه ميتوانيد انتخاب كنيد

طبق مقاله اي در سايت خبرنامه دانشجويان تحت عنوان بهترين سفر مشهد، قشم و چابهار ميتوانيم به اين نكات مهم اشاره كنيم، انتخاب شهر مناسب براي سفر، يكي از اصلي ترين دغدغه هايي است كه درهنگام سفر براي اكثر افراد وجود دارد. شهري كه هم بتوان در آن از مكان هاي مذهبي و تاريخي ديدن كرد و نيز به تفريح در آن پرداخت و از طبيعت زيباي آن بهره گرفت.

مشهد

مشهد يك شهر زيارتي سياحتي فوق العاده كه انتخاب بسيار مناسب براي سفر است، به ويژه با تور مشهد كه مي توان از تمام مكان هاي ديدني اين شهر بازديد كرد. وجود حرم مطهر امام رضا در اين شهر جاذبه گردشگري مشهد را بسيار بالا برده است كه در طول سال گردشگران زيادي اين شهر را براي سفر انتخاب مي كنند.

قشم

خوشبختانه كشور پهناور ما جاذبه هاي فراواني براي گردشگران دارد كه دغدغه هاي آن ها را براي انتخاب مكان سفر كاهش مي دهد. جزيره زيبا و ديدني قشم يكي از اين مكان ها است. كه در تمام سال گردشگران زيادي با تور قشم به اين جزيره زيبا سفر مي كنند و از جاذبه هاي ديدني آن لذت مي برند. جزيره قشم با داشتن مناظر زيبا و طبيعي، و هم چنين مكان هاي تاريخي، مذهبي و بازارهاي فراوان گزينه مناسبي براي انتخاب گردشگران داخلي و خارجي مي باشد.

چابهار

 چابهار شهر بندري بسيار ديدني در سيستان و بلوچستان با داشتن آب و هوايي معتدل مكان مناسبي براي مسافرت است كه با تور چابهار مي توان از تمام مكان هاي گردشگري اين شهر ديدن نمود. علاوه بر موقعيت تجاري كه چابهار دارد، از لحاظ مناطق بكر و طبيعي، و مكان هاي زيباي گردشگري بسيار غني مي باشد.

 

از مسايل مهم  هر كس براي انتخاب تور مشهد سه دغدغه اصلي مسافرت تور چابهار و تور قشم كه در سايت افكار نيوز هم به آن اشاره شده است.

atey_f6.jpg

دغدغه هاي سفر توجه به مسافت و طي مسير مي باشد كه انتخاب تور مناسب براي سفر اين دغدغه را برطرف مي سازد. انتخاب مكان مناسب براي استقرار در سفر دغدغه اي ديگر است كه سفر با تور اين مشكل را حل مي كند. سفر با تور اين امكان را فراهم مي كند كه بدون  فكر كردن به مسائل مختلف از جمله: طول مسير يا انتخاب هتل يا آشنا نبودن با مكان هاي مختلف، فقط با انتخاب تور مناسب از سفر لذت برد و بقيه مشكلات را به آژانس فاراگشت سپرد. تنوع بالا در تورهاي مختلف انتخاب را براي افراد آسان مي نمايد. افراد با هر سليقه و شرايط مالي مي توانند گزينه ي مناسبي از تورها را انتخاب كنند و با سفري ايمن از گردش خود لذت ببرند.

 انتخاب تور مناسب اين امكان را مي دهد از استرس هاي ناشي از رزرو هتل و رزرو بليط كاست و از اين رو در وقت بسيار صرفه جويي مي گردد و لازم نيست وقت خود را صرف به دنبال گشتن بهترين هتل ها و رستوران ها كرد بلكه اين مسئوليت ها را مي توان به تور سپرد و از سفر لذت برد. از مزيت هاي ديگر تور اين است كه مي توان جاذبه هاي بيرون از شهر را به راحتي بدون ترس از گم شدن و پيدا نكردن آن، رفت.

 

 

امسال كجاها بريم سفر

با تور مشهد مي توان مسافرتي دلچسبي را تجربه نمود طبيعت زيباي طرقبه و شانديز با آب و هواي بسيار مطبوع مكاني مناسب براي تفريح مي باشد. پارك وكيل آباد، پارك كوهسنگي و پارك ملت از مكان هاي تفريحي مشهد است. آرامگاه فردوسي و مسجد گوهر شاد نيز از مكان هايي است كه افرادي كه با تور مشهد به اين شهر مي روند از آن ديدن مي كنند. از ديگر مناطق تاريخي اين شهر بزرگ مي توان آرامگاه خواجه ربيع و گنبد خشتي و مجموعه هارونيه را نام برد. موزه هاي زيادي در اين شهر مذهبي وجود دارد. از جمله مي توان به موزه نادري و موزه آب اشاره كرد. موزه فرش، موزه سكه و تمبر از جمله موزه هايي هستند كه جزء موزه هاي آستان قدس رضوي به حساب مي آيند. تور مشهد  گزينه اي بسيار مناسب براي سفر است.

 

خريد بخش جدا ناپذير سفر است كه با وجود بازارهاي زيادي در مشهد بسيار مورد توجه قرار مي گيرد. زعفران و زرشك از سوغاتي هاي خوردني مشهد است و علاوه برآن صنايع دستي از جمله هركره نيز از سوغاتي هاي اين شهر مي باشد.

 

 

تور چابهار امكان بازديد از جاذبه هاي طبيعي چابهار را فراهم مي كند، چابهار با سواحل بسيار زيباي خود و هواي مطبوع به ويژه در فصل پاييز و زمستان مكاني ديدني و جاذبه طبيعي براي تمام مسافران است كه از سفر خود لذت ببرند و از تور چابهار نهايت استفاده را بنمايند. سواحل بريس يكي از جاذبه هاي طبيعي اين شهر است كه با  داشتن صخره هاي زيبا امكان لذت بردن از تماشاي درياي عمان را فراهم مي كند. يكي ديگر از منابع طبيعي واقع در چابهار كوه هاي مينياتوري، معروف به كوه مريخي است كه با تور چابهار مي توان از تماشاي آن لذت برد. بندر گواتر يكي ديگر از مناطق گردشگري چابهار است كه به علاوه سرمايه گذاران زيادي را به خود جذب مي كند.

 

ساحل مرجاني تيس لذت از يك غروب زيبا در چابهار را دو چندان مي كند. تالاب صورتي ليپار با گونه هاي مختلف جانوري از جمله فلامينگو يك منطقه بكر در چابهار است كه مي توان از اين زيبايي هاي طبيعي بهره گرفت و از سفر لذت كافي برد. فواره چابهار، گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. يكي ديگر از جاذبه هاي طبيعي چابهار كه مي توان با تور چابهار از آن ديدن نمود كوه هاي گل افشان است كه بسيار زيبا و تعجب برانگيز مي باشد. يكي از زيباترين سواحل ايران ساحل تنگ در چابهار است، فيتوپلانكتون هايي كه در اين ساحل وجود دارند با ساطع كردن نور آبي رنگ از خود منظره بسيار زيبا و به ياد ماندني را به وجود مي آورند. قدمگاه خضر نبي مكاني مذهبي و تاريخي در اين خطه به شمار مي رود. ساحل درك، ساحلي حيرت انگيز در اين منطقه كه گويي كوير و دريا در كنار هم جا گرفته اند. سفر با تور چابهار اين امكان را مي دهد كه از تمام جاذبه هاي اين شهر بدون دغدغه ديدن كرد. شيريني لندو از شيريني هاي سنتي اين منطقه است و سوزن دوزي نيز از صنايع دستي اين منطقه به شمار مي رود.

 

 

 با تور قشم جاذبه هاي ديدني قشم را مي توان ديد جزيره زيباي قشم سالانه گرشگران زيادي را به خود جذب مي كند. طولاني ترين غار نمكي جهان در اين جزيره  قرار دارد. غار خربس نيز از جذابيت هاي جزيره قشم است. با تور قشم مي توان از جنگل هاي دريايي حرا ديدن نمود. از ويژگي هاي اين درختان شيرين كردن آب شور است. دره ستارگان يكي از معروف ترين و قديمي ترين مكان هاي طبيعي جزيره زيباي قشم است كه در اثر فرسايش به صورت طبيعي طي ميليون ها سال شكل گرفته است. علاوه بر مكان هاي طبيعي،  مكان هاي تاريخي نيز درجزيره قشم  وجود دارند. قلعه پرتغالي ها، مقبره بي بي مريم در قشم و سد گوران نيز از جمله اين مكان هاي تاريخي هستند كه در تور قشم مي توان از آن ها ديدن كرد.

پارك كروكوديل، اكواريوم جزيره قشم از معروف ترين جاذبه هاي تفريحي اين جزيره ي زيبا است. علاوه بر همه ي مكان هاي تاريخي، طبيعي و توريستي قشم، قطعا خريد از مراكز و بازارهاي قشم  يكي از عوامل سفر به اين جزيره است. خرما و نان هاي محلي از جمله نان تموشي  از خوراكي هاي خوشمزه جزيره قشم مي باشد. صنايع دستي حصيري نيز از سوغاتي هاي اين جزيره است.

همانطور كه مشاهده كرديد براي تور چابهار امسال كجاها مسافرت خوش ميگذره تور مشهد و تور قشم در سايت آسموني هم آنرا ميتوانيد مشاهده كنيد، عنوان مهمي براي سفر است و مطمئنا سوالي كه همه از خودمان ميپرسيم كه كجا برويم كه خوش بگذره و دغذغه هاي سفر هاي داخلي را با خيال راحت پشت سر بگذاريم. پيشنهاد ميكنم كه شما هم به لينكهاي داخل مطلب سري بزنيد و برنامه ريزي مسافرتهاي امسال خودتان را زودتر انجام دهيد و پر نشاط و انرژي به كارهاي روزمره تان برسيد.

 

سفرهاي هيجان انگيزي را ميشود با تفريحات كامل و لذت بخش در مشهد، قشم و چابهار تجربه كرد، همراهي با ليدرهاي محلي كه بعنوان راهنما در اين تورها حضور دارند برنامه هاي جالبي را براي مسافران اجرا خواهند كرد. پس بهتره كه مشورتي داشته باشيد كه چكار كنيد كاملتر و بهتر در اين سفر به شما خوش بگذره.

معمولا در اين شرايط هزينه هاي گشت از جاهاي ديدني نيز كمتر ميشود و بصرفه تر چون تخفيفاتي كه بعنوان همراه ميتوانند بگيرند خيلي بيشتر از اين است كه مسافر بهه تنهايي اقدم كند.

همانطور كه مشاهده كرديد واقعا مقاله جالبي بود كه ميتواند در انتخاب سفر به شما كمك كند، ايران پر از جاهاي ديدني است كه همه مسافران را راضي نگه ميدارد، از امكانات وسيله سفر همچون هواپيما، قطار و اتوبوس و البته هتلهاي لوكس سه تا پنج ستاره گرفته تا راهنماهايي كه تخصصشان گردشگري است و آماده هستند كه برنامه سفري فوق العاده در چابهار، مشهد و قشم براي شما تدارك ببينند.

 

 

       منبع:   http://iusnews.ir/                                                                                  

 

 

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

۸۸ بازديد

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از كشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي كنند.

در واقع تحصيل در كشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در كشورهاي اروپايي كه از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا كرده تا جايي كه برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در كشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي كنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين كشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند كه سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع كارشناسي در كشور فنلاند 3 ساله است كه در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي كند. همچنين دانشجويان دوره كارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع كارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دكتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي كنند تا در نهايت بتوانند مدرك دكتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در كليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت كاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي كنند.

البته بايد تاكيد كنيم كه موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دكتري كشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي كشور فنلاند، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرك پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك زبان معتبر به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك تمكن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه عكس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارك تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يك سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است كه اين كشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي كند كه مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين كشور تامين گردد.

در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندك، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدركي است كه اين دانشگاه ها ارائه مي كنند. در واقع افراد با ارائه مدرك دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا كار پيدا كرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امكانات منحصر به فرد هستند كه سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

 

چاپ پلات چيست و چه كاربردها و مزايايي دارد ؟

۹۷ بازديد

چاپ پلات چيست و چه كاربردها و مزايايي دارد ؟

چاپ پلات

چاپ پلات چيست ؟

  • پلات در دسته چاپ عريض قرار دارند. يعني چاپ تصاوير با عرض بالا.
  • در صنعت چاپ ديجيتال دستگاه چاپ پلات در دسته بندي دستگاه چاپي فضاي داخلي (IN DOOR ) قراردارد.

شيوه ي انجام چاپ پلات

  • چاپ پلات مخصوص فضاي داخلي و با جوهر پايه آب (WSTWR BASE ) بر روي كاغذ است كه در مجاورت با آب و هواي فضاي خارجي مقاومت كمي دارند جنس پلات كاغذ مقوا مي باشد كه معمولا با لمينت پوشانده مي شود.
  • پلات يكي از زير مجموعه هاي چاپ ديجيتال است كه در آن بوسيله دستگاه پلاتر ابتدا بر روي متريال هاي مختلف چاپ و سپس با دستگاه لمينيتور برروي آن يك لايه كشيده شده كه آن را پاره شدگي ، رطوبت و صدماَت احتمالي حفظ مي كند .

 

ويژگي هاي چاپ پلات

  • كيفيت بيش از ? برابري چاپ توسط دستگاه پلات در مقايسه با چاپ توسط دستگاه بنر
  • و همچنين برتري چشم گير پلات از لحاظ بصري در فاصله نزديك

دلايل بسيار مهمي براي استفاده از پلات براي چاپ هاي عريض تا عرض ??? سانتيمتر مي باشد.

 

حداكثر اندازه در چاپ پلات

در چاپ پلات امكان چاپ تا عرض ??? سانتي متر و در دستگاههاي بزرگ تا عرض ???سانتي متر وجود دارد ، به علت منحصر به فرد بودن اين دستگاه در چاپ فضاي داخلي ( چاپ ايندور ) تمامي چاپ ها از قبيل :

  • چاپ نقشه
  • چاپ پوستر
  • چاپ كوتد
  • چاپ فتو گلاسه
  • چاپ بوم
  • چاپ پي وي سي
  • چاپ سازه هاي نمايشگاهي مثل استند
  • پاپ آپ
  • كانتر و رول آپ را شامل مي شود.

دستگاه پلاتر هم همانند ساير دستگاه هاي چاپ ديجيتال داراي هدهايي هست كه بوسيله آن رنگ را بر روي انواع گوناگون كاغذ انتقال مي دهد. ساختار چاپي پلاتر نيز همچون پرينتر قابليت تعيين كيفيت سفارشات چاپي مي باشد.

نحوه چاپ در چاپ پلات

  1. نحوه كار به اين صورت است كه فايل طراحي به وسيله كامپيوتر به ريز پردازنده دستگاه پلاتر انتقال پيدا مي كند
  2. و رنگ از مخازن مخصوص به وسيله هدها بر روي كاغذ انتقال مي يابد.
  3. در انتها جهت جلوگيري از رنگ پريدگي در مقابل نور آفتاب و همچنين استحكام بخشيدن به پلات بر روي آن لمينت مات و يا براق كشيده مي شود.

ادامه مطلب : چاپ پلات

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :