در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

۳۳ بازديد

 

 

در روابط زناشويي چه چيزي شما را نگران مي كند؟

 

تجربه مشكلات جنسي در برهه اي از زندگي مي تواند كاملاً طبيعي باشد. در حالي كه مشكلات و تجربيات جنسي هر كس مي تواند متفاوت باشد.

 اگر در رابطه جنسي با مشكل روبرو هستيد ممكن است احساس تنهايي و يا درماندگي كنيد ، يا حتي خجالت زده، شرمنده باشيد يا بترسيد ؛ اينها چيزهاي رايجي است كه افراد مبتلا به اختلالات جنسي احساس مي كنند .

اين احساس مي تواند منجر به اين شود كه افراد ماه ها يا حتي سال ها منتظر بمانند تا به آنها كمك شود و از آنها حمايت كنند ، زيرا آنها از گفتگو با ديگران درباره نگراني ها و تجربيات خود بسيار مي ترسند.

 

مشكلات جنسي شايع هستند و مي توانند به دلايل مختلف ايجاد شوند، در بيشتر موارد مشكلات جنسي مي تواند با چالش ها يا مشكلاتي ديگر كه در زندگي با آنها روبرو هستيد مرتبط باشد.

به عنوان مثال ؛ اگر احساس استرس داريد و افكار زيادي در ذهن شما وجود دارد ، ممكن است تمايلي به رابطه جنسي يا صميمي بودن نداشته باشيد ، اين معمولاً يك مشكل جنسي خفيف و كوتاه مدت است كه با تغيير سطح استرس و ارتباط با يك سكس تراپ در شما از بين مي رود. مشكلات پيچيده تر يا شديدتر مي توانند تأثير طولاني مدت و عميق تري داشته باشند كه مي تواند بر مناطق مختلف زندگي ، روابط و حتي جنسيت شما تأثير بگذارد.

 

اگر نگران هستيد كه ممكن است با مشكلات جنسي و عدم صميميت روبرو شويد ، مهم است كه صحبت كنيد و به دنبال كمك باشيد و از مشاوره زوج درماني استفاده كنيد .

هرچه بيشتر منتظر بمانيد ، زمان بيشتري براي بدتر شدن مشكلات يا ايجاد پيامدها در نظر خواهيد گرفت ، كمك گرفتن مي تواند ترسناك باشد اما اين اولين قدم در جهت يافتن علت مشكلات شما و كمك به شما در رفع يا مديريت آنها است.

 

گزينه پيش روي شما با مشاوره جنسي و ارتباط با سكس تراپيست

 

گزينه هاي زيادي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند ، مانند ؛ مشاوره جنسي كه به عنوان يك راه بسيار موثر براي رفع اختلالات جنسي در نظر گرفته مي شود ؛ مشاور جنسي مي تواند به شما در ايجاد نگرش سالمتر نسبت به رابطه جنسي و صميميت جنسي كمك كند و همچنين به بررسي مسائل اساسي كه ممكن است بر توانايي شما در آرامش و لذت بردن از رابطه جنسي تأثير بگذارد ، بپردازد.

 

چه موقع بايد براي مشكلات جنسي كمك بگيريم؟

 

 برخي از افرادي كه مشكلات جنسي دارند از درخواست كمك خودداري مي كنند ، درد و رنج در سكوت مي تواند مشكل را بدتر كند و مي تواند منجر به استرس و ناراحتي زيادي در زندگي شما و اطرافيان شما ؛ به ويژه شريك زندگي تان شود.

اگرچه مشكلات جنسي مي تواند ناشي از مسائل عميق تر در يك رابطه باشد  كه با زوج درماني به بررسي بيشتر آن نياز دارد. اما اختلال عملكرد جنسي نيز مي تواند باعث آسيب ديدن روابط شود. داشتن رابطه جنسي ، بخش مهمي از پيوند بين دو نفر در يك رابطه است و بدون آن ، يك زوج مي توانند ارتباط خود را قطع كنند ، هنگامي كه اين اتفاق مي افتد شما بايد در مورد كمك گرفتن از يك سكس تراپيست فكر كنيد.

 

منبع: https://cutt.ly/8QK2dDc

 

 

بررسي كلي خريد ملك در استانبول

۳۴ بازديد

بررسي كلي خريد ملك در  استانبول

با قيمت‌هاي بسيار مقرون به صرفه و برنامه‌هاي پرداخت سودآور، همراه با رشد عالي سرمايه و چشم اندازي براي اجاره دادن ملك پس از خريد. اين آپارتمان‌ها در يك پروژه جامع ارائه مي‌شوند كه طيف وسيعي از امكانات را براي ساكنين ارائه مي‌دهند، يك خريد ايده‌آل هم براي سرمايه‌گذاري و هم براي تجربه سبك زندگي در استانبول. اين آپارتمان‌ها اكنون تكميل شده و آماده نقل مكان هستند.

m4_kdco.jpg

ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول:

نوع ملك : آپارتمان

اتاق خواب‌ها : 1-5

سرويس بهداشتي: 1-3

موقعيت : استانبول- بيليك دوزو

مساحت فضاي اسكان به متر مربع: 350-49

استخر : مشترك

 

چرا بايد اين ملك را در بيليك دوزو خريداري كنيد؟

  • موقعيت مركز شهر با محيطي سبز و طبيعي
  • امكانات عالي شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و كافه‌ها
  • امكان رشد سرمايه و قابليت اجاره دادن سريع
  • تكميل شده و اماده انتقال سريع است
  • ايستگاه مترو درست در كنار پروژه افتتاح مي‌شود
  • ايستگاه متروبوس در ورودي پروژه وجود دارد

 

امكانات و موقعيت خانه ها در بيليك دوزو

اجاره سالانه خانه در استانبول ين پروژه كه از نظر استراتژيك براي حمل نقل آسان در سراسر استانبول در داخل شهر واقع شده است، محيطي دوستانه و خانوادگي را در يك منطقه سرسبز ارائه مي‌دهد و پر از امكانات محلي و فروشگاه‌ها براي زندگي روزمره است- كه مطمئناً شما نمي‌خواهيد اين فرصت را از دست دهيد- يك مكان ايده‌آل براي زندگي در طول سال در استانبول.

درباره پروژه در بيليك دوزو

 قيمت اجاره خانه در استانبول اين پروژه كه در يكي از تثبيت شده‌ترين مناطق بيليك دوزو واقع شده است در ميان جنگل‌هاي ديدني و اقامتگاه‌هاي لوكس ديگر قرار دارد، در يك محيط بسيار زيبا بيش از 1000 ملك براي فروش ارائه شده است. همچنين براي زندگي روزانه در اين مكان بيش از 100 مغازه محلي را خواهيد يافت. اين پروژه در مركز منطقه شهري واقع شده است و از مزاياي آن مي‌توانيد تا بي‌نهايت بهره‌مند شويد. يك سبك زندگي عالي شهري در مركز استانبول به شما ارائه مي‌شود.

 

مراكز، و امكانات براي ساكنين در بيليك دوزو از جمله :

  • سه منطقه گردهمايي اجتماعي براي لذت بردن از مشآت پروژه
  • سه استخر شنا
  • پارك‌هايي بزرگ با مناطق بازي مخصوص كودكان و مسير‌هاي پياده روي
  • مركز تناسب اندام و سالن ورزشي مجهز
  • رستوران‌هاي سطح بالا
  • بوتيك‌ها و مغازه‌هاي فروش برند‌هاي مطرح
  • مركز خريد محلي
  • ايستگاه متروبوس درست روبروي ورودي پروژه
  • ايستگاه مترو كه درست در آن طرف خيابان پروژه ساخته شده است(2 دقيقه پياده روي)
  • 2 بيمارستان بزرگ و مجهز در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • 1 دانشگاه بزرگ در فاصله 5 دقيقه پياده‌روي
  • و بسيار بيشتر

قيمت‌هاي خريد خانه در استانبول

قيمت خريد 1+0 واحد استوديويي در ابعاد 49 متر مربع و قيمت 82700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+1 در ابعاد 76 متر مربع و قيمت 124700 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+2 در ابعاد 158 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

قيمت خريدآپارتمان‌هاي 1+3 در ابعاد 158 متر مربع و قيمت 282300 دلار آمريكا

قيمت خريد آپارتمان‌هاي 1+4 در ابعاد 212 متر مربع و براي قيمت آن با ما تماس بگيريد

 

شرايط پرداخت خريد خانه در شيشلي استانبول

شما مي‌توانيد امروز ملك خود را فقط با 30% پيش پرداخت از مبلغ موردنياز، و باقيمانده قابل پرداخت در مدت 30 ماه، خريداري كنيد. يك پيشنهاد ايده‌آل براي كساني كه به دنبال يك توزيع منطقي پرداخت براي يك معامله آسان هستند

 لطفاً براي اطلاعات بيشتر در مورد موجود بودن و تغييرات قيمت ملك به صورت به روز با املاك تركيه تماس بگيريد. ما خوشحال خواهيم بود كه به جستجوي شما براي يافتن ملك مورنظر در بيليك دوزو كمك كنيم. اين پروژه مجلل اكنون تكميل شده است

 

مراقب و مديريت بعد از فروش در بيليك دوزو

املاك تركيه مراقبت‌هاي پس از فروش را نيز ارائه مي‌دهد، از جمله مديريت و اجاره آپارتمان براي آن دسته از سرمايه‌گذاراني كه مي‌خواهند بيشترين استفاده را از خريد خود ببرند. خانه‌هايي با اين كيفيت واقعاً در بازار اجاره استانبول بسيار خوب جواب مي‌دهند.

 

 

موقعيت خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

در حال حاضر بيليك دوزو يكي از مناطق مهم براي سرمايه‌گذاران و كساني است كه قصد خريد املاك و متسغلات در استانبول را دارند و وقتي كه كيفيت اين پروژه را بررسي مي‌كنيد، به راحتي مي‌توانيد به دليلش پي‌ببريد. در منطقه‌اي كه به سرعت در حال پيشرفت است، بيليك دوزو براي كساني كه قصد دسترسي به كليه نقاط شهر را دارند از طريق اتوبان E5 اين موقعيت را فراهم مي‌كند، اين مسير مي‌تواند در لحظه‌اي شما را به هر نقطه‌ از شهر كه بخواهيد متصل كند. بيليك دوزو همچنين با متروبوس(تراموا) به خوبي آشنا است و ايستگاه‌هاي آن در سراسر اين منطقه يافت مي‌شوند. بيليك دوزو بهترين رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ساير امكانات لازم براي زندگي روزمره را در خود جاي داده است آنهم در فاصله يك پياده‌روي كوتاه از محل زندگي. يكي از بزرگترين مراكز خريد در كل شهر در نزديكي آن واقع شده است. در مدت زمان 20 دقيقه رانندگي مي‌توانيد به فرودگاه بين‌المللي آتاتورك برسيد، جايي كه از آن مي‌توانيد پرواز‌هاي مختلف به سراسر جهان را به راحتي انجام دهيد. بيليك دوزو، امروز بهترين فرصت سرمايه‌گذاري در بازار مسكن استانبول، و مكاني مناسب براي زندگي در شهر است.

 

 

ويژگي‌هاي كليدي خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

  • يك پروژه مسكوني و سرمايه‌گذاري عاقلانه
  • فرصت سرمايه‌گذاري
  • كيفيت بالاي ساخت و پروژه پايان يافته
  • آپارتمان‌هاي جديد
  • مناسب براي درخواست شهروندي تركيه

 

شرح ملك در بيليك دوزو

اين آپارتمان‌ها آماده براي تضمين اجاره ماهيانه 7500TL هستند.

اين مكان عالي آپارتمان‌ها در منطقه بيليك دوزو، فقط 1 دقيقه پياده‌روي تا متروبوس(تراموا) را دارد

آپارتمان هاي بيليك دوزو در نزديكي بزرگراه‌ها و خدمات ضروري شهري واقع شده‌اند

 

بررسي اجمالي پروژه خريد آپارتمان در بيليك دوزو استانبول

 

اين يك پروژه مسكوني/سرمايه‌گذاري است و در زميني به مساحت 73.800 مترمربع ساخته شده است.

اين پروژه شامل 15 بلوك در 9 طبقه است كه علاوه بر 116 واحد تجاري شامل 1150 واحد آپارتمان نيز مي‌باشد.

گزينه‌هاي آپارتمان‌ها در اين پروژه از 0+1 تا 1+4 شروع مي‌شوند.

اين پروژه توسط پارك مركزي استانبول با مساحت 30.000 متر مربع احاطه شده است.

اين پروژه ارزشمند‌ترين پروژه ساختماني در منطقه بيليك دوزو با موقعيتي منحصر به فرد در نزديكي بزرگراهE5  است .

سند مالكيت آن آماده است و همين موضوع اين خريد را مناسب براي تابعيت تركيه مي‌كند.

 

محل پروژه در بيليك دوزو

موقعيت منحصر به فرد و متمايز اين پروژه در منطقه بيليك دوزو، نزديكي به بزرگراهE5  است كه آن محل را پر جنب و جوش و فعال مي‌كند.

منطقه بيليك دوزو با بازده بالايي از سرمايه‌گذاريي در نظر گرفته شده است و به نوعي مركز مدرن استانبول است.

مكان متمايز اين ملك، نزديكي آن به بزرگراهE5 ، است كه مهمترين جاده حمل و نقل شهري و برون شهري در استانبول است و همچنين عبور منظم متروبوس(تراموا) از ديگر ويژگي آن است.

اين منطقه به دانشگاه‌هاي بزرگ، مدارس، بيمارستان‌ها و ساير خدمات ضروري شهري بسيار نزديك است.

 

 

واقع در ساحل غربي استانبول، در بزرگراه E5 ، محل اتصال آسيا و اروپا.

به دليل رشد روزافزون فعاليت‌ها فرهنگي در بيليك دوزو تبديل به يكي از مكان‌هاي ديدني استانبول شده است. اين منطقه در ميان مراكز شهري در حال توسعه به سمت غرب شهر است. طول خط ساحلي آن 123 كيلومتر است، هواي پاك، ساختمان‌هاي مدرن و مقاوم در مقابل زلزله، سهولت حمل و نقل، بافت جمعيتي جوان از ويژگي هاي اين منطقه است. اين پروژه مراكز فرهنگي و ورزشي، مناطق مخصوص غواصي و قايقراني، امكانات اجتماعي، مراكز خريد مجهز، زمين بازي كودكان، سالن هاي تئاتر و فيلم و اماكن تفريحي مختلفي را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

وست سايد (غرب شهر) استانبول به لطف جنگلي كه از سه طرف آنرا احاطه كرده است و نزديكي بي نظير به بزرگراه E5 و متروبوس(تراموا)، در موقعيتي بسيار منحصر به فرد قرار دارد. وست سايد استانبول نام اين مركز عالي براي زندگي است كه شما هميشه آن را آرزو داشتيد. چه سبكي را انتخاب خواهيد كرد، سبك وست سايد يا سبك ايستگاه وست سايد؟ دو سبك متفاوت، دو روش زندگي متفاوت اما با كيفيتي يكسان و اعتبار همانند در هر اينچ مربع از خانه شما.

ايستگاه وست سايد از آپارتمان‌هاي 1+1 و 1+0 تشكيل شده است. براي ايجاد حس پويايي، و ساختن جهان منحصر به فرد خود، با يك ورودي جداگانه و امكانات اجتماعي و تفريحي جداگانه. واقع در كمتر از يك كيلومتري بزرگراه E5 و خط متروبوس(تراموا). اين سبك از طراحي ايستگاه وست سايد براي جوانان و حتي بيشتر از آن براي كساني كه احساس جواني مي‌كنند طراحي شده است، طراحي آن براي كساني است كه قلبي جوان دارند و مي‌خواهند از زندگي در يك محيط ممتاز شهري لذت ببرند. سبك وست سايد داراي آپارتمان‌هايي با اندازه‌هاي متفاوت است و بالطبع گزينه‌هاي متفاوتي را نيز پيش‌ روي شما مي‌گذارد. اين آپارتمان‌ها در يك چشم‌انداز سرسبز واقع شده‌اند و براي هر‌يك از اعضاي خانواده شما نوع خاصي از زندگي انحصاري را ارائه مي‌دهند. در حالي كه بچه‌هاي شما در باغ و زمين‌هاي بازي كنار شما گشت و گذار مي‌كنند، شما هر لحظه از روز خود را به سعادتي خالص تبديل خواهيد كرد، از مركز تناسب اندام و باشگاه پروژه و استخر و البته آپارتمان بزرگ‌ خود لذت خواهيد برد. وست سايد استانبول در يك محيط خاص قابل مشاهده براي براي صدها هزار نفري خواهد بود كه هر روز از آن منطقه عبور مي‌كنند، نماد استانبول جديد و نقطه تلاقي بيليك دوزو با همه شهر خواهد بود. وست سايد استانبول داراي يك پاساژ در طبقه همكف با 24000 متر مربع مساحت است، در حالي كه معماري فعال آن نمايانگر زنده‌ترين جنبه‌هاي زندگي در يك محيط شهري است. اين پروژه در مجموع شامل 1152 آپارتمان با انواع مختلف نقشه است، از 0+1 تا 1+4 . با اندازه متوسط 10 طبقه در هر بلوك، وست سايد استانبول شما را به لذت بردن از شهر بدون بريدن از زندگي دعوت مي‌كند. مراكز خريد و سرگرمي، دانشگاه‌ها، بيمارستان‌ها، هتل‌ها، تمام فرصت‌هاي زندگي در شهر را درست در كنار خانه جديد شما برايتان به ارمغان مي‌آورد. نخلستان بيليك دوزو كه مورد علاقه مردم محلي است، درست در كنار مجموعه واقع شده است. بنابراين در حالي كه از تمام مزاياي زندگي در شهر لذت مي‌بريد، صداهاي طبيعت گوش شما را نوازش خواهد داد، علاوه بر اين، در اين مجموعه 30000 متر مربع از كل پروژه وست سايد استانبول به فضاهاي سبز اختصاص داده شده است. بنابراين در حالي كه در خانه خود زندگي سعادتمندي داريد، يك طرف شما نخلستان و جنگل و از طرف ديگر يك تركيب سبز و آبي در حياط خانه خود خواهيد داشت. شما به لطف سيستم دسترسي كارتي براي وسايل نقليه و عابران پياده هيچ مشكلي در تردد خود نخواهيد داشت، سيستم ظبط دوربين مداربسته در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، تيم امنيتي در تمامي ساعات و روزها، سيستم دزدگير پيشرفته و اطفاي حريق، سيستم‌هاي آب پاش در پاركينگ مجموعه و آيفون تصويري آپارتمان و همچنين خط ويژه‌اي كه به شما امكان مي‌دهد با پرسنل امنيتي تماس سريع داشته باشيد، همه اينها بخشي از ويژگي‌هاي اين آپارتمان‌ها در قلب وست سايد استانبول است.

 

درباره ويژگي‌هاي آپارتمان‌ها در بيليك دوزو

  • مركز تناسب اندام
  • استخر
  • حمام تركي
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مناطق قايقراني
  • مناطق غواصي
  • مراكز خريد
  • زمين‌هاي بازي كودكان
  • سالن‌هاي تئاتر و فيلم
  • چشم انداز گسترده و سبز
  • سوپر‌ماركت
  • سيستم دسترسي به كارت عابر پياده

 

چرا اين ملك را در بيليك دوزو خريداري مي‌كنيد؟

  • طراحي مدرن و لوكس داخلي
  • مناسب براي معلولين
  • سبك زندگي عالي و لوكس در طبيعت ناب
  • موقعيت مركز شهر
  • سرمايه‌گذاري عالي
  • داراي منطقه پاركينگ مهمان
  • امكانات حمل و نقل
  • امنيت بالا
  • فرصت زياد براي سرگرمي‌ها و اوقات فراغت

 

فناوري در پروژه بيليك دوزو

 

  • سيستم‌هاي خانگي هوشمند
  • ژنراتور
  • سيستم ماهواره‌ي مركزي
  • سوئيچ هوشمند و صفحه لمسي پنل كنترل
  • ترموستات و تهويه مطبوع هوشمند

 

امنيت در پروژه بيليك دوزو

استاندارد زلزله و امنيت آتش در سطح بين‌المللي

سرويس امنيتي 24/7 ( بيست چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته)

دوربين‌هاي مدار بسته 24 ساعته

سيستم اينتركام

مديريت هوشمند مجموعه

 

فاصله هاي پروژه بيليك دوزو

5 دقيقه تا بزرگراه E5

5 دقيقه تا خط متروبوس

5 دقيقه تا پارك مرمره

5 دقيقه تا مركز خريد بزرگ ميگروس

5 دقيقه تا بيمارستان مدي جانا

5 دقيقه تا بيمارستان مدي هوس

10 دقيقه تا بيمارستان مديلايف

1 دقيقه تا نخلستان بيليك دوزو

 

 

 

 

 

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسيد

۲۹ بازديد

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

۳۴ بازديد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

۲۸ بازديد

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

۳۳ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

روشن نشدن تلويزيون ال جي كي از اشكالاتي هست كه كاربران تلويزيون ال جي با آن روبرو مي شوند. روشن نشدن تلويزيون ال جي علت هاي متفاوت مي تواند داشته باشد. اولين كاري كه در اين زمينه بايد بررسي شود، پريزي است كه دوشاخه تلويزيون به آن مي خورد. براي اين كاري مي توان تلويزيون را با يك پريز ديگر امتحان كرد.

دومين مرحله بررسي كابل برق تلويزيون است. براي اين كار بايد كه از يك اهم متر كمك بگيريد. اگر اهم متر نداريد از يك كابل ديگر كمك بگيريد. اگر از سالم بودن كابل اطمينان حاصل كرديد. احتمال زياد تلويزيون شما دچار مشكل شده و بايد نمايندگي تلويزيون ال جي تماس بگيريد. قبل از تماس مدل تلويزيون را از روي قاب پشت تلويزيون بخوانيد و روي يك كاغذ بنويسيد. مدل تلويزيون براي تامين قطعات بسيار مهم است.

بررسي روشن نشدن تلويزيون ال جي

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل برد پاور تلويزيون

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل ويروسي شدن مين برد تلويزيون

دير روشن شدن تلويزيون ال جي به دليل فرسودگي قطعات برد پاور

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل cpu مين برد

حل اشكال روشن نشدن تلويزيون با ريست كردن تلويزيون ال جي

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

مشكل برد پاور تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث مي شود تلويزيون روشن نشود. مشكل برد پاور تلويزيون است. برد پاور تلويزيون وظيفه ولت رساني به همه بخش هاي تلويزيون را دارد اگر ولت كم باشد يا قطع شده باشد، تلويزيون روشن نمي شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار مشكل مي شود. نوسان برق به معني بالا و يا پايين آمدن زياد ولتاژ تلويزيون است. وقتي برد پاور به دليل نوسان برق دچار سوختگي مي شود بايد همه قطعات خراب تعويض شوند. براي اينكه برد پاور بيشتر عمر كند قطعات فرسوده هم بايد تعويض شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث روشن نشدن تلويزيون ال جي مي شود، ويروسي شدن مين برد تلويزيون است. معمولا ويروسي شدن در تلويزيون هاي اندرويد و اسمارت ديده مي شود.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلويزيونهاي هوشمند به اينترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تي وي ها به آنتي ويروس جزء اولويت توليد كنندگان تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر بيشتر تلويزيون هاي هوشمند داراي آنتي ويروس مي باشند و انواع برنامه هاي آنتي ويروس در منابع معتبر قابل دسترسي و استفاده مي باشند.

طبق تحقيقيت متخصصين پشتيباني تلويزيون ال جي اتصال تلويزيون هوشمند به اينترنت مي تواند باعث هك سيستم شود كه اين به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزايش دانلود انواع فيلم ها از اينترنت و محبوبيت پيدا كردن انواع كانال هاي تلويزيوني كه با اتصال به اينترنت قابل دسترسي مي باشند احتمال آلوده شدن تلويزيون به ويروس وجود دارد.

با توجه به توضيحات بالا بايد كه در ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كند تا از ويروسي شدن آن پيشگيري كنيد. بايد قبل از اتصال هارد و فلش ممري آن را ويروس كشي كنيد.

نحوه تعمير تلويزيون ال جي

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون ال جي و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون lg است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط شما و حضور تعميركار تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ال جي چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با به كارگيري از پيشرفته ترين ابزار و تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

دير روشن شدن تلويزيون ال جي

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود. شما مراجعين گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر ارسال تعميركار تعمير تلويزيون به منزل را ثبت كنيد.