بهترین ایمپلنت های جهان

۲۳ بازديد

بهترین ایمپلنت های جهان

خیلی از افراد می خواهند بدانند بهترین ایمپلنت دنیا کدام می باشد اما باید گفت بهترین ایمپلنت دنیا نسبت به شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوییم بهترین ایمپلنت جهان برای هر فرد متفاوت می باشد.

ایمپلنت روش درمانی می باشد که دارای محبوبیت زیادی در ایران می باشد. خیلی از افراد می خواهند بدانند بهترین ایمپلنت دنیا کدام می باشد اما باید گفت بهترین ایمپلنت دنیا نسبت به شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوییم بهترین ایمپلنت برای هر فرد متفاوت می باشد. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که در انتخاب ایمپلنت مناسب باید به چه مواردی دقت نمائیم و در هر بخش پیشنهاد هایی در انتخاب نوع ایمپلنت ارائه می دهیم.

بهترین ایمپلنت های دنیا

ایمپلنت های متفاوتی از نظر کیفیت، قیمت، تکنولوژی و ارزش خرید وجود دارد. بنابراین نمی توان گفت یک برند یا یک کشور دارای بهترین ایمپلنت ها در دنیا می باشد. از طرفی شرایط درمانی هر بیمار می تواند متفاوت باشد. در این بخش قصد داریم موارد مهم در انتخاب نوع ایمپلنت را برای شما بررسی کنیم.

موارد مهم در انتخاب ایمپلنت

در این بخش می خواهیم بگوییم در انتخاب ایمپلنت چه مواردی دارای اهمیت می باشند و بهترین برند یا کشور در آن زمینه کدام می باشد.

آیا ایمپلنت دندان باعث سرطان می شود؟

انتخاب بر اساس بودجه اقتصادی

شاید برای خیلی از افراد مقدار بودجه مالی برای انجام ایمپلنت دارای اهمیت زیادی باشد. البته که این نکته یکی از نکات مهم در انجام درمان ایمپلنت می باشد. اگر شما جزوء گروهی می باشد که بودجه اقتصادی برای شما مهم می باشد پیشنهاد می شود از برند های کره ای یا اروپایی مانند المان یا فرانسه استفاده نمائید. به طور معمول ایمپلنت هایی که دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می باشند دارای محبوبیت زیادی بین افراد هستند این موضوع می تواند در موارد پس از انجام ایمپلنت کمک زیادی به بیماران کند زیرا ایمپلنت های محبوب معمولا دارای فروانی بیشتری از نظر اجزاء ایمپلنت می باشند.

ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای دارای مزیت های زیادی می باشند اما مهمترن مزیت آنها قیمت اقتصادی در کنار کیفیت بالا می باشد. اما باید گفت تمام ایمپلنت های کره ای دارای کیفیت مطلوب نمی باشد و بهتر است از برند های با تجربه بالا و معروف تر استفاده نمائید. برخی از کشور های اروپایی نیز دارای صنعت ایمپلنت سازی با قیمت اقتصادی می باشند مانند آلمان و فرانسه البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ممکن است مقداری از ایمپلنت های کره ای قیمتی بالاتر داشته باشند.

 

کیفیت

کیفیت ایمپلنت ها یکی از مهم ترین نکات در این درمان می باشد. می توان گفت شاید در این دسته از ایمپلنت هایی که معرفی می کنیم  مقداری قیمت ایمپلنت دندان بالا داشته باشند. زیرا این برند ها دارای بهترین و بالاترین کیفیت ها در دنیا می باشند. باید گفت در این بخش اگر دنبال بالاترین کیفیت می باشد و دنبال برند یا کشوری می باشد که در این زمینه دارای تجربه بالا باشد دو کشور امریکا و سوئیس در این زمینه پیشتاز می باشند.

ایمپلنت های سوئیسی و امریکایی

می توان گفت از باکیفیت ترین ایمپلنت های دنیا اشترومن سوئیس و ایمپلنت زیمر امریکا را می توان معرفی کرد. ایمپلنت اشترومن دارای بالا ترین کیفیت می باشد و حتی لقب بهترین ایمپلنت دنیا را دارا می باشد. ایمپلنت زیمر نیز با استفاده از تکنولوژی ها روز با استفاده از خلاقیت یکی از با کیفیت ترین ها در این زمینه می باشد. کیفیت بالای این دو برند باعث می شود تا درصد موفقیت درمان ایمپلنت بالا برود و از طرفی از این دو برند در هر شرایط درمانی می توان استفاده کرد.

ارزش خرید

از دیگر مسائل مهم ایمپلنت ارزش خرید برند های ایمپلنت می باشد. در حقیقت ارزش خرید تناسب بین کیفیت و قیمت هر ایمپلنت می باشد. می توان گفت ایمپلنت هایی که ارزش خرید بالایی دارند سهم بالایی از بازار را نیز در اختیا ر خود خواهند داشت. در بین ایمپلنت ها با ارزش خرید بالا دسته های متفاوتی از ایمپلنت ها قرار خواهند گرفت. برای مثال ایمپلنت های اقتصادی و با کیفیت نیز که در بالا به آنها اشاره کردیم در این بخش قرار خواهند گرفت زیرا همه آنها نسبت به قیمت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما اگر بخواهیم برخی از برند ها را به عنوان ارزش خرید بالا معرفی کنیم به شرح زیر می باشد.

نئودنت

ایمپلنت نئودنت که در حقیقت برزیلی می باشد. یکی از برند ها با ارزش خرید بالا می باشد. در بعضی موارد ایمپلنت نئودنت را به اسم ایمپلنت سوئیسی برزیلی نیز معرفی می کنند زیرا شرکت نئودنت در سال2012  توسط شرکت اشترومن خریداری شد. ایمپلنت های نئودنت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

ایمپلنت اوستم کره

ایمپلنت اوستم کره یکی از برند های معتبر کره می باشد. این برند به عنوان اولین شرکت ایمپلنت سازی کره نیز معروف می باشد. ایمپلنت اوستم دارای تاییده های سازمان غذا و دارو امریکا می باشد. کیفیت ایمپلنت های اوستم برابر با ایمپلنت های اروپایی است و می توان گفت با ایمپلنت های اروپایی در رقابت می باشد. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب ایمپلنت های اوستم از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشند.

ایمپلنت biotem

ایمپلنت Biotem کره یکی از برند های با کیفیت این کشور محسوب می شود. این برند توانسته است تا مجوز های لازم را از امریکا و کشور های اروپایی دریافت کند. شرکت ایمپلنت سازی Biotem با وجود تازه کار بودن در این صنعت توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود از محبوبیت بالایی نیز برخوردار شود..

ایمپلنت dio

ایمپلنت dio یکی از برندهای ایمپلنت کره ای می باشد که محبوبیت خاصی در ایران دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ایمپلنت با قیمت و کیفیت مناسب به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مراجعه به متخصص ایمپلنت مناسب

هر فرد ممکن است دارای شرایط متفاوت درمانی باشد. برای مثال یک فرد می تواند نیاز به سینوس لیفت داشته باشد یا فردی دیگر به ایمپلنت فوری به همین علت پیشنهاد می شود به متخصص ایمپلنت در زمینه مشاوره ایمپلنت مراجعه فرمائید. پزشک می تواند با معاینه کامل شما بهترین ایمپلنت را به شما پیشنهاد دهد.

پیشنهاد نهایی

تمام موارد بالا اگر قصد انجام ایمپلنت را دارید می توانند مفید و تاثیر گذار باشند. اما برای باری دیگری پیشنهاد می کنیم برای انجام ایمپلنت از دکتر دندانپزشک متخصص مشاوره بگیرید. زیرا یک متخصص متبحر می تواند بهترین راه برای انجام درمان ایمپلنت را با توجه به شرایط شما ارائه دهد.

فعال کردن Windows و آفیس

۲۱ بازديد

به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

 

s2_z1t6.jpg



قطعا بعد از نصب و فعال سازی ویندوز باید اقدام به نصب نرم افزارهای مهم و مورد نیاز کرد، یکی از مهم ترین نرم افزارها که وجود آن در ویندوز و انجام فعالیت های رومزه اهمیت بسیار بالایی دارد برنامه ی آفیس (office) می باشد، به طور کلی نصب برنامه ی آفیس برای هر سیستم کامپیوتری لازم است اما برای دیگر برنامه ها می توان بر حسب نیاز و سلیقه اقدام به نصب آن ها کرد.

پیغام فعال نبودن ویندوز
به طور کلی بعد از نصب ویندوزهای مختلف با پیغامی مبنی بر فعال یا اکتیو نبودن ویندوز مانند your windows license will expire soon رو به رو خواهید شد، این پیغام نشان دهنده ی آن است که شما باید ویندوز را فعال کنید، در مقاله ای تحت عنوان حل ارور your windows license will expire soon در سایت رایانه کمک ما تمامی راه های حل این مشکل را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم، میتوانید با روش های مختلف رفع این مشکل در این مقاله آشنا شوید.
 

فعال کردن Windows و آفیس
برای فعال کردن Windows و آفیس علاوه بر این که می توان از لایسنس قانونی استفاده کرد، نرم افزارهای مختلفی نیز در این زمینه وجود دارند که به کمک آن ها می توان سیستم عامل ویندوز و نرم افزارهای گروه آفیس را فعال کرد.
ما در این مقاله تصمیم داریم به آموزش فعالسازی ویندوز و آفیس بپردازیم، شما همچینین می توانید با خرید پکیج آموزش رایانه کمک در حوزه های مختلف نصب و راه اندازی سیستم، آنتی ویروس ها، نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ و همچنین راه اندازی سایت توسط وردپرس مهارت های لازم را کسب کنید.
 

چرا به فعال سازی ویندوز نیاز داریم؟
فعالسازی و اکتیو کردن ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد همان طور که می دانید مایکروسافت هر ساله امکانات و آپدیت های فراوانی را به ویندوزهای مختلف می افزاید و افراد برای دستیابی به این امکانات باید از ویندوزهای اکتیو و فعال استفاده کنند در صورتی که از ویندوز به صورت قانونی استفاده کرده باشید یعنی با خریداری لایسنس معتبر و فعال کردن سریال ویندوز در بخش Activation ویندوز را فعال کرده باشید می توانید به راحتی با آپدیت ویندوز ازامکانات جدید بهره مند شوید اما در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد قادر به استفاده از ابزار و امکانات جدید ویندوز نخواهید بود، برای همین فعال سازی ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 

آیا ویندوز نصب شده اکتیو است؟
در صورتی که می خواهید از فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطمئن شوید می توانید از طریق ذیل متوجه شوید که آیا ویندوز شما فعال می باشد یا خیر؟
     - در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می کنید بر رویMy Computer  و برای ویندوز 10 بر روی آیکون  This PC کلیک راست کنید.
     - 
گزینه ی Properties را انتخاب کنید.
     - 
در صفحه ی باز شده و از قسمت Windows Activation  می توانید از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن ویندوز خود مطلع شوید.
     - 
در صورت فعال بودن ویندوز می توانید عبارت " Windows is activated " را مشاهده کنید و در صورتی که ویندوز شما فعال نباشد عبارت " Windows is not activated " برای شما نمایش داده خواهد شد.
 

 


عدم مشاهده آیکونها بر روی دسکتاپ
همان طور که اشاره شد بعد از نصب ویندوز با کلیک راست بر روی آیکون My Computer  یا This PC می توانید از وضعیت اکتیو بودن ویندوز خود مطلع شوید البته گاهی ممکن است در ویندوزهای مختلف به خصوص در ویندوز 10 آیکون های صفحه نمایش یا دسک تاپ برای شما نمایش داده نشود در صورت مواجه شدن با این مشکل می توانید مقاله ی عدم نمایش آیکون های دسکتاپ در ویندوز 10 را مطالعه کنید، در این مقاله به تفصیل در خصوص علت و راه حل مشکل عدم نمایش آیکون ها آموزش های کاربردی را برای شما همراهان رایانه کمک ارائه داده ایم.
 

آموزش فعال سازی ویندوز با نرم افزار
یکی دیگر از روش های اکتیو و فعال سازی ویندوز کمک گرفتن از نرم افزارهای مختلف در این زمینه می باشد که به کمک آن ها می توانید ویندوز را کرک کرده و فعال کنید، استفاده از این نرم افزارها به خصوص برای کشور ایران که خرید نسخه های اورجینال ویندوز دشوار است مناسب می باشد، از جمله دلایل مهمی که خرید نسخه های اورجینال را در ایران با مشکل مواجه کرده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
     - 
بالا بودن هزینه ی خرید ویندوزهای اورجینال
     - مشکل در پرداخت آنلاین هزینه ها به دلیل شرایط تحریم درگاه های بانکی
 
آموزش نرم افزار KMSpico برای فعال سازی ویندوز و آفیس
یکی از نرم افزارهای محبوب برای فعال سازی ویندوز های 7، 8 ، 8.1 و 10 نرم افزار KMSpico  می باشد، استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به اتصال اینترنتی ندارد نکته ی قابل توجه در استفاده از نرم افزار KMSpico این است که علاوه بر این که به شما در فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز کمک خواهد کرد این امکان را نیز به شما می دهد تا به کمک آن بتوانید برنامه ی MSOffice  را نیز فعال کنید.
در صورت مواجه شدن با ارور msvcp140.dll در هنگام نصب برنامه ی KMSpico و یا دیگر نرم افزار ها پیشنهاد می کنیم مقاله ی رفع ارور msvcp140.dll  را مطالعه بفرمایید.
     - 
در ابتدا باید آنتی ویروس را غیر فعال کنید.
     - 
بعد از دانلود، برنامه ی KMSpico  را نصب کنید.
     - 
نرم افزار را اجرا کنید، حال در صفحه ی باز شده بر روی دکمه ای با رنگ قرمز کلیک کنید تا فعال سازی آغاز شود.
     - 
تنها با یک کلیک ساده علاوه بر فعال سازی و اکتیو کردن ویندوز می توانید برنامه های آفیس را نیز فعال کنید.
 

 


آموزش فعال سازی ویندوز با کد فعالسازی
بعد از خرید لایسنس ویندوز به صورت قانونی در قدم بعدی باید برای رجیستر کردن ویندوز اقدام کرد، برای این کار کافی است از طریق بخش تنظیمات ویندوز، گزینه ی Update & Security را انتخاب کنید، حال باید گزینه ی Activation را از بخش سمت چپ صفحه پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
بعد از آن با انتخاب گزینه ی Change Product Key کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید با انجام این عملیات ویندوز شما فعال و اکتیو خواهد شد.
 

 



کلام آخر:
ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان مقاله ی " فعال سازی ویندوز و آفیس" امیدواریم مطالب ارائه شده در این بخش مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، در صورت وجود هر گونه مشکل در زمینه فعال سازی و اکتیو کردن ویندوزهای مختلف می توانید از طریق شماره های9099071540  و 021-7129 با همکاران ما در رایانه کمک تماس حاصل فرمایید.

منبع : www.itna.ir

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

۲۰ بازديد

ارز دیجیتال تتر چیست و چه کاربردی دارد؟

تتر یک ارز دیجیتال با واحد انحصاری USDT است. این ارز دیجیتال با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت می‌کند و به کمک آن می‌توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. اگر در بازار ارزهای دیجیتال باشید؛ احتمالا نام ارز دیجیتال تتر را شنیده‌اید.

شاید برای شما سوال باشد که تترچیست، چگونه کار می‌کند و چرا قیمت آن همیشه ثابت است. در ادامه به تمامی این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز دیجیتال تتر با واحد اختصاری USDT، همچنین قیمت آن همیشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز دیجیتال تتر برابر با 1 دلار آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده ارز دیجیتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. این رمز ارزهای باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. درواقع قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود.

به جز تتر، تعداد زیادی از آن‌ها با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات است.

کاربرد ارز دیجیتال تتر برای کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شدید بازار.

انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری.

تتر را می‌توانید در کیف پول‌های دیجیتالی روی موبایل و یا کامپیوتر خود یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها ذخیره کنید. ارسال و دریافت آن به‌ سادگی و سرعت ارسال یک ایمیل است. همین ویژگی‌ها موجب شده است که این ارز دیجیتال برای معامله‌گران بسیار محبوب باشد.

شرکت آیفینکس  مالک تشکیلات تتر و گرداننده صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس است. این ارز دیجیتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهی نام آن تغییر کرد. این شرکت در سال ???? یک ارز دیجیتال دیگر به نام Tether Gold عرضه کرد که دارای پشتوانه طلا نیز است.

چرا قیمت آن همیشه ثابت است؟

به ازای هر واحد از این ارز دیجیتال  که تولید می‌شود ? دلار در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود که به عنوان پشتوانه این ارز دیجیتال عمل می‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداری می‌شود تا قیمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روی لایه Omni، بستری روی بلاک چین بیت کوین، توزیع شد. اکنون روی بلاک چین‌هایی از جمله اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند نیز عرضه می‌شود. درواقع این موضوع یعنی دسترسی به تتر بسیار آسان است و می‌توان آن را روی کیف پول‌های رسمی اتریوم، بیت کوین کش، ترون و Algorand  ذخیره کرد.

واحدهای این ارز نسبت به نیاز بازار و در دوره‌های زمانی مختلف از سوی شرکت آیفینکس تولید و به صرافی بیتفینکس وارد می‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافی‌های دیگر نیز می‌روند. با این‌ که تراکنش‌های USDT غیرمتمرکز است و روی بلاک‌ چین‌های بزرگی انجام می‌شود، توزیع واحدهای آن کاملاً متمرکز انجام می‌شود و نمی‌توان آن را یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز دانست.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

چرا نباید وارد بازار فارکس شد؟

۱۸ بازديد

چرا نباید وارد بازار فارکس شد؟

 

در درس قبلی در مورد فواید بازار فارکس توضیح دادیم. اما در این درس از مجموعه مقالات آموزش فارکس قصد داریم چهره واقعی بازار فارکس را به شما نشان دهیم. پس لطفا چشم و گوش خود را کاملا باز کنید.

 

سازمان اوراق بهادار و بازارهای اروپا کلیه بروکرهایی که به مشتریان اروپایی خدمات می دهند را موظف کرده است که درصد معامله گران ضرر ده را در صفحه اول وبسایتهای خود اعلام کنند. طبق آماری که از 30 بروکر فارکسی که به اروپایی ها خدمات می دهند گرفته شده است, بیش از 76% از معامله گران اروپایی ضررده هستند.

 

بله بیش از 3/4 از تریدرهای اروپایی ضرر می کنند. متاسفانه اوضاع برای مشتریان ایرانی بدتر از این هم هست. چرا؟ به این دلیل که در بروکرهایی که به مشتریان تازه وارد اروپایی خدمات می دهند حداکثر لوریج مجاز 1:30 است، اما در سایر کشورها به غیر از امریکا محدودیتی در ارائه لوریج نیست. در اکثر بروکرها شما می توانید لوریج 1:1000 هم بگیرید.

 

هرچند در مورد تریدرهای سایر کشورها آمار دقیقی در دست نیست. اما بنا به تجربه شخصی از کار با هزاران فارکس کار ایرانی, بدون هیچ شکی می توانم بگویم بیش از 90% از معامله گران تازه کار ایران ضرر ده هستند.

 

اجازه دهید کمی دلیل این درصد بالای بازنده را بررسی کنیم.

https://bit.ly/3KamWqY

https://did.li/HfQw5

https://mub.me/Viwb

https://llk.dk/2ppr38

 

1- عدم دانش کافی برای معامله

 

 

 

ماهیت بازار فارکس به گونه ای ست که برای همه رویای یک شبه پولدار شدن را ایجاد می کند. همین امر باعث می شود افراد صرفا زمانی که یاد می گیرند دکمه خرید و فروش کجاست شروع به معامله می کنند. غافل از اینکه بازار فارکس هیچ راهی به پولدار شدن یک شبه ندارد. بازار فارکس یکی از بازارهای بسیار سخت و در عین حال جذاب است.

 

قانونی نبودن فعالیت شرکتهای مرتبط با فارکس در ایران باعث شده است که دسترسی به منابع و دوره های آموزشی کمی سخت باشد. همین امر سبب شده برخی از به اصطلاح اساتید نیز سوء استفاده کنند و دوره هایی بی کیفیت و با هزینه های گزاف برگذار کنند.

 

ما در وبسایت معامله گر ایرانی دغدغه اصلیمان بالا بردن سطح دانش تریدرهای ایرانی است. به همین دلیل دوره آموزش فارکس از مقدماتی تا پیشرفته را در قالب مدرسه فارکس به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

 

 

2- لوریج در بازار فارکس

 

 

 

اگر تا اینجای مقالات آموزشی را مرتب خوانده باشید می دانید لوریج در فارکس چیست؟ خطر دومی که معامله گران فارکس را تهدید می کند لوریج است. هرچند که در ذات لوریج خطری تعریف نشده است و به همان اندازه که می تواند مضر باشید مفید است. اما احساسات انسانی باعث می شود که این مزیت فارکس بر علیه او کار کند.

 

در کشورهای اروپایی و آمریکا که نهادهای ناظر قوی بر بازار فارکس دارند به دلیل همین خطرات لوریج, حداکثر لوریج مجاز برای تریدرهای تازه وارد را 1:30 در نظر گرفته اند. حتی با چنین محدودیتی نیز 76 درصد تریدرهای اروپایی ضرر می کنند.

 

متاسفانه بازگشت این خطر فارکس نیز به عدم دانش کافی است. زمانی که تریدر بدون دانش معامله می کند ضرر می کند. ضرر او به مدد لوریج چند ده برابر می شود و همین برای نابود کردن حساب او کافی است.

 

 

3- 24 ساعته بودن بازار فارکس

 

 

 

بله درست می بینید, اینها جزو فواید معامله در فارکس بودند. اما متاسفانه باید بگوییم در عین حال می توانند جزو مضرات نیز باشند.

 

وقتی شما یک بازار 24 ساعته در اختیار دارید که در هر لحظه و هر کجا می توانید در آن معامله کنید، یعنی همیشه یک دینامیت آماده انفجار همراه خود دارید.

 

فرض کنیم شما مشکل شماره 1 را حل کردید و الان دانش کافی برای معامله در فارکس را دارید.

 

اما زمانی که خسته هستید، زمانی که گرسنه هستید، زمانی که مشکل خانوادگی دارید یا زمانی که تازه معامله خود را با ضرر بستید و اعصابتان خورد است اصلا زمان مناسبی برای ورود به معامله نیست. فارکس با 24 ساعته بودن و همیشه در دسترس بودنش شما را تحت فشار قرار می دهد تا وارد معامله شوید. و این ممکن است شروع یک ضرر بزرگ باشد.

 

 

4- ترس و طمع انسان ها

 

 

 

حقیقت این است که همه تقصیرها را نمی توان گردن فارکس انداخت. انسان ها با خصوصیات ذاتی که دارند زمینه ساز ضررهای خود می شوند.

 

ترس از شکست و طمع در پیروزی ها بزرگ ترین دلایل ضرر معامله گران فارکس است.

 

اگر سابقه معاملات چند تریدر فارکس را بررسی کنید وجه اشتراک تمام آنها یکی است: سودهای کوچک و ضررهای بزرگ

 

به دلیل نداشتن استراتژی معاملاتی خاص و یا دیسیپلین در اجرای استراتژی، معاملاتی که به سود نشسته اند را به سرعت می بندند (ترس از بازگشت قیمت و ضرر) و معاملاتی که در ضرر رفتند را به امید بازگشت قیمت باز نگه میدارند (ترس از قبول شکست).

 

همچنین یکی از مشکلات شایع در تریدرهای فارکس حجم های بالای معاملاتی است. غالبا بعد از بستن یک معامله با سود و به طمع دست یافتن به سودی نجومی حجم معاملات بعدی را افزایش می دهند و متاسفانه این پایان خوشی آنهاست.

 

 

جمع بندی:

 

 

 

اگر مایلید جزو 90 درصد بازنده بازار فارکس نباشید راحت ترین کار این است: همین الان این صفحه را ببندید و هر چه در مورد فارکس شنیدید را فراموش کنید. واقعا این پیشنهادی است که مجبوریم از صمیم قلب به شما بدهیم. دیدن هم وطنانی که غرق در ضرر می شوند اصلا حس خوبی نیست. این 90 درصد بازنده بازار نه خنگ هستند و نه دور از آبادی، آنها فقط انسان هستند با خصوصیات انسانی.

 

در مورد خطرات و ریسک های فارکس می توان بسیار گفت, اما اگر دوباره مطالب بالا را بررسی کنید، بازگشت تمام آنها به دو چیز است:

 

     عدم دانش کافی

     عدم کنترل احساسات

 

 

 

اگر تا الان این صفحه را نبسته اید پس احتمالا تصمیم گرفتید که ادامه بدهید. فقط و فقط وفقط اگر می توانید تمام نیروی خود را برای غلبه بر این دو مشکل بگذارید می توانید احتمال دهید (فقط احتمال) که جزو اندک افراد برنده این بازار شوید.

https://justpaste.it/8hqzr

https://ello.co/marthameyer4

https://www.goodreads.com/user/show/148452547-martha

https://www.yelp.ca/user_details?userid=AzlFLONw4_F1vnwQMe0iqQ

https://www.cplusplus.com/user/MarthaMeyer4/

https://www.openstreetmap.org/user/MarthaMeyer4

https://clyp.it/user/qmai1oo2

https://www.mapleprimes.com/users/MarthaMeyer4