تکنولوژی نقشه گرمایی Heat Map در دوربین مداربسته

۱۴ بازديد

تکنولوژی نقشه گرمایی Heat Map در دوربین مداربسته

نقشه گرمایی Heat Map در دوربین مداربسته چیست؟ اطلاعات مفید در مورد نحوه عملکرد کاربران را در اختیار شما قرار می دهد. با به کارگیری نقشه حرارتی فارغ از حیطه فعالیتتان می توانید نقاط ضعف و قوت کارهای انجام شده را در افراد و در کاربران مراجعه کننده و تیم ها مشخص کنید و در خصوص تغییر و بهبود آن تصمیم بگیرید. لازم به ذکر است که Heat Map تنها مختص به دوربین های تحت شبکه (IP) می باشد.

با استفاده از این قابلیت که بیشتر در کسب و کارهای تجاری و فروشگاه ها کارایی دارد می توانید نقاط پر رفت و آمد و یا کم تردد مکان تجاری خود را مشخص نموده و بر طبق آمار به دست آمده استراتژی های مناسبی را جهت نحوه چیدمان و نوع کالای مورد نظر و نیز سایر عوامل مهم در افزایش فروش اتخاذ نمایید.

نقشه حرارتی یا Heat Map چیست؟

به طور کلی نقشه حرارتی یک شمای گرافیکی از رفتار بازدیدکنندگان، کاربران و تیم را نشان می دهد و کمک می کند تا خدمات، محصولات و شیوه عملکردمان را در جهت اهدافمان تقویت کنیم. نقشه حرارتی در واقع عملکرد رفت و آمد افراد را در بازه دید دوربین مداربسته تجزیه و تحلیل می کند و کمک می کند نحوه مدیریت، سازماندهی، تحلیل عملکرد نیروی فروش و… را به راحتی انجام دهید.نمودار نهایی را می توانید به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دریافت کنید که می تواند در راستای بهینه سازی سیستم کمک چشم گیری به شما بکند. شایان ذکر است که نقشه گرمایی Heat Map در دوربین مدار بسته زیر مجموعه فناوری VCA که مخفف ( Video Content Analytics ) است قرار می گیرد.

مزایای استفاده از نقشه حرارتی یا Heat Map

  1. کمک می کند نقاط پر بازدید و کم بازدید را شناسایی کنید.
  2. آنالیز تصویری
  3. رصد نقاط مختلف از نظر میزان تردد
  4. کمک به بهینه سازی برای بازدهی بیشتر

بیشتر بخوانید:     داهوا     تیاندی

دستگاه NVR     دوربین مدار بسته

کاربرد نقشه های گرمایی

این قابلیت با ارائه اطلاعات واضح تری از نحوه رفت و آمد و تردد مشتریان در بازه های زمانی مختلف راهکار های بهتری را در نحوه مدیریت یک مجموعه تجاری در اختیار کاربر گذاشته و باعث ارتقا نحوه خدمت رسانی به مشتریان فروشگاه نیز می گردد.

نقشه های گرمایی این امکان را به  شما می دهند تا در اسرع وقت نقاط شلوغ، مناطق کم رفت و آمد و …  را در فروشگاه خود شناسایی کنید. تصاویر گرفته شده در زمان واقعی و همچنین در بازه های زمانی مختلف توسط دوربین های شبکه (IP) به شما کمک می کنند تا الگوهای ترافیک مشتری را ارزیابی نمایید. این اطلاعات در هر نقطه از شبکه در دسترس خواهد بود.

نحوه عملکرد

زمانی که تردد مشتریان در یک نقطه خاص از فروشگاه افزایش می یابد، نقشه های گرمایی این مناطق را با رنگ های متفاوتی ارائه می کنند که نشان دهنده نحوه توزیع مشتریان و تراکم افراد در نقاط مختلف فروشگاه است. برای مثال نقاط قرمز نشان دهنده نقاط پرتراکم است. در حالیکه نقاط سبز نشان از ترافیک جمعیتی کمتری است. رنگ آبی نشان دهنده نقاطی است که اغلب بازدید کننده ای ندارد. لازم به ذکر است که فناوری نقشه گرمایی Heat Map در دوربین مدار بسته اطلاعات زمانی دقیقی را در دسترس کاربر قرار می هد که نشان دهنده بازه زمانی مربوط به اوج شلوغی فروشگاه، زمان های رکود و سایر اطلاعات مربوطه است.

خروجی داده های مربوط به دوربین های مداربسته با تکنولوژی نقشه های گرمایی را می توان به صورت نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه در اختیار کاربر گذاشت. به این شرح که در نمودار روزانه، میزان تراکم جمعیت در هر ساعت و در نمودار هفتگی و ماهانه میزان تراکم در هر روز به صورت عددی قابل مشاهده است.

 

جلیقه مردانه

۱۵ بازديد

جلیقه مردانه

جلیقه از آن دسته لباس هایی است که پوشیدن آن ضروری نیست. اما آقایان برای اینکه بتوانند استایل جذاب تری داشته باشند، می‌ توانند از جلیقه های مردانه استفاده کنند. جلیقه تک مردانه استایل بسیار متفاوت تری را برای شما ایجاد می کند. شما از این جلیقه ها می توانید به تنهایی استفاده کنید و یا همراه با کت و شلوار آن ها را بپوشید. در هر صورت استفاده از یک مدل جلیقه مردانه اسپرت می ‌تواند شما را جذاب تر و زیباتر کند. ما در این مقاله قصد داریم نکات بسیار مفیدی درباره خرید جلیقه مردانه اسپرت ، مجلسی ، پاییزی ، زمستانی شیک به شما آموزش دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین مدل جلیقه مردانه

متناسب با هر فصل

در ابتدا باید مشخص کنید که این مدل جلیقه مردانه را در چه فصلی می خواهید بپوشید. اگر به دنبال جلیقه مردانه پاییزی هستید باید به سراغ جنس های نخ پنبه ‌ای بروید. اگر می‌ خواهید جلیقه مردانه اسپرت زمستانی بخرید، باید به سراغ جلیقه هایی بروید که داخل آن ها پشم شیشه کار شده است. بنابراین با انتخاب جنس مناسب می توانید خرید خوبی داشته باشید.

سایز

برای خرید جلیقه مردانه اسپرت بهتر است آن هایی را انتخاب کنید که کاملاً اندازه بدن شما هستند. اما برای خرید جلیقه های رسمی باید بدن شما در آن ها کمی آزاد باشد. اما به طور کلی بهتر است این جلیقه ها بیش از اندازه گشاد و یا تنگ نباشند. پوشیدن جلیقه اندام شما را لاغرتر و بهتر نشان می ‌دهد. بنابراین شما با توجه به کاربرد آن می توانید انتخاب درستی داشته باشید.

طرح و رنگ پارچه

برای اینکه بتوانید بهترین مدل جلیقه مردانه را بخرید باید به رنگ پارچه ها و طرح های آن ها توجه داشته باشید. معمولا طرح های شلوغ شما را چاق تر نشان می دهند. بنابراین اگر اندام درشتی دارید بهتر است به دنبال طرح های شلوغ نروید. همچنین رنگ های تیره شما را لاغر تر نشان می دهند. بنابراین با توجه به این موارد مناسب ترین جلیقه مردانه را خریداری کنید.

تعداد دکمه های جلیقه تک

در خرید جلیقه باید به تعداد دکمه ها نیز توجه کنید. جلیقه هایی که شش دکمه دارند معمولاً برای استایل های سنتی مناسب هستند. اما اگر می خواهید استایل اسپرت داشته باشید بهتر است به دنبال جلیقه هایی با تعداد دکمه کمتر بروید. برای مثال جلیقه‌ های سه، چهار و پنج دکمه ای می توانند برای استایل روزانه و اسپرت مناسب باشند.

انواع جلیقه مردانه

این محصول انواع زیادی دارد که شما می توانید با انواع استایل ها و تیپ ها مورد نظر خود ست کنید. جلیقه های رسمی مردانه و کاپشن های ژیله پاییزه. یکی از انواع این جلیقه ها ژیله های مردانه است که معمولا از الیاف ضخیم تری تهیه میشود و برخی به آنها کاپشن جلیقه هم میگویند. بدون آستین بودن ژیله ها آنها را برای استفاده در فصل پاییز و بهار بسیار مناسب کرده است. به طور کلی جلیقه انتخابی خاص می باشد که هر سلیقه ای را در بر نمی گیرد؛ اما اگر به درستی انتخاب و ست شود می تواند نظر هر کسی را جلب کند.

جلیقه رسمی مردانه

این محصول همانگونه که از نامش بر می آید از اجزای یک تیپ رسمی و کلاسیک و حتی تیپ های کژوال خاص می باشد که می تواند به تیپ شما جلوه ای خیره کننده بدهد. این نوع جلیقه به طور معمول با کت و شلوار رسمی پوشیده می شود و ظاهر شما را آراسته تر نشان می دهد. رنگ این محصول متناسب با رنگ کت و شلوار انتخاب می شود که می توان به صورت هم رنگ یا متضاد انتخاب شود. برای مثال با کت و شوار مشکی هم می توان جلیقه مشکی و هم جلیقه های روشن تر نظیر خاکستری انتخاب کرد که این موضوع به سلیقه افراد بستگی دارد.

جلیقه بافت مردانه

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی برای گرم نگه داشتن خود می توانید از انواع جلیقه بافت مردانه استفاده کنید، تا ظاهری خاص، گرم و مطمئن داشته باشید. این محصول به دلیل ظاهر خاص خود، طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید با انتخاب یک تیپ مناسب، با استفاده از این محصول یک ظاهری جذاب و خیره کننده داشته باشید. تنوع در این محصول هم به نوع بافت، طرح و رنگ و هم به نوع استایل آن بستگی دارد که باید با توجه به تیپ انتخابی و سلیقه فرد انتخاب شود.

کاپشن ژیله مردانه (یا کاپشن جلیقه ای)

کاپشن جلیقه مردانه انتخابی ویژه برای روز های نه چندان سرد می باشد. این محصول تیپ اسپرت یا کژوال شما را به زیبایی هرچه تمام تر تکمیل می کند و ظاهری زیبا و گرم به شما می دهد. تنوع طرح در محصولات ژیله مردانه  بسیار زیاد می باشد و شما می توانید در ست های متنوع و زیادی از آن استفاده کنید. این محصول هم به تنهایی پوشیده می شود، هم انواع نازکتر آن را در زیر کاپشن یا پالتو خود استفاده کنید.

منبع:

  https://experiment.com/users/bbehtarinyab

https://www.myminifactory.com/users/mansoorghenae

http://users.atw.hu/tuleles/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=8451  

https://behtarinyab.gumroad.com /

https://coub.com/behtarinyab

https://www.behance.net/behtarinyab

https://www.quia.com/profiles/mkesrdrr

https://profile.hatena.ne.jp/behtarinyabc /

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/235014.page

 

https://www2.ogs.state.ny.us/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com

https://community.nxp.com/t5/custom/page/page-id/ExternalRedirect?url=https://behtarinyab.com

http://client.paltalk.com/client/webapp/client/External.wmt?url=https://behtarinyab.com

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟

۱۶ بازديد

معروف ترین شرکت های لیزر موهای زائد بدن؟


داشتن مو خوب است، اما وقتی در جاهایی رشد می کند که نمی خواهد رشد کند، داستان کاملاً متفاوت می شود. سال هاست که خانم ها به دنبال راهی برای از بین بردن موثر موهای زائد بدون موفقیت هستند. در سال 2019، بازار جهانی محصولات حذف موهای زائد 4.01 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 4.94 دلار افزایش یابد.

اما حتی با وجود گزینه های مختلف موجود در بازار، اکثر ابزارهای رفع موهای زائد هنوز تا حد زیادی بی اثر و موقت هستند. بیشتر آنها با مشکلات اضافی دیگری مانند موهای زیر

وتاثیرآن لیزر موهای زائد


پوستی، بریدگی تیغ، بثورات، برآمدگی ها و سوختگی همراه هستند. سپس روش های دیگری مانند اپیلاسیون و لیزر بالینی که قیمت های گزافی دارند و از دسترس افراد عادی دور هستند. در تلاش برای تغییر این روایت، محصولی را معرفی کرده است که به طور کامل از شر موهای زائد خلاص می شود، بدون هیچ گونه مصالحه یا شکست.

اولین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی با قابلیت خنک کننده به نام پالس لایت را معرفی می کند که یکی از رایج ترین درمان های زیبایی پوست برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. نور پالسی با ساطع طول موج های نور پراکنده بین 470 تا 1200 نانومتر کار می کند. این بدان معنی است که IPL می تواند ناحیه بزرگتری از پوست را در زمان کمتری نسبت به لیزر درمانی بهبود بخشد. سپس انرژی نوری ساطع شده فولیکول های مو را هدف قرار می ده

وچه خواصی وچه چیزی ارائه میدهد؟


بهتر از هر نوار مومی، تیغ یا کرم اصلاح موجود در بازار. این دستگاه همچنین مجهز به فناوری خنک کننده یخ است که دستگاه شرکت رابین مدیکال همچین مزایارو دارد که تجربه حذف موهای زائد بدون درد را ارائه می دهد. علاوه بر مکمل هایی که در هفته اول با ریزش موی قابل مشاهده نتایج نشان می دهند.

هر کس می تواند خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قرار ملاقات های معمولی سالن داشته باشد. با پرداخت یک بار هزینه، مصرف کنندگان می توانند لیزر موهای زائد را در خانه انجام دهند که نیازی به شارژ یا شارژ مجدد ندارند. در ضمن این دستگاه دارای لوله کوارتز قوی می باشد که ماندگاری آن 30 سال بوده و ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارد. و برای القای اطمینان، ضمانت بازگشت یک روزه وجه را در صورت شکست ارائه می دهد.

درباره ی لیزرموهای زائد بدن


اعتقاد بر این است که زیبایی به معنای احساس خوب روی پوست است. این شرکت به مشتریان خود کمک می کند تا از راحتی خانه خود به پوستی درخشان دست یابند. علاوه بر این، یک برس پاک‌کننده صورت هوشمند، یک غلتک کریستالی و یک ست گو-گو، و یک کیت میکرودرم ابریژن حرفه‌ای که با نتیجه هر چیزی که در یک سالن ساخته می‌شود رقابت می‌کند.

با تداوم تمرکز بر محیط زیست، اطمینان حاصل می کند که تمام محصولات خود با موادی بسته بندی می شوند که 100? قابل بازیافت هستند. این شرکت همچنین با کاشت درخت برای هر خریدی که در وب سایت خود انجام می دهد کمک می کند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که ارائه می دهند مراجعه کنید

1

نکته ای که متخصصین میخواهند درباره ی لیزرمو زائدبدانند؟

2 ? 3


4 زیبایی، ما از متخصصان برای سه تکنیک برتر استفاده می کنیم که آنها کاملاً به آنها سوگند یاد می کنند. در اینجا، از بسیاری از کارشناسان صنعت در مورد ترفندهای ایمنی خرابی که همیشه در جیب خود نگه می دارند خواهید شنید. همه ما به دنبال این هستیم که رژیم زیبایی خود را تا جایی که می توانید ساده کنیم، و گاهی اوقات بهترین روال ها به راحتی هستند.

5 ? 6

همانطور که درمان های داخل مطب به جریان اصلی تبدیل شده اند و ابزارهای حرفه ای درجه یک وارد حمام های ما شده اند، علاقه به دستگاه های تجهیزات پزشکی رابین مدیکال  با فناوری پیشرفته افزایش یافته است. یک حوزه خاص در حال افزایش بوده است: بازار لیزر موهای زائد با نرخ کمتر از 20 درصد در سال در حال رشد است. این علاقه عمدتاً به دلیل لوازم خانگی، بهبود فناوری حرفه ای و (تا حدی) کاهش هزینه ها است.

7 ? 8

ومطالبی دیگرکه در باره ی ان مروری می کنند

9 ? 10


11 اما با هر درمانی، اقدامات احتیاطی وجود دارد. این دقیقاً همان چیزی است که من با دکتر تیفانی کلی، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره، در مورد قسمت اخیر مدرسه زیبایی پاک صحبت کردم. خود قسمت به طور کلی در مورد حذف موهای زائد بود، اما ما زمان زیادی را صرف لیزر کردیم.

12 ? 13

در حالی که کلی از طرفداران این روش است (او خودش چندین درمان انجام داده و آن را «استاندارد طلایی» می نامد)، او خاطرنشان می کند که این روش خالی از ایراد نیست.

14 ? 15

بهترین لیزر موهای زائد برای بدن های پر مو

16 ? 17


18 اصلاح مستمر می تواند دردناک باشد - به معنای واقعی کلمه. استفاده منظم از تیغ یا تیغ های برقی می تواند پوست را تحریک کند، مانند سوختگی با تیغ یا موهای زائد دردناک (که هر دو می توانند منجر به هایپرپیگمانتاسیون یا زخم شوند). یک راه حل جایگزین با خطر کمتر و نتایج دائمی تر وجود دارد: لیزر موهای زائد با آسیب رساندن به فولیکول های مو - بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آنها در صورت استفاده صحیح - عمل می کند تا رشد مو را در طول زمان کاهش دهد. به گفته متخصص پوست و موسس گروه پوست و لیزر، دکتر آرش اخوان، برای ایمن ترین نتیجه، دستگاه باید متناسب با نوع پوست شما تنظیم شود. او می گوید: "تنها خطر سوختگی است که این را مجموعه رابین مدیکال اصلا توصیه نمیکند، اما اگر تنظیمات به درستی تنظیم و درمان شود، معمولا بسیار ایمن و موثر است."

19 ? 20

بررسی لیزر موهای زائد بدن بعد از شناخت تمامی دستگاه های بازار

21 ? 22


23 از بین بردن موهای زائد از هر نوعی می تواند دردناک، پرهزینه و زمان بر باشد. اگر می توانید در خلوت منزل خود از دستگاهی برای رفع موهای زائد استفاده کنید که باعث درد نمی شود و نیازی به چندین بار شارژ هزاران دلاری نیست؟ به نظر می رسد تقریباً بیش از حد خوب است که درست باشد. بنابراین وقتی در مورد سیستم حذف موهای زائد، کیت لیزر موهای زائد که می توانید در خانه از آن استفاده کنید، شنیدیم، متوجه شدیم که باید آن را امتحان کنیم. چهار سردبیر محصول را آزمایش کردند و نظرات صادقانه خود را ثبت کردند.

 

https://www.quora.com/profile/Osama-Medina

https://issuu.com/osamamedina2

https://www.twitch.tv/osamamedina2

https://www.tripadvisor.com/Profile/130osamam

https://www.4shared.com/u/Dc3-RCU0/OsamaMedina2.html

https://www.zillow.com/profile/OsamaMedina2

https://www.indiegogo.com/individuals/29526600

https://www.mixcloud.com/OsamaMedina2/

https://www.reverbnation.com/artist/osamamedina2

https://hubpages.com/@osamamedina

https://unsplash.com/@osamamedina2

 

 

 

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

۱۸ بازديد

Spinnin Talent Pool Promotion 2022

What is Spinnin Talent Pool

Spinnin talent pool in place so that all of your tracks can be heard and seen by so many people who are going to be your fans in the future so in the Black white promotion you can have lots of services that are related to Spinnin talent pool promotion.

 

you will also have the opportunity, to access lots of feedback that the people can give to you. It means that if you want to get feedback on the Spinning talent you need to get promoted which is exactly mentioned in the Black white promotion.

 

What is the Black White Promotion

As the CEO of Black white promotion:" We’ve been striving for the past 5 years to provide the Best Music Promotion Services for thousands of artists. Every creator’s goal is to have their music heard by a large audience. We will make it easier for you to build a solid legit foundation of followers and subscribers and have your music heard worldwide. We always provide 100% Real and organic music promotion to our clients. You can easily choose from our social media promotion packages covering all the main networks relevant to promoting artists. Promote your work to your target audience through SpotifyYouTubeBeatport, and Instagram. We will do the hard work necessary to consolidate an audience of real people, with real accounts and follow the rules of each social network.5 We know that in today’s world, every artist must build strong social media branding and constantly work on optimizing it. This is where our experience comes to help you reach the trending lists, and gain new followers, and plays.



Through our experience and hard work with more than 10,000 happy clients so far, we have proved our skills to be able to deliver fast and reliable service at a very competitive price". This was the whole thing that will introduce the Balck white promotion But now what are the options for spinnin talent pool on Black white promotion.

All the options are named Top 100 Talent Pool, Top 50 Talent, and Top 20. We have Top 10 Talent pools and we have also  Top 5 talent pools we also have Top 1 Talent pools. So if you want to Buy the Top 10 Talent pool, you need to pay 69.95 dollars which can help your tacks to be heard by so many people and the main promotion would be 100 organic. So the range of the price is from 19.95 untill199.95.

 

Conclusion

In this article, we discussed Spinnin records talent pool promotion which will help you to move further in your art in your artistic life, and each choice would be appropriate base on the level of your place that you want to be in Spinnin talent pool.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210787

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690559.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna626

http://edu.fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://fudanedu.uk/user/kaybush3/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kaybush3/

http://ict-edu.uk/user/kaybush3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=cd3e7ab2-41c5-4d5d-847c-c617b4c85307

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://blackwhitepromotion.com/

http://entrance-exam.net/forum/members/kaybush3.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KayBush3

https://www.pubpub.org/user/kay-bush

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User_talk:KayBush3

 

 

داکرومات چیست؟

۱۷ بازديد

داکرومات

داکرومات به عنوان یکی از روش های پوشش دهی فلزات شناخته می شود.فرآیند پوشش دهی فلزات باعث افزایش طول عمر مفید تجهیزات می گردد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی روش Dacromet، به بحث درباره مزایای آن نسبت به سایر روش های پوشش دهی بپردازیم.

داکرومات چیست؟

داکرومات (Dacromet) یک پوشش معدنی متشکل از روی و آلومینیوم است که

بر پایه آب و اکسید کروم مورد استفاده قرار می گیرد. داکرومات را می توان نوعی چسب معدنی نیز معرفی کرد که

در بسیاری از صنایع برای پوشش دهی متریال فلزی کاربرد دارد.

پوشش داکرومات عمدتا برای متریال فلزی با ابعاد کوچک و متوسط استفاده می شود.

این پوشش در مقایسه با روش های پوشش دهی قبل از خود ویژگی های بسیار خوبی را به ارمغان آورده است.به کمک آن می توان از بروز خوردگی و فرسایش در سطح فلزات به خوبی جلوگیری نمود.

البته لازم به ذکر است که میزان مقاومت رابطه مستقیمی با نحوه پوشش دهی و ضخامت آن دارد.

داکرومات چیست

روش اجرای Dacromet

همان طور که اشاره کردیم، روش Dacromet عمدتا برای قطعات فلزی با سایز کوچک یا متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان مثال می توان به پیچ و مهره های فلزی اشاره کرد.

خط تولید داکرومات

به خط تولید داکرومات مورد استفاده در پوشش دهی داکرومات، اصطلاحا Dip-Spin می گویند. در این فرآیند قطعات فلزی در یک سبد قرار می گیرند. داخل سبد نیز از محلول مورد نظر پر می شود. به این ترتیب فرآیند پوشش دهی انجام می پذیرد.

نکته مهم در تولید داکرومات  پوشش دهی Dacromet این است که در هر سیکل پوشش دهی، قطعات باید در مدت زمان 15 دقیقه در دمای تقریبی 321 درجه سلسیوس حرارت ببینند.

البته در صورتی که سایز قطعات مورد نظر بزرگ تر باشد، معمولا از روش غوطه وری یا اسپری محلول روی سطح فلز استفاده می کنند.

قطعاتی که با استفاده از اسپری پوشش دهی می شوند، به مدت 15 دقیقه در دمای حداکثر 177 درجه سلسیوس حرارت می بینند.

لازم به ذکر است که در صنایع مختلف با توجه به کاربردهای مدنظر، ضخامت پوشش Dacromet بین 6 تا 12 میکرون متغیر است.