دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

۱۷ بازديد

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

در این پست رمان تاریکی شهرت را اماده کردیم.برای دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی در ادامه همراه ما باشید.

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

از شدت درد و فشار به گریه می‌افتم.

_ حالم بده...دارم می‌میرم...این دفعه بدتر از همیشه‌اس! دیگه مسکن هم اثر نداره!

کمکم می‌کند سمت تخت برگردم. آرام درازم می‌کند و به محض برداشتن شالم، موهایم را از روی پیشانی عرق کرده‌ام کنار می‌زند.

_ یکم تحمل کن خوب می‌شی.

هق می‌زنم.

_ دارم می‌میرم...

انگشت اشاره‌اش ر‌وی لب‌هایم قرار می‌گیرد.

_ هیس! نگو اینجوری.

ضربه‌ای به در اتاق می‌خورد و یزدان که اجازه‌ی ورود می‌دهد مادرش با طمانینه داخل می‌آید.

نزدیک می‌شود و بدون حرف خم می‌شود کیسه‌ی آب‌گرم را با احتیاط زیر شکمم قرار می‌دهد.

با گریه به صورتِ همیشه بی‌تفاوتش نگاه می‌کنم و لب می‌گزم.

_ مامان به نظرت دکتر خبر کنم؟

_ نه! یکم بگذره خوب می‌شه ولی از دکتر خودم وقت می‌گیرم فردا برید مطبش. این همه درد حتماً یه دلیلی داره!

مادرش عقب می‌رود و من بی‌هوا نیم خیز می‌شوم.

کیسه‌ی آب‌گرم را روی تخت می‌اندازم و خودم را داخل دستشویی می‌اندازم.

حالت تهوع‌ام شدت گرفته و برای اینکه بالا بیاورم و راحت شوم انگشت فرو می‌کنم داخل دهانم.

گلویم تحریک می‌گردد و بالاخره عق زدن‌هایم به بالا آوردن ختم می‌شود.

گلویم مثل یک سنگ، سفت می‌شود و دردی تیز عایدم می‌گردد.

یزدان نگران به در می‌کوبد و من بی‌حال بیرون می‌روم.

دستپاچه نگه‌ام می‌دارد و مادرش می‌گوید می‌رود بگوید برایم یک دمنوش آماده کنند.
https://blogs.gartner.com/jonah-kowall/2014/11/19/new-research-implement-mobile-application-performance-monitoring-for-app-analytics-and-app-quality-visibility/#comment-422726
https://forum.moshaver.co/members/melan.html
http://irchess.com/member.php?action=profile&uid=10723
https://disqus.com/by/disqus_Z8wAnvzlUz/about/
https://blog.uvm.edu/aivakhiv/2009/01/23/heraclitean-spirituality/?unapproved=3901409&moderation-hash=1bd68bf2b5f3ae34f294ecc9b5f97211#comment-3901409
https://teletype.in/@cafefilms/adINQcQ1F#c_277889

رازهای موفقیت از دیدگاه ماکان آریا پارسا

۲۰ بازديد

رازهای موفقیت از دیدگاه ماکان آریا پارسا

 

زمان یک انسان خوب است. میل و شعور همیشه گواه و اصالت است، موفقیت آدم ها معروف نیست، اما غیبت و درگیری همیشگی حتما پایان خواهد یافت.

به این سیاره به عنوان معامله‌گران از دیدگاه مصالحه‌گر اعتقاد دارد، این پایه و اساس یک تجارت محکم و شخصی است. با این حال، بسیاری از کارفرمایان موفق از دری براهه به عنوان یکی از مهم ترین مشتریان شرکت، ظهور، کسب و عدم تایید این شرکت یاد می کنند. تمام اقلام ویژه مقاومت دکتر کاراورینان، کتیبه دشت آست را تهیه کرد. مقاله ای وجود دارد که برخی با عنوان کارافرین، ماکان آریا پارسا، کارافرین، برتر، ایران آشنا هستند. قبل از آشنایی با مکان آریا پارسا، با پنج عامل کلیدی یک صاحب کسب و کار موفق آشنا شوید.

https://britishrestaurantawards.org/members/dayalibi65/activity/1017568/

 

https://pinecollar24.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://www.openlearning.com/u/mcgrawjochumsen-r9vb21/blog/0

 

http://isms.pk/members/oxygenlute96/activity/3249777/

 

https://writerfield72.bravejournal.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://reda.sa/members/flagdead45/activity/1139402/

 

https://autobrew.com.au/members/dayspy31/activity/410214/

 

http://locustnickel73.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://debtswim19.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

موفق باشید

 

با تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت، اتصال بالا، و کارآفرینی با عنوان معروف به نظر من. عوامل خاص دکتر موفق در نقش کارورین حکاکی دراند است که در ادامه به آن اشاره می کنم.

غذا و نوآوری

 

مقاله اینترکام توسط جودیت ال. Glik-Asmit der Sal 2000، اگر عوامل مهمی وجود دارد، کاروان های موفق، مردم کجا هستند؟ داشن به تازا و بروندن نیاز دارد که دلیل موفقیت کارآفرین، انگیزه مشخص برای ظهور یک کارآفرین و کارآفرین معمولی است.

افزایش برنامه

 

CareerChoiceGuide.com، برنامه اصلی راهنمای Rize Nacaramed، ایجاد شده توسط Syari As Carawrinan Est. دشتین یک بیزینس پلان هوشمند است و مسجدی در میوند دارای کفار و همچنین امکان یافتن کانادا است. مطمئنا کاروان آگرا برنامه ریزی درستی را در اختیار شما قرار خواهد داد و در وجود شما موفق خواهد بود، ما با بیشترین رشد و توسعه به بحث خواهیم پرداخت.

محو و خاموش شود

 

زیاد، طول عمر، طول عمر، کم کاری و رسوایی، با راهنمایی و زرق و برق. مخصوصاً وقتی می خواهد پول دربیاورد، می خواهد گاز بگیرد و می خواهد آدم جدیدی باشد. اگر می خواهید عامل باشید، مهم، تاجر، ماترا، ساماگیت، مضطرب، نابالغ هستید، پس با علائم سخت و پیچیده ای روبرو هستید. این یک عنوان دارد، به عنوان مثال، با محصول جدید، کیف، محصول جدید، محصول، خرید، خرید، هدف، مشتری، پیشنهاد، تماس مجدد، با دو خریدار بالقوه، با دو خریدار خاص، بورس اوراق بهادار کانادا. این اصرار، پیگیری و فرار مستمر از روند سودآوری مستمر و گسترش کاروان در بهد و کاروارین رز در مرحله عادی و با پشتیبانی بالا است. بسیاری از کارورین های با نبوغ به اندازه کافی برای من انگشت شمار هستند و مفید هستند.

 

مدیریت ریسک

 

عوامل خطر برای زندگی دوست با عوامل خطر تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل می شود. اگر مدیریت ریسک و سلامت، آنگ چاد، با کنترل، می تواند از کای آینده و خطرات احتمالی به نوعی جلوگیری کند. یک پروژه جدید شروع کنید و از خدا مراقبت کنید. به خصوص با نور شمع، حقوق ثابت و جایی که کسب و کار شما قرار است یک سرمایه گذاری جدید را با توسعه کل آزادی زانو شروع کنید، شروع کنید.

 

در هر صورت، حق با کارفرمایان است، آنها می دانند که چگونه با انتخاب دقیق و تعیین جری، ریسک را کاهش دهند. شما می توانید با همبستگی گسترده و تحقیقات رضایت بخش موافق یا مخالف باشید.

شور و شوق و قدرت

 

http://isms.pk/members/icondebtor27/activity/3249862/

 

https://autobrew.com.au/members/fearhat96/activity/410265/

 

 

https://gemsfly.in/members/pinelegal02/activity/486501/

 

https://squareblogs.net/lanbugle84/mkhn-ary-prs

 

https://www.cookprocessor.com/members/debtappeal33/activity/1352690/

 

https://gamegiraffe.com/members/celeryshelf10/activity/106344/

 

https://kinneymark758.livejournal.com/profile

 

راه اندازی یک کسب و کار شخصی نیازمند همسایه ها و کافه های زن برای به دست آوردن شجاعت است. بنابراین برای شاد بودن در کار خود باید قدرت و پذیرش کامل نیازهای درد داشته باشید. Top Cavarin دارای پشتیبانی تجاری، قدرت خوب و اعتقاد کامل به درد است. دشتان قدرت تثبیت، خانه خانواده، راهی که در آن سختی فراوان است، وجود درد، محرک آستیگماتیسم و ??مردم دادن به توست. همچنین در حسرت و آرزوی راه من، این پای من است، عشق من، رویاهای من، آرزوهای من، سخنان من، بی خانمان من، مردم من، مردم من، مردم من هستند.

 

موردی که دارای 5 عامل اصلی است، جایگزین کاروارین بارت، آشنا شدید، پیرو، خواست، یاکی، کاروان، کاروان، قهرمان داستان، ایرانی، با نام، مکان، آریا پارسا، با شمع، معرفتی است.

 

آریا بارسا و چاگونا کارآفرین چه کسی موفق است؟

 

محل آریا پارسا، متولد 1986، دانمارکی آمکتاه، دکتر. کاراورینی به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد در رشت، MBA، دانشگاه سلام آمریکاپری، تهران، و اشتاین‌بزه برلین، آلمان. دکتر پلیس آریا پارسا بدون بدبینی مالی با بیش از 400 نفر ارتباط برقرار کرده است، شغل دائمی و من همیشه یکی را پیدا می کنم.

 

 این به یکی از خلاقانه ترین و پر جنب و جوش ترین طرح های خبری در تاریخ کشور Namavuna تبدیل شد. آقای آریا پارسا به عنوان مشاور آموزش پشت در کاشور در زمینه بازرگانی، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی. یا تکراری مثل 20 کتاب نوشته و ترجمه کردی و سادا. ماها آریا پارسا در جایگاه موفق با لوح تقدیر از ده ها مسئول در طرح و همت بخشداری.

طراحی بیوفیلیک و نقش آن در بهبود کیفیت زندگی انسان

۱۶ بازديد

طراحی بیوفیلیک و نقش آن در بهبود کیفیت زندگی انسان

طراحی بیوفیلیک یک اتفاق مثبت و رویکرد جدیدی در معماری داخلی و طراحی فضای سبز شهری است. هدف این روش‌ترمیم رابطه‌ی شکرآب شده میان انسان و محیط‌زیست است تا درنهایت منفعت ما و طبیعت در یک راستا قرار گیرد. در این مطلب به چیستی طراحی بیوفیلیک، مزایای آن و ابزارهایی که در اختیار طراحان فضای سبز قرار می‌دهد می‌پردازیم.

m1_xpbq.png

متن جایگزین: طراحی بیوفیلیک | شرکت ایده سبز

هم‌زمان با قد کشیدن شهرها، دسترسی انسان به طبیعت کم‌تر و کم‌تر می‌شود. فرهنگ شهرنشینی در حال قطع بی‌سروصدای ارتباط ما با مادر طبیعت است. در طراحی فضای شهری، جنگل‌ها به حاشیه رانده‌شده و روزبه‌روز از ما دورتر می‌شوند. با سرعت فعلیِ گسترش شهرنشینی، زمان زیادی نمی‌برد تا این رابطه به آخر کار خود برسد!

در سمت دیگر ماجرا، افراد زیادی در تلاش‌اند تا این پیوند را دوباره برقرار کنند. این مسئله غیرقابل انکار است که ما برای داشتن یک زندگی باکیفیت به تعامل با طبیعت نیاز داریم. اما صنعتی شدن و زندگی پیچیده مدرنیزه شده موانع زیادی برای بهبود شرایط ایجاد کرده. طراحی بیوفیلیک یکی از راه‌حل‌های متخصصین طراحی فضای سبز برای نجات انسان شهرنشین است. اما طراحی بیوفیلیک چیست و چگونه کیفیت زندگی مارا بهبود می‌دهد؟ پاسخ این پرسش را در ادامه خواهید یافت.

طراحی بیوفیلیک چیست؟

 

متن جایگزین: طراحی بیوفیلیک چیست؟ | شرکت ایده سبز

بیوفیلیک واژه‌ای نسبتاً جدید است که طی چند سال گذشته وارد فرهنگ لغت بین‌المللی شده. بیوفیلیک در لغت به معنای زندگی با عناصر زنده و عشق ورزیدن به آن‌ها است. واژه بیوفیلیک با وجود تازگی، معنای عمیقی در خود دارد. طراحی بیوفیلیک می‌گوید که اجازه دهید به طبیعت سلامی دوباره کنیم! این سبک به یک خصلت ذاتی در ما اشاره می‌کند: عشق به طبیعت و موجودات زنده...

در طراحی بیوفیلیک معماری داخلی، خارجی و برنامه‌ریزی شهری به شکلی سازنده با طبیعت ادغام می‌شوند. رعایت استانداردهای محیط‌زیستی، به‌کارگیری گیاهان و همچنین المان‌های فضای سبز همگی بخشی از طراحی بیوفیلیک هستند. امروزه طراحی بیوفیلیک به‌عنوان یک تخصص مطرح است. می‌توان این روش را یک دانش بین‌رشته‌ای دانست که منجر به ایجاد دو تخصص جدید نیز شده است:

  • معماری سبز

معماری سبز تلفیقی از طبیعت و فنون ساختمان‌سازی است که باهدف بهره‌وری و بهبود کیفیت محیط زندگی ایجاد شده. در معماری سبز تلاش می‌شود فرآیند ساخت‌وساز در تعامل و دوستی با طبیعت انجام شود. یکی از جذابیت‌های معماری سبز، ساختمان‌های سبز هستند که شاید درباره‌ی آن‌ها شنیده باشید. این ساختمان‌ها به‌شدت اقتصادی، بهینه و دوستدار محیط‌زیست هستند.

  • طراحی فضای سبز و محوطه سازی

محوطه سازی یا طراحی لنداسکیپ به معنای تلفیق هنر و علم برای چینش المان‌ها در مساحتی مشخص است. این مساحت می‌تواند یک فضای سبز شهری مانند پارک باشد و یا یک حیاط کوچک در ساختمانی مسکونی. در طراحی فضای سبز از فنون محوطه سازی برای تعریف نوع و جایگاه عناصر استفاده می‌شود. اینکه از گیاهان و المان‌های فضای سبز به چه شکل استفاده شود، در طراحی بیوفیلیک بررسی و آموزش داده می‌شود. در طراحی فضای سبز اجزاء زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که مهمترین آن‌ها گیاهان زنده هستند. بخش‌های دیگری نیز وجود دارند که هدف همه‌ی آن‌ها ایجاد شرایط مناسب برای رشد گیاه و بهره‌مندی بهتر انسان است.

طراحی فضای سبز و محوطه سازی از ابزارهای قدرتمند طراحی بیوفیلیک هستند. خوشبختانه در کشور ما رشته طراحی فضای سبز وجود دارد. همچنین شرکت‌های طراحی فضای سبز به‌صورت تخصصی به فعالیت مشغول‌اند. در کشور ما به دلیل جغرافیای خشک از محوطه سازی و طراحی فضای سبز برای کاهش آلودگی و کنترل دمایی استفاده می‌شود.

مزایای طراحی فضای سبز به سبک بیوفیلیک

انسان به‌طور فطری از هم‌راستایی و حضور در طبیعت نفع می‌برد. ما می‌توانیم زندگی سالم‌تری را تجربه کنیم درصورتی‌که با طبیعت از در دوستی درآییم. طراحی بیوفیلیک به انسان اجازه می‌دهد زندگی مدرنی در پیش بگیرد درعین‌حال ارتباط خود با طبیعت را حفظ کند. در ادامه تعدادی از مزایای طراحی بیوفیلیک را مشاهده می‌کنید:

  • بهبود سلامت روانی افراد جامعه
  • کاهش آلودگی و تصفیه هوا
  • استفاده از نور طبیعی
  • کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی سیستم
  • کاهش هزینه ساخت‌وساز
  • ایجاد عایق صوتی و حرارتی
  • مدیریت چرخه آب
  • ایجاد تنوع زیستی
  • دسترسی به غذای تازه

ساختمان‌های سبز

 

متن جایگزین: ساختمان سبز | شرکت ایده سبز

آمارها نشان می‌دهند تنش و استرس بزرگ‌ترین قاتلان انسان در یک دهه گذشته هستند. مشکلات قلبی، اختلالات روانی و بیماری‌های عصبی همه از روان ناآرام انسان ماشینی شده نشات می‌گیرند. طراحی بیوفیلیک با ارائه? راهکارهای اساسی گام بزرگی برای رفع نیاز انسان به آرامش برداشته. یکی از راهکارهای علم روانشناسی برای بهبود سلامت روان جامعه برقراری پیوند مجدد میان انسان و طبیعت است. در طراحی بیوفیلیک این مسئله در قالب ساختمان‌های سبز به حقیقت پیوسته.

در این ساختمان‌ها خبری از مواد غیرقابل بازیافت نیست. فرآیند ساختمان‌سازی کاملاً دوستدار محیط‌زیست بوده و در آن از مصالح سبز استفاده می‌شود. استفاده از نور طبیعی، تهویه مطبوع و عناصر طراحی فضای سبز مباحث جدیدی هستند که در ساختمان‌های سبز مطرح می‌شوند. مهم‌ترین بخش در ساختمان‌های سبز وجود گیاهان زنده است که به‌درستی با سیستم ساختمان عجین می‌شوند. مثلاً سیستم تهویه و عایق دمایی که به کمک گیاهان ایجادشده و در سراسر ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. در ساختمان‌های سبز از آب مازاد یا آب باران جمع‌آوری‌شده برای ایجاد سیستم آبیاری استفاده می‌شود. در ادامه با عناصر اصلی در ساختمان‌های سبز آشنا می‌شوید:

  • دیوار سبز

دیوار سبز یا گرین وال (Green Wall) دیواری عمودی و پوشیده از گیاهان زنده است. این دیوار علاوه بر جنبه? زیبایی کاربردهای بسیاری در داخل و خارج از ساختمان دارد. در طراحی بیوفیلیک استفاده از دیوار سبز به‌منظور ایجاد پارتیشن و جداسازی، پوشش دیوارهای داخلی و خارجی پیشنهاد می‌شود.

  • پشت‌بام سبز

پشت‌بام سبز یا روف گاردن فرآیند ایجاد فضای سبز و محوطه سازی روی پشت‌بام منازل، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری است. گرایش زندگی شهری به آپارتمان‌نشینی دسترسی انسان به باغ و حیاط را کاهش داده. راهکار طراحی بیوفیلیک برای این مشکل اختصاص فضای پشت‌بام به فضای سبز است.

  • تراس سبز

درحالی‌که در آپارتمان‌ها از تراس حداقل استفاده می‌شود، طراحی بیوفیلیک به آن به‌عنوان ابزار گسترش ساختمان سبز نگاه می‌کند. محوطه سازی و ایجاد فضای سبز در تراس و بالکن مجتمع‌های آپارتمانی موجب کاهش فقر سبزینگی می‌شود.

سخن آخر

گفتیم که هدف طراحی بیوفیلیک ایجاد تناسب بین زندگی مدرن شهری و نیاز انسان برای ارتباط با طبیعت است. همچنین از ساختمان‌های سبز و اجزا آن‌ها صحبت کردیم و اینکه چگونه طراحی بیوفیلیک را محقق می‌کنند. درنهایت تأکید می‌کنیم که طراحی بیوفیلیک با افزایش تنوع زیستی، انتشار دی‌اکسید گربن را کاهش داده و سلامت ما و زمین عزیزمان را تضمین می‌کند.

برای دریافت مشاوره رایگان درزمینه‌ی طراحی فضای سبز و محوطه سازی با ما در مجموعه ایده سبز تماس بگیرید. امکان مشاوره رایگان از طریق شماره‌های 09121173266، 09126494926  و 02177245295  برای شما فراهم شده است.

منبع: سایت بامیک

بیوگرافی میثم شکری ساز کارآفرین برتر ایران

۱۵ بازديد

بیوگرافی میثم شکری ساز کارآفرین برتر ایران

 

 

میثم شکری ساز (زاده ?? فروردین ???? در اصفهان) کارآفرین، نویسنده، مشاور و مدیر عامل ایرانی در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. وی دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلین آلمان و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه امیر کبیر تهران است.

https://www.stageit.com/parsianmagg

 

https://www.drupalgovcon.org/user/122761

 

https://coderwall.com/parsianmagg

 

زندگینامه، خاطرات:

 

 

او در دوران جنگ ایران و عراق در خانواده ای متوسط ??در شهر اصفهان به دنیا آمد. پدرش از نیروی دریایی ارتش ایران و در آن زمان در خلیج فارس خدمت می کرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضی به ترک منطقه نشد و تا پایان جنگ فعال بود.

 

شاید روحیه نیرومند پدر برای فداکاری در راه خاک و وطن تا حدودی بر پسرانش تأثیر گذاشته است تا اینکه بعداً مردمی مصمم و مصمم برای ایرانی آزاد و آباد شدند.

 

میثم به دلیل کار پدرش تا سن 15 سالگی در پایگاه دریایی بوشهر زندگی کرد. البته تجربه زندگی در بوشهر و فرصت ها و امکاناتی که در این منطقه وجود داشت، بعدها بر روحیه او تأثیری نگذاشت و از موقعیت جغرافیایی این اقلیم نظرات متفاوتی را استخراج کرد.

https://www.demilked.com/author/fanphdacc/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25361

 

 

 

در اوایل دهه هشتاد با جراحاتی که پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگی زودهنگام شد و به همین دلیل بوشهر را ترک کردند و دوباره در اصفهان زندگی کردند.

 

با زندگی در اصفهان و با بهترین شرایط برای خانواده، استعداد ذاتی میثم شکوفا شد و موفقیت های شگفت انگیزی در زمینه تحصیل به دست آورد. پس از پایان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته مهندسی صنایع مشغول به تحصیل شد.

https://www.theoutbound.com/fanphdacc

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/fanphdacc/454180/

 

 

 

فضای دانشگاه فرصتی برای بروز استعدادهای درونی او شد و با مطالعات متعدد او در زمینه های کاری و کارآفرینی، بستر مناسبی برای «آموزش» شکل گرفت.

 

همچنین در اثر تلاش و پشتکار بر اساس سه ویژگی مهم استقلال، ریسک پذیری و اعتماد به نفس با نهادهای آموزشی از جمله جهاد دانشگاهی و موسسات آموزش عالی وارد همکاری شد.

 

وی در این مدت تحصیلات خود را ادامه داد و مدرک دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد. علاوه بر این، طبق مقرراتی که در آن زمان بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه آشتنبیس در برلین آلمان وجود داشت، مدتی به آلمان سفر کرد تا بتواند یک دوره جداگانه MBA زبان انگلیسی را در آن دانشگاه و فارغ التحصیل آن بگذراند. پایان نامه کارشناسی ارشد او مبتنی بر جهانی شدن آموزش الکترونیکی بود.

https://www.longisland.com/profile/fanphdaac

 

https://www.wishlistr.com/profile/fanphdaac

 

 

او توانست کتاب های زیادی را ترجمه و تالیف کند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژی چیست؟

 

شما برنده هستید

https://hypothes.is/users/karmandandolatt

 

http://kabipanel.xobor.de/u180_karmandandolatt.html

 

 

اسرار قدرتمند بازاریابی

 

روحش شاد

 

بازاریابی گوریل

 

محکم بایستید و با دستان خالی مذاکره کنید

 

نویسنده:

 

بازاریابی مدرن

 

داستان های ناگفته ایده های مدیریت

 

بازاریابی و تجارت اسلامی

 

https://www.wishlistr.com/profile/karmandandolatt

 

https://knowyourmeme.com/users/karmandandolatt

 

روابط فردی و سازمانی

 

کتاب‌هایی مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترین آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

 

میثم شکری ساز در حال حاضر یکی از کارآفرینان و سخنرانان برجسته در ایران است و بیش از ده ها جایزه و افتخار از مراکز علمی و تحقیقاتی کشور دریافت کرده است.

هیوندای النترا نسل پنجم در برابر کیا سراتو نسل سوم

۱۶ بازديد

هیوندای النترا نسل پنجم در برابر کیا سراتو نسل سوم

 

صنعت جهانی خودروسازی در دو دهه اخیر بدون شک مدیون دو کشور مهم و تاثیرگذار در این صنعت است؛ کره جنوبی و چین. اما بدهی و بدهی مردم جهان به این دو کشور لزوما در مسیر مثبتی قرار ندارد.

 

چینی ها به جهانیان ثابت کردند که حتی به بهای زندگی اشغالگران خودروهای تولیدی شان؛ آنها قادر به تولید خودروهای با کیفیت پایین، ناامن و به سادگی ارزان حجم بالا هستند که در نهایت از کشورهای در حال توسعه (از جمله ایران) سبقت خواهند گرفت. اگرچه ظرفیت کافی برای تولید خودروهای با کیفیت و قابل توجه دارند، اما تمرکز اصلی آنها تامین بازارهایی است که نیاز به گردش بزرگ دارند و این بازارها را با زباله های خود عرضه می کنند.

 

اما کره ای ها رویکرد متفاوتی را در پیش گرفت. یک قاعده بسیار ساده و اساسی در اصول آموزش بهترین تک تیراندازان جهان در ارتش آمریکا وجود دارد که می گوید: «هر چه هدف شما کوچکتر باشد، اشتباه کمتر خواهد بود.» این دقیقا همون کاریه که کره ای ها کردن . خودروی کم هزینه شرق آسیا هدف نهایی رقابت با تولیدکنندگان بزرگ خودرو از جمله همسایگان شرق ژاپن و برخی رقبای بزرگ اروپایی را تعیین کرده است. در نتیجه، هیچ جا برای خطا برای کره ای ها وجود نداشت، چرا که سیگنال آن ها کاملاً واضح، دقیق و واضح بود؛ در نتیجه، هیچ جا برای خطا برای کره ای ها وجود نداشت، چرا که سیگنال آن ها کاملاً واضح، دقیق و واضح بود؛ در نتیجه، هیچ جا برای خطا برای کره ای ها وجود نداشت، چرا که سیگنال آن ها کاملاً واضح، دقیق و واضح بود اون بهترین ها رو توی دنیا هدف قرار داد

 

امروز پس از بیش از دو دهه شاهد پیشرفت دیوانه وار خودروسازان کره ای هستیم که حتی با برادران و رقبای نزدیک خود برای سهم بیشتر بازار در بازار بزرگ آمریکا در حال جنگ هستند.

 

با تشکر از قوانین واردات که زمانی برای ایرانیان رایگان بود، بازار کشور ما نیز می توانست رنگ و بوی برخی از محصولات اصلی و گاهی روزمره این خودروسازان کره ای را ببیند. شهر خودروسازی گروه خودروسازی هیوندای / کیا با نام های Elantra (با تلفظ صحیح Elantra) و Cerato گزینه های محبوب و با قیمت خوبی در بازار ایران هستند که فرصت حضور در نسل های مختلف را در بازار کشور ارائه می دهند. بازار خودرو، حتی در مدل های مونتاژ شده. http://yadakicerato.ir/

https://tinyurl.com/5dufyhk4

ریشه شناسی، برادران قدیمی

 

کیا سراتو با نام جهانی Forte یا K3 در دیگر بخش های بازار جهانی؛ این برنامه برای اولین بار در سال ???? به دنیا معرفی شد. یک شهر کوچک با چهره ای نه چندان زیبا، که البته با کمک شرکت اطلس خودرو، شرکتی که نماینده واردات برند کیا به ایران است، فرصت ورود به بازار کشور را پیدا کرد. نسل دوم سراتو که در سال ???? در بازار جهانی راه اندازی شد، مدت هاست که وجود داشته و در واقع پس از راه اندازی نسل سوم؛ موفق شد به عنوان نسخه مونتاژ داخلی توسط شرکت سایپا به بازار داخلی ایران حمل شود.  http://yadakicerato.ir/

 

 

https://unsplash.com/@samasarah2

https://www.evernote.com/shard/s447/sh/3c81bdbb-5f97-2049-9f23-efdcae0adfdf/2c6c6c2a845d4f31f83b7741f01b92ab

https://www.liveinternet.ru/stat/yadakicerato.ir/

https://coub.com/samasarah2

https://giphy.com/channel/SamaSarah2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/9537c133-f3da-4d77-af20-0ee2ef2c0168/Sama-S

https://www.fanfiction.net/~samasarah2

https://seekingalpha.com/user/56058786/comments

 

 

آیا ترکیب کردن شیر و عسل برای سلامتی مفید است؟

۱۹ بازديد

آیا ترکیب کردن شیر و عسل برای سلامتی مفید است؟

 

عسل و شیر یک ترکیب کلاسیک است که اغلب در نوشیدنی ها و دسرها به طور یکسان استفاده می شود.

 

شیر و عسل علاوه بر بخشیدن آرامشی باورنکردنی، می توانند طعمی غنی را به دستور العمل های مورد علاقه شما بیاورند.

 

به علاوه، این دو ماده به دلیل خواص دارویی آنها مورد تحقیق قرار گرفته اند و اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شوند. اما این به شرطی است که شما موفق به خرید عسل طبیعی از منبعی قابل اعتماد شوید.

 

این مقاله به بررسی فواید و مضرات عسل و شیر می پردازد.

 

فواید

ترکیب شیر با عسل ممکن است با چندین فواید بالقوه برای سلامتی همراه باشد.

 

افزایش کیفیت خواب و آسودگی در خواب

 

بسیاری از مردم یک لیوان شیر گرم را با عسل درست قبل از خواب می نوشند تا به بهبود کیفیت خواب کمک کنند، و این درمان توسط علم پشتیبانی می شود.

 

در واقع، یک مطالعه شامل 68 نفر که به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شده بودند، نشان داد که نوشیدن مخلوط شیر و عسل دو بار در روز به مدت 3 روز کیفیت کلی خواب را بهبود می بخشد.

 

به علاوه، چندین مطالعه نشان داده‌اند که هم شیر و هم عسل می‌توانند خواب را در صورت استفاده جداگانه نیز بهبود بخشند.

 

به عنوان مثال، یک مطالعه نشان داد که مصرف 10 گرم یا حدود 1/2 قاشق غذاخوری عسل 30 دقیقه قبل از خواب باعث بهبود کیفیت خواب و کاهش سرفه شبانه در 300 کودک مبتلا به عفونت های تنفسی شد.

 

به طور مشابه، مطالعه ای روی 421 فرد مسن نشان داد که کسانی که به طور منظم شیر یا فرآورده های شیری مصرف می کنند، کمتر به اختلالات خواب دچار می شوند.

 

فواید شیر و عسل برای استحکام استخوان ها

 

شیر منبع عالی کلسیم است، یک ماده مغذی مهم که نقش کلیدی در سلامت استخوان ایفا می کند.

 

برخی تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن شیر می تواند تراکم مواد معدنی استخوان را بهبود بخشد و ممکن است با کاهش خطر پوکی استخوان و شکستگی مرتبط باشد.

 

ترکیب شیر با عسل می‌تواند فواید استخوان‌سازی را بیشتر افزایش دهد.

 

در واقع، یک بررسی گزارش داد که عسل به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی می تواند از سلامت استخوان ها محافظت کند. اگر خرید عسل طبیعی کوهستان را تجربه کرده باشید به این مسئله ایمان خواهید داشت.

 

بررسی دیگری از 9 مطالعه نشان داد که مصرف مکمل عسل می‌تواند برخی از اثرات منفی مرتبط با ورزش غیر اصولی  را کاهش دهد و در عین حال استخوان‌سازی را افزایش دهد.

 

افزایش سلامت قلب با شیر و عسل

 

شیر و عسل هر کدام با چندین فواید بالقوه در مورد سلامت قلب مرتبط هستند.

 

به طور خاص، نشان داده شده است که شیر سطوح کلسترول خوب (HDL) را افزایش می دهد، که می تواند به پاکسازی پلاک از شریان ها برای محافظت در برابر بیماری قلبی کمک کند. با این حال، این فقط برای شیر کامل صادق است، نه شیر بدون چربی.

 

همچنین سرشار از پتاسیم است، یک ماده مغذی ضروری که می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.

 

در همین حال، مطالعات نشان می دهد که عسل می تواند سطوح تری گلیسیرید، کلسترول تام و کلسترول LDL (بد) را کاهش دهد - که همه اینها عوامل خطر بیماری قلبی هستند.

 

حتی ممکن است چندین نشانگر التهاب را کاهش دهد، که می تواند به بیماری قلبی نیز کمک کند.

 

مضرات مصرف شیر و عسل

 

اگرچه شیر و عسل ممکن است فواید متعددی برای سلامتی داشته باشند، اما چند اشکال وجود دارد که باید در نظر گرفت.

 

برای شروع، اگر به عدم تحمل لاکتوز یا رژیم غذایی بدون لبنیات پیروی می کنید، یا اگر به شیر حساسیت دارید، شیر گاو ممکن است مناسب نباشد.

 

مصرف لبنیات همچنین می تواند با خطر بیشتر برخی بیماری های پوستی از جمله آکنه، روزاسه و اگزما مرتبط باشد.

 

همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که اگرچه عسل دارای خواص سلامتی است، اما قند و کالری بالایی دارد.

 

مصرف مقادیر زیاد قند  اضافه شده می تواند به افزایش وزن، بیماری قلبی، دیابت و مشکلات کبدی کمک کند.

 

عسل همچنین برای کودکان زیر 12 ماه نامناسب است، زیرا حاوی باکتری هایی است که می تواند در ایجاد بوتولیسم نوزاد، یک بیماری جدی و بالقوه تهدید کننده زندگی، نقش داشته باشد.

 

علاوه بر این، گرم کردن عسل در دمای بالا می تواند تشکیل هیدروکسی متیل فورفورال (HMF) را افزایش دهد، ترکیبی که می تواند اثرات مثبت و منفی بر سلامتی در صورت مصرف در مقادیر زیاد داشته باشد.

 

بنابراین، بهتر است میزان مصرف خود را تعدیل کنید و از گرم کردن آن در دمای بالا اجتناب کنید تا فواید بالقوه آن برای سلامتی به حداکثر برسد.

 

سخن آخر

 

شیر و عسل دو ماده قوی هستند که چندین فواید سلامتی را ارائه می دهند.

 

به ویژه، آنها ممکن است کیفیت خواب را بهبود بخشند، استحکام استخوان ها را تقویت کنند و سلامت قلب را ارتقا دهند.

 

با این حال، این غذاها ممکن است اثرات نامطلوبی نیز داشته باشند و برای همه مناسب نباشند.

 

بنابراین، بهتر است میزان مصرف خود را تعدیل کنید و از این ترکیب به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل لذت ببرید.

در پایان اگر به دنبال سایت عسل طبیعی می گردید، روی همین  کلمه کلیک کرده و وارد بهترینِ آن در کشور شوید.

 

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/30cfedfb-ac9d-7401-c734-beb9554e94fe/c5ed9aafd96837055eba283e03187338

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/8b77b3952b2    

https://healthrelated34.werite.net/preview/muhammadzaid122/5b4e33a6910e591bc69624815432123 b005e8bf6/2022/04/12/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-    %D8%A2%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2- %D8%A2%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF   !        

https://www.launchora.com/story/1649757625--0        

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23006545       

https://justpaste.it/98y3g        

https://anotepad.com/notes/r62yi47b  

https://www.liveinternet.ru/users/muhammadzaid2/post491746480

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/04/blog-post.html           

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:3056896   

https://all4webs.com/muhammadzaid/157017401575-15751586-15781575?48256=17852         

 

Google Voice چگونه کار می کند و آیا باید از آن استفاده کنید؟

۱۹ بازديد

Google Voice چگونه کار می کند و آیا باید از آن استفاده کنید؟

 

 

 

Google Voice یک سرویس تلفنی صدا از طریق پروتکل اینترنت (VoIP) است که در سال 2009 تاسیس شد. شما می توانید از این سرویس برای برقراری و دریافت تماس های تلفنی و همچنین ارسال پیام های متنی استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای انتقال تماس ها از یک شماره به شماره دیگر استفاده کنید، بنابراین می توانید به راحتی تمام ارتباطات خود را از طریق تلفن مدیریت کنید.

 

از آنجایی که Google Voice یک سرویس VoIP است، فقط از طریق اینترنت کار می کند. اما این بدان معناست که هر جا که به اینترنت متصل هستید، می توانید به این سرویس دسترسی داشته باشید و تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و موارد دیگر. بهتر از همه، برای استفاده از Google Voice فقط به یک میکروفون و بلندگو نیاز دارید، بنابراین چه تصمیم به برقراری و برقراری تماس با لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود داشته باشید، به خوبی کار خواهد کرد.

 

Google Voice را به عنوان تلفنی در نظر بگیرید که می‌توانید هر کجا که می‌روید با خود بیاورید و در هر دستگاهی که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

Google Voice چقدر هزینه دارد؟

 

یکی از مزایای Google Voice این است که بسیار مقرون به صرفه است. این یک سرویس رایگان برای ثبت نام است، و تا زمانی که از آن برای برقراری ارتباط بین شماره Google Voice خود و سایر شماره‌های ایالات متحده استفاده می‌کنید، برقراری تماس و ارسال پیام‌های متنی کاملاً رایگان است.

 

وقتی می‌خواهید با خارج از کشور تماس برقرار کنید، باید اعتباراتی را به حساب خود اضافه کنید تا هزینه خدمات را پرداخت کنید. با این حال، در بیشتر موارد، هزینه ها حداقل و فقط چند سنت در دقیقه است.

 

در اینجا یک ابزار مفید از Google در مورد نرخ تماس آورده شده است. می‌توانید کشوری را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید وارد کنید و هزینه آن را ببینید.

Google Voice چگونه کار می کند؟

 

Google Voice در نحوه کار و نحوه تنظیم آن بسیار ساده است.

 

این سرویس از طریق یک اتصال باند پهن کار می کند، بنابراین تا زمانی که به شبکه خانگی یا اداری خود متصل هستید، به خوبی کار می کند.

 

هنگامی که برای اولین بار ثبت نام می کنید، می توانید از شماره تلفن خود استفاده کنید که می توانید آن را به سرویس منتقل کنید یا شماره تلفن خود را دریافت کنید. اگر دومی را انتخاب کنید، باید کد منطقه خود را وارد کرده و شماره تلفن مورد نظر را انتخاب کنید. اگر به ارقام شماره تلفن اهمیت می‌دهید (مثلاً اگر یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یک شماره روشویی دریافت کنید که مردم می‌توانند شماره‌گیری کنند)، می‌توانید ارقام مورد نظر خود را وارد کنید و ببینید آیا در دسترس هستند یا خیر.

 

هنگامی که شماره تلفن خود را دارید (این بلافاصله اتفاق می افتد)، می توانید پیام پست صوتی خود را ایجاد کنید. سپس می توانید از تلفن یا رایانه خود شروع به برقراری تماس کنید. همچنین می توانید از این سرویس برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید.

 

وقتی یک پست صوتی در Google Voice دریافت می‌کنید، می‌توانید در برنامه به آن دسترسی داشته باشید و رونوشت (و ضبط) آن را به ایمیل خود ارسال کنید.

 

هنگامی که تماسی دریافت می‌کنید، به‌خصوص اگر Google Voice خود را به تلفن همراه خود فوروارد کرده باشید، هشداری می‌شنوید که فردی در حال تماس با شماره Google Voice است. سپس این گزینه را خواهید داشت که پاسخ دهید یا نه. و اگر تصمیم به تماس مجدد دارید، می‌توانید تصمیم بگیرید که شماره Google Voice شما به‌جای شماره آیفون یا دستگاه Android در شناسه تماس‌گیرنده شخص نشان داده شود.

 

و اگر می‌خواهید شماره شما به چندین دستگاه زنگ بخورد، بسیار خوب است. این به ویژه در تنظیمات شرکتی مفید است، جایی که افراد متعددی ممکن است بخواهند به خط شرکت پاسخ دهند.

 

https://www.diigo.com/user/jeannelane3

https://www.blogtalkradio.com/jeannelane3

https://www.viki.com/users/jeannelane3_807/about

https://visual.ly/users/jeannelane3/portfolio

https://ask.fm/jeannelane3

https://audiomack.com/jeannelane3

http://www.wikidot.com/user:info/jeanne-lane

https://www.yelp.ca/user_details?userid=9-CNo_IPmqPWWDv42zmm2Q

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230ww1r3v2x?live

https://slides.com/jeannelane3

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

 

 

چشمی معمولی را به جای چشمی تشخیص حیوانات

۱۸ بازديد

چشمی معمولی را به جای چشمی تشخیص حیوانات

چالش :

چالشی که در میان سنسورهای معمولی وجود دارد ، این است که در صورتی که حیوان یا شیء باعث تحریک چشمی شود، دستگاه آلارم می زند که در اکثر موارد ، مشتری نیاز به چنین آلارمی ندارد و می خواهد صرفا چشمی ها حرکت های توسط انسان را تشخیص دهد .

بدین منظور چشمی های تشخیص حیوانات که به نام های مختلفی موسوم هستند ( وزنی ، حجمی و … ) ابداع شدند ، در این مقاله روشی را به شما معرفی خواهیم کرد که با چشمی معمولی کارکرد چشمی تشخیص حیوانات را داشته باشید .

 

راه حل

برای تشخیص حرکت انسان می توان از ? چشمی استفاده نمود ، بدین شکل که ? چشمی به صورت موازی بسته شده و یکی به پایین و یکی به بالا نگاه می کند .


شرط ارسال سیگنال به دستگاه ، تحریک هر دو چشمی می باشد .


دلیل استفاده از ? چشمی به صورت موازی که یکی به پایین و یکی به بالا نگاه می کنند و شرط ارسال سیگنال تحریک هر دو چشمی باشد این است که از این طریق می توان انسان را از قد آن شخص تشخیص داد و در صورتی که حیوانی مانند گربه از جلوی چشمی رد شود فقط یک چشمی که به پایین نگاه می کند تحریک می شود و سیگنال آلارم برای دستگاه ارسال نمی شود.

 

نتیجه گیری

استفاده از چشمی معمولی به عنوان چشمی تشخیص حیوانات هم در صد خطا را کاهش می دهد و هم استفاده از چشمی معمولی از یک چشمی تشخیص حیوانات مقرون به صرفه تر است.

  1. دوربین مدار بسته
  2. قیمت دوربین مدار بسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. نصب دوربین مداربسته