مجوز نشر الکترونيکي چيست؟

۳ بازديد

مجوز چاپ کتاب دیجیتال و یا مجوز  نشر الکترونیکی به منزله‌ی مجوز برای چاپ الکترونیک یا دیجیتالی نسخه‌ی فیزیکی کتاب منتشر شده است تا به صورت ایبوک (Ebook) با فرمت پی دی اف (PDF) و در اختیار همه قرار بگیرد که این مجوز بعد از ? مجوز معمول چاپ کتاب صادر خواهد شد. کارشناسان ما در شبدا به صفر تا صد مجوز چاپ کتاب دیجیتال در این مقاله میپردازند.

مجوز نشر الکترونیکی چیست؟

مجوز نشر الکترونیکی یا مجوز چاپ کتاب دیجیتال مشابه با مجوز سنتی کتاب برای چاپ و نشر استفاده می‌شود با این تفاوت که با این مجوز افراد می‌توانند کتاب های خود را به شکل فایل PDF یا CD در محیط آنلاین و دیجیتال نیز به فروش برسانند. نویسندگان و ناشرانی که چنین مجوزی را دریافت نکنند، امکان عرضه و فروش کتاب خود را نخواهند داشت و در صورت بروز مشکلات حقوقی، امکان پیگیری قانونی هم وجود ندارد لذا دریافت این نوع مجوز که صدور آن زمان زیادی منی‌برد کاملا ضروری است. توجه داشته باشید که از مجوز چاپ کتاب دیجیتال یا نشر الکتریکی با اسامی مثل مجوز نشر آنلاین یا مجوز چاپ الکترونیکی هم نام برده می شود که تمامی آن‌ها یک معنی دارد و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. به صورت کلی افرادی که مایلند علاوه بر نسخه‌ی چاپی و فیزیکی کتاب، نسخه‌ی الکترونیک یا دیجیتالی آن را هم به فروش برسانند، به چنین مجوزی نیاز دارند که آخرین مرحله‌ی دریافت مجوزها می‌باشد.

منبع : https://shabdaprint.com/%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%da%86%d8%a7%d9%be-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.