بهترين منطقه براي خريد خانه در استانبول

۵ بازديد

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

b9_ce34.jpg

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول - در هنگام خرید خانه در استانبول موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. برای مثال در نظرگرفتن اروپایی یا آسیایی بودن منطقه، وجود مراکز خرید، سیستم حمل و نقل عمومی و … از عوامل تاثیرگذار در انتخاب خانه هستند. بنابرین ما در این مطلب قصد داریم تا درباره بهترین محله های استانبول برای خرید خانه صحبت کنیم، پس با مجله گردشگری پروان آکادمی همراه باشید.

مناطق استانبول

استانبول دارای 39 منطقه اروپایی و آسیایی است که در این میان 14 ناحیه آن جزو مناطق آسیایی و 25 بخش آن اروپایی است. این شهر از لحاظ تجاری و صنعتی در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است که همین مورد باعث جذب بیش تر گردشگران به استانبول شده است.
به دلیل پتانسیل بالای این شهر ساخت و سازهای زیادی در استانبول صورت گرفته است که در نتیجه آن را به مقصدی مناسب برای خرید خانه تبدیل کرده است. قسمتی از این شهر مدرن در اروپا قرار گرفته است که باعث شده افرادی زیادی علاقه به خرید خانه در استانبول داشته باشند. محله های استانبول هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند که توجه به این نکات باعث می شود، در سرمایه گذاری، بهینه هزینه کنیم و قیمت محله های استانبول متفاوت است.

منطقه ماسلاک استانبول

منطقه ماسلاک مستعد سرمایه گذاری در قسمت املاک است و در بخش اروپایی ترکیه قرار گرفته است. از ویژگی های این منطقه وجود حمل و نقل عمومی مناسب، مرکز خرید، ساختمان های هنری و نزدیکی به جاده اصلی است. این محله تنها چند دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد و در نزدیکی یکی از فرودگاه های استانبول قرار گرفته که همین مورد آن را به منطقه مهمی تبدیل کرده است. بهترین منطقه استانبول برای اجاره خانه محله ماسلاک است.
احتمالا اسم مرکز خرید وادی استانبول را شنیده باشید. این ساختمان در ماسلاک واقع شده و از نظر تجاری فعالیت های زیادی در طول سال دارد. یکی از نکات جالب درباره این مرکز خرید نزدیکی آن به جنگل بلگراد است که این موضوع این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا بعد از خرید به استراحت در این جنگل بپردازند.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

بهترین محله های استانبول - منطقه زیتون بورنو استانبول

یکی از مناطق شناخته شده و مشهور استانبول که محبوبیت زیادی پیدا کرده و باعث افزایش میزان تقاضای املاک در استانبول شده است، Zeytinburnu است. این محله پرطرفدار در ضلع اروپایی استانبول واقع شده است، در سواحل دریای مرمره، Zeytinburnu یک منطقه سرمایه گذاری با برج های مرتفع، مجتمع های مسکونی، مراکز خرید و هتل های بین المللی پنج ستاره است. زیتین بورنو در نزدیکی مرکز استانبول واقع شده است که تنها با دیوارهای قسطنطنیه قدیمی از آن جدا شده است.

منطقه شیشلی استانبول

شیشلی یکی از مناطق مهم و مشهور استانبول است که گردشگران به دلیل نزدیکی آن به بناهای تاریخی و اماکن مذهبی، علاوه بر پتانسیل عالی منطقه برای سرمایه گذاری، دوست دارند در تمام ایام سال از آن بازدید کنند. Sisli در استانبول مرکز تجارت و مراکز خرید است، زیرا یک منطقه مرکزی است که خدمات حمل و نقل عمومی و زیرساخت‌های مدرن را ارائه می دهد.

منطقه زیتون بورنو استانبول

محله Zeytinburnu یکی دیگر از محله های استانبول برای خرید خانه است. این منطقه نیز در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. اگر بخواهیم بیش تر توضیح بدهیم باید بگوییم که منطقه زیتون بورنو در نزدیکی دریایی مرمره است و مراکز خرید و هتل های لاکچری زیادی در این جا وجود دارند.
این ناحیه در فاصله چهل دقیقه ای با فرودگاه جدید شهر قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا خریداران زیادی به سمت آن جذب شوند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این ناحیه در کنار مناطقی مانند فاتح، دریای مرمره، ایرامپسا، اسنلار و کرکوی قرار دارد.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

 

بهترین محله ها در استانبول برای زندگی و خرید خانه

  • منطقه بشیکتاش استانبول
  • منطقه قاضی کوی استانبول
  • منطقه باکرکوی استانبول
  • منطقه زیتون بورنو استانبول
  • منطقه ماسلاک استانبول
  • منطقه شیشلی در استانبول
  • منطقه فاتیح استانبول
  • منطقه بی اوغلو استانبول
  • منطقه ساری یر
  • منطقه زکریا کوی استانبول
  • منطقه سوادیه استانبول
  • منطقه آجارکند استانبول
  • محله سلطان احمد استانبول
  • منطقه آتاشهیر استانبول

سخن آخر

در پایان می توان گفت که قیمت خانه در محله های استانبول بستگی به منطقه ای که انتخاب می کنید، دارد. آشنایی با بهترین محله های استانبول برای خرید خانه، برای تمام کسانی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه از طریق ملک دارند، ضرورت است. با خرید خانه در ترکیه، می توان اقامت این کشور را نیز به دست آورد. برای همین کسانی که به دنبال مهاجرت به ترکیه هستند، با خرید خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه، مقدمات اقامت خود را نیز فراهم می کنند.
اما استانبول، بزرگترین شهر ترکیه است که از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین نقطه آن، 4 ساعت فاصله وجود دارد. قطعا در خرید ملک تجاری در استانبول با خرید آپارتمان های ارزان قیمت و یا خرید ویلا در این شهر، مناطق متفاوتی پیشنهاد خواهند شد. شما با حداقل هزینه 35 هزار دلار می توانید صاحب خانه در استانبول شوید، اما حداقل سرمایه گذاری برای کسانی که میخواهند اقامت این کشور را بدست بیاورند، 250 هزار دلار است. جهت دریافت بروزترین اخبار و مشاوره ها درباره خرید خانه در استانبول می توانید با مشاورین ما در پروان اکادمی تماس حاصل نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.