آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

۹۰ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

۹۳ بازديد

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد

 

 

 

رشته طراحي جواهرات

۸۹ بازديد

 

رشته طراحي جواهرات

 

رشته طراحي جواهرات

رشته طراحي جواهرات از رشته هاي تخصصي آكادميك است كه در بسياري از كشورهاي جهان به صورت حرفه اي تدريس مي شود. طبق مصوبه جديد شوراي عالي برنامه ريزي آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، طراحي جواهرات در ليست رشته هاي دانشگاهي داخل كشور نيز قرار گرفته است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در رشته طراحي جواهرات در مقطع كارداني و كارشناسي براي علاقه مندان وجود دارد.

ulzu_q2.jpg

 

با توجه به اهميت اشتغال زايي جوانان و در جهت ارتقا كيفي مهارت ها لازم است تا در كنار ساير رشته هاي دانشگاهي، يادگيري مهارت هاي ظريف و هنرهاي پر درآمد نيز بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد. 

 

اهميت رشته طراحي جواهرات

هنرهاي ظريف از جمله طلاسازي و جواهرسازي سابقه اي ديرين در ايران زمين دارد. صنعت طلا و جواهر از گذشته تا به امروز تحولات زيادي داشته است. اين روزها كامپيوتر به كمك طراحان آمده و نرم افزارهاي تخصصي ويژه طراحي جواهر جايگزين شيوه هاي قديمي شده اند. با توجه به استعداد بالقوه اي كه در كشور وجود دارد به نظر مي رسد پتانسيل لازم براي رقابت با بازارهاي جهاني و حضور موفق در صنعت طلا و جواهرات وجود داشته باشد.

رشته طراحي جواهرات نقطه شروعي براي تحولي بزرگ در سيستم آموزشي كشور است. كساني كه علاقه به هنرهاي ظريف دارند با ورود به اين رشته و آموزش صحيح مي توانند تكنيك هاي روز دنيا را در طراحي جواهرات و سنگ هاي قيمتي فرابگيرند. رشته طراحي جواهرات از جديدترين رشته هاي آموزش عالي و البته از رشته هاي كمتر شناخته شده است. به نظر مي رسد با معرفي رشته طراحي طلا و سنگ هاي قيمتي تعداد علاقه مندان به تحصيل در اين صنعت نيز با افزايش روبرو شود.

 

آموزش طراحان متخصص در رشد اقتصادي جامعه تاثيرگذار است. دانش آموختگان اين صنعت مي توانند به تنهايي كسب و كار پر درآمدي را راه اندازي كنند. اشتغال در اين حرفه براي افراد علاقه مند به كارهاي ظريف كه دانش آكلدميك را آموخته اند، بسيار راحت تر است. اگر علاقه به جواهرسازي داريد و مي خواهيد ازجديدترين متدهاي روز دنيا براي طراحي جواهرات كمك بگيريد حتما در يكي از دوره هاي آموزشي رشته طراحي جواهرات شركت كنيد.

 

كسب دانش تخصصي در طراحي جواهرات تنها با گذراندن دوره هاي حرفه اي امكان پذير است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در اين رشته از طريق كاردانش ميسر است. طراحي جواهرات كار دانش از رشته هاي مورد علاقه جوانان در دبيرستان است. تحصيل در دوره كارداني رشته طراحي جواهرات و همچنين كارشناسي اين رشته از طريق آموش عالي امكان پذير است.

گذراندن دوره طراحي جواهرات براي ورود موفق به بازار كار از طريق آموزش هاي حضوري و آنلاين نيز امكان پذير است. هم اكنون اين دوره آموزشي در تهران توسط مدرس بين المللي طراحي جواهر آموزش داد مي شود.

” سالار پور ايماني” مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريكس تدريس دوره آموزشي طراحي جواهرات را بر عهده دارد. ايشان مولف كاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر به زبان فارسي است. رشته طراحي جواهرات افق تازه اي براي اشتغال زايي جوانان ايجاد كرده و اميد است كه بتواند بخشي از ضعف اجرايي در اين حوزه را جبران كند.

 

حفاظ پنجره آهني ديوار

۷۵ بازديد

حفاظ پنجره آهني ديوار
حفاظ آهني چيست؟

حفاظ ديوار در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند.

به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني نسبت مي دهند.

شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني آشنا كنيم.

 

حفاظ آكاردئوني


حفاظ آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد.

در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است.

به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه با  چهار چوب پروفيل كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است.

اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

حفاظ شاخ گوزني


حفاظ شاخ گوزني امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود.

البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه حفاظ آهني از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد.

علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد.

پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

 

حفاظ پنجره و كارايي هاي آن


زماني كه صحبت از حفاظ پنجره به ميان مي آيد، بدون شك ميدانيد كه منظور همان ميله هايي هستند.

كه از جنس فلز يا استيل ساخته مي شوند و يك حفاظ را براي پنجره هاي شيشه اي و قابل شكست شما ايجاد مي كنند.

اما چرا نرده پنجره امروزه جز بخش هايي است كه نميتوانيد در ساخت خانه و مكان هاي ديگر از آن صرف نظر كنيد؟

كارايي هاي حفاظ پنجره
زماني كه صحبت از نرده پنجره به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند.

كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد.

با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت مقوله اي است.

كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد.

و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد.

زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد.

امنيت يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

 

حفاظ آهني پنجره دوجداره


امروزه اغلب پنجره هايي كه در ساخت خانه و يا به طور كل ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند دوجداره هستند.


انوع حفاظ پنجره فرفورژه

 

حال سوالي كه پيش مي آيد اين است كه وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده كنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب كنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود كه شما در كيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلكه آنچه بايد بدانيد اين است كه قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي كه در زمينه تكنولوژي هاي مربوط به جوشكاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

 

كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟


شايد اصلي ترين عاملي كه باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است كه اين نوع محصولات معمولا دارا كيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي كه يك خريدار به آن دقت خواهد كرد نيز همين كيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممكن است كه ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است كه اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و كيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است كه توانسته اند تا اينجا پيشروي كنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز كنند.

 

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه


كيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت كنيد اين است كه اين نوع نرده ها هم كم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد.

در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

شما ميتوانيد در خانه خودتان لوازم و وسايل با ارزشي را نگهداري كنيد اما آيا ميتوانيد امنيت آن ها را نيز تضمين كنيد؟

 

حفاظ نرده استيل


زندگي روزمره ايجاب مي كند كه شما اغلب در خانه حضور نداشته باشيد.

و همين هم باعث مي شود كه خانه شما ايمن و ضدسرقت نباشد.

در اين حال اينكه شما بتوانيد از يك حفاظ مناسب براي درب ها و پنجره هاي خود استفاده كنيد،

علاوه بر اينكه از ورود غير مجاز افراد جلوگيري مي كند، از سقوط ناگهاني افراد و همچنين وسايل در شرايط مختلف نيز جلوگيري خواهد كرد.
زماني كه صحبت از امنيت خانه مي شود، نخستين بخشي كه در ذهن شما پررنگ خواهد شد

نصب نرده پنجره و درب است. اين حفاظ ها در واقع تاثير بسزايي را در امنيت خانه و ساختمان شما خواهند داشت

چرا كه ميتوانند حين ورودهاي غيرمجاز مانند يك سد محكم عمل كنند.

 

نصب حفاظ پنجره


با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند.

كه نصب حفاظ پنجره تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند.

و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند.

لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد.

راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد.

در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

اگر شما منزل يا ويلايي داريد كه در آن سكونت نمي كنيد، به طور قطع نصب حفاظ پنجره مي تواند.

به شما در اين زمينه كمك كند و امنيت را براي شما فراهم آورد.

 

 

معرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

۸۹ بازديد

معرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي وب سايت دانلود بنر لايه باز

در اين بخش قصد معرفي وب سايت براي دانلود بنر PSD (بنر لايه باز با قيمت ارزان ، اين پك شامل بنر لايه باز اينستاگرام با طراحي ايراني ، بومي و اختصاصي (بنر لايه باز فارسي اينستاگرام به صورت ثابت و بنر لايه باز اينستاگرام به صورت متحرك) بنر لايه باز فارسي فيسبوك (دانلود بنر فيسبوك) ، بنر لايه باز تلگرام ، بنر لايه باز فارسي سروش ، بنر لايه باز فارسي يوتوب و ... در فروشگاه فايل سعي بر اين است طرح هاي خلاقانه و اختصاصي فروشندگان و طراحان درج و تاييد شوند ، لذا  اكثر بنرهاي ارائه شده در وب سايت فايل دات كام طراحي شده توسط تيم ايراني و به همراه فونت و كاملا لايه باز و قابل ويرايش مي باشد .. جهت دانلود بنر لايه باز فارسي هم اكنون وارد سايت فايل شده و از تخفيف هاي ويژه طراحان در خريد فايل استفاده و فايل مد نظر خود را به آساني دانلود نمائيد...

بنر لايه باز

 

دانلود بنر اينستاگرام لايه باز از فروشگاه فايل - بنر لايه باز فروشگاهي

جهت دانلود بنر اينستاگرام لايه باز فروشگاهي (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ... تمامي بنر ها بررسي ، در سايز و رزوليشن استاندارد قابل استفاده در هر نوع وب سايت و يا شبكه اجتماعي ارائه شده است.  

دانلود بنر لايه باز اينستاگرام باز مد و فشن

جهت خريد و دانلود بنر اينستاگرام لايه باز مد و فشن (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...  

دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف

جهت دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف (خريد بنر PSD فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...  

بنر اينستاگرام

   

سربرگ لايه باز

خريد و دانلود سربرگ فارسي به صورت لايه باز ، انواع سربرگ شركتي ، سربرگ اداري به صورت PSD طراحي با سليقه هاي مختلف و در موضوعات گوناگون ، جهت دانلود سربرگ PSD به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) و قسمت سربرگ مراجعه نمائيد.  

طراحي سربرگ

   

طراحي و دانلود كارت ويزيت لايه باز

دانلود كارت ويزيت فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...  

دانلود كارت ويزيت شركتي لايه باز

دانلود كارت ويزيت شركتي فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد فايل » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...  

دانلود كارت ويزيت شخصي لايه باز

كارت ويزيت براي اشخاص حقيقي و حقوقي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز در سايت خريد فايل ...

كارت ويزيت

  بيشتر از وب سايت فايل :

اسكريپت كد گذاري آنلاين ، كاركرد سريع و امكان نصب بر روي هاست هاي اشتراكي

اسكريپت كد كردن قالب وردپرس (اسكريپت لايسنس گذاري) : – اين نرم افزار تحت وب بر روي انواع هاست هاي اشتراكي قابل نصب و استفاده است  

نرم افزار لايسنس گذاري PHP

  ديگر نگران هك شدن قالب و يا سوء استفاده ها از قالب خود و يا هزينه هاي گزاف اينكار نباشيد … نرم افزار لايسنس گذاري PHP و قالب هاي وردپرس ، جوملا ، اسكريپت هاي PHP و … به سه شكل لايسنس بر روي يك دامين خاص ، لايسنس بر اساس تعيين محدوديت زماني كاركرد فايل و كدگذاري فايل ها به شكلي ناخوانا و غير قابل برگشت با استفاده از رمز دلخواه شما مي توانيد يك و يا هر سه نوع لايسنس بالا را براي اسكريپت خود ايجاد كنيد.   استفاده از اين اسكريپت بسيار آسان و نياز به هيچ آموزش خاصي نخواهد داشت ، ضمن اينكه فرايند توليد لايسنس و كدكردن فايل ها در كمتر از چند ثانيه براي هر فايل قابل انجام است.

 

 

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي

۸۶ بازديد

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

 

ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

۸۸ بازديد

ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

  • ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

    لاله بازديد : 1 دوشنبه 04 فروردين 1399 نظرات ()

    • ميهن استور - خريد پستي ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

      توضيحات

      ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

      داراي 4 سري مخصوص اصلاح سر و صورت جداشونده

      مناسب اطلاح حرفه اي موي سر و ريش و سيبيل

      تغذيه انرژي با برق 220 ولت


      قيمت : 139000 تومان



      براي آقاياني كه به آراستگي خود اهميت مي دهند، وجود يك ماشين اصلاح خوب در منزل ضروري است‏. ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612 داراي قدرت بسيار بالا در عين حال قيمت بسيار مناسب مي باشد كه قابليت اصلاح سر و صورت و بدن را دارد‏.‏ چهار عدد شانه مجزا كه بصورت جداگانه روي تيغه نصب مي شوند به شما اين امكان را مي دهند كه اصلاحي يكدست و متناسب با اندازه شانه انتخاب شده را تجربه كنيد‏. اين محصول يك ماشين اصلاح حرفه اي به همراه شانه و قيچي، تيغه هايي از جنس استيل ضد زنگ با كيفيت عالي و طراحي بسيار زيبا مي باشد. منبلغ انرژي اين محصول برق 220 ولت يا همان برق خانگي مي باشد.

      قيمت : 139000 تومان

      ويژگي هاي ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612 :

      - داراي 4 سري مخصوص اصلاح سر و صورت
      - مناسب اطلاح موي سر و ريش و سيبيل
      - قابليت اصلاح با شماره صفر و خط زن
      - امكان اصلاح كردن در 5 سايز مختلف
      - داراي يك عدد شانه و قيچي اصلاح
      - كوتاه كردن موي سر در يك اندازه
      - جنس تيغه : استيل ضد زنگ
      - منبع تغذيه: برق 220 ولت
      - بسيار خوش دست




      روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
      قيمت : 139000 تومان

      برچسب ها :ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612 , موزن سر و صورت , ماشين اصلاح جينگائو , خريد اصلاح موي Jinghao , خريد اينترنتي موزن Jinghao , موزن سر و صورت حرفه اي , خريد اينترنتي موزن سر و صورت , موزن كوتاهي مو Jinghao , Jinghao JH-4612 Hair Clipper , Jinghao JH-4612 , ,

     براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

    ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612

    برچسب ها ماشين , اصلاح , و , موزن , Jinghao , مدل , JH 4612 ,

    ارسال نظر براي اين مطلب

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ماشين اصلاح و موزن Jinghao مدل JH-4612