اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

۲۹ بازديد

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

توجه بيش از حد مديران وب به ميزان مقالات توليد شده ، فقط مزارع توليد محتوا را ايجاد مي كند و از كيفيت محتواي توليدي غفلت مي ورزد. اگر از نظر فني به اين موضوع نگاه كنيم ، از بين بردن مقالات قديمي و بي فايده مي تواند Google Crawl Budget عملكرد بهتري در صفحات وب شما داشته باشد.

ما در آكادمي seoedu به طور مرتب در حال به روز رساني مطالب قديمي وبسايت هستيم و متوجه رشد عجيب در موضوع ورودي هاي خود از گوگل در سرچ كنسول seoedu شده ايم.

برگرديم به مثال گلخانه. اگر هزاران گياه و علف هرز در گلخانه خود ايجاد كنيد ، در نتيجه انرژي كمتري براي رسيدن به گياهان اصلي و مهم ايجاد مي شود. در واقع علف هاي هرز از انرژي موجود در خاك تغذيه مي كنند و باعث مي شوند گياهان اصلي تغذيه خوبي نداشته باشند و اين به معناي اتلاف انرژي است.

 

مدت زماني كه رباتهاي خزنده در وب سايت شما مقالات توليد شده را بررسي مي كنند محدود است و اين زمان نبايد صرف مرور مقالات قديمي و بي فايده در وب سايت شما شود.

 

از طرف ديگر ، محتواي مقالات شما نشان دهنده برند شماست. بهبود كيفيت مقالات قابليت اطمينان و ارزش شما را در ذهن مخاطبان خود افزايش مي دهد. محتواي وب سايت شما بايد براي مخاطبان شما ارزش ايجاد كند و اين تنها با بهينه سازي و مراقبت مداوم از محتواي توليد شده قابل انجام است.

 

اگر مي دانيد كه يك وبلاگ چقدر مي تواند براي سئو سايت شما ارزشمند باشد ، در اينجا چند نكته براي كمك به شما در استفاده بيشتر از آن آورده شده است.

مقالات قديمي چه تاثيري در سئو سايت دارند؟

در آغاز قرن بيست و يكم ، برخي از شركتهاي قدرتمند و شناخته شده دريافتند كه ارائه مقالات تخصصي و ايجاد محتواي ارزشمند حلقه مفقوده در بازاريابي آنلاين است ، كه مي تواند تعداد زيادي از كاربران را به صفحه اصلي و صفحات اصلي هدايت كند و منجر به ايجاد اطلاعات بيشتر شود. فروش محصول و خدمت شما.

Seoedu برند برتر در حوزه آموزش سئو

برخي از مشاغل همچنين وبلاگ ها را فرصت خوبي براي كسب درآمد از تبليغات مي دانند.

 

متأسفانه ، اولين تلاش ها براي ايجاد يك وبلاگ بسيار مهيج نبود. هنگام ايجاد محتواي اين وبلاگ ها ، هيچ توجهي به كيفيت و جذابيت نمي شود. وبلاگهاي بسياري از شركتها فقط ليستي از متون بود و در مقالات آنها به اصول بازاريابي محتوا توجه نمي شد.

با مقالات قديمي كه هنوز هم ارزشمند هستند چه كنيم؟

با پاسخ دادن به 5 سوال بالا درباره سرنوشت مقالات قديمي تصميم بگيريد. مقالاتي كه بايد حذف شوند مي توانند با 301 تغيير مسير به مهمترين مقاله يا صفحه اصلي وب سايت شما هدايت شوند.

 

هنگامي كه مقالات قديمي با ارزش را از مقالات بي فايده جدا كرديد ، بايد براي استفاده از ارزش آن مقالات اقدام كنيد. به روزرساني ، افزايش اطلاعات در مقاله ها و بهبود نوشتن و ظاهر مواردي است كه بايد در دستور كار قرار گيرد.

1- بهبود كيفيت و ساختار مطالب

 

براي مبتديان بهتر است اين مقالات را از نظر نوشتاري تغيير دهيد. مقالات بايد بيان خوبي داشته باشند و به ساده ترين شكل ممكن با كاربر ارتباط برقرار كنند.

 

مرحله بعدي رعايت اصول سئو و توليد محتوا در مقاله است. بررسي و قرار دادن پيوندهاي داخلي مناسب ، تصاوير جايگزين متن و نمودارهاي برچسب گذاري از جمله موارد مهمي است كه بايد انجام دهيد.

 

مرحله سوم بهبود ظاهر است. افزودن تصاوير و فيلم هاي جذاب يا استفاده از نقاط پيچ و مهره براي بهبود شكل ظاهري مقالات يكي از مهمترين كارهايي است كه مي توان در مقالات قديمي انجام داد.

 

2- به روزرساني و افزودن اطلاعات

 

مقالاتي كه محتواي به روز و ارزشمندي ارائه نمي دهند براي مخاطبان شما خوب نيستند. اما برخي از مقاله ها پتانسيل بالايي براي به روزرساني و كسب موقعيت دارند. يكي از راه هاي برگرداندن مقالات قديمي به مقالات ارزشمند ، به روزرساني اطلاعات آنها است. طبق آمار منتشر شده ، وبلاگ هايي كه پست هاي قديمي را به روز مي كنند تا 74 فرصت براي افزايش تعداد بازديد كنندگان دارند.

 

افزودن اطلاعات روش ديگري براي غني سازي مقالات قديمي است. اطلاعات جديد دريافت شده ، قوانين تغيير يافته يا قوانين جديد اضافه شده ، رويدادهاي جديد و مواردي از اين دست موضوعاتي هستند كه مي توانند به شما كمك كنند اطلاعات ارزشمندي را به مقالات قديمي اضافه كنيد.

 

3- بازنشر مطالب در شبكه هاي اجتماعي

 

اگر وقت و هزينه خود را صرف بهبود و توليد محتوا مي كنيد ، بهتر است محصول نهايي را به روش بهتري به مخاطبان خود ارائه دهيد. براي اين كار پيشنهاد مي كنيم با تغيير تاريخ انتشار ، مطالب به روز شده را در شبكه هاي اجتماعي وارد كرده و در بالاي مقالات يا حتي در صفحه اصلي سايت به كاربران نشان دهيد.

آخرين مرحله پيگيري نتايج است

هر زمان كه مأموريت خود براي حذف يا به روزرساني مقالات قديمي به پايان رسيد ، بايد آخرين مرحله را انجام دهيد. در حقيقت ، آخرين مرحله پيگيري نتايج كار و تأثير تغييراتي است كه ايجاد كرده ايد.

 

كنسول جستجوي Google به شما كمك مي كند تا آمار را مقايسه كنيد

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

۳۰ بازديد

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

۲۹ بازديد

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نكات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نكات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است كه بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌كاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد كه استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نكات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشكل از قطعات گوناگوني است كه اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشكل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يكي از مهم‌ترين نكات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود كه تحمل حرارتي را كه به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودكش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي كارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص كه گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يك نمونه از وسايل گرمايشي جديد و كاربردي است كه از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي كلمه خريد بخاري نفتي آترا كليك كنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نكات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه كنيد كه بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامكان از خريد بخاري هاي بدون دودكش خودداري كنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودكش را نبايد در محيط هاي بسته و كوچك كه كاملا درزگيري شده اند استفاده كرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است كه مطمئن شويد مسير دودكش كاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از كلاهك هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده كنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت كنيد كه بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده كنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چك و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل كنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع كرده و براي تعميرات اقدام كنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن كنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به كار بخاري لوله ي آن را لمس كنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش كرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي كنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت كنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است كه بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.

سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن

۳۴ بازديد

سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن

يكي از شيوه هايي كه مي تواند سطح ايمني را افزايش دهد ، استفاده از سيستم كنترل تردد است . با توجه به پيشرفت روز افزون سيستم هاي امنيتي و ظهور سامانه هاي مختلف ، امروزه استفاده از سيستم كنترل تردد هوشمند مي باشد .اين سيستم وظيفه مديريت و كنترل كردن رفت و آمد و يا تعريف سطح دسترسي به قسمت هاي مختلف را انجام مي دهد و در مواقع بروز مشكل با اعلام خطر به كاربر خبر رساني مي كند . تعيين سطح دسترسي به قسمت هاي مختلف شامل ارائه مجوز عبور يا مسدود كردن درب ها و مبادي ورودي افراد يا وسايل نقليه مي باشد . از سيستم كنترل تردد هوشمند مي توان در يك شركت ، بانك ، كارخانه و حتي يك طبقه استفاده نمود و آن را بر اساس نياز كاربر برنامه ريزي كرد .

سيستم كنترل تردد هوشمند در مواقع اضطراري و يا مواقعي كه فرد يا افرادي قصد تردد غير مجاز داشته باشند با ارسال اخطار و خبر رساني به كاربر اتاق كنترل از بروز خطر جلوگيري مي كند اين سيستم بسته به نوع رويداد به ماموران امنيتي پيغام هاي مناسب را ارسال مي كند . در ادامه برخي از مهمترين مزيت هاي سيستم كنترل تردد هوشمند را مشاهده مي كنيد :

كليد هاي الكترونيكي غير قابل كپي كردن هستند و سطح ايمني را بالا مي برند . به علاوه با تغيير كاربر ، نياز به تغيير قفل نخواهيم داشت و اجازه تردد توسط سيستم داده نمي شود.

ثبت كليه تردد ها در حافظه سيستم كنترل تردد هوشمند انجام مي شود و مي توان كليه ورود و خروج ها را به تفكيك تاريخ ، زمان و … مشاهده كرد . همچنين مي توان به كاربران اجازه دسترسي هاي مختلفي داد.

سيستم كنترل تردد هوشمند از انعطاف پذيري بالايي برخوردار است و مي توان براي هر كاربر تنظيمات تردد مختلفي را تعريف كرد.

كنترل قفل هاي الكترونيكي گيت ها از راه دور امكان پذير است . با استفاده از سيستم مركزي مي توانيد گيت هاي مختلف را در هر فاضله اي به سادگي تنظيم كرد.

 

سيستم كنترل تردد هوشمند هايك ويژن

  • سيستم كنترل تردد استاندالون

در سيستم كنترل تردد استاندالون يا مستقل  ، كليه تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري بدون نياز به نرم افزار مركزي عمل مي كنند . اين تجهيزات داراي حافظه داخلي ثبت اطلاعات پرسنلي افراد و رويداد ها بوده و برنامه دهي به اين سيستم ها توسط صفحه كليد كارت خوان يا لپ تاپ ها انجام مي شود .

محدوديت در برنامه ريزي تجهيزات و زمان طولاني گزارش گيري، از مهمترين نقاط ضعف سيستم كنترل تردد هوشمند مستقل است . محدوديت نصب تعداد درب ، عدم امكان شبكه شدن ، عدم توسعه پذيري سيستم ، عدم امكان يكپارچه سازي با ساير تجهيزات مانند دوربين مدار بسته  از ديگر نقاط ضعف اين سيستم ها مي باشد.

از اين  سيستم در پروژه هاي كوچك استفاده مي شود .

  • سيستم كنترل تردد تحت شبكه

سيستم كنترل تردد تحت شبكه شامل يك كامپيوتر مركزي و نرم افزار هوشمند كنترل تردد مي باشد . اين نرم افزار مي تواند تمامي تجهيزات موجود در سيستم كنترل تردد هوشمند را مديريت و مانيتور كند و در صورت نياز فرامين مختلفي را صادر نمايد .

كنترل لحظه اي گيت ها ، برنامه ريزي لحظه اي ، نمايش همزمان چندين گيت ، توسعه پذيري سيستم ، قابليت تعريف كاربران مختلف با سطح دسترسي هاي متنوع وبسياري ديگر از مزاياي سيستم كنترل تردد تحت شبكه مي باشد .

از اين سيستم مي توان در پروژه هاي بزرگ يا متوسط كنترل تردد استفاده نمود.

سيستم كنترل تردد هوشمند hikvision

سامانه كنترل تردد | امنيت از مzقولاتي بوده است كه ذهن بشر را از بدو خلقت به خود معطوف نموده و بدين منظور و در راستاي تحقق ايجاد امنيت در هر زمان ابزارهاي خاصي را اختراع و استفاده كرده است و سير تكاملي اين حركت پويا به گونه اي بوده است كه امروزه استفاده از سيستم هاي حفاظتي و امنيتي و سيستم هاي مدرن در سراسر جهان نه تنها عادي و همه گير شده است بلكه به دلايل گوناگوني از قبيل بالا بردن ضريب اطمينان، عدم مواجه با اشتباه نيروي انساني، كاهش هزينه ها، بهره بري بالا و مطلوب و صرفه جويي در زمان استفاده از اين سيستم ها امري اجتناب ناپذير به نظر مي رسد.

اصطلاح كنترل دسترسي مدت ها بصورت مفهومي مبهم مطرح مي گرديد. گاهي بعنوان كنترل دسترسي به يك سيستم از طريق منابع خارجي تفسير مي شد، مثل كنترل كردن روند ورود كاربران براي دسترسي داشتن به سرور و يا دسكتاپ.

بدين طريق به اين اصطلاح به عنوان روشي براي تاييد و اهراز هويت كاربران نگاه مي شد، در حالي كه مبحث اهراز هويت كاملا مستقل مي باشد. اصطلاح كنترل دسترسي در واقع به كنترل بيشتر بر روي دسترسي به منابع سيستم اشاره دارد يعني فرض را بر اين مي گذاريم كه هويت كاربر مورد تاييد قرار گرفته است و اكنون چگونگي نحوه دسترسي كاربر به منابع بايد كنترل گردد.

كنترل دسترسي به مكانيزمي گفته مي شود كه از طريق آن بتوان نحوه دسترسي كاربران به منابع سيستم را محدود به نيازهايشان كرد. در واقع اين مدل ها هر كدام به طريقي نحوه تامين داده ها و تنظيم حق دسترسي ها را بيان مي كنند.

داشتن سيستم هاي هوشمند و مدرن ضمن به ارمغان آوردن آسودگي خيال در ايجاد محيطي منظم و بدون اضطراب به ما كمك مي كند با هوشمند نمودن سيستم هاي پيرامونمان يك يار دلسوز و هوشيار دائم مراقب ماست. او دستورات از قبل تعيين شده ما را به دقت انجام داده و با ارائه مدرك صحت انجام كارهاي محول شده هميشه و بدون حقوق ماهانه در خدمت ما است.

سيستم عاي هوشمند كه متشكل از يك مغز الكترونيكي و سنسورهاي حساس مي باشد مي تواند تمام دستوراتمان را از قبيل كنترل در رفت و آمدها باز و بسته نمودن درب هاي منزل و محل كار ضمن شناسائي افراد و ثبت زمان و وقايع روشن و خاموش نمودن سيستم هاي مورد نياز و يا نور پيراموني، زمانبندي و هشدار در صورت عدم اجراي صحيح دستورات يا صحت انجام دستورات به هر گونه دلخواه و ... را فراهم نمايد.

كنترل تردد به عنوان ابزاري فعال جهت تاييد يا رد ورود و خروج از مكان هايي خاص مانند ساختارهاي تجاري، صنعتي، دولتي و به خصوص مراكز مالي  توليدي بكار مي رود. سيستم هاي امروزي بسيار بيشتر از محدوديت دسترسي براي يك فضا عمل مي كنند. بهبود بازدهي كاركنان و محدوديت ايجاد مسئوليت براي آن ها دلايل مهم ديگري هستند كه به طور معمول ضرورت گسترش اين سيستم ها را توجيح مي كنند.

سامانه هوشمند ماداكتو با دستيابي به تكنولوژي هاي روز دنيا سيستم هاي كنترل تردد بر اساس شناسايي مولفه هاي بيومتريك را طراحي و توليد مي كند.

 

 كاربردهاي اتوماسيون تردد

اكسس كنترل | اين سيستم دسترسي تكت تك افراد يا پرسنل به هر اتاق را تعيين مي نمايد. بنابراين مديران اداري و مديران داخلي هر سازمان مي توانند از قدرت و انعطاف اين سيستم جهت مديريت واحد زير نظر خود بهره ببرند. اين دستگاه ها از سرعت خواندن اثر انگشت و كارت و تشخيص چهره فوق العاده اي برخوردار بوده و همچنين داراي امكانات اتصال به كامپيوتر هستند. بنابراين اين دستگاه براي محيط هاي اداري كوچ و يا بزرگ مناسب است.

 

امكانات نرم افزار مديريت تردد

  • امكان تعريف محدوده زماني مختلف جهت مجوز تردد هر يك از افراد
  • امكان تنظيم ساعت و تاريخ و روز دستگاه از طريق نرم افزار
  • امكان خواندن اطلاعات ذخيره شده در هر دستگاه
  • امكان خواندن اطلاعات بصورت بلادرنگ از هر دستگاه
  • امكان ديدن چند نفر آخر همراه با ساعت و تاريخ
  • امكان ذخيره خطاهاي پرسنل هنگام استفاده از نرم افزار
  • امكان تنظيم مديرت زمان بازماندن درب
  • امكان باز كردن درب از طريق نرم افزار
  • امكان تعريف رمز براي پرسنل
  • امكان باز شدن درب با انگشت، كارت و يا رمز
  • امكان انتصاب محدوديت هاي تردد يك شخص به اشخاص ديگر در همان گروه و يا تمام افراد
  • تعريف پرسنل مجاز و زمانبندي تردد آنها
  • حذف يا اضافه كردم ريدر به سيستم و تنظيم پارامترهاي آن
  • امكان تعريف Zone
  • گروهبندي پرسنل و تعريف نجوه ترددهاي مجاز از نظر محدوده ورودي و زمانبندي گروه
  • تعريف كاركنان با سطوح دسترسي مختلف براي كار با نرم افزار و مشاهده ترافيك هر Zone مشخص شدن محل پرسنل در Zone ها بصورت Online
  • امكان گزارش گيري Zone ها بر اساس اشخاص ، زمان ها
  • مديرت كامل تردد افراد مهمان از نظر محل و زمان توسط سيستم
  • نمايش وضعيت عملكرد در بها
  • تعاريف كامل مهمانان و مدت حضور آنها در مجموعه و دربهاي مورد نياز براي دسترسي
  • امكان تعريف گروه هاي مختلف دربها و افراد براي كنترل بسيار آسانتر

 

نرم افزار Access Control System  شركت ماداكتو

  • داراي قابليت خواندن كاربران از دستگاه بصورت آنلاين و بارگزاري كاربران در دستگاه به همين شكل
  • در اين نرم افزار محدوديتي بايت معرفي دستگاه نداريد و با يك نرم افزار مي توانيد چندين دستگاه را كنترل كنيد
  • امكان فراخواني ترددها به صورت روزانه، هفتگي، ماهيانه و بر اساس تاريخ
  • امكان گزارش گيري از افراد به طور كاملا پيشرفته
  • داراي خروجي هاي تكست و اكسل
  • ايجاد كاربر با محدوديت دسترسي

 

 براي   نصب دوربين مداربسته     نيز مي توانيد با شركت مهر تجارت تماس بگيريد .  

امكانات اتوماسيون كنترل دسترسي ماداكتو سافت

كنترل دسترسي | سامانه هوشمند ماداكتو مفتحر است پس از سالها تحقيق و بررسي و ارائه نرم افزارهاي متفاوت در محيط ويندوزي و وب و همچنين استفاده از نظرات ارزشمند مسئولين محترم مجموعه هاي متفاوت و نيز با ياري كارشناسان خبره و مهندسين مجرب ماداكتو نرم افزارهاي متنوع كنترل دسترسي، حضور و غياب را به بازار ارائه نمايد.

اين مهم شما را قادر مي نمايد نظارت دقيقي بر تردد افراد در مجموعه خود داشته و گزارشات كاملي را به سمع و نظر مديران برسانيد. ماداكتو با ارائه نسخه هاي مختلف و ارائه امكانات و گزارش هاي مختلف مديريتي و پيشرفته نيازهاي سازمان ها و شركت ها را بطور كامل برآورده مي نمايد.

 

برخي از امكاناتي كه در نرم افزار ماداكتو سافت به آن پرداخته ايم عبارت است از :

  • امكان گزارش گيري از كليه ورود و خروج ها در بازه هاي زماني مشخص | اجازه ورود ، X تعداد از افراد گروه
  • N امكان ايجاد محدوديت تردد افراد يك گروه به تعداد مشخص در يك روز، به اين معني كه در يك روز X بار ورود به داخل سالن داده نشود. اُمين شخص از گروه N+1
  • امكان تعريف بازه زماني روزانه و هفته اي براي تردد افراد (مثلا از ساعت 8 الي 21 فقط روزهاي زوج)
  • امكان تعريف بازه هاي زماني متفاوت براي گروه هاي مختلف
  • امكان تعريف مدت اعتبار در نرم افزار، براي هر فرد و هر گروه، مثلا 1 ماهه، 1 ساله و ( بصورتي كه بعد از تاريخي معين اثر انگشت فرد بصورت اتومات از روي دستگاه شماره 2 حذف يا غيرفعال گردد.
  • امكان غيرفعال كردن اثر انگشت يك گروه يا فرد از طريق نرم افزار، بدون نياز به حذف دستي آنها در دستگاهها
  • امكان حذف يك يا چند گروه، و يك يا چند فرد از نرم افزار و پيرو آن، امكان انتقال اصلاح ايجاد شده به دستگاه شماره 2 بدون نياز به حذف آنها در دستگاه شماره 1
  • امكان خارج كردن يك يا چند فرد از يك گروه و پيرو آن، امكان انتقال اصلاح ايجاد شده به دستگاه شماره 2 بصورتي كه اگر فرد عضو هيچ گروهي نباشد، اجازه ورود نداشته باشد.
  • امكان انتقال يك يا چند فرد از گروه

 

 

 

چگونه تصادفات جاده اي كاهش دهيم

۳۳ بازديد

چگونه تصادفات جاده اي كاهش دهيم

مهمترين عامل تأثيرگذار در ايجاد حوادث رانندگي و جاده اي كه در تحقيقات مختلف به آن پرداخته شده، عامل انساني است كه درصد بالايي از تصادفات به اين عامل بازمي گردد.
هر چند سهم عامل انساني از ديگر عوامل بيشتر است، اما تغيير اين عامل نسبت به تغييرات تكنولوژي در حوزه راه و وسيله نقليه، كند تر است.
از آنجا كه عامل انساني نيازمند آموزش، تغيير رفتار و فرهنگ سازي است، از همين رو، فرهنگ به سختي تغيير پيدا مي كند و امر فرهنگ سازي زمان بر است.
راهكارهاي اصلي كاهش تصادفات و مرگ و مير جاده اي را بر اساس سه عامل اصلي موثر در اين قضيه بررسي مي كنيم.

مشكلات مربوط به انسان
به نظر مي رسد بهترين راهكار براي كاهش تصادفات رانندگي در آينده، آموزش و فرهنگ سازي از همان دوران ابتدايي در مدرسه است چرا كه سن كودكي مناسبترين سن براي يادگيري است به طوري كه آموزش هاي داده شده در ذهن آنها نهادينه مي شود.
براي اينكه در آينده نسلي قانون مدار داشته باشيم، بايد از همان دوران ابتدايي يا حتي قبل از ابتدايي، دوره هاي آموزشي فرهنگ رانندگي و احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي را در سطحي ابتدايي برگزار كنيم تا آنها هم با اين موضوع در زندگي آشنا شوند.
يكي ديگر از راهكارهاي انساني كه مي تواند در كاهش حوادث رانندگي تاثيرگذار باشد، سخت گيري در ارائه گواهينامه رانندگي است. علاوه بر اين ها هر فردي بايد شماره يك خودروبر مطمئن مثل خودروبر پارس را در اختيار داشته باشد تا در هنگام بروز مشكل سريع تر براي انتقالل خودرو دست به كار شود.

مشكلات مربوط با راه سازي
با توجه به اينكه ?? تا ?? درصد جاده هاي ايران كوهستاني مي باشند، سطوح جاده، كيفيت آسفالت و شيب عرضي جاده ها در بروز يا كاهش تصادفات و واژگوني خودروها موثر است پس نياز است مسئولان مربوطه به چنين مسائلي توجه داشته و با نقشه برداري صحيح در ساخت جاده ها، به ويژه جاده هاي كوهستاني، به كاهش تلفات رانندگي كمك كنند.
دو بانده كردن جاده ها و ايجاد آزاد راه هاي مورد نياز، نصب دوربين هاي نظارتي در آنها، آسفالت و خط كشي و روكش هاي مناسب روي جاده ها هم در كاهش تصادفات نقش بسيار مهمي دارد. با تنبيه و جريمه راهسازان سهل انگار، مي توان از تكرار اشتباهات و كم كاري هاي آنها جلوگيري كرد و در نتيجه شاهد جاده هايي با كيفيت بهتر و ايمني بيشترباشيم. شما بايد در هر مسافرتي كه مي رويد شماره يك خودروبر شبانه روزي در آن شهر را در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد در صورت بروز حادثه سريعا دست به كار شويد.

مشكلات مربوط به وسيله نقليه
اين روزها اگر پاي صحبت شهروندان ايراني بنشينيم، آنها به شدت از كيفيت خودروهاي سواري توليد داخل، شاكي بوده و قطعا يكي از دلايل تصادفات جاده اي و مرگ عزيزانشان در سوانح رانندگي را به گردن پرايد و پژو و... مي اندازند.
اگرچه تصادفات جاده اي تلفات جاني و مالي ناشي از اين اتفاقات، در همه جاي دنيا به چشم مي آيد و همه نوع خودرويي هم در خطر سانحه قرار دارد، اما هرچه خودروها استانداردتر باشند، ضريب تصادف و تلفات پايين مي آيد.
ضروري است در كنار ايمني جاده ها، خودروسازان هم براي كاهش تصادفات و تلفات رانندگي، با بالابردن استاندارد خودروها، ايمني رانندگان را فراهم سازند.
گرفتن غرامت از خودروسازان در تصادفاتي كه خودرو در آن نقش اساسي دارد، مي تواند در ممانعت از تكرار ساخت خودروهاي معيوب و رفع نواقص آن تاثير زيادي داشته باشد.
به نظر مي رسد بايد در كنار توليد خودروهاي داخلي، فرهنگ صداقت و وجدان كاري هم وجود داشته باشد تا هر روز شاهد مرگ و مير ناشي از تصادفاتي كه خودروها بيشترين نقش را در آن دارند، نباشيم.
ايجاد شرايط رقابتي با خودروسازان جهاني در ميان توليد كنندگان داخلي هم براي ارتقا ايمني خودروها و به دنبال آن كاهش تلفات رانندگي راهگشا خواهد بود. براي سريع تر شدن كارهاي خود و اطمينان بيشتر هميشه در مسافرت ها شماره خودروبر آن منطقه را پيدا كنيد تا در صورت بروز مشكل وقت را هدر ندهيد. خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir يكي از بهترين مراكز خودروبر در ايران است كه مي تواند حمل و نقل خودروها را برعهده بگيرد.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۳۱ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش

۳۲ بازديد

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش

در اينجا قصد داريم نگاهي داشته باشيم به يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش، فريزر تك بوش، يخچال توكار بوش در نمايندگي لوازم خانگي بوش

m6_fijk.jpg

منبع: www.fardanews.com

امروزه يخچال فريزر به يكي از وسايل بسيار ضروري در خانه و يا محل كار تبديل شده است تا جايي كه شايد زندگي بدون آن غيرممكن به نظر مي رسد چراكه ما براي نگهداري بسياري از مواد غذايي به آن احتياج داريم، به همين دليل نيز يخچال و فريزر يكي از وسايل بسيار كاربردي در هر نوع مكاني محسوب مي شود و به دليل فروش بسيار بالاي اين وسيله رقابت بسيار زيادي بين توليد كنندگان وجود دارد و هركدام سعي مي كنند با بكارگيري تكنولوژي هاي مختلف و طراحي هاي متنوع قسمت بيشتري از بازار را در تصاحب خود درآورند به همين جهت تنوع بسيار گسترده در اين محصول مي تواند باعث سردرگم شدن شما شود به همين جهت ما در اينجا تصميم داريم نگاهي داشته باشيم به انواع يخچال فريزر بوش كه به عنوان يكي از بهترين برندهاي اين محصول در دنيا محسوب مي شود درست است كه ما نمي توانيم يخچال فريزر بوش را به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر در دنيا معرفي كنيم چراكه به جرئت مي توانيم بگوييم بهترين برندهاي سرمايش در دنيا متعلق به آمريكا است كه برندهايي مانند و ويرپول، وستينگ هاوس، جنرال الكتريك، مابه و برندهاي بسيار ديگر كه بهترين ها در صنعت سرمايش در دنيا محسوب مي شوند همان طور كه صنعت شستشو متعلق به آلمان است و برندهايي مانند بوش، ميله و آ.ا.گ را در خود جاي داده است اما متاسفانه مشكلي كه در برندهاي آمريكايي در ايران وجود دارد اين است كه قيمت بسيار بالايي دارد و ورود قانوني آن به كشور ممنوع است به همين دليل نيز مدل هاي فيك و تقلبي آن در بازار بسيار است اما اگر بخواهيم بعد از يخچال هاي آمريكايي بهترين مارك يخچال فريزر را به شما معرفي كنيم كه علاوه بر كيفيت بسيار بالا قيمت بسيار مناسبي دارد مي توانيم به يخچال فريزر بوش اشاره كنيم كه يك برند آلماني و بسيار خوش نام در صنعت لوازم خانگي محسوب مي شود كه توانسته با طراحي هاي مختلف و مدل هاي گوناگون در انواع يخچال فريزر بالا پايين، سايد باي سايد، يخچال دوقلو، فريزر تك و انواع يخچال فريزر توكار توانسته پاسخي مناسب به نيازهاي مختلف داشته باشد.

اما قبل از اينكه بخواهيم به معرفي انواع يخچال فريزر بوش به پردازيم بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش براي منزل و يا محل كار خود را داريد شما مي توانيد براي ديدن قيمت و شناخت مدل هاي مختلف يخچال فريزر بوش به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه كنيد اما فراموش نكنيد كه شركت بوش آلمان با داشتن نمايندگي و گارانتي بوش سرويس كه تحت نظارت بوش آلمان در ايران فعاليت مي كند انتخاب اين برند را ازنظر خدمات پس از فروش براي شما بسيار مطمئن مي كند و يكي ديگر از مزيت هاي اين برند آلماني اين است كه شما مي توانيد در صورت تمايل به خريد آنلاين خريد خود را به صورت مستقيم از فروشگاه آنلاين 20 بخر نمايندگي بوش با بهترين قيمت و خدمات انجام دهيد اما اگر دوست داريد اطلاعات كافي و مدارك مورد نياز در مورد اينكه آيا گارانتي بوش سرويس ضمانت نامه بوش آلمان در ايران است به شما پيشنهاد مي كنيم «گارانتي اصلي بوش در ايران» را در مجله اينترنتي 20 بخر بخوانيد اما اگر ترجيح مي دهيد كه يخچال فريزر و يا محصول ديگري را از يك فروشگاه فيزيكي داشته باشيد ما به شما پيشنهاد مي كنيم در مجله اينترنتي 20 بخر «نمايندگي بوش» را مطالعه نماييد در اين مقاله تمام اطلاعات مورد نياز در مورد نمايندگي ها آدرس و تلفن آنها قرار گرفته شده است و شما مي توانيد در اين مقاله ادرس و تلفن نزديك ترين فروشگاه به محل سكونت خود را پيدا كنيد.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش معيار صحيح اندازه گيري يخچال و فريزر

همان طور كه مي دانيد يكي از معيارهاي بسيار مهم در زمان انتخاب يخچال و يا فريزر ظرفيت آن براي نگهداري مواد غذايي مي باشد، به همين خاطر شما سعي مي كنيد بر اساس جمعيت و ميزان خريد خود به دنبال ظرفيت مناسب براي خريد يخچال فريزر خود باشيد كه در اين ميان شما مي توانيد يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش و يا يخچال توكار بوش را براي خود انتخاب كنيد، اما متاسفانه مردم ايران فوت را به عنوان معيار اندازه گيري يخچال مي شناسند در صورتي كه فوت معياري براي اندازه گيري حجم نيست به همين خاطر نيز وقتي شما از يك فروشنده اندازه يخچال را بر اساس فوت سوال مي كنيد فروشنده براي جلب رضايت شما عددي را در قالب فوت به عنوان حجم يخچال به شما مي گويد و سعي مي كند با بزرگ نشان دادن اين عدد نظر شما را به خود جلب كند به همين دليل نيز يك مدل را با فوت هاي مختلف در بازار مي شنويد به ياد داشته باشيد كه معيار اندازه گيري ليتر براي مشخص كردن حجم مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند گنجايش واقعي يخچال را به شما نشان دهد شما اگر دقت كنيد در دفترچه راهنماي يخچال و يا بر روي برچسب انرژي ظرفيت يخچال و فريزر بر اساس ليتر مشخص شده است اين عددي است كه شما مي توانيد براي مقايسه گنجايش در مدل هاي مختلف در نظر بگيريد.

بررسي انواع يخچال فريزر بوش

  • يخچال فريزر بالا پايين بوش
  • يخچال سايد باي سايد بوش
  • يخچال دوقلو بوش
  • فريزر تك بوش
  • يخچال توكار بوش
  • يخچال فريزر بالا پايين بوش

يكي از پرطرفدارترين مدل هاي يخچال فريزر در دنيا مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي باشد كه مي تواند به صورت فريزر بالا باشد و يا فريزر پايين كه هركدام مزاياي خود را دارند اما در اين ميان مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين طرفدار بيشتري دارد چراكه در اين نوع طراحي به دليل اينكه يخچال در قسمت بالا قرار گرفته است و مسلما در طول روز ما احتياج بيشتري به يخچال داريم دسترسي به آن براي ما بسيار آسان تر خواهد بود از طرف ديگر يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين مزيت ديگري كه دارد اين است طراحي فريزر آن داراي كشو مي باشد كه مسلما به دليل باز شدن كشو دسترسي به مواد غذايي فريزر شده در آن بسيار آسان تر مي باشد اما مدل هايي كه فريزر با هستند معمولا فريزر كوچكتري دارند و اينكه طراحي آن به صورت طبقه است و معمولا افرادي فريزر بالا را انتخاب مي كنند كه استفاده كمتري به فريزر دارند و احتياج به فضاي زيادي براي فريز كردن مواد غذايي ندارند اما اگر بخواهيم نگاه كوتاهي داشته باشيم به برخي از امكانات موجود در يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم كه برخي از مدل ها داراي آب ريز مي باشند كه اين آبريز به صورت قم قمه اي است و شما با پر كردن مخزن آن مي توانيد بدون باز كردن درب يخچال آب خنك در دسترس داشته باشيد اما در هيچ كدام از مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش يخ ساز اتوماتيك وجود ندارد يعني بر خلاف يخچال سايد باي سايد كه هميشه يخ قالب و يا خرد در اختيار شماست در يخچال فريزر بالا پايين اين امكان وجود ندارد شايد در برخي از مدل ها محلي براي درست كردن يخ در نظر گرفته شده باشد و مخزني براي نگهداري قالب يخ در نظر گرفته شده باشد اما اين كار به صورت دستي انجام مي شود، در آخر بايد بگوييم با توجه به فضاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم اين مدل ها براي خانواده هاي كم جمعيت و حتي متوسط مي تواند مناسب باشد اما اگر يك خانواده بزرگ داريد و يا احتياج به فضاي زيادي براي نگهداري مواد غذايي خود داريد به شما پيشنهاد مي كنيم به سراغ يخچال سايد باي سايد بوش و يا يخچال دوقلو بوش برويد كه مي توانند فضاي بسيار بزرگتري را در اختيار شما قرار دهند اما اگر جزو افرادي هستيد كه به دنبال يك آشپزخانه مدرن و ساده اي هستيد به شما انواع يخچال فريزر توكار بوش را پيشنهاد مي كنيم.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال سايد باي سايد بوش

امروزه يكي از پر طرفدارترين مدل ها يخچال سايد باي سايد مي باشد كه به دليل طراحي بسيار لوكس اين مدل داراي ظرفيت بسيار بالايي مي باشد و داشتن امكاناتي مانند بار، آبريز و يخ ساز اتوماتيك مي تواند نياز شما را براي دسترسي به آب خنك و يخ در هر زماني برطرف كند شايد ازنظر بسياري از افراد يخچال سايد باي سايد بيشتر از آنكه فضا مي گيرد گنجايشي كمي دارد اما دقت داشته باشيد كه اگر تصميم داشتيد گنجايش آن را با يخچال دوقلو مقايسه كنيد ظرفيت آنها را بر اساس ليتر در كنار هم قرار دهيد تا گنجايش واقعي آن را متوجه شويد اگر از ظرفيت و امكانات يخچال سايد باي سايد بوش و يا هر برند ديگري بگذريم و بخواهيم به فريزر آن نگاه كنيم متوجه خواهيم شد كه ظرفيت واقعي آن بيشتر از آن چيزي است كه تصور مي كنيد به اضافه اينكه طبقات و طبقه بندي هاي روي درب امكان تفكيك كردن بيشتر مواد غذايي را براي ما فراهم مي كنم به همين خاطر دسترسي به مواد غذايي در آن بسيار آسان تر خواهد بود، از طرف ديگر وجود درب بار به روي درب امكان دسترسي به نوشيندهاي مختلف را بدون باز كردن درب يخچال سايد باي سايد بوش براي ما بسيار آسان تر مي كند و باز شدن كمتر درب باعث مي شود مصرف انرژي در آن بسيار كاهش پيدا كند شركت بوش انواع يخچال سايد باي سايد بوش را در 3 رنگ سفيد، استيل و مشكي توليد مي كند.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال دوقلو بوش

يكي ديگر از مدل هاي بسيار پرطرفدار يخچال دوقلو بوش مي باشد كه مي تواند براي يك خانواده پرجمعيت بسيار مناسب باشد اما توجه داشته باشيد كه يخچال دوقلو بوش در مقايسه با يخچال سايد باي سايد بوش ازنظر ظرفيت تفاوت آن‌چناني با يكديگر ندارد براي اطمينان از اين موضوع نيز كافي است ظرفيت واقعي يخچال و فريزر دوقلو بوش را در كنار يخچال سايد باي سايد قرار دهيد تا تصميم درست را بگيريد اما اگر در اينجا بخواهيم به مزيت به مزيت يخچال دوقلو بوش اشاره كنيم اينكه عمق اين يخچال 60 سانتيمتر است يعني دقيقا هم عمق كابينت شما به همين خاطر يخچال و فريزر شما از كابينت شما بيرون نمي زند چراكه تمام كابينت ها به صورت استاندارد عمقي معادل 60 سانتيمتر دارند اما دقت داشته باشيد كه عرض يخچال و فريزر دوقلو بوش هركدام 60 سانت است يعني شما حداقل به يك مترو 20 سانتيمتر فضا احتياج داريد حال اگر شما با عرض آن مشكلي نداريد اما تمايل داريد مدلي را تهيه كنيد كه آب سردكن و يخ ساز اتوماتيك باشد به همين خاطر ترجيح مي دهيد كه سايد باي سايد بوش را انتخاب كنيد خبر خيلي خوب در اينجا اين است كه شركت بوش مدلي را در يخچال دوقلو بوش دارد كه داراي آب سردكن و يخ ساز اتوماتيك مي باشد، شركت بوش در يخچال فريزرهاي دوقلوي خود تنوع بسياري چه ازنظر مدل و چه ازنظر رنگ دارا مي باشد شما مي توانيد يخچال دوقلوي خود را به رنگ سفيد، مشكي و يا استيل انتخاب كنيد اما توجه داشته باشيد كه استيل بكار رفته در اين محصول با استفاده از تكنولوژي نانو به صورت ضد لك مي باشد به همين خاطر لازم نيست نگران لك شدن آن باشيد.

فريزر تك بوش

بسياري از خانواده هاي ايراني و پرجمعيت عادت دارند مواد غذايي مختلف را فريز كنند به همين خاطر فريزر يخچال سايد باي سايد بوش و يا داشتن فريزر يك يخچال بالا پايين بوش جوابگوي نياز آنها نيست به همين خاطر ترجيح مي دهند فريزر تك بوش را نيز در خانه خود داشته باشند تا بتوانند مقدار زيادي از مواد غذايي را باكيفيت بالا فريزر كنند از همين رو فريزر بوش با سيستم نو فراست و سيستم گردش و فيلتر هوا مي تواند كيفيت بالايي داشته باشد از طرف ديگر فريزر بوش با داشتن سيستم سوپر فريز مي تواند مواد غذايي را در كوتاه ترين زمان فريز كند فريز كردن مواد غذايي در كوتاه ترين زمان باعث مي شود طعم و رنگ مواد غذايي تا مدت طولاني حفظ شود از همين رو با توجه به قيمت فريزر بوش مي توان گفت اين گزينه مي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود شركت بوش انواع فريزر تك خود را در كشور آلمان و تركيه مونتاژ مي كند كه به جرئت مي توان گفت ازنظر كيفيت تفاوت چنداني با هم ندارند اما مدل هاي مونتاژ تركيه به دليل دستمزد پايين كارگر و پايين تر بودن قيمت انرژي به نسبت آلمان داراي قيمت بسيار مناسب تري هستند پس اگر نياز به فريزر تك در خانه داشتيد ما به شما فريزر بوش را پيشنهاد مي كنيم.

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال توكار بوش

اگر جزو دسته افرادي هستيد كه به دنبال يك آشپزخانه ساده و لوكس هستيد ما به شما انواع يخچال توكار بوش را پيشنهاد مي كنيم چراكه ازنظر كيفيت و طول عمر بسيار بالايي دارند و قيمت آن بسيار مناسب است شركت بوش در اين زمينه داراي يخچال بالا پايين توكار، يخچال دوقلو توكار و يخچال و فريزر زير كابينتي توكار مي باشد كه همه اين محصولات در كشور آلمان مونتاژ مي شود شركت بوش از جديدترين و پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز دنيا در آنها استفاده كرده است كه با توجه به امكانات و كيفيت بسيار بالاي اين محصول قيمت يخچال توكار بوش بسيار مناسب است، شما با داشتن يخچال فريزر توكار بوش مي توانيد يك آشپزخانه بسيار مدرن داشته باشد.

در آخر بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد تمام محصولات شركت بوش را به صورت آنلاين و مستقيم از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران با ضمانت بهترين قيمت و گارانتي اصلي بوش تهيه نماييد اما در صورتي كه ترجيح مي داديد خريد خود را از يك فروشگاه فيزيكي انجام دهيد باز مي توانيد با مراجعه به «مجله اينترنتي 20 بخر» به صفحه « نمايندگي بوش » مراجعه كنيد و در آنجا آدرس و تلفن نزديك ترين فروشگاه بوش به منزل خود را پيدا كرده و به آن مراجعه كنيد و در صورت لازم مي توانيد از مشاورين 20 بخر بابت خريد مشاوره تلفني بگيريد؛ اما اگر دوست داشته باشيد ما مي توانيم مقاله «خريد يخچال فريزر بوش با بهترين قيمت از نمايندگي بوش» را در سايت نيك صالحي را به شما پيشنهاد كنيم.