مزايا و ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول

۴۶ بازديد

مزايا و ويژگي هاي خريد آپارتمان در استانبول

همان طور كه مي‌دانيد كشور تركيه يكي از كشورهايي است كه با ايران داراي مرز زميني بوده و اين ويژگي باعث شده است تا سالانه تعداد زيادي از ايرانيان براي گردش و يا حتي مهاجرت به تركيه سفر كنند. استانبول يكي از جذاب ترين و حتي پر بازديد ترين شهر‌هاي كشور تركيه مي‌باشد كه ايرانيان زيادي در آن زندگي و يا كار مي‌كنند. در واقع يكي از راه‌هاي سرمايه گذاري در اين كشور خريد آپارتمان در استانبول مي‌باشد. همچنين به دليل افزايش ميزان ارز نيز يكي از راه‌هاي سرمايه گذاري، خريد ملك در كشور‌هاي خارجي مي‌باشد كه البته از مزاياي زيادي هم برخوردار است.

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

4imt_z6.jpg

خريد آپارتمان در استانبول

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.  

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

 

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

عوامل موثر در ميزان قيمت آپارتمان در استانبول

همانگونه كه در بالا هم اشاره كرديم شهر استانبول يكي از توريستي ترين شهر­هاي كشور تركيه مي­باشد و شرايط زندگي و سرمايه گذاري در آن به گونه­­اي است كه ساليانه افراد زيادي به اين كشور مهاجرت مي­كنند. قيمت آپارتمان در اين شهر به يك سري از موارد خاص و كلي بستگي دارد. اولين موردي كه تاثير بسيار زيادي در قيمت آپارتمان دارد، منطقه­اي مي­باشد كه آپارتمان در آن واقع شده است. براي خريد آپارتمان در استانبول بايد حتما مشخص كنيد كه قصد خريد آپارتمان در مركز اين شهر و يا اطراف آن را داريد. البته موارد ديگري همچون تعداد اتاق­هاي يك آپارتمان هم مي­تواند تاثير زيادي در قيمت آن داشته باشد. براي مثال آپارتماني كه داراي دو خواب در مركز شهر مي­باشد از قيمت بيشتري نسبت به يك آپارتمان سه خوابه در خارج مركز شهر برخوردار است. همچنين قيمتي كه براي هر متر مربع هم در نظر گرفته مي­شود با توجه به شرايط كلي آن خانه است و تاثير زيادي در قيمت آن آپارتمان خواهد داشت. تقريبا آخرين مورد موثر در قيمت يك آپارتمان در استانبول، متراژ آن مي­باشد كه بايد در نظر گرفته شود.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول

 

داربست فلزي چيست و چگونه اجرا مي شود

۵۶ بازديد

داربست فلزي داربست نقاب نما يك سازه چوبي يا فلزي موقتي است كه براي دسترسي به مناطق دشوار در هنگام ساخت يا تعمير ساختمان ها و ساير سازه ها استفاده مي شود. داربست هاي ساخته شده از ميله هاي فلزي و چوبي گاهي به عنوان تكيه گاه برخي سازه هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرند. داربست به مهارت هاي خاصي نياز دارد ، زيرا در صورت فروپاشي داربست خطر مرگ بسيار زياد است. داربست هاي فلزي معمولاً به صورت لوله ها و شكل ها و بست هاي 6 متري ، 3 متري تشكيل مي شوند. يكي از ويژگي هاي يك داربست خوب وجود فاصله مناسب از بدنه است كه معمولاً 30 سانتي متر است در بعضي موارد بسته به نوع كار انجام شده بر روي بدنه با دستور سازنده يا معمار و مهندسين ، فاصله ها كاهش يا افزايش مي يابد.

 

انواع داربست فلزي

 

داربست مثلثي: اين نوع داربست از قاب هاي مثلثي تشكيل شده است داربست چيست  كه به صورت نر و ماده به يكديگر متصل مي شوند و در قالب دال يا تير و همچنين پل استفاده مي شوند. قاب هاي اين نوع داربست ها در سه نوع 0.5 ، 0.75 و 1 متري توليد مي شوند كه با قرار دادن پل هاي قابل تنظيم در بالاي اين داربست ها ، براي هر ارتفاعي قابل تنظيم هستند. عرض قابهاي داربست مثلثي 120 سانتي متر است كه مي تواند داراي مقاطع مثلثي يا مربع افقي باشد.

 

 بيشترين تماشا

شرايط و ضوابط فروش 7 محصول ايران خودرو اعلام شده است

فروش KMK كرمان موتور امروز + جدول

خبر خوب براي تساوي حقوق بازنشستگي

آيا طرح ملي مسكن شكست خورده است؟

هزينه تلفن همراه سامسونگ چقدر است؟

مزاياي استفاده از داربست مثلثي به شرح زير است: 1. سهولت و سرعت هنگام باز و بسته شدن و عدم نياز به كليد براي بستن اتصالات / 2. بار بسيار زياد در قالب صفحات بتني به دليل وجود عناصر مورب ثابت / 3. بدون نياز كارگر ماهر داربست و مونتاژ قطعات توسط يك كارگر معمولي

 

داربست با چكش ستاره اي

 

اين نوع داربست از پايه هاي عمودي و درپوش هاي افقي در اندازه هاي مختلف تشكيل شده است. پايه هاي اين نوع داربست ها در طول 3 ، 2.5 ، 1.5 ، 1 و 1.5 متر توليد مي شوند و با قرار دادن جك هاي قابل تنظيم در بالا و جك هاي قابل تنظيم ، مي توانند براي هر اختلاف در ارتفاع و سطح تنظيم شوند. در پايين داربست. . نصب ايستگاههاي افقي روي پايه هاي داربست با ضربه چكش به راحتي امكان پذير است و اتصال پايه هاي داربست با مهره داربست نقاب نما و سنجاق به يكديگر امكان پذير است.

 

مزاياي استفاده از داربست چكش به شرح زير است: 1. سهولت و سرعت باز و بسته شدن و عدم نياز به كليد براي بستن اتصالات / 2. قابل گسترش در طرح و در ارتفاع نامحدود و نه / 3. لازم است براكت در ارتفاعات / 4. مي تواند براي داربست در نماي ساختمان ها يا پالايشگاه ها و غيره استفاده شود. / 5. بار زياد در قالب دال بتني /. قطعات / قابل استفاده در قالب براي سقف هاي طاق دار و هم سطح / 9. داربست چكش ستاره داراي نقاط مشترك و تفاوت هايي با داربست چكش كاسه اي است. / سرعت مونتاژ و جداسازي قطعات اين نوع داربست بسيار سريعتر از انواع ديگر داربست است.

 

داربست با چكش فنجان: اين نوع داربست از پايه هاي عمودي و درپوش هاي افقي در اندازه هاي مختلف تشكيل شده است. پايه هاي اين نوع داربست ها با طول هاي 3 ، 2،4 ، 1،8 ، 1/2 ، 0،6 متر و با قرار دادن جك هاي قابل تنظيم در قسمت فوقاني و پايه جك هاي قابل تنظيم در قسمت پايين داربست براي هر ارتفاع و تفاوت در تراز بودن قابل تنظيم است. نصب ايستگاههاي افقي روي پايه هاي داربست با ضربه چكش به راحتي امكان پذير است و اتصال پايه هاي داربست با مهره و سنجاق به يكديگر امكان پذير است.

 

از مزاياي استفاده از داربست چكش مي توان به موارد زير اشاره كرد: 1. سهولت و سرعت هنگام باز و بسته شدن و نيازي به آچار براي بستن اتصالات نيست / 2. قابل گسترش در داربست نقاب نما طرح و در ارتفاع نامحدود است و نه / 3. براكت لازم است. قد بلند 4 مي تواند براي داربست در نماي ساختمان ها يا تاسيسات پالايشگاه و غيره استفاده شود. / .5 بار زياد در قالب دال بتني /. 6. نيازي به كارگران ماهر در زمينه داربست و مونتاژ قطعات توسط يك كارگر ساده نيست /. قابل استفاده در قالب سقف هاي طاق دار و هم سطح / *. داربست هاي داربست شباهت ها و تفاوت هايي با داربست هاي چكش كاسه اي دارند.

 

قيمت لوازم جانبي داربست

 

در ليست زير قيمت لوازم جانبي داربست را مشاهده مي كنيد از جمله: كانكتور 17 سانتي متري ، هسته داربست ، گيره تك پيچ ، گيره H ، گيره چرخان ، گيره داربست سنگين ، كوپلينگ 20 سانتي متري ، گيره داربست

 

پيوندها ، مارك: ايران بست ، Bost Steel ، توليدكنندگان فولاد و ديگران. با توجه به درخواست شما در دسترس هستند دريافت سفارشات و فروش انواع لوازم داربستي ، تجهيزات و اتصالات مانند گيره چهار پيچ سبك و سنگين ، كوپلينگ ، مهره ، گيره چرخان ، گيره H از مارك هاي مختلف به شرط اصلي بودن مارك. انواع تجهيزات داربست با مارك هايي مانند توليد كنندگان ايران بست ، فولاد بست و استيل توليد و عرضه مي شود