اينستاگرام يک سرويس شبکه اجتماعي اشتراک‌گذاري عکس و ويديو

۱۸ بازديد

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو آمریکایی است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد و بعداً توسط فیس‌بوک خریداری شد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا رسانه‌هایی را آپلود کنند که می‌توانند با فیلترها ویرایش شوند و با هشتگ و هشتگ سازماندهی شوند. برچسب گذاری جغرافیایی پست ها را می توان به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت.

کاربران می‌توانند محتوای کاربران دیگر را بر اساس برچسب و مکان مرور کنند، محتوای پرطرفدار، مانند عکس‌ها را مشاهده کنند، و سایر کاربران را دنبال کنند تا محتوای خود را به فید شخصی اضافه کنند. اینستاگرام در ابتدا با اجازه دادن به محتوا فقط در یک مربع (1: 1) نسبت تصویر 640 پیکسل برای مطابقت با عرض صفحه نمایش آیفون در آن زمان، متمایز شد. در سال 2015، این محدودیت با افزایش به 1080 پیکسل کاهش یافت. همچنین ویژگی‌های پیام‌رسانی، امکان گنجاندن چندین تصویر یا ویدیو در یک پست واحد، و ویژگی Stories - مشابه رقیب اصلی خود Snapchat - را اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌داد محتوای خود را در یک فید متوالی پست کنند و هر پست برای دیگران قابل دسترسی باشد. 24 ساعت. از ژانویه 2019، روزانه 500 میلیون نفر از Stories استفاده می کنند.

اینستاگرام که در ابتدا برای iOS در اکتبر 2010 راه اندازی شد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد، با یک میلیون کاربر ثبت نام شده در دو ماه، 10 میلیون کاربر در سال، و 1 میلیارد کاربر تا ژوئن 2018. [11] در آوریل 2012، فیس بوک شرکت. این سرویس را به مبلغ تقریبی 1 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام به دست آورد. نسخه اندروید در آوریل 2012 منتشر شد و به دنبال آن یک رابط دسکتاپ با ویژگی محدود در نوامبر 2012، یک برنامه Fire OS در ژوئن 2014 و یک برنامه برای ویندوز 10 در اکتبر 2016 منتشر شد.

 تا اکتبر 2015، بیش از 40 میلیارد عکس منتشر شده است. آپلود شد. اگرچه اینستاگرام اغلب به دلیل موفقیت و نفوذش مورد تحسین قرار می گیرد، اما به دلیل تأثیر منفی بر سلامت روان نوجوانان، تغییر خط مشی و رابط کاربری آن، سانسور ادعایی آن، و محتوای غیرقانونی و نامناسب بارگذاری شده توسط کاربران نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. چندی پیش اینستاگرام به طور رسمی قابلیتی را به نام حالت تاریک اینستاگرام یا حالت تاریک اینستاگرام راه اندازی کرد. همه می دانند که اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی بسیار محبوب است. همه کسانی که از اندروید یا iOS استفاده می کنند مطمئناً از این یک برنامه استفاده می کنند. هر روز اینستاگرام هرگز خالی از کاربرانی نیست که واقعاً از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند.

یکی از رایج ترین ویژگی هایی که این روزها کاربران در یک اپلیکیشن به دنبال آن هستند، حالت تاریک است. حالت تاریک نه تنها برای دستگاه خوب است، زیرا مصرف باتری و قرار گرفتن در معرض نور آبی را که بر توانایی خواب شما تأثیر می گذارد، کاهش می دهد. در چند ماه گذشته، چندین اپلیکیشن حالت تاریک را برای برنامه های خود عرضه کرده اند. جیمیل، مسنجر و گوگل کروم برخی از این برنامه ها هستند. WhatsApp همچنین در حال کار بر روی اضافه کردن حالت تاریک به برنامه خود است و این در نسخه بتا مشاهده شد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در توییتی اشاره کرده بود که حالت تاریک برای کاربران iOS 13 و اندروید 10 در دسترس است. این توییت بعداً به دلایلی حذف شد، اما همچنان می‌توانید حالت تاریک را برای اینستاگرام در دستگاه خود دریافت کنید. اگر نیاز به اطلاعات و خدمات تخصصی تر دارید با سایت مستر فالوور همراه شوید.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در اندروید

حالت تاریک برای اینستاگرام در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید 10 در دسترس است.

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. به پایین بروید و روی «نمایش» ضربه بزنید.
  3. اکنون از میان گزینه های موجود، «طرح زمینه تاریک» را فعال کنید.
  4. سپس اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در iOS

اگر از iOS 13 استفاده می کنید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، حالت تاریک را برای اینستاگرام فعال کنید:

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. اکنون «نمایش و روشنایی» را انتخاب کنید.
  3. برای تغییر تم گوشی خود، روی «تاریک» ضربه بزنید.
  4. اکنون اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

مزایای حالت تاریک اینستاگرام

داشتن حالت تاریک اینستاگرام فقط به این نیست که ظاهری جذاب داشته باشید. هنگامی که اینستاگرام را در حالت تاریک فعال کنید، چندین مزیت وجود دارد. پس چه فوایدی دارد؟ بعدا براتون توضیح میدیم

  1. صرفه جویی در باتری

اولین مزیت استفاده از حالت اینستاگرام، ذخیره باتری تاریک است. چرا اینطور است؟ زیرا نمایشگر اینستاگرام کاملا تاریک است و ترکیبی از رنگ های زیاد که بتواند مصرف باتری را کاهش دهد وجود ندارد. علاوه بر این، رنگ مشکی باعث نمی شود که OLED یا LED بیش از حد کار کنند.

  1. فشار چشم را کاهش می دهد

دومین مزیت استفاده از اینستاگرام حالت تاریک این است که چشم ها خیلی پرتنش نیستند. ماهیچه های چشم به راحتی منقبض می شوند زمانی که مجبور می شویم بیشتر کار کنیم. یعنی وقتی پست‌های اینستاگرام پر از ترکیب رنگی را می‌خوانیم، چشم‌هایمان سخت‌تر از زمانی که پست‌های اینستاگرام را تماشا می‌کنیم یا می‌خوانیم که فقط تیره به نظر می‌رسند کار می‌کند. اگر این کار رها شود، قطعا از کیفیت چشم ما می کاهد. بنابراین با استفاده از حالت تاریک اینستاگرام، چشمان ما بیش از حد متشنج نخواهد بود. شاید بتوانیم اینستاگرام را بیشتر از حد معمول باز کنیم زیرا چشمانمان به راحتی خسته نمی شود.

  1. حال و هوای متفاوتی می دهد

برخی استدلال می کنند که رنگ بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد. بر اساس توضیح روانشناسی رنگ، سیاه اغلب با ظرافت، رمز و راز، رسمی، اعتبار یا قدرت همراه است. با استفاده از حالت مشکی اینستاگرام، کاربران اینستاگرام تنها بر روی یک نقطه تمرکز بیشتری خواهند داشت تا روحیه خود را بهبود بخشند.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11189350

https://independent.academia.edu/HuseyinBevan18

http://edu.fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/shanavale4/

http://ict-edu.uk/user/shanavale4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7e244278-97aa-4fc4-a430-7b5101ca1a5d

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://irpanel.org

http://entrance-exam.net/forum/members/shanavale4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ShanaVale4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.