راهنماي خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش

۶۰ بازديد

راهنماي خريد فالوور اينستاگرام بدون ريزش

چگونه خريد فالوور در اينستاگرام بدون از دست دادن امكان پذير است؟ اين سوال بسياري از كاربران اينستاگرام است. از امروز افزايش تعداد فالوورها و خريد فالوورها به يكي از اصلي ترين دغدغه هاي كاربران اينستا تبديل شده است.

امروزه مشكل افزايش فالوورهاي اينستاگرام به يك نگراني مهم براي اكثر كاربران اينستاگرام تبديل شده است. هر كاربر دليل خاصي براي افزايش تعداد فالوورها خود دارد. اما به دليل فضاي اينستاگرام و ارائه بستر تجاري بر روي آن ، اكثر كاربران مي خواهند تعداد فالوئرهاي خود را افزايش دهند تا از اينستاگرام درآمد بيشتري كسب كنند. بنابراين ، در اين مقاله نحوه خريد فالوور واقعي اينستاگرام بدون از دست دادن را توضيح خواهيم داد. براي اين منظور بهتر است ابتدا در مورد اينكه فالوور چيست و انواع آن چيست صحبت كنيم.

fxpi_x1.jpg

فالوور چيست؟

فالوورها افرادي هستند كه شما را در اينستاگرام دنبال مي كنند و تعداد آنها در قسمت فالوورها حساب اينستاگرام شما نمايش داده مي شود. در ابتداي اينستاگرام ، فالوورهاي همه كاربران فالوور واقعي بودند. اما امروز به دليل تمايل زياد كاربران به داشتن تعداد زيادي فالوور ، فالورهاي فيك پا در اينستاگرام گذاشتند.

فالوور فيك و واقعي چيست و چه تفاوتي بين آنها وجود دارد؟

فالووران واقعي همانطور كه از نامشان پيداست ، به كاربران واقعي اينستاگرام مي گويند كه آنها را دنبال مي كنند. آنها پست ها و داستان هاي شما را مي بينند و در صورت تمايل آنها را لايك و نظر مي دهند. در حقيقت ، فالووران واقعي فالوورهايي هستند كه در اينستاگرام كار مي كنند.

در مقابل ، فالورهاي فيك فالوورهايي هستند كه در اينستاگرام كار نمي كنند. اين بدان معني است كه تنها اثري كه در صفحه شما ديده مي شود فقط تعداد آنها در قسمت فالوورها حساب شما است. نبايد انتظار داشته باشيد كه پسنديدن ، نظرات و نظرات شما را افزايش دهند.

شايد از خود بپرسيد كه چگونه يك فالوور فيك فالوئري است كه در اينستاگرام كار نمي كند؟ براي پاسخ به اين سوال ، تصور كنيد كه من يك حساب كاربري جديد در اينستاگرام ايجاد كرده ام. بعد از انتخاب نام و عكس پروفايل و دنبال كردن چند نفر ، حسابم را تنها مي گذارم. اكنون اين نسخه مي تواند از حساب من خارج شود يا حساب را غيرفعال كند. در اين حالت ، مشخص است كه تنها اثري كه از حساب اينستاگرام من باقي مانده است ، نام من در بخش فالوورها افرادي است كه دنبال كرده ام. البته ، با يك صفحه رها شده ، نمي توانم اينستاگرام را مرور كنم و پست ها و استوري ها را ببينم يا دوست داشته باشم. و بنابراين حساب من به يك دنبال كننده فيك تبديل مي شود.

خريد فالوور فيك چگونه اتفاق مي افتد؟

براي خريد يك فالوور فيك ، بايد به شركت هاي خدمات اينستاگرام مراجعه كنيد. اين شركت ها چندين حساب فيك اينستاگرام ايجاد مي كنند و هنگام خريد فالوورهاي فيك ، آنها اين حساب ها را به صفحه شما اضافه مي كنند.

معايب خريد فالوور فيك

فالوورها در صفحه شما فعال نيستند و به دليل اهميت تعامل كاربر براي اينستاگرام ، ورود پست شما به اكسپلورر را دشوار مي كند.

براي افزايش لايك و بازديد ، براي افزايش بازديد و لايك در اينستاگرام نياز به خريد ربات داريد.

فالووران فيك نمي توانند مشتري تجارت شما شوند ، اما مي توانند در جذب مشتري به سايت شما موثر باشند.

مزاياي خريد فالوور فيك

در فالوورها هيچ كاهشي مشاهده نمي شود.

از آنجا كه تعداد پسنديدن در پست هاي شما قابل مشاهده نيست ، هيچ كس متوجه فيك بودن فالوورها شما نمي شود و كاربران واقعي با ديدن تعداد زيادي از فالوورها شما ، به شما اعتماد مي كنند و تصميم مي گيرند شما را دنبال كنند.

تا زماني كه تعداد فالووران واقعي را افزايش ندهيد ، اين توانايي را داريد كه استراتژي و تقويم محتوا را براي صفحه خود برنامه ريزي كرده و اثربخشي صفحه خود را افزايش دهيد.

نتيجه

چگونه خريد فالوور در اينستاگرام بدون از دست دادن امكان پذير است؟ اين سوال بسياري از كاربران اينستاگرام است. از آنجا كه افزايش تعداد فالوورها و خريد فالوور امروزه به يكي از مهمترين دغدغه هاي كاربران اينستا تبديل شده است ، تصميم گرفتيم در اين مقاله در مورد فالوورها و انواع آنها و مزايا و معايب خريد هر يك از آنها صحبت كنيم. اميدواريم اين مقاله براي شما مفيد واقع شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.