تكنولوژي Exir در دوربين مدار بسته چيست؟

۳۹ بازديد

تكنولوژي Exir در دوربين مدار بسته چيست؟

همانطور كه ميدانيد و در مقاله هاي قبلي نيز به طور كامل توضيح داديم دوربين هاي ديد در شب با استفاده از LED هاي مادون قرمز IR  قادرند تا تصاوير را در شب و تاريكي كه ضبط كنند. دوربين هاي مداربسته هايك ويژن با استفاده از تكنولوژي جديد مادون قرمز Exir كه توسط اين شركت ابداع گرديده است قادرند تصاوير را با كيفيت بهتري نسبت به دوربين هاي IR قديمي ارائه دهند. دوربين هاي مداربسته با قابليت اكسير عملكرد بسيار خوبي در نور كم داشته و در هر دو محيط هاي داخلي و خارجي تصاوير با كيفيتي را ارائه مي دهند.

 برخي از مزاياي فناوري EXIR

  1. منبع نور بسيار قوي و قدرت نور LED بهبود يافته

با استفاده از تكنولوژي پيشرفته در نحوه انتشار نور و  قطعات الكترونيكي بسيار كم ضخامت در حد ميكرومتر، مي توان تا 30 درصد شاهد افزايش بهره وري در كيفيت روشنايي ايجاد شده در محيط باشيم. علاوه بر اين نسبت به تكنولوژي موجود در دوربين هاي قديمي تر كه داراي خروجي نور 750mV بودند، تكنولوژي اكسير داراي خروجي 1050mV است و مي تواند نور قوي تري را در مسافت و بردهاي بيشتر منتشر كند.

  1. استفاده از LED هاي پيشرفته با ابعاد مستطيل شكل براي استفاده بهينه از نور

براي دست يابي به حداكثر بهره وري از نور مادون قرمز منتشر شده، دوربين هاي هايك ويژن با قابليت EXIR، مي توانند نور را در فرم هاي مستطيل شكل منتشر كنند. اين مزيت منجر به بهبود و افزايش بهره وري و كاهش آلودگي هاي نوري موجود در محيط مي گردد.

  1. ايجاد روشنايي يكنواخت

با استفاده از تكنولوژي EXIR روشنايي نور IR  به صورت يكنواخت در محيط منتشر مي گردد. وجود اين مزيت باعث شده تا مسائل و مشكلات مربوط به LED هاي قديمي تر مانند تمركز بيش از حد نور در مركز تصوير و  تاريك ماندن گوشه هاي تصوير را از بين مي برد. علاوه بر اين، اين مزيت باعث مي گردد تا دوربين هاي مداربسته هايك ويژن از دوام و طول عمر طولاني تري برخوردار بوده و صرفه جويي بيشتر در مصرف انرژي صورت پذيرد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. قابليت UTC در دوربين مدار بسته / دوربين مدار بسته تحت شبكه (IP) با قابليت ضبط صدا
  2. چيپ تصوير DIS در دوربين مدار بسته / قابليت ضبط Edge Recording دوربين مداربسته
  3. فناوري EIS و OIS در دوربين مدار بسته
  4. استاندارد IP و IK در دوربين مداربسته

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.