فوايد دارچين و عسل براي آرتروز؛ خواص ضد التهابي، آنتي اکسيداني و تغذيه اي

۲۴ بازديد

فواید دارچین و عسل برای آرتروز؛ خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و تغذیه ای

 

عسل و دارچین معمولاً به عنوان افزودنی های شیرین به دستور العمل ها و نوشیدنی های گرم شناخته می شوند، اما یقینا چیزی فراتر از طعم عالی ارائه می دهند. از آنجایی که عسل و دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، ممکن است بتوانند به افراد مبتلا به آرتریت نیز کمک کنند.

 

درمان زانو درد با عسل و دارچین

در طول تاریخ و هنوز هم، دارچین به عنوان داروی بسیاری از بیماری ها در نظر گرفته شده است. از آن برای تسکین فشار خون بالا، دندان درد، آرتریت و موارد دیگر استفاده می‌شود. عسل قرن‌هاست که برای اهداف دارویی استفاده می‌شود و به داشتن تعدادی اسید آمینه، مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنزیم‌ها معروف است. . تحقیقات همچنین نشان می دهد که عسل ممکن است برخی از خواص ضد التهابی را داشته باشد. و برای درمان آرتروز می توانید از خواص عسل طبیعی بهره ویژه ببرید.

 

عسل و دارچین نیز در شیوه های آیورودا برای مواردی مانند کاهش وزن و سوء هاضمه استفاده می شود. همچنین از این اصل پیروی می کند که بیماری بر اساس عدم تعادل در بدن، استرس، یا آگاهی فرد است. و با تجویز غذا ها و داروهای گیاهی ارگانیک سعی در بازگرداندن تعادل به جسم بیمار را دارند.

 

خواص دارچین برای زانو درد و آرتریت

دارچین ادویه ای شیرین است و دارای ترکیبات زیادی است که به سلامت کلی شما کمک می کند. این ادویه دارای مواد مغذی زیادی مانند فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی و غیره است. با خواص آنتی اکسیدانی خود - مانند سینامالدئید و اسید سینماتیک - شناخته شده است که از آسیب سلولی در بدن جلوگیری می کند.

 

دارچین از پوست درختان دارچین به دست می آید. انواع مختلفی از دارچین وجود دارد که از نقاط مختلف جهان می آید. از ریشه، میوه، گل و برگ درخت دارچین برای ادویه، پخت و پز و مصارف دارویی استفاده می شده است. برخی از مواد مغذی آن شامل کلسیم، پروتئین، آهن، ویتامین D و پتاسیم است.

 

دارچین همچنین به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی شدید آن به بیماران مبتلا به آرتریت کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که دارچین دارای بالاترین فعالیت آنتی اکسیدانی در بین 26 ادویه است. برخی از خواص آنتی اکسیدانی موجود در پوست دارچین عبارتند از:

 

پروسیانیدین: این ماده معمولاً در میوه ها و سبزیجاتی مانند انواع توت ها، پرتقال، انگور، آناناس، هویج، بادمجان و مغزها مانند بادام هندی، بادام و گردو یافت می شود. پروسیانیدین ها همچنین دارای خواص ضد التهابی هستند.

کاتچین: به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد از آسیب سلولی جلوگیری می کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این خاصیت همچنین می تواند از تجزیه غضروف در بدن جلوگیری کند. پس به راحتی قابل درک است که ترکیب دارچین و عسل برای درد مفاصل کاملا اثرگذار و مسمر ثمر خواهد بود.

 

علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که ترکیبات فلاونوئیدی متعدد در دارچین دارای خواص ضد التهابی است

 

.

 

 

چه مقدار دارچین در روز برای درد آرتروز مصرف می شود؟

 

محققان دریافته اند که مکمل دارچین می تواند یک درمان بالقوه برای بهبود علائم بالینی در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید و التهاب باشد.

 با این حال، قبل از شروع مصرف دارچین برای علائم خود، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

 

عسل برای استخوان و درد مفاصل

عسل یک محصول طبیعی است که از قدیم الایام برای اهداف تغذیه ای و دارویی استفاده می شده است. عسل همچنین به عنوان یک درمان جایگزین برای شرایط بالینی توصیف شده است.

 

خواص آنتی اکسیدانی اصلی عسل فلاونوئیدها و پلی فنول ها هستند. این دو خاصیت دارای ترکیباتی هستند که اثرات ضد التهابی در عسل دارند. یک مطالعه نشان داد که عسل دارای اثر ضد التهابی است و می تواند برای درمان التهاب مزمن و حاد استفاده شود.

 

همراه با عسل، سرکه سیب یکی دیگر از موارد محبوب برای استفاده چند منظوره از جمله درمان برخی از بیماری‌های سلامتی است. مصرف خوراکی و استفاده موضعی، می تواند در فرآیند درمان التهابات دست و پا با عسل طبیعی به شما کمک کند.

 تحقیقات کافی برای نشان دادن اینکه سرکه سیب می تواند به آرتریت کمک کند، در حال انجام است.

 

حقایق تغذیه ای عسل

طبق گزارش USDA، یک فنجان عسل خام دارای پتاسیم، پروتئین، ویتامین C، کلسیم و آهن است.

خطرات و عوارض جانبی

اگرچه دارچین و عسل هر دو برای کمک به آرتریت شناخته شده اند، اما خطراتی نیز وجود دارد. عسل به دلیل داشتن کالری و قند می تواند باعث افزایش وزن شود. همچنین شناخته شده است که باعث افزایش قند خون می شود. دارچین کاسیا (در مقایسه با دارچین سیلان که در سطح بین المللی یافت می شود رایج ترین در بازارهای آمریکا است) حاوی کومارین است و در صورت مصرف زیاد باعث آسیب کبد و کلیه می شود. اما باید بدانید که این هدایای الهی هرگز نمی توانند خطرناک تر از غذاهای کارخانه ای و کنسروها و فست فود های کشنده موجود در بازار باشند.

 

 

 

استفاده در میان وعده و غذاها

راه های زیادی برای گنجاندن عسل و دارچین در رژیم غذایی و سبک زندگی شما وجود دارد. افزودن آن به بلغور جو دوسر، چای یا اسموتی ها گزینه بسیار خوبی است. دارچین و عسل نیز افزودنی های عالی به دستور العمل های ناهار، شام و میان وعده ها هستند.

 

یک پیشنهاد خیلی خوب

از عسل و دارچین برای مصارف زیادی استفاده می شود. چه در یک چای یا در یک دستور غذا اضافه شود، اینها برخی از مواد اصلی شناخته شده در خانواده ها هستند. همچنین تحقیقاتی در مورد اهداف و فواید دارویی آنها وجود دارد. اگر به دنبال درمان های اضافی برای کمک به آرتریت هستید، چه داروهای طبیعی، چه داروها یا پمادها، پیروی از دستورالعمل ها و پیشنهادات یک متخصص مراقبت های بهداشتی مهم است. آنها می توانند به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنند. پس برای درمان آرتروز با عسل بدون هیچ نگرانی از این نعمت گرانقدر بهره ببرید.

همچنین برای خرید عسل طبیعی اصل می توانید به فروشگاه با تجربه سوغات نهاوند مراجعه نمایید.

 

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=fd016738-1c37-402a-9435-b3148af2bddd

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://soghatnahavand.ir/

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:BobbyMiller4

https://www.pubpub.org/user/sharna-meyer-35

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:BobbyMiller4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.