اينفلوئنسر مارکتينگ

۲۹ بازديد

اینفلوئنسر مارکتینگ

در اینفلوئنسر مارکتینگ، رهبران عقیده با جامعه گسترده برای اهداف بازاریابی و ارتباطات استفاده می شوند. هدف افزایش ارزش و اعتبار پیام برند خود بر اساس اعتمادی است که گروه هدف مربوطه به اینفلوئنسرها دارند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ اساساً در مورد برنده شدن طرفداران برند یا محصول است که به عنوان متخصص در زمینه های خاص مورد تقاضا هستند. برای مثال، اینفلوئنسرها می توانند بر ارزیابی و ارزیابی محصولات، خدمات، برندها، شرکت ها یا کارفرمایان تأثیر بگذارند.با توجه به این تأثیر بر تصمیمات مصرف کننده، سئو سایت اصفهان اکثر شرکت های آلمانی از اینفلوئنسرها برای انتشار پیام های برند خود استفاده می کنند. دلیل دیگر علاقه شرکت ها این است که دسترسی برخی از یوتیوبرها بسیار زیاد است، همانطور که تعداد مشترکان ده ها میلیون نفر نشان می دهد. تأثیری که در اینجا با اینفلوئنسرهای کلاسیک با تعداد فالوورهای بالا مشهود است، با این وجود، در حال حاضر با به اصطلاح اینفلوئنسرهای میکرو با حداکثر 30000 فالوور وجود دارد. دلایل این امر این است که آنها گاهی اوقات نرخ تعامل بالاتری در کمپین ها دارند و مهمتر از همه، برای شرکت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اساساً، سه نوع مختلف از اینفلوئنسرها را می توان متمایز کرد:

 

دوستداران برند: آنها تجربه گسترده ای با یک برند و پیوند قوی و مثبت با آن دارند.

منتقدان برند: آنها عموماً از شرکت انتقاد می کنند یا تجربیات منفی با یک محصول یا برند داشته اند. با دادن نظرات منفی بر تصمیم خرید یا نظر اشخاص ثالث تاثیر منفی می گذارند.

کارشناسان برند: این افراد به عنوان متخصص شناخته می شوند و برای بسیاری از افراد به عنوان مشاور در موضوعات خاص در دسترس هستند. کارشناسان برند معمولاً نگرش خنثی نسبت به یک برند یا محصول دارند و هنگام ارزیابی آن از دانش تخصصی خود استفاده می کنند.

اینفلوئنسرها می توانند برای مثال افراد زیر باشند:

 

کاربران شبکه های اجتماعی با تعداد فالوور بالا (به خصوص اینستاگرام و اسنپ چت)

رضایت مشتریان فعلی با تخصص ویژه

روزنامه نگاران

وبلاگ نویسان

یوتیوبر

افراد مشهور

حرفه ای ها و کارشناسان

سیاستمدار

اپراتور انجمن

...

این راهنمای فشرده نکات و ترفندهایی را برای موفقیت کمپین تأثیرگذار خود به شما ارائه می دهد. وایت پیپر به تمام سوالات شما از انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب تا پاداش پاسخ می دهد.

 

 

 

 

 

نمونه هایی از اینفلوئنسرها در یوتیوب

نمونه هایی از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب عبارتند از hauls. در یک حمل و نقل، محصولاتی که توسط شرکت ها خریداری یا ارسال شده اند توسط رهبران عقیده ارائه می شوند. با انجام این کار، تصمیم خریدی که برای محصول گرفته می شود اغلب موجه است.

 

اسکرین شات YouTube BibisBeauty Palace

نمونه دیگری از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب به اصطلاح LookBooks هستند. لباس‌های مختلف برای روند فعلی ارائه و مقایسه می‌شوند.

 

اسکرین شات YouTube Mariah Bethany

نمونه دیگری از اینفلوئنسر مارکتینگ در یوتیوب، آموزش هایی است که در آن محصولات یا شرکت ها تبلیغ می شوند. به عنوان مثال، Musikhaus Thomann با YouTubers کار می کند که آموزش های موسیقی را ارائه می دهند.

 

اسکرین شات YouTube GuitarTunes

به اصطلاح نظرات، که در آن یوتیوب‌برها به یک محصول امتیاز می‌دهند، در یوتیوب بسیار محبوب هستند. این ارزیابی‌ها اغلب ذهنی هستند و گاهی اوقات به طور انتقادی با محصولات برخورد می‌کنند.

 

اسکرین شات YouTube IGN

Ikea اکنون اولین زنجیره تجهیز است که به محبوبیت ستارگان یوتیوب نیز متکی است، که سه ساعت فرصت دارند تا اتاق نشیمن را به عنوان بخشی از یک چالش راه اندازی کنند. یعنی، کاربران یوتیوب AlexiBexi، Sara Desideria، Klein aber Hannah و Max Oberüber هستند که هر کدام یک ویدیو در مورد آن منتشر کردند.

 

اسکرین شات YouTube Max Oberüber

درست مانند یوتیوب، در اینستاگرام نیز می‌توان از تأثیر شخصیت‌های شناخته شده در شکل‌گیری نظر مصرف‌کننده استفاده کرد. برای مثال، ستارگان فوق‌الذکر یوتیوب، حساب اینستاگرام Ikea را در طول فیلمبرداری تصاحب کردند و در طول روز در استوری پست گذاشتند. حداقل به دلیل حدود 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، اینفلوئنسرها نیز در اینستاگرام یافت می شوند.

 

نمونه هایی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام

نمونه کلاسیک اینفلوئنسر، بازیکن ملی پوش آلمانی توماس مولر (6.6 میلیون دنبال کننده) است که محصول ژیلت را به وضوح جلوی دوربین می گیرد.

en market در اینستاگرام اکانت های مرتبط با تناسب اندام هستند.پاملا ریف نمونه معروفی از یک حساب اینستاگرام متخصص در تناسب اندام را ارائه می دهد. با بیش از 4 میلیون فالوور، این جوان 22 ساله با یک گروه هدف خاص دسترسی بسیار زیادی دارد.

 

اسکرین شات اینستاگرام پاملا ریف

البته کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ را می توان در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر، اسنپ چت یا فیسبوک نیز یافت. اکثر اینفلوئنسرها از چندین کانال استفاده می کنند که پیام های مربوطه را در آنها قرار می دهند. با این حال، تا کنون، وضعیت بازار در اینستاگرام و یوتیوب بیش از همه پیشرفت کرده است.

 

مجاز

با گسترش روزافزون اینفلوئنسر مارکتینگ، نگاه حقوقی نیز به طور فزاینده ای به پست های اینفلوئنسر معطوف می شود. از نظر الزامات برچسب‌گذاری، پست‌هایی که اینفلوئنسرها برای آنها پول دریافت کرده‌اند یا محصولات رایگان برای آنها ارسال شده است، باید به این عنوان برچسب زده شوند. یک "حمایت شده توسط" معمولاً خیلی مبهم بیان می شود. اگر پست خود را به‌عنوان «تبلیغ»، «تبلیغاتی» یا در مورد ویدیوها به‌عنوان «پشتیبانی‌شده توسط قرار دادن محصول» علامت‌گذاری کنید، مطمئن هستید. از طرف دیگر، اگر اکثراً دنبال کنندگان انگلیسی زبان دارید، باید یک "تبلیغ" به وضوح در کنار پست خود داشته باشید، نام های آلمانی به تنهایی در اینجا کافی نیستند. medienanstalten.de یک ماتریس برچسب‌گذاری منتشر کرده است که توضیح می‌دهد چه چیزی باید برای هر قالب در نظر گرفته شود.

 

شرکت هایی که می خواهند از این مدل کسب و کار برای خود استفاده کنند، باید توافقات دقیقی با اینفلوئنسر انجام دهند و مشخص کنند که ماهیت تبلیغاتی پست باید مشخص شود.

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejournal.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.