دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

۱۴۱ بازديد

دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

  • دانلود Recuva – نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    نرم‌افزار Recuva توسط سازندگان نرم‌افزار محبوب CCleaner ساخته شده است. با استفاده از نرم‌افزار Recuva شما مي‌توانيد تنها با چند كليك به ريكاوري فايلهاي پاك شده بپردازيد. اين نرم‌افزار قابليت ريكاور كردن داكيومنت‌ها، تصاوير، فايلهاي صوتي، و ديگر فايلها را دارد. خوبي اين نرم‌افزار اين است كه مي‌تواند اطلاعات پاك شده درايوهاي USB، حافظه‌هاي SD و همچنين آيپاد را ريكاور كند.

    رابط كاربري Recuva بسيار ساده، كاربرپسند و به راحتي قابل فهم است. با اجراي اين نرم‌افزار يك ويزارد مشاهده خواهيد كرد، كه از شما سوالاتي درباره فايلهايي كه مي‌خواهيد ريكاور كنيد مي‌پرسد، مثل نوع فايل، محلي كه فايل را ذخيره كرده بوديد. همچنين كاربران مي‌توانند از اين ويزارد صرف نظر كنند.

    دانلود Recuva - نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    اين نرم‌افزار دو نوع اسكن ارائه مي‌كند. اسكن عادي و اسكن عميق. معمولاً اين ابزار در حالت اسكن عادي وقت زيادي صرف نمي‌كند. اگر با اسكن عادي فايل شما پيدا نشد، مي‌توانيد از اسكن عميق يا Deep Scan استفاده كنيد. اسكن عميق ممكن است مدت زمان بيشتري طول بكشد كه اين بستگي به نوع فايل، محلي كه فايل پاك شده ذخيره شده بوده است و حجم آن دارد.

    لطفاً به اين نكته توجه داشته باشيد كه در حالت پيش‌فرض نرم‌افزار Recuva فايلهايي كه در فولدرهاي مخفي سيستمي هستند را نمايش نمي‌دهد. براي نمايش اين فايلها بايد نمايش فايلهاي مخفي سيستمي را در قسمت تنظيمات فعال كنيد.

    دانلود Recuva - نرم‌افزار ريكاوري فايلهاي پاك شده

    در كل اين نر‌م‌افزار براي كارهاي معمولي كاملاً جوابگو مي‌باشد ولي براي كارهاي حرفه‌اي زياد مناسب نيست. اين نرم‌افزار از تمام سيستم عاملهاي ويندوز كاملاً پشتيباني مي‌كند.

    ۱. نرم‌افزار Recuva را از اينجا دانلود و نصب كنيد.

    ۲. نرم‌افزار را اجرا كنيد. در اولين اجرا، يك پنجره ويزارد خواهيد ديد. از اين ويزارد مي‌توانيد براي ريكاور كردن نوع‌ خاصي از فايل كه در محل خاصي از پارتيشن پاك شده است استفاده كنيد. اگر نيازي به اين ويزارد نداريد مي‌توانيد با كليك بر روي دكمه Cancel، آن را لغو كنيد.

    براي استفاده از ويزارد، بر روي دكمه Next كليك كنيد، نوع فايلي را كه مي‌خواهيد ريكاور كنيد را انتخاب كنيد و سپس محل اصلي كه فايل در آن ذخيره شده بوده است را انتخاب كنيد. سپس بر روي دكمه Start كليك كنيد تا اسكن محل مورد نظر آغاز شود.

    ۳. اگر صفحه Wizard را كنسل كرده‌ايد، محل ذخيره فايل را انتخاب كنيد و بر روي دكمه Start كليك كنيد. بعد از اينكه عمليات اسكن تمام شد، فايلهاي پيدا شده را انتخاب كنيد و دكمه Recover را كليك كنيد تا فايلها ريكاور شوند. اگر خواستيد دوباره از ويزارد استفاده كنيد كافيست وارد قسمت Options > General شويد و بر روي دكمه Run Wizard كليك كنيد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 براي ديدن عكسها و توضيحات تكميلي به روي دكمه توضيحات بيشتر كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد